quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan?![]()
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
Dat is een treurig, roemloos einde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..] Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo.
Die had toch een hersenbloeding gehad, of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Er is heel veel shit langsgekomen in dit topic wat echt belachelijk is. Dat betekent niet dat je dan opeens alles kunt dekwalificeren zoals jij doet en dan maar geloven dat het een technisch mankement moet zijn geweestquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Waar slaat dit nou weer op? Ben je altijd zo kinderachtig?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Wel als gezichten van CHurchill erbij worden gehaaldquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
Leuke hobbyquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuke hobby![]()
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankementquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.
Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
Ik zou zeggen, schrijf een wetenschappelijk document en je staat zelf in de belangstelling!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Persoonlijkheidsstoornis gespot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Serie "Lie to me" wel eens gezien?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Nee, ik ben kunstenaar. Geinteresseerd in portret.
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
Nog iemand met een rijkelijke fantasie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen
Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.
Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |