abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138755149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er word niks ontkend noch bevestigd. Maar volgens mij lees jij wel vaker dingen verkeerd want jij dacht dat ze in Maleisië hadden gezegd al het vliegtuig te hebben gevonden...
Dat stuk kwam later, Planeteer. 2 totaal tegenstrijdige berichten na elkaar, bizar, niet? Of vind jij het allemaal normaal? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755166
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Goed, vertel het iedereen maar: het ding staat in je achtertuin.
Psst, patentje kopen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755170
Ik vind het vrij achterlijk wat die premier Abott heeft gezegd ja.
Ik luister enkel nog naar Angus Houston, die kerel komt echt betrouwbaar over in wat ik gezien heb van hem.

Echter tegenstrijdig is een heel ander iets.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755289
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755347
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
In the coolest little capital of the world
pi_138755374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef MrTorture het volgende:

Vaakst verkeerd geciteerd citaat :P
Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138755395
Nieuwe hypothese:

de 2 Iraanse "asielzoekers" wilden toch liever naar Australië dan naar Europa en dwongen Zaharie daarheen te vliegen, op een manier waarop de Ethiopische vlucht gekaapt werd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755562
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:03 #110
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138755732
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Nee inderdaad, de "foutieve" is bekender dan de citaat. :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:08:49 #111
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755777
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
pi_138755786
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
Oja hier komt het oudewetse argument 'ik was aan het trollenn!11! je bent er ingetrapt'

Van die hele baan om de aarde heb ik niks gezegd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef ATan het volgende:
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:11:02 #114
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
pi_138755857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef Drebbelman het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
Inderdaad, je moet het zo zien:
Abott zegt dat ze het zo ongeveer wel weten, de Ocean Shield heeft consistent het signaal opgepikt in hetzelfde gebied, dus het in niet onrealistisch om te denken dat het in dat gebied ligt. Het is een opmerking die meer in het algemeen is.
Houston laat weten dat de signalen die de boeien + hydrofoons gister gerapporteerd hebben waarschijnlijk wat anders waren. Dit doet niks af aan de waarnemingen van de Ocean Shield natuurlijk. Dit zijn opmerkingen die specifiek over de waarnemingen met boeien+hydrofoons.
pi_138755915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef ATan het volgende:

[..]

Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:41 #117
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:28 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138756002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verassen.
Zeker in een crematorium ja.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138756107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
Hoe verklaar je de pings?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:22:19 #120
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]

Hoe verklaar je de pings?
Wat wil je daarover weten?
pi_138756169
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756197
Ik dacht dat ze uit de lucht waren geschoten. Of is dat ook onverklaarbaar?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:27:33 #123
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
ping plaatje
Ik zeg alleen dat ik niet verwacht dat dat vliegtuig onder de radar laagvliegend ver kan vliegen want de brandstrof raakt dan veel sneller op door de dichtere atmosfeer en waterdamp. Dus als je dat wilt intekenen op je plaatje, dan worden die rode lijntjes veel korter.
pi_138756418
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756491
quote:
Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:37 #126
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn? Zo'n autopilot heeft ook input nodig, als die input af en toe aan gaat, dan weer uit gaat, dan weer aan, dan gaat die autopilot ook alle kanten op draaien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:40:20 #127
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138756674
Een autopilot die uit gaat, gaat niet vanzelf weer aan...
Lack of common cents
pi_138756676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
Al een tijdje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef ATan het volgende:

[..]

Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn?
Dus, er is brand, men besluit naar het westen uit te wijken... Waarvoor? Waar willen ze heen? En waarom vliegen ze wel volgens diverse waypoints?

En nadat de brand alle systemen heeft uitgeschakeld draaien ze opeens 180 graden, vliegen onder Maleisië door, ontwijken al het radarcontact en storten daar ergens neer?

Klinkt vrij onlogisch dat ze meerdere keren zomaar van de koers afwijken zonder een logisch idee er achter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:44:55 #129
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756805
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
pi_138757020
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder? Hij maakte Youtube filmpjes, stond karaoke te zingen, stond dus graag in de belangstelling.
pi_138757042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder?
Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef ATan het volgende:
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
Met alle respect, maar je hebt nu een theorie, en daar probeer je de feiten nu in te plakken.
Dat is compleet het omgekeerde pad. Je moet kijken naar de feiten en daar een hypothese op loslaten.

Mocht er brand uitbreken, is het niet logisch om te gaan zigzaggen tussen 4 diverse waypoints. In plaats daarvan zou je gewoon de coördinaten van het dichtstbijzijnde vliegveld intikken...

Want waar brak precies de brand uit volgens jou? GIVAL? VAMPI? IGARI?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Hij maakte Youtube filmpjes, stond dus graag in de belangstelling.
Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
pi_138757174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef Light het volgende:

[..]

Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
Naast andere factoren kunnen bepaalde karaktereigenschappen meespelen.
pi_138757356
Misschien een idee om daar op te focussen ipv algemene eigenschappen zoals Youtube gedrag.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757409
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
pi_138757423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
Selfie maken terwijl je een vliegtuig laat neerstorten!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757509
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
Helaas niet, ik ben niet zo dapper.
Je moet wel durven om zo een vliegtuig langs radar etc te voeren, om so wie so zoiets te ondernemen.
pi_138757522
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Ik denk dat het wel klopt hoor.

Je kan ook voor je dood al genieten van hoe mensen na jouw dood bezig zullen zijn met jouw daad, en hoe inventief jij wel niet geweest moet zijn dat je een vliegtuig kan laten verdwijnen.
Het is dus een beetje een: "ik zal ze wel eens laten zien dat ze me onderschatten en hoe geweldig ik ben".
pi_138757562
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Dit is dan weer in mijn ogen onzin. Er zullen net zoveel mensen zijn met die kenmerken die niet graag in de belangstelling staan, maar die zitten niet in je verzameling want die staan niet graag in de belangstelling.
Het doet denken aan Lombroso die bepaalde gezichts- en lichaamskenmerken aan criminelen wist toe te schrijven. Is door en door onderzocht, maar zonder resultaat.
pi_138757593
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757627
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
Omdat ik niet geloof in sprookjes en James Bond-achtige taferelen waarin vliegtuigen onder radars vliegen, landen op kokoseilanden of ergens achter een vliegtuig gaan aanvliegen om bommetje te spelen in Den Haag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757781
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Je zit te trollen toch?
pi_138757819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
Je hebt het topic niet echt gevolgd he? Er is meer dan alleen een baan om de aarde langsgekomen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757841
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138757882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
pi_138757884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757921
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757989
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..] Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo.
Dat is een treurig, roemloos einde.
pi_138758036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Die had toch een hersenbloeding gehad, of niet?
pi_138758117
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Er is heel veel shit langsgekomen in dit topic wat echt belachelijk is. Dat betekent niet dat je dan opeens alles kunt dekwalificeren zoals jij doet en dan maar geloven dat het een technisch mankement moet zijn geweest :')

Over de motieven van zelfmoord kun je natuurlijk weinig zinnigs zeggen. Dat er geen aandacht is voor de piloot is een ander verhaal...

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Waar slaat dit nou weer op? Ben je altijd zo kinderachtig?
Alsjeblieft hé :')

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
Wel als gezichten van CHurchill erbij worden gehaald :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758246
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758247
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
pi_138758276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
pi_138758343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P

Ik hoop alleen dat ze het ding vinden, voor de rest zal het me worst wezen wat het was. Iemand kan zo in paniek raken, daar kun je je niet op voorbereiden. Ook niet als piloot. Ik heb rare dingen gezien als duiker zijnde, mensen die van het ene op het andere moment niet meer zinnig kunnen nadenken als er iets niet gaat zoals gepland. En dat is best eng.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758349
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.
pi_138758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik zou zeggen, schrijf een wetenschappelijk document en je staat zelf in de belangstelling!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
pi_138758386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Persoonlijkheidsstoornis gespot.
pi_138758406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.

Nee, ik ben kunstenaar. Geinteresseerd in portret.
Serie "Lie to me" wel eens gezien? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138758426
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
pi_138758484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
Nog iemand met een rijkelijke fantasie.
pi_138758500
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
pi_138758584
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:13 #174
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 11:52:28 ]
pi_138758660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758778
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Poolbal het volgende:
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758871
Ik ben het compleet met je eens Poolbal.
Denk dat de piloot een soort DB Cooper achtige status wilde verwerven.

Dat soort mythes zijn vrij populair in de aviatie en maritieme wereld.
Het is hem ook trouwens bijna gelukt, ware het niet dat Inmarsat een nog nooit gebruikte technologie vond die op basis van een ping en een ingenieus rekensysteem alsnog de baan richting het Zuiden ontdekte.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
het kan zo lijken, zeker als jij veel met gezichten bezig bent, dat je een patroon ziet. Helaas is er in de wetenschap, psycho(bio)logie, hier geen aanwijzingen voor.
pi_138758945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:47 schreef ATan het volgende:

[..]

Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.
Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet. Wel denk ik dat mensen met een extreme scheve verhouding in hun gezicht, óf mensen zijn met heel veel lef (Churchill, deze gezagvoerder) óf mensen zijn die erg veel piekeren of gepiekerd hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 11-04-2014 12:08:15 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:01:46 #181
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138759033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben.
Nou ik wel hoor. De ene dag ben ik een doener, de andere dag ben ik een denker. Al naar gelang wat er nodig is op dat moment. Als jij dan later misschien bedenkt dat ik aan de hand van mijn gezicht beter niet aangenomen kan worden voor een project of een baan omdat je denkt dat ik een doener ben terwijl je een denker zoekt ("vrouwen voelen dat nou eenmaal beter aan dan mannen", een uitspraak die ik vaak uit die hoek hoor), vind ik dat nogal bevooroordeeld en dan vind ik dat jij dat soort beslissingen beslist niet mag nemen.
pi_138759084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Bovendien kan iedereen het zelf controleren in zijn omgeving of op de tv.
Dat kan je dus niet zelf controleren omdat je zelf kijkt met je eigendenkkaders, dat is veel subjectiever dan je zelf door hebt. Daarnaast hebben mensen allerlei psychologisch valkuilen: onze hersenen zoeken naar verbanden, interpreteren richting eigen ideeën, enz.

