abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138757882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
pi_138757884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757921
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757989
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..] Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo.
Dat is een treurig, roemloos einde.
pi_138758036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Die had toch een hersenbloeding gehad, of niet?
pi_138758117
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Er is heel veel shit langsgekomen in dit topic wat echt belachelijk is. Dat betekent niet dat je dan opeens alles kunt dekwalificeren zoals jij doet en dan maar geloven dat het een technisch mankement moet zijn geweest :')

Over de motieven van zelfmoord kun je natuurlijk weinig zinnigs zeggen. Dat er geen aandacht is voor de piloot is een ander verhaal...

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Waar slaat dit nou weer op? Ben je altijd zo kinderachtig?
Alsjeblieft hé :')

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
Wel als gezichten van CHurchill erbij worden gehaald :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758246
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758247
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
pi_138758276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
pi_138758343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P

Ik hoop alleen dat ze het ding vinden, voor de rest zal het me worst wezen wat het was. Iemand kan zo in paniek raken, daar kun je je niet op voorbereiden. Ook niet als piloot. Ik heb rare dingen gezien als duiker zijnde, mensen die van het ene op het andere moment niet meer zinnig kunnen nadenken als er iets niet gaat zoals gepland. En dat is best eng.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758349
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.
pi_138758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik zou zeggen, schrijf een wetenschappelijk document en je staat zelf in de belangstelling!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
pi_138758386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Persoonlijkheidsstoornis gespot.
pi_138758406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.

Nee, ik ben kunstenaar. Geinteresseerd in portret.
Serie "Lie to me" wel eens gezien? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138758426
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
pi_138758484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
Nog iemand met een rijkelijke fantasie.
pi_138758500
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
pi_138758584
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:13 #174
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 11:52:28 ]
pi_138758660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758778
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Poolbal het volgende:
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758871
Ik ben het compleet met je eens Poolbal.
Denk dat de piloot een soort DB Cooper achtige status wilde verwerven.

Dat soort mythes zijn vrij populair in de aviatie en maritieme wereld.
Het is hem ook trouwens bijna gelukt, ware het niet dat Inmarsat een nog nooit gebruikte technologie vond die op basis van een ping en een ingenieus rekensysteem alsnog de baan richting het Zuiden ontdekte.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
het kan zo lijken, zeker als jij veel met gezichten bezig bent, dat je een patroon ziet. Helaas is er in de wetenschap, psycho(bio)logie, hier geen aanwijzingen voor.
pi_138758945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:47 schreef ATan het volgende:

[..]

Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.
Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet. Wel denk ik dat mensen met een extreme scheve verhouding in hun gezicht, óf mensen zijn met heel veel lef (Churchill, deze gezagvoerder) óf mensen zijn die erg veel piekeren of gepiekerd hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 11-04-2014 12:08:15 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:01:46 #181
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138759033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben.
Nou ik wel hoor. De ene dag ben ik een doener, de andere dag ben ik een denker. Al naar gelang wat er nodig is op dat moment. Als jij dan later misschien bedenkt dat ik aan de hand van mijn gezicht beter niet aangenomen kan worden voor een project of een baan omdat je denkt dat ik een doener ben terwijl je een denker zoekt ("vrouwen voelen dat nou eenmaal beter aan dan mannen", een uitspraak die ik vaak uit die hoek hoor), vind ik dat nogal bevooroordeeld en dan vind ik dat jij dat soort beslissingen beslist niet mag nemen.
pi_138759084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Bovendien kan iedereen het zelf controleren in zijn omgeving of op de tv.
Dat kan je dus niet zelf controleren omdat je zelf kijkt met je eigendenkkaders, dat is veel subjectiever dan je zelf door hebt. Daarnaast hebben mensen allerlei psychologisch valkuilen: onze hersenen zoeken naar verbanden, interpreteren richting eigen ideeën, enz.

