SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle eerlijkheid hebben we voor en na dat hele sympathieke derde seizoen waar Jaime de show stal niet veel van Cersei's perspectief op hun relatie gezien. Maar door haar interactie met andere personages (o.a. haar affaire met Lancel) vermoed ik dat ze Jaime eerder bij zich hield omdat ze hem wou zijn en omdat dat niet kon invloed via hem uitoefenen dan een soort van blinde onvoorwaardelijke liefde zoals Jaime die voor haar beweerde te voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
Nee, jamie is de enige van wie ze ooit gehouden heeft. ze is gewoon gekwetst en in de warquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Cersei gewoon een walging voor slappelingen/zwakheid heeft en Jaime met maar 1 hand is domweg geen sterk persoon (meer).
Dat zegt ze toch ook meerdere malen in de serie? Iets van "while men learned to fight with sword and spear to defend their family I was made so dance and parade so I could be auctioned off to some old rich man".quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid hebben we voor en na dat hele sympathieke derde seizoen waar Jaime de show stal niet veel van Cersei's perspectief op hun relatie gezien. Maar door haar interactie met andere personages (o.a. haar affaire met Lancel) vermoed ik dat ze Jaime eerder bij zich hield omdat ze hem wou zijn en omdat dat niet kon invloed via hem uitoefenen dan een soort van blinde onvoorwaardelijke liefde zoals Jaime die voor haar beweerde te voelen.
Chewbacca.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, dat vertalen van namen in Nederlandse vertalingen is voor mij ook absoluut een reden om alles altijd in het Engels te lezen. Gruwelijk gewoon. Met als dieptepunt toch wel 'Pruimtabakje' (doe eens een gok wie dat wasGeen GoT overigens).
Je kunt ook teveel op de details zijn hè.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Maanvis het volgende:
niemand die weet waarom arya met rechts vocht met die grote zwaarden? (haar karakter is links, de actrice is rechts). als ze needle weer heeft steekt ze die gast wel met links neer.
Door Pinkje moest ik idd aan Pruimtabakje = Chewbacca denken, net zo idiootquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef Verbal het volgende:
Chewbacca.
Geen gok, ook aan gestoord.
Al komt "Pinkje" ook wel heel ver, hoor.
V.
mja ze heeft van de regisseurs met links moeten leren vechten dus ze letten op dit soort dingen, ben benieuwd naar de reden hiervanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel op de details zijn hè.
Ik hoop het, na alles dat hij heeft doorstaan verdient hij wel een beetje liefde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, jamie is de enige van wie ze ooit gehouden heeft. ze is gewoon gekwetst en in de war.
Ja, en daarentegen heeft ze maar weinig met affectie over Jaime gesproken. Hoewel dat ook aan de schaduw van de wijdverspreide geruchten dat haar kinderen uit incest voorkomen gelegen kan hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook meerdere malen in de serie? Iets van "while men learned to fight with sword and spear to defend their family I was made so dance and parade so I could be auctioned off to some old rich man".
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door Pinkje moest ik idd aan Pruimtabakje = Chewbacca denken, net zo idioot
Gekwetst schrijf je... o.k., waarom/waardoor dan wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, jamie is de enige van wie ze ooit gehouden heeft. ze is gewoon gekwetst en in de war.
Dit is ook een beetje mijn idee/gevoel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Cersei gewoon een walging voor slappelingen/zwakheid heeft en Jaime met maar 1 hand is domweg geen sterk persoon (meer).
Ze miste hem en voelde zich kut door hem, dat is voor psycho vrouwen genoeg reden om iemand te haten, ook al deed ie het niet expres.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gekwetst schrijf je... o.k., waarom/waardoor dan wel?Ik kan namelijk niks opnoemen a) waar Jamie schuld aan heeft en b) wat erger was dan wat Jamie heeft moeten doorstaan...
