abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138765492
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is echt niet zo. Achteraf zijn al die "lone wolves" te verklaren door hun autisme/afkeer & boosheid van/op de maatschappij.

Het enige aanknopingspunt bij Zaharie is die veroordeling van die "homoseksuele" politicus, maar dan nog is een moord op 238 mensen gewoon onlogisch.

Zomaar iets buiten beschouwing laten om je eigen scenario erdoor te drukken is gewoon geen objectieve methode.
Achteraf ja, na lang en gedegen onderzoek.

Inhakend op je vorige opmerking:
quote:
een piloot die niet opgemerkt wil worden, volgt de normale vliegroutes.
Een lone wolf die niet opgemerkt wil worden gedraagt zich ook volkomen normaal. Hij moet immers iedereen op het verkeerde been zetten wil zijn missie slagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138765535
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef ATan het volgende:

[..]

Okee we zitten hier op Fok. Echte doemdenkers denken dat alle scenario's tegelijk van toepassing kunnen zijn. Is dat ook mogelijk? Ik wil het gewoon weten voor de volledigheid.
Je zou moeten denken in kansen. "Wat is de kans op" met de 'feiten' die we hebben.

Voorbeeld, die radars in de Straat van Malakka. Eerst werd bericht dat de route netjes langs die waypoints ging. In de laatste dagen is juist bekend geworden dat dat niet zo was.

Uitgaande van het eerste ging ik ook uit van een bewuste actie van de piloot als meest waarschijnlijke, juist omdat ie die radar netjes volgde.
Nu dat dus niet zo blijkt te zijn, is hypoxia of een kaping veel logischer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:34:54 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138765838
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb op 20.000 km afstand hem een airco-aansluiting zien presenteren op YouTube. Maar daar ga ik niet op af, wel op ALLE opmerkingen van zijn sociale omgeving. Ja, iemand kan een dubbelleven leiden, maar 238 mensen vermoorden en jezelf erbij is niet iets wat je zomaar eventjes doet.

Bovendien is het zwaar onlogisch om eerst rondjes te gaan vliegen en dan zelfmoord plegen. Direct nose down in de Golf van Thailand is een veel logischere actie als je per se zelfmoord wil plegen.
Ik denk dan ook dat hij zelfmoord wilde plegen en dat is inderdaad niet iets dat je zomaar even doet. Daar kan iemand legio redenen voor hebben, zo ook voor het meenemen van passagiers. Misschien dacht hij wel dat hij ze verloste van deze wereld, weten wij veel. Het kan best dat zijn motieven bekend zijn bij iemand, bij iemand die dat niet naar buiten wil brengen om hem niet af te vallen, en die gaat dan ook voorbij aan het belang van de nabestaanden van de 238 mensen aan boord.

Direct nose down voor een vliegfanaat lijkt me juist onlogisch.

Maar goed, het hoeft ook niet logisch te zijn.
Misschien wilde hij niet alleen zelfmoord plegen maar ook onvindbaar zijn.
Wie weet vinden ze het wrak, kunnen ze het bergen en vinden ze dna terug van alle inzittenden behalve de piloot. Kan ook nog :P
pi_138765860
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niet bewezen, wordt gespeculeerd over de hoogte die zeer onbetrouwbaar is, want slechts met grondradar "gemeten".

[..]

Hypoxia.

[..]

Hypoxia/iedereen allang dood en autopilot aan.

[..]

Belandt, maar goed.

Het gevolg van 2 en 3.
Waarom zou je met hypoxia opeens naar 3 verschillende waypoints sturen?
En als iedereen dood is, wie heeft de coördinaten ingevoerd richting de Indische Oceaan?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138765921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waarom zou je met hypoxia opeens naar 3 verschillende waypoints sturen?
Je weet wat hypoxia met je doet? Staat een mooi filmpje in de OP erover. Met tests, ze moesten de presentator er sneller uithalen dan verwacht... Hij beweerde 21 jaar oud te zijn.

quote:
En als iedereen dood is, wie heeft de coördinaten ingevoerd richting de Indische Oceaan?
Van tevoren, verkeerde route uitgezet, door het verminderd beslissingsbewustzijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:38:34 #246
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138765938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')

Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D

Ga toch gewoon weg man.
Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang dichtbij de meterkast.
Terwijl er al die tijd geen vlammen te zien zijn geweest.
pi_138765957
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zou moeten denken in kansen. "Wat is de kans op" met de 'feiten' die we hebben.

