abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138763718
Argumenten mensen, argumenten! Ontopic en stop even met het zwart maken van elkaar.
pi_138763921
Dat waypoint gedoe he.....is het niet zo dat alleen maar bevestigd is dat enkele waypoints zijn ingevoerd?

Want kan het dan bv zo zijn dat de piloot zelf daarvan is afgeweken?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138764002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat is de conclusie van het voorlopige onderzoek man.

[..]

Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')
De ene keer is de prime minsiter een prutser en houden ze dingen achter en liegt ie en weet ik wat meer nu is opeens alles een feit wat ie zegt? Bij een voorlopig onderzoek zonder enige aanknopingspunt (geen zwarte doos en een paar pingpunten en dat is het). Het komt je wel uit he :P

quote:
Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D
Brand? Waar heb ik brand gezegd? Is een technisch mankement synoniem aan brand? Dus als de abn amro een technische storing heeft is er eigenlijk brand in de serverruimte?

quote:
Ga toch gewoon weg man.
Ja, dat was ik van plan, maar ik amuseer me te kostelijk. Het is te grappig. En het is heel simpel: we komen nooit te weten wat er gebeurd is. Al vinden ze het ding.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:27 schreef Montagui het volgende:
Dat waypoint gedoe he.....is het niet zo dat alleen maar bevestigd is dat enkele waypoints zijn ingevoerd?

Want kan het dan bv zo zijn dat de piloot zelf daarvan is afgeweken?
Dat denk ik dus ook. Maar die waypoints zijn dan waarschijnlijk ingevoerd door dezelfde persoon die daar later weer van afwijkt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte?
Nope, ACARS kan ook na het laatste contact uitgevallen/uitgezet zijn. Ze weten niet precies wanneer dit gebeurd is, alleen dat er geen contact meer was op het moment dat contact wel verwacht werd.

Afijn, mij lijkt het, gezien de aanwezige informatie, redelijk logisch dat het een bewuste actie is geweest.

Het vliegtuig moet maar snel gevonden worden, want anders zakt het niveau hier nog dieper dan dat het vliegtuig zelf momenteel ligt.
In the coolest little capital of the world
pi_138764147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:31 schreef Drebbelman het volgende:

Het vliegtuig moet maar snel gevonden worden, want anders zakt het niveau hier nog dieper dan dat het vliegtuig zelf momenteel ligt.
Volgens mij zijn de echte diehards die aluhoedjes op hebben al een tijdje weg, dat scheelt. Ik houd alleen een spiegel voor, omdat ik het wel erg makkelijk vind elke theorie af te schieten met argumenten als kortzichtig, krampachtig en weet ik wat meer terwijl dat hier constant gebeurt door krampachtig vast te houden aan zinnen als "de piloot zette het uit". Geen enkel bewijs is er en dat gaan we ook niet krijgen.

Al zouden de wetenschappers die hier mee bezig gaan erachter komen wat er gebeurd is, en het is bewust gedaan, dan komt het in een enorme doofpot :)
pi_138764158
Uitgaan van zelfmoord vind ik juist onzin. Decompressie en hypoxia zijn veel logischer verklaringen.

Eens met Pheno, die zeker niet "wegmoet" hier. }:|
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138764196
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

De ene keer is de prime minsiter een prutser en houden ze dingen achter en liegt ie en weet ik wat meer nu is opeens alles een feit wat ie zegt? Bij een voorlopig onderzoek zonder enige aanknopingspunt (geen zwarte doos en een paar pingpunten en dat is het). Het komt je wel uit he :P

[..]

Brand? Waar heb ik brand gezegd? Is een technisch mankement synoniem aan brand? Dus als de abn amro een technische storing heeft is er eigenlijk brand in de serverruimte?

[..]

Ja, dat was ik van plan, maar ik amuseer me te kostelijk. Het is te grappig. En het is heel simpel: we komen nooit te weten wat er gebeurd is. Al vinden ze het ding.
Nu heb ik weer gezegd dat Razek een prutser is? Waar komt dit nou vandaan?
Anyway, een ACARS valt niet zomaar uit, daar moet een kortsluiting voor nodig zijn. Dat wordt grondig getest ivm veiligheidsmaatregelen.