En om de boel nog een beetje te verdoezelen heeft ze die veel te vrouwelijk versierde gouden hand voor hem laten maken.quote:
Doe nou niet zulke dingen zeggen, want dan ga ik daar extra op lettenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me trouwens weer ernstig aan de Sue-Ellen-platbek-onderbeet van Cersei... alles wat ze zegt doet ze met zo'n naar voren geschoven klemkaak
V.
En toch blijft het MORE WINE the bitch you love to MORE WINE hatequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze miste hem en voelde zich kut door hem, dat is voor psycho vrouwen genoeg reden om iemand te haten, ook al deed ie het niet expres.
Zo heeft mijn teerbeminde mijn favo jeugdfilm Raiders of the Lost Ark verknald. Door me erop te wijzen dat de John Williams-soundtrack wel overdreven veel getoeter bevat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe nou niet zulke dingen zeggen, want dan ga ik daar extra op letten
Klopt, maar dat geeft haar volgens mij juist wel die bitchy/chagrijnige look, die past bij haar karakterquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me trouwens weer ernstig aan de Sue-Ellen-platbek-onderbeet van Cersei... alles wat ze zegt doet ze met zo'n naar voren geschoven klemkaak
V.
Ik denk vooral de hele tijd "I hate you, JR Ewing"quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geeft haar volgens mij juist wel die bitchy/chagrijnige look, die past bij haar karakter
Keira Knightley heeft dat ook zo sterkquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
V.
Gelukkig zelf té weinig van Dallas gezien om die associatie te hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk vooral de hele tijd "I hate you, JR Ewing"
V.
Asha is boeknaamquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef RenRen- het volgende:
Asha Greyjoy staat trouwens als Yara in de OP
Ik ben vast de grootste spuitelf ever, magoe.
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daarioquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef RenRen- het volgende:
Asha Greyjoy staat trouwens als Yara in de OP
Ik ben vast de grootste spuitelf ever, magoe.
Hee wat toevallug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daario
Ja waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Joh, echt?! Het is me nooit opgevallen dat ze anders heet in de serie!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gelukkig zelf té weinig van Dallas gezien om die associatie te hebben
Ha, ha... ik zag het net ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb trouwens mijn beste paint skills ingezet om Daario in de OP aan te passen, graag gedaan.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... ik zag het net ja.
Sorry, maar vind het erg lelijk
Nee joh dit is veel mooier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Was gewoon een nieuw plaatje gebruiken niet nog minder werk ook?
NEE, ik vind hem geniaaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daario
Ik denk omdat Asha Greyjoy en Osha de Wildling te verwarrend zouden worden...quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja waarom weet ik ook niet![]()
Net zoals ze een ander personage voor Robb's vrouw hebben bedacht, ook dubieus..
GoT kijkers hebben toch niet het niveau van een doperwtje?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NEE, ik vind hem geniaaal
[..]
Ik denk omdat Asha Greyjoy en Osha de Wildling te verwarrend zouden worden...
Hij is prachtig.quote:
Maar hij verliet mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
V.
Klopt.quote:
Eens, maar ik denk dat dat de reden is. Niet dat er niet al 100 karakters zijn die hetzelfde heten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GoT kijkers hebben toch niet het niveau van een doperwtje?
Rare gang van zaken, maar vooruit..
Las trouwens in de Veronica Gids dat GRRM ook niet blij was met de personage wissel van Robb's vrouw.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef eQuaL het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Plaatje zuigt trouwens in kwaliteit. Zijn de originelen niet meer beschikbaar?
Ik geef bij deze toestemming om hem te veranderen.quote:
Je weet nooit wanneer personages terugkomen. Ik zeg: laat ze staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef Khaleesi het volgende:
Die plaatjes in de OP kunnen natuurlijk weer uitgebreid worden o.a. met de Martells bijvoorbeeld.![]()
Iemand als Mopatis en Umber kunnen er m.i. wel uit...
Grey Worm