Voorbeeld, die radars in de Straat van Malakka. Eerst werd bericht dat de route netjes langs die waypoints ging. In de laatste dagen is juist bekend geworden dat dat niet zo was.

Uitgaande van het eerste ging ik ook uit van een bewuste actie van de piloot als meest waarschijnlijke, juist omdat ie die radar netjes volgde.
Nu dat dus niet zo blijkt te zijn, is hypoxia of een kaping veel logischer.
Wat is de kans dat een technisch mankement precies die uitwerking heeft op het vliegtuig dat het lijkt alsof de piloot alles bewust heeft gedaan zoals het gelopen is.
Communicatie valt weg op het meest ongelukkige moment, namelijk bij de 'grijze' zone tussen Maleisië en Vietnam, waar dus niet direct opgemerkt kon worden dat het vliegtuig een uturn maakte.
Vliegtuig vliegt om Indonesië heen om zo min mogelijk voor de radar zichtbaar te zijn.
Vliegtuig vliegt in een rechte lijn naar het diepste punt van de oceaan in deze regio.

Zou wel een rare en vooral toevallige samenloop van omstandigheden zijn als een brandje en een automatische piloot dit per ongeluk veroorzaken.
In the coolest little capital of the world
pi_138765967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef ATan het volgende:

[..]

Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang op weg naar de meterkast.
Ik merk dat er brand is zodra mijn TV uitvalt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:39:47 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138765968
Chinese panda's voor Maleisië langer thuis om MH 370

China ziet er voorlopig van af twee panda's voor langere tijd aan Maleisië uit te lenen. De Maleisische minister van Milieu zei vrijdag dat de twee niet zoals gepland 16 april naar Maleisië gaan.

Ze gaan volgens de bewindsman niet voor eind mei, als gevolg van de Chinese onvrede over de manier waarop Maleisië omgaat met de verdwenen Boeing-777 van Malaysia Airlines.

Dat vliegtuig verdween 8 maart op een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. De meeste van de 239 inzittenden waren Chinezen. In China is veel kritiek op de Maleisische autoriteiten, die de zoektocht naar de Boeing klungelig zouden hebben aangepakt.

China geeft panda's aan landen waar Peking het goed mee kan vinden. Deze 'pandadiplomatie' is eeuwenoud. Panda's worden tegenwoordig ook vaak voor langere tijd 'uitgeleend', maar daar staat dan vaak wel een vergoeding van de ontvanger tegenover. De panda's die naar Maleisië gaan zouden er tien jaar blijven.

nu.nl
pi_138765994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Marrije het volgende:
Chinese panda's voor Maleisië langer thuis om MH 370

China ziet er voorlopig van af twee panda's voor langere tijd aan Maleisië uit te lenen. De Maleisische minister van Milieu zei vrijdag dat de twee niet zoals gepland 16 april naar Maleisië gaan.

Ze gaan volgens de bewindsman niet voor eind mei, als gevolg van de Chinese onvrede over de manier waarop Maleisië omgaat met de verdwenen Boeing-777 van Malaysia Airlines.

Dat vliegtuig verdween 8 maart op een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. De meeste van de 239 inzittenden waren Chinezen. In China is veel kritiek op de Maleisische autoriteiten, die de zoektocht naar de Boeing klungelig zouden hebben aangepakt.

China geeft panda's aan landen waar Peking het goed mee kan vinden. Deze 'pandadiplomatie' is eeuwenoud. Panda's worden tegenwoordig ook vaak voor langere tijd 'uitgeleend', maar daar staat dan vaak wel een vergoeding van de ontvanger tegenover. De panda's die naar Maleisië gaan zouden er tien jaar blijven.

nu.nl
Uitruilen voor wat pinguïns (37,5 kHz).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:30 #251
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik merk dat er brand is zodra mijn TV uitvalt.
Dus je merkt het pas als het te laat is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:52 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef ATan het volgende:

[..]

Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang dichtbij de meterkast.
Terwijl er al die tijd geen vlammen te zien zijn geweest.
dan loeit er hier een melder
pi_138766032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Wat is de kans dat een technisch mankement precies die uitwerking heeft op het vliegtuig dat het lijkt alsof de piloot alles bewust heeft gedaan zoals het gelopen is.
Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

quote:
Communicatie valt weg op het meest ongelukkige moment, namelijk bij de 'grijze' zone tussen Maleisië en Vietnam, waar dus niet direct opgemerkt kon worden dat het vliegtuig een uturn maakte.
Vliegtuig vliegt om Indonesië heen om zo min mogelijk voor de radar zichtbaar te zijn.
Vliegtuig vliegt in een rechte lijn naar het diepste punt van de oceaan in deze regio.

Zou wel een rare en vooral toevallige samenloop van omstandigheden zijn als een brandje en een automatische piloot dit per ongeluk veroorzaken.
Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138766095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef ATan het volgende:

[..]

Dus je merkt het pas als het te laat is.
Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:43:33 #255
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766101
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan loeit er hier een melder
Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
pi_138766129
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

[..]

Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
In the coolest little capital of the world
pi_138766175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:46:06 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ATan het volgende:

[..]

Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
ik werk thuis

Maar goed, men komt met bevindingen, die dan later toch weer anders worden bevonden. Hoe kun je nu nog echt ergens op afgaan? We wisten al niet veel, maar nu bijna nog minder.
pi_138766210
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
In the coolest little capital of the world
pi_138766222
Je kan rustig zelfmoord plegen als je een waypoint ergens in het meest afgelegen stukje oceaan inprogrammeert met de wetenschap dat je vrijwel onmogelijk kan worden gevonden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:48:01 #262
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766284
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
Er is een systeem aan boord, dat als de batterijen het niet meer doen, dat je een ventilatortje uit het vliegtuig kan laten klappen. Die geeft noodstroom aan de essential flight controls. Je ziet al bijna geen barst meer voor ogen dus je zet de autopilot aan en ramt op goed geluk wat waypoints in. Daarna verlies je het bewustzijn en je copiloot ook.
pi_138766353
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
Met 'het diepste deel' kun je wel een slag om de arm houden. Waar hij nu in alle waarschijnlijkheid ligt is het wel 'ietsje' dieper dan in de Thaise golf ;)
en als de brandstof niet al zo 'snel' op was, was er altijd kans dat hij in Diamantina deep terecht was gekomen. Als hij al buiten bewustzijn was toen het vliegtuig deze koers inzetten kon hij dat natuurlijk onmogelijk nog corrigeren of laatste moment bijsturen.
In the coolest little capital of the world
pi_138766372
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Zou hij niet geweten hebben van die pings?
pi_138766607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Misschien wist ie het zelf niet eens meer. ;)

Filmpje over hypoxia gezien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:58:14 #267
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766611
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
ik werk thuis
De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Iedereen heeft tegenwoordig GPS op zijn en/of haar telefoon!
Al weet niet iedereen hoe je wel de GPS ontvanger aan kan laten maar de radio van de telefoon uit..
Maar er moet bij iemand al zeer vroeg een belletje zijn gaan rinkelen aan boord.
pi_138766615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou hij niet geweten hebben van die pings?
Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
pi_138766701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ATan het volgende:

[..]

De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:02:51 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138766739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

[..]

Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
dan lijkt me dat je de co-piloot toch eerst uitschakelt want die krijg je niet zo maar mee met je plan lijkt me?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138766746
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
pi_138766756
Ja dat zou best kunnen.
Co-piloot uitschakelen is ook niet heel lastig gok ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
Dat mag je hopen.
Als het vliegtuig wordt gevonden...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766920
Waarom kan de copiloot er niet achter zitten en de piloot wel?
Vanwege dat vliegtuigspel en gevlogen routes die hij recentelijk zou hebben verwijderd?
pi_138766983
Het kan ook de co-piloot zijn ja.
Van verwijderde routes weet ik niks.