Maar goed, ik zou even het onderzoeksteam bellen als ik jou was dat ze de verkeerde conclusies hebben gemaakt.

Verder staan er nog wel wat vragen open voor je. Je gaat alleen in op wat randzaken (Razek in twijfel trekken) in plaats van mijn argumenten te weerleggen zoals de koerswijzigingen etc. Over de plotselinge stijging.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764200
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Uitgaan van zelfmoord vind ik juist onzin. Decompressie en hypoxia zijn veel logischer verklaringen.

Maar hoe verklaar je dan dat het vliegtuig ten westen van fucking Australië (!!!!) terecht komt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764206
quote:

Oh, dat soort opmerkingen neem ik niet serieus. Iedereen mag een mening hebben, dat is het idee van een forum, hebben de Grieken geloof ik ooit bedacht. Zolang het geen "de marsmannetjes hebben het gedaan" want dat zou iets te fanta worden :P
pi_138764233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef eight het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je dan dat het vliegtuig ten westen van fucking Australië (!!!!) terecht komt?
Sorry, ik heb nog nooti een kapotte Boeiing losgelaten boven een oceaan om zoiets te verklaren.
pi_138764260
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de echte diehards die aluhoedjes op hebben al een tijdje weg, dat scheelt. Ik houd alleen een spiegel voor, omdat ik het wel erg makkelijk vind elke theorie af te schieten met argumenten als kortzichtig, krampachtig en weet ik wat meer terwijl dat hier constant gebeurt door krampachtig vast te houden aan zinnen als "de piloot zette het uit". Geen enkel bewijs is er en dat gaan we ook niet krijgen.
Ik heb alleen mijn vermoeden uitgesproken naar aanleiding van de feiten die nu op tafel liggen. Op basis daarvan vind ik een bewuste actie het meest logische.
Ik houd me daar niet krampachtig aan vast, sterker nog, als jij een goed argument hebt die ik niet kan weerleggen hoor ik het graag :)

Oja, leuk dat je nu valt over de opmerking dat je weg moet, maar dat was je eigen voorstel ;)
pi_138764274
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sorry, ik heb nog nooti een kapotte Boeiing losgelaten boven een oceaan om zoiets te verklaren.
Het feit dat je geen normaal tegenargument kunt verzinnen geeft eigenlijk al aan hoe zwak je theorie is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:57 #214
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138764371
40 topics over iets waar nog geen splinter van gevonden is, knap. :7
Say what?
pi_138764404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Anyway, een ACARS valt niet zomaar uit, daar moet een kortsluiting voor nodig zijn. Dat wordt grondig getest ivm veiligheidsmaatregelen.
Fouten maken is menselijk. Er wordt wel meer getest en gaat fout. Dat vliegtuig naar Detroit had een plaat los, dat soort dingen horen ook niet te gebeuren.
quote:
Maar goed, ik zou even het onderzoeksteam bellen als ik jou was dat ze de verkeerde conclusies hebben gemaakt.
Je hebt vast het telefoonnummer voor me.

quote:
Verder staan er nog wel wat vragen open voor je. Je gaat alleen in op wat randzaken (Razek in twijfel trekken) in plaats van mijn argumenten te weerleggen zoals de koerswijzigingen etc. Over de plotselinge stijging.
Jij weet blijkbaar wat er gebeurt met een defect vliegtuig, ik niet. Dus voor mij zijn koerswijzigingen en hoogteverschillen een mogelijk scenario als een vliegtuig defect is. Jij gaat er vanuit dat alles in alle kalmte bewust gedaan wordt. Ik denk eraan dat een computer defect kan geraken en weet ik wat. Weet jij of er niet kortsluiting is gemaakt waardoor d ehele shit stroomoosis geworden? Wat er dan gebeurt, weet jij niet, weet ik niet. En gaan we hopelijk ook nooit weten.

quote:
3s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef eight het volgende:

[..]

