abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138755149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er word niks ontkend noch bevestigd. Maar volgens mij lees jij wel vaker dingen verkeerd want jij dacht dat ze in Maleisië hadden gezegd al het vliegtuig te hebben gevonden...
Dat stuk kwam later, Planeteer. 2 totaal tegenstrijdige berichten na elkaar, bizar, niet? Of vind jij het allemaal normaal? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755166
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Goed, vertel het iedereen maar: het ding staat in je achtertuin.
Psst, patentje kopen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755170
Ik vind het vrij achterlijk wat die premier Abott heeft gezegd ja.
Ik luister enkel nog naar Angus Houston, die kerel komt echt betrouwbaar over in wat ik gezien heb van hem.

Echter tegenstrijdig is een heel ander iets.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755289
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755347
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
In the coolest little capital of the world
pi_138755374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef MrTorture het volgende:

Vaakst verkeerd geciteerd citaat :P
Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138755395
Nieuwe hypothese:

de 2 Iraanse "asielzoekers" wilden toch liever naar Australië dan naar Europa en dwongen Zaharie daarheen te vliegen, op een manier waarop de Ethiopische vlucht gekaapt werd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138755562
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?

Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.

Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.

Verder prima hypothese.
_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:03 #110
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138755732
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet :P
Nee inderdaad, de "foutieve" is bekender dan de citaat. :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:08:49 #111
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755777
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
pi_138755786
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan

om de Aarde"... :') x 777
Oja hier komt het oudewetse argument 'ik was aan het trollenn!11! je bent er ingetrapt'

Van die hele baan om de aarde heb ik niks gezegd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138755830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef ATan het volgende:
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:11:02 #114
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
pi_138755857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef Drebbelman het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
Inderdaad, je moet het zo zien:
Abott zegt dat ze het zo ongeveer wel weten, de Ocean Shield heeft consistent het signaal opgepikt in hetzelfde gebied, dus het in niet onrealistisch om te denken dat het in dat gebied ligt. Het is een opmerking die meer in het algemeen is.
Houston laat weten dat de signalen die de boeien + hydrofoons gister gerapporteerd hebben waarschijnlijk wat anders waren. Dit doet niks af aan de waarnemingen van de Ocean Shield natuurlijk. Dit zijn opmerkingen die specifiek over de waarnemingen met boeien+hydrofoons.
pi_138755915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef ATan het volgende:

[..]

Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:41 #117
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138755960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:28 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138756002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verassen.
Zeker in een crematorium ja.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138756107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
Hoe verklaar je de pings?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:22:19 #120
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]

Hoe verklaar je de pings?
Wat wil je daarover weten?
pi_138756169
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756197
Ik dacht dat ze uit de lucht waren geschoten. Of is dat ook onverklaarbaar?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:27:33 #123
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
ping plaatje
Ik zeg alleen dat ik niet verwacht dat dat vliegtuig onder de radar laagvliegend ver kan vliegen want de brandstrof raakt dan veel sneller op door de dichtere atmosfeer en waterdamp. Dus als je dat wilt intekenen op je plaatje, dan worden die rode lijntjes veel korter.
pi_138756418
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138756491
quote:
Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')