abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138757882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
pi_138757884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757921
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
pi_138757989
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..] Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo.
Dat is een treurig, roemloos einde.
pi_138758036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Die had toch een hersenbloeding gehad, of niet?
pi_138758117
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Er is heel veel shit langsgekomen in dit topic wat echt belachelijk is. Dat betekent niet dat je dan opeens alles kunt dekwalificeren zoals jij doet en dan maar geloven dat het een technisch mankement moet zijn geweest :')

Over de motieven van zelfmoord kun je natuurlijk weinig zinnigs zeggen. Dat er geen aandacht is voor de piloot is een ander verhaal...

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Waar slaat dit nou weer op? Ben je altijd zo kinderachtig?
Alsjeblieft hé :')

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
Wel als gezichten van CHurchill erbij worden gehaald :')
pi_138758246
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758247
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
pi_138758252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
pi_138758276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
pi_138758343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P

Ik hoop alleen dat ze het ding vinden, voor de rest zal het me worst wezen wat het was. Iemand kan zo in paniek raken, daar kun je je niet op voorbereiden. Ook niet als piloot. Ik heb rare dingen gezien als duiker zijnde, mensen die van het ene op het andere moment niet meer zinnig kunnen nadenken als er iets niet gaat zoals gepland. En dat is best eng.
pi_138758349
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.
pi_138758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik zou zeggen, schrijf een wetenschappelijk document en je staat zelf in de belangstelling!
pi_138758372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
pi_138758386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Persoonlijkheidsstoornis gespot.
pi_138758406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.

Nee, ik ben kunstenaar. Geinteresseerd in portret.
Serie "Lie to me" wel eens gezien? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138758426
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
pi_138758438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
pi_138758442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
pi_138758484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
Nog iemand met een rijkelijke fantasie.
pi_138758500
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
pi_138758584
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:13 #174
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 11:52:28 ]
pi_138758660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')