Het feit dat je geen normaal tegenargument kunt verzinnen geeft eigenlijk al aan hoe zwak je theorie is.
Zeg ik ergens dat ie sterk is? Maar zelfmoord geloof ik niet, dan kop je een trein ipv moelijk doen en een hoop mensen met je het graf meenemen.
pi_138764454
quote:
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:46:58 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138764488
waar zitten de knoppen om alle transponders etc uit te zetten. Hoe krijg je het voor elkaar om je (co)-piloot mee te krijgen of dood je die eerst? Kan een vliegtuig op de automatische piloot doorvliegen als er een complete electrische storing heeft plaatsgevonden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138764535
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:43 schreef Pheno het volgende:

Zeg ik ergens dat ie sterk is? Maar zelfmoord geloof ik niet, dan kop je een trein ipv moelijk doen en een hoop mensen met je het graf meenemen.
Dat is de redenatie van een normaal denkend mens, maar iemand die in staat is om zelfmoord te plegen zit in een heel andere psychische toestand.
Gezien de locatie van het vliegtuig kun je een bewuste actie moeilijk uitsluiten.
pi_138764561
Gaat ie weer willekeurige van aircrashes opsommen...
Wat heeft het voor zin om ongelukken te noemen waar piloten fouten maakte?

Er zijn zoveel dingen anders aan MH370 dan aan bv. een ongeluk in Detroit... Niet te vergelijken.
pi_138764622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

Er zijn zoveel dingen anders aan MH370 dan aan bv. een ongeluk in Detroit... Niet te vergelijken.
Waarom is dat willekeur?

Dat was ten eerste geen crash, dat is om aan te tonen dat mensen ook niet perfect zijn en dus mankementen aan vliegtuigen niet uit te sluiten zijn. Gelukkig is dat goedgegaan, maar als passagier schrik je je ook de tiefus.
pi_138764626
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:46 schreef Re het volgende:
waar zitten de knoppen om alle transponders etc uit te zetten. Hoe krijg je het voor elkaar om je (co)-piloot mee te krijgen of dood je die eerst? Kan een vliegtuig op de automatische piloot doorvliegen als er een complete electrische storing heeft plaatsgevonden
Dat is vrijwel onmogelijk. De communicatiemiddelen zijn aangesloten op minstens 3 verschillende, los van elkaar werkende circuits.
Om al die circuits te slopen zou er eigenlijk een flinke brand moeten uitbreken maar dat is onwaarschijnlijk omdat hij daarna nog uren is doorgevlogen.
pi_138764660
Zoals het er nu voor staat met de kennis die we nu hebben denk ik niet dat het onderzoek met de conclusie zal komen dat het een technisch mankement was of een pilot error.

Dus hopelijk worden de black boxes gevonden.
pi_138764668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

Leren van eerdere ongelukken kan je inzichten verschaffen, maar ik begrijp dat jij "die alle opties openhoudt [maar dan toch echt alleen maar zelfmoord/bewuste pilotenactie]" liever niet leert van de geschiedenis? :')

Die Air Crash Investigations kunnen juist heel nuttige informatie opleveren.

Bovendien negeer jij de feiten dat IEDEREEN die Zaharie kende, hetzelfde zegt over die piloot; een aardige, behulpzame man. Niet bepaald een massamoordenaarstypje.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138764711
Tuurlijk moet je leren van andere crashes, maar als je gaat zeggen 'ja in Detroit maakte de piloot ook een fout dus wellicht dat dat bij MH370 ook is gebeurd' is echt hagelschieten.

Oja, en meestal worden massamoordenaars niet vantevoren door hun omgeving herkend. Helaas.

Nogmaals, ik houd alle opties open. Graag hoor ik wat overtuigende argumenten dat een techisch mankement tot het vluchtverloop kan leiden wat er met vlucht MH370 gebeurde.
pi_138764865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja, en meestal worden massamoordenaars niet vantevoren door hun omgeving herkend. Helaas.
Maar jij doet dat wel, vanaf een Nederlandse zolderkamer op 9000 km afstand? :D

quote:
Nogmaals, ik houd alle opties open. Graag hoor ik wat overtuigende argumenten dat een techisch mankement tot het vluchtverloop kan leiden wat er met vlucht MH370 gebeurde.
Decompressie en hypoxia; sterk verminderde toerekeningsvatbaarheid waardoor de route volledig raar is geworden.

Zou je het niet logischer vinden dat als de piloot iets had willen doen, het een (mislukte) spectaculaire landing op een eiland zou worden zoals ie zovaak op zijn sim geoefend heeft?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')