abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138755149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er word niks ontkend noch bevestigd. Maar volgens mij lees jij wel vaker dingen verkeerd want jij dacht dat ze in Maleisië hadden gezegd al het vliegtuig te hebben gevonden...
Dat stuk kwam later, Planeteer. 2 totaal tegenstrijdige berichten na elkaar, bizar, niet? Of vind jij het allemaal normaal? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755166
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Goed, vertel het iedereen maar: het ding staat in je achtertuin.
Psst, patentje kopen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755170
Ik vind het vrij achterlijk wat die premier Abott heeft gezegd ja.
Ik luister enkel nog naar Angus Houston, die kerel komt echt betrouwbaar over in wat ik gezien heb van hem.

Echter tegenstrijdig is een heel ander iets.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755289
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755347
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
In the coolest little capital of the world
pi_138755374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef MrTorture het volgende:

Vaakst verkeerd geciteerd citaat :P
Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138755395
Nieuwe hypothese:

de 2 Iraanse "asielzoekers" wilden toch liever naar Australië dan naar Europa en dwongen Zaharie daarheen te vliegen, op een manier waarop de Ethiopische vlucht gekaapt werd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755562
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:03 #110
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138755732
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Nee inderdaad, de "foutieve" is bekender dan de citaat. :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:08:49 #111
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755777
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
pi_138755786
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
Oja hier komt het oudewetse argument 'ik was aan het trollenn!11! je bent er ingetrapt'

Van die hele baan om de aarde heb ik niks gezegd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef ATan het volgende:
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:11:02 #114
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
pi_138755857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef Drebbelman het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
Inderdaad, je moet het zo zien:
Abott zegt dat ze het zo ongeveer wel weten, de Ocean Shield heeft consistent het signaal opgepikt in hetzelfde gebied, dus het in niet onrealistisch om te denken dat het in dat gebied ligt. Het is een opmerking die meer in het algemeen is.
Houston laat weten dat de signalen die de boeien + hydrofoons gister gerapporteerd hebben waarschijnlijk wat anders waren. Dit doet niks af aan de waarnemingen van de Ocean Shield natuurlijk. Dit zijn opmerkingen die specifiek over de waarnemingen met boeien+hydrofoons.
pi_138755915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef ATan het volgende:

[..]

Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:41 #117
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:28 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138756002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verassen.
Zeker in een crematorium ja.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138756107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
Hoe verklaar je de pings?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:22:19 #120
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]

Hoe verklaar je de pings?
Wat wil je daarover weten?
pi_138756169
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756197
Ik dacht dat ze uit de lucht waren geschoten. Of is dat ook onverklaarbaar?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:27:33 #123
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
ping plaatje
Ik zeg alleen dat ik niet verwacht dat dat vliegtuig onder de radar laagvliegend ver kan vliegen want de brandstrof raakt dan veel sneller op door de dichtere atmosfeer en waterdamp. Dus als je dat wilt intekenen op je plaatje, dan worden die rode lijntjes veel korter.
pi_138756418
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756491
quote:
Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:37 #126
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn? Zo'n autopilot heeft ook input nodig, als die input af en toe aan gaat, dan weer uit gaat, dan weer aan, dan gaat die autopilot ook alle kanten op draaien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:40:20 #127
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138756674
Een autopilot die uit gaat, gaat niet vanzelf weer aan...
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_138756676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
Al een tijdje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef ATan het volgende:

[..]

Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn?
Dus, er is brand, men besluit naar het westen uit te wijken... Waarvoor? Waar willen ze heen? En waarom vliegen ze wel volgens diverse waypoints?

En nadat de brand alle systemen heeft uitgeschakeld draaien ze opeens 180 graden, vliegen onder Maleisië door, ontwijken al het radarcontact en storten daar ergens neer?

Klinkt vrij onlogisch dat ze meerdere keren zomaar van de koers afwijken zonder een logisch idee er achter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:44:55 #129
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756805
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
pi_138757020
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder? Hij maakte Youtube filmpjes, stond karaoke te zingen, stond dus graag in de belangstelling.
pi_138757042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder?
Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef ATan het volgende:
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
Met alle respect, maar je hebt nu een theorie, en daar probeer je de feiten nu in te plakken.
Dat is compleet het omgekeerde pad. Je moet kijken naar de feiten en daar een hypothese op loslaten.

Mocht er brand uitbreken, is het niet logisch om te gaan zigzaggen tussen 4 diverse waypoints. In plaats daarvan zou je gewoon de coördinaten van het dichtstbijzijnde vliegveld intikken...

Want waar brak precies de brand uit volgens jou? GIVAL? VAMPI? IGARI?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Hij maakte Youtube filmpjes, stond dus graag in de belangstelling.
Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
pi_138757174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef Light het volgende:

[..]

Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
Naast andere factoren kunnen bepaalde karaktereigenschappen meespelen.
pi_138757356
Misschien een idee om daar op te focussen ipv algemene eigenschappen zoals Youtube gedrag.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757409
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
pi_138757423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
Selfie maken terwijl je een vliegtuig laat neerstorten!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757509
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
Helaas niet, ik ben niet zo dapper.
Je moet wel durven om zo een vliegtuig langs radar etc te voeren, om so wie so zoiets te ondernemen.
pi_138757522
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Ik denk dat het wel klopt hoor.

Je kan ook voor je dood al genieten van hoe mensen na jouw dood bezig zullen zijn met jouw daad, en hoe inventief jij wel niet geweest moet zijn dat je een vliegtuig kan laten verdwijnen.
Het is dus een beetje een: "ik zal ze wel eens laten zien dat ze me onderschatten en hoe geweldig ik ben".
pi_138757562
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Dit is dan weer in mijn ogen onzin. Er zullen net zoveel mensen zijn met die kenmerken die niet graag in de belangstelling staan, maar die zitten niet in je verzameling want die staan niet graag in de belangstelling.
Het doet denken aan Lombroso die bepaalde gezichts- en lichaamskenmerken aan criminelen wist toe te schrijven. Is door en door onderzocht, maar zonder resultaat.
pi_138757593
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757627
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
Omdat ik niet geloof in sprookjes en James Bond-achtige taferelen waarin vliegtuigen onder radars vliegen, landen op kokoseilanden of ergens achter een vliegtuig gaan aanvliegen om bommetje te spelen in Den Haag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757781
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Je zit te trollen toch?
pi_138757819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
Je hebt het topic niet echt gevolgd he? Er is meer dan alleen een baan om de aarde langsgekomen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757841
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')