Een typisch voorbeeld vind ik het onderzoek of er daadwerkelijk meer babies geboren werden tijdens volle maan. Dit was onder verloskundigen een zekerheid, want ze stelden het zelf vast. Geboortedata, vergeleken met volle maan data, liet zien dat het niets uitmaakte. Wat bleek: verloskundigen keken naar de maan en vonden het bij 90% volle maan ook al volle maan (dat lijkt ook gewoon volle maan met het blote oog).
pi_138759091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet.
Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
pi_138759256
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
Hoezo ironisch?
Wat deze gezagvoerder betreft, mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis kunnen of willen zich niet inleven in anderen. Dat kán hier een rol spelen natuurlijk. Zijn vrouw zou daar meer duidelijkheid over kunnen geven.
Maar als hij zijn passagiers op een pijnloze manier en snel heeft willen doden, vind ik dat weinig met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken hebben.
Mocht het natuurlijk allemaal kloppen wat ik denk: zelfmoordplan piloot, snel naar hoogte waar geen zuurstof is etc etc etc.
pi_138761164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138761266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Volledig eens met dit verhaal
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:10:44 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138761379
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik vind het raar dat dat je verbaast.
2000 light years from home
pi_138761495
hebben ze al iets gevonden?
pi_138762031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef mschol het volgende:
hebben ze al iets gevonden?
nope
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138762487
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.


Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138762699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138762827
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.


En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.

En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763095
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763305
Maar goed ik ga idd dit topic voor nu verlaten, ik heb mijn rechten gekregen zodat ik daadwerkelijk weer kan werken op een server in plaats van allerlei verhaaltjes te verzinnen omdat ik geen expert ben zoals jullie hier.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763380
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Ah ok.

De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Daarna tikte hij in plaats van vliegveld Bejing de coördinaten in van een waypoint uit de route ten weste van zijn oorspronkelijke route.
Daarna wilde hij terugkeren maar tikte per ongeluk de coödinaten in van een waypoint dat nog verder westwaarts lag.
In een poging om terug te keren naar de oorspronkelijke route maakt hij nog een kleine foutje en vloog hij naar wederom een ander waypoint dat juist westelijk lag van zijn positie in plaats van oostelijk.
De piloot besloot het nogmaals te proberen, maar door een kleine vergissing vloog hij richting de Indische Oceaan in plaats van Bejing.

In de tussentijd lette hij ook even niet op zijn hoogte en steeg naar een hoogte waar alle passagiers geen lucht meer kregen en naar alle waarschijnlijkheid door gebrek aan zuurstof kwamen te overlijden.

Oeps, foutje!


Als ik kijk naar wat er exact is gebeurd (communicatie uitgezet en daarna via aviation waypoints die alleen bekend zijn bij ervaren piloten naar het westen gevlogen, precies buiten het bereik van de radar en daarna zuidwaarts is gekeerd...

Dat doet mij het volgende vermoeden:
A: geen kaping, want het vliegtuig werd bestuurd door mensen die er echt verstand van hebben (ivm waypoints en ACARS)
B: geen ernstige brand of mechanische pech, aangezien het vliegtuig 7 uur na het ACARS uitschakelen nog is doorgevlogen.

Dan kom ik al snel op het feit dat er opzet in het spel zit van iemand die veel verstand van vliegen heeft.. Dan kom ik al snel uit bij de piloot. Maar tja, dat is natuurlijk oogkleppen ophebben.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Het waypoint scenario schijnt wel reëel te zijn. Diverse serieuze media en kenners binnen de luchtvaart hebben hierover bericht.
Ik vermoed overigens ook dat het een bewuste actie is en geen technisch mankement.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de piloot eerst heeft gekozen om met de automatische piloot deze waypoints te kiezen om vervolgens later weer zelf de koers naar het zuiden te nemen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138763689
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Dat is de conclusie van het voorlopige onderzoek man.
quote:
It has taken time to identify the correct search areas, Razak says, because it is now clear to investigators that the radar transponders and the flight data transmission system in the missing Malaysian airliner were deliberately disabled by somebody on the aircraft trying to hide its position and heading. Because an avionics failure could also have taken out those systems it left the possibility that the plane had come down somewhere on its original South China Sea flight track – hence the massive search that has been going on there.
Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')

Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D


Ga toch gewoon weg man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')