Een typisch voorbeeld vind ik het onderzoek of er daadwerkelijk meer babies geboren werden tijdens volle maan. Dit was onder verloskundigen een zekerheid, want ze stelden het zelf vast. Geboortedata, vergeleken met volle maan data, liet zien dat het niets uitmaakte. Wat bleek: verloskundigen keken naar de maan en vonden het bij 90% volle maan ook al volle maan (dat lijkt ook gewoon volle maan met het blote oog).
pi_138759091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet.
Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
pi_138759256
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
Hoezo ironisch?
Wat deze gezagvoerder betreft, mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis kunnen of willen zich niet inleven in anderen. Dat kán hier een rol spelen natuurlijk. Zijn vrouw zou daar meer duidelijkheid over kunnen geven.
Maar als hij zijn passagiers op een pijnloze manier en snel heeft willen doden, vind ik dat weinig met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken hebben.
Mocht het natuurlijk allemaal kloppen wat ik denk: zelfmoordplan piloot, snel naar hoogte waar geen zuurstof is etc etc etc.
pi_138761164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138761266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Volledig eens met dit verhaal
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:10:44 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138761379
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik vind het raar dat dat je verbaast.
2000 light years from home
pi_138761495
hebben ze al iets gevonden?
pi_138762031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef mschol het volgende:
hebben ze al iets gevonden?
nope
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138762487
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.


Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138762699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138762827
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.


En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.

En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763095
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763305
Maar goed ik ga idd dit topic voor nu verlaten, ik heb mijn rechten gekregen zodat ik daadwerkelijk weer kan werken op een server in plaats van allerlei verhaaltjes te verzinnen omdat ik geen expert ben zoals jullie hier.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763380
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Ah ok.

De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Daarna tikte hij in plaats van vliegveld Bejing de coördinaten in van een waypoint uit de route ten weste van zijn oorspronkelijke route.
Daarna wilde hij terugkeren maar tikte per ongeluk de coödinaten in van een waypoint dat nog verder westwaarts lag.
In een poging om terug te keren naar de oorspronkelijke route maakt hij nog een kleine foutje en vloog hij naar wederom een ander waypoint dat juist westelijk lag van zijn positie in plaats van oostelijk.
De piloot besloot het nogmaals te proberen, maar door een kleine vergissing vloog hij richting de Indische Oceaan in plaats van Bejing.

In de tussentijd lette hij ook even niet op zijn hoogte en steeg naar een hoogte waar alle passagiers geen lucht meer kregen en naar alle waarschijnlijkheid door gebrek aan zuurstof kwamen te overlijden.

Oeps, foutje!


Als ik kijk naar wat er exact is gebeurd (communicatie uitgezet en daarna via aviation waypoints die alleen bekend zijn bij ervaren piloten naar het westen gevlogen, precies buiten het bereik van de radar en daarna zuidwaarts is gekeerd...

Dat doet mij het volgende vermoeden:
A: geen kaping, want het vliegtuig werd bestuurd door mensen die er echt verstand van hebben (ivm waypoints en ACARS)
B: geen ernstige brand of mechanische pech, aangezien het vliegtuig 7 uur na het ACARS uitschakelen nog is doorgevlogen.

Dan kom ik al snel op het feit dat er opzet in het spel zit van iemand die veel verstand van vliegen heeft.. Dan kom ik al snel uit bij de piloot. Maar tja, dat is natuurlijk oogkleppen ophebben.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Het waypoint scenario schijnt wel reëel te zijn. Diverse serieuze media en kenners binnen de luchtvaart hebben hierover bericht.
Ik vermoed overigens ook dat het een bewuste actie is en geen technisch mankement.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de piloot eerst heeft gekozen om met de automatische piloot deze waypoints te kiezen om vervolgens later weer zelf de koers naar het zuiden te nemen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138763689
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Dat is de conclusie van het voorlopige onderzoek man.
quote:
It has taken time to identify the correct search areas, Razak says, because it is now clear to investigators that the radar transponders and the flight data transmission system in the missing Malaysian airliner were deliberately disabled by somebody on the aircraft trying to hide its position and heading. Because an avionics failure could also have taken out those systems it left the possibility that the plane had come down somewhere on its original South China Sea flight track – hence the massive search that has been going on there.
Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')

Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D


Ga toch gewoon weg man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')