Dat de piloot een sim had is niet heel bijzonder trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:10:28 #276
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138767008
Okee interessante vraag. Is het uberhaupt mogelijk de co-piloot buiten te sluiten?
Zit er geen cijferslot op zo'n cockpitdeur?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 april 2014 @ 16:10:33 #277
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_138767009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
Jij niet, maar wellicht wil een piloot geen mensen op de grond in gevaar brengen omdat hij weet dat een verloren zaak zal zijn, bijvoorbeeld omdat essentiële systemen welke nodig zijn voor het landen van het gevaarte defect waren? Geen idee wat er in die cockpit gebeurt is totdat men de BB's vindt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 11 april 2014 @ 16:12:01 #278
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_138767059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja dat zou best kunnen.
Co-piloot uitschakelen is ook niet heel lastig gok ik.

[..]

Dat mag je hopen.
Als het vliegtuig wordt gevonden...
En dan nog, als de piloot hierachter zit heeft hij vast de main circuit jumpers gelicht en dan doen de black boxes het ook niet meer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_138767458
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Jij niet, maar wellicht wil een piloot geen mensen op de grond in gevaar brengen omdat hij weet dat een verloren zaak zal zijn, bijvoorbeeld omdat essentiële systemen welke nodig zijn voor het landen van het gevaarte defect waren? Geen idee wat er in die cockpit gebeurt is totdat men de BB's vindt.
Blijft gissen, maar mochten de technische problemen zou ernstig zijn dat hij niet meer kan landen, of zelfs gewoon ergens boven een relatief ondiepe oceaan cirkelen (zoals Egyptian Airlines) dan is het des te vreemder dat hij gewoon 8 uur kan blijven doorvliegen tot dat brandstof op is.
Dan zou je zeggen dat de technische problemen niet heel ernstig waren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:31:06 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138767582
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ATan het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig GPS op zijn en/of haar telefoon!
Al weet niet iedereen hoe je wel de GPS ontvanger aan kan laten maar de radio van de telefoon uit..
Maar er moet bij iemand al zeer vroeg een belletje zijn gaan rinkelen aan boord.
Gps doet het niet aan boord.

Edit: ah, schijnbaar wel, maar ik ben te ongeduldig met acquiren van signaal blijkbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door matthijst op 11-04-2014 16:36:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:31:35 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138767593
Elk scenario is gissen. Opzet is plausibel, een ongeluk is ook plausibel.
2000 light years from home
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:32:57 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138767646
Pist een piloot on de cockpit, of in business class?
Anders kwestie van wachten tot piloot gaat pissen en dan kan die copiloot er toch zo mee vandoor gevlogen zijn?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138767798
Dames in de cockpit, beide piloten krijgen een hartaanval en vallen op het dashbord met knopjes, waardoor deze vreemde route is ontstaan en het vliegtuig ging stijgen. Daardoor alle passagiers ook dood en vliegtuig vliegt door tot einde. Ja, het kan allemaal. Nee dus.

Vastgesteld is dat de gezagvoerder de laatste woorden sprak dus er wordt van uitgegaan dat als een van de piloten de dader is, het de gezagvoerder is.
pi_138767897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Loekie1 het volgende:
Dames in de cockpit, beide piloten krijgen een hartaanval en vallen op het dashbord met knopjes, waardoor deze vreemde route is ontstaan en het vliegtuig ging stijgen. Daardoor alle passagiers ook dood en vliegtuig vliegt door tot einde. Ja, het kan allemaal. Nee dus.
Onmogelijk. Zo werkt een vliegtuig niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Loekie1 het volgende:
Vastgesteld is dat de gezagvoerder de laatste woorden sprak dus er wordt van uitgegaan dat als een van de piloten de dader is, het de gezagvoerder is.
Co-piloot kan toch hebben gewacht na het laatste radio contact en toen hebben toegeslagen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138767978
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Onmogelijk. Zo werkt een vliegtuig niet.

[..]

Co-piloot kan toch hebben gewacht na het laatste radio contact en toen hebben toegeslagen?
Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Kort daarna de hoogtestijging. Gezagvoerder ondertussen uitgeschakeld. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:44:12 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138768000
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
Twee minuten, kan prima. Alles is mogelijk.
2000 light years from home
pi_138768077
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Twee minuten, kan prima. Alles is mogelijk.
Waarschijnlijker is dat ten tijde dat de laatste woorden werden uitgesproken, de co-piloot al uitgeschakeld was, waarschijnlijk buitengesloten.
pi_138768124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Kort daarna de hoogtestijging. Gezagvoerder ondertussen uitgeschakeld. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
Iemand een knal voor z'n harses geven duurt 5 seconden?
Daarnaast is dat van 2 minuten niet bekend hoor.
Zou ook 20 minuten kunnen zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138768259
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Iemand een knal voor z'n harses geven duurt 5 seconden?
Daarnaast is dat van 2 minuten niet bekend hoor.
Zou ook 20 minuten kunnen zijn.
Ik heb meerdere keren gelezen dat de communicatie twee minuten na het laatste contact werd uitgeschakeld.
pi_138768352
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef matthijst het volgende:
Pist een piloot on de cockpit, of in business class?
Anders kwestie van wachten tot piloot gaat pissen en dan kan die copiloot er toch zo mee vandoor gevlogen zijn?
Piloten komen over het algemeen regelmatig buiten de cockpit dus de veilige deur is ook alleen maar schijn. Het kost echt niet veel moeite om daar binnen te komen als je dat zou willen
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:56:45 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768479
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom kan de copiloot er niet achter zitten en de piloot wel?
Vanwege dat vliegtuigspel en gevlogen routes die hij recentelijk zou hebben verwijderd?
copiloot zou ook kunnen
al denk ik niet dat dat het geval is geweest, met de info die we hebben. Hij had zn trouwerij gepland dacht ik? Het liefdesleven van de piloot stond er wat minder rooskleurig voor, wellicht ook niet meteen een reden om zo'n stunt uit te halen, maar op de een of andere manier denk ik dat er bij hemmeerachter zit, toch van de (onmogelijke?) herenliefde ofzo.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:57:44 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijker is dat ten tijde dat de laatste woorden werden uitgesproken, de co-piloot al uitgeschakeld was, waarschijnlijk buitengesloten.
dat denk ik ook
pi_138768665
Iedereen buitengesloten en dat houdt die cockpitdeur niet al te lang, dus snel de hoogte in waardoor iedereen snel is uitgeschakeld.
pi_138768715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

copiloot zou ook kunnen
al denk ik niet dat dat het geval is geweest, met de info die we hebben. Hij had zn trouwerij gepland dacht ik? Het liefdesleven van de piloot stond er wat minder rooskleurig voor, wellicht ook niet meteen een reden om zo'n stunt uit te halen, maar op de een of andere manier denk ik dat er bij hemmeerachter zit, toch van de (onmogelijke?) herenliefde ofzo.
Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:04:17 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768754
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
dan houden we het maar bij een baan om de aarde :{
pi_138768768
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
Je hebt de "baan om de Aarde" gemist? En zij die dat zeggen, hun lessen natuurkunde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138768886
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt de "baan om de Aarde" gemist? En zij die dat zeggen, hun lessen natuurkunde.
"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
pi_138768944
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
Dat volgt uit de publieke verbazing over het veroordelen van die bevriende polticus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:11:54 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138769022
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
mja die dingen boeien me dan weer een stuk minder
Ik vond dat wel opmerkelijk aan zijn youtube geschiedenis, wat ie leuk vond etc, en nee dat maakt hem nog geen homo, maar t zou wel een reden geweest kunnen zijn.
pi_138769075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

mja die dingen boeien me dan weer een stuk minder
Ik vond dat wel opmerkelijk aan zijn youtube geschiedenis, wat ie leuk vond etc, en nee dat maakt hem nog geen homo, maar t zou wel een reden geweest kunnen zijn.
En dat zijn vrouw daarom wilde scheiden. Het kan allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')