Dat stuk kwam later, Planeteer. 2 totaal tegenstrijdige berichten na elkaar, bizar, niet? Of vind jij het allemaal normaal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er word niks ontkend noch bevestigd. Maar volgens mij lees jij wel vaker dingen verkeerd want jij dacht dat ze in Maleisië hadden gezegd al het vliegtuig te hebben gevonden...
Psst, patentje kopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed, vertel het iedereen maar: het ding staat in je achtertuin.
Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
En die asielzoekers wisten hoe ACARS werkte?
Die hadden zich zo goed voorbereid dat ze exact wisten hoe ze het vliegtuig moesten laten verdwijnen?
Of nog erger, de piloot werkte gewoon compleet in goed vertrouwen mee door het vliegtuig te laten verdwijnen, maar besloot toch uit heldendaad het vliegtuig te laten crashen in de oceaan. Daarmee redde hij het continent Australië door 2 immigranten te weren met een klein offer door een complete Boeing 777 de dood in te vliegen.
Sowieso erg slim van die asielzoekers, ze hadden een vals paspoort, zaten al in het vliegtuig en hadden een kans om Europa te bereiken met gestolen paspoorten. Maar nee, ze besloten toch maar om gewoon een vliegtuig te kapen zodat de hele wereld meekijkt. Ze zouden zo makkelijker ongemerkt Australië binnenkomen omdat in alle chaos van de kaping de passagiers niet zouden worden gecontroleerd natuurlijk.
Verder prima hypothese.
Nee inderdaad, de "foutieve" is bekender dan de citaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat maakt het niet een onbekende zin. Ik citeer namelijk niet
Oja hier komt het oudewetse argument 'ik was aan het trollenn!11! je bent er ingetrapt'quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gisteren werd er hier nog
bloedserieus ingegaan op "baan
om de Aarde"...x 777
En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef ATan het volgende:
Mijn hypothese is dat die Lithium Ion batterijen in brand gevlogen zijn, de systemen uitgevallen zijn en alle passagiers gestikt zijn in de rook of door decompressie omdat de piloten de ramen moesten openen om nog zicht te hebben. Vervolgens was de enige manier om nog in de lucht te blijven laagvliegen met de cockpitramen open, waarna de piloten uiteindelijk toch ook gestikt zijn en de autopilot braaf heeft geprobeerd door te vliegen maar het vliegtuig verbruikt veel meer brandstof tijdens het laagvliegen. Daarnaast heeft het laagvliegen ervoor gezorgd dat geen enkele rader het vliegtuig nog kon zien.
Ik verwacht dan dat zij niet zo heel ver hebben kunnen vliegen, zeker niet helemaal naar het zuiden.
Immers, anders waren zij gewoon op de rader te zien geweest!
Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En de rook heeft alle tracking systemen uitgeblazen.
Inderdaad, je moet het zo zien:quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef Drebbelman het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Abott op deze manier valse hoop creeërt, dat deed hij eerder bij de brokstukken ook al. Hij is gewoon te veel gebrand op succes.
Ik vind het geen tegenstrijdige informatie, want het zijn twee verschillende personen die iets roepen: één persoon van de JACC die weet waar hij het over heeft en een prime minister die ook gewoon zijn informatie van JACC krijgt, maar die het alvast opspiced voor de Daily Mail.
Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef ATan het volgende:
[..]
Tracking systemen hebben electriciteit nodig.. batterijen die in brand staan... alle dynamo stroom gaat eerst langs die batterijen.
Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah ok. En de piloten wilde geen paniek zaaien dus hebben via de radio maar gezegd dat alles helemaal goed ging.
Daarna toch nog paar mooie bochtjes gemaakt en uiteindelijk 7 uur doorgevlogen met een brandend toestel. Wat een helden.
Zeker in een crematorium ja.quote:
Hoe verklaar je de pings?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef ATan het volgende:
[..]
Brand kan je heel snel verrassen. Eerst valt alle elektra uit. Roep dan nog maar eens over de radio om hulp. Daarna wordt door de rook de situatie in een cabine snel levensbedreigend. Ik zou als piloot zo snel mogelijk richting het wateroppervlak gaan om die cockpitramen te kunnen openen om nog iets te kunnen zien.
Ik zeg alleen dat ik niet verwacht dat dat vliegtuig onder de radar laagvliegend ver kan vliegen want de brandstrof raakt dan veel sneller op door de dichtere atmosfeer en waterdamp. Dus als je dat wilt intekenen op je plaatje, dan worden die rode lijntjes veel korter.quote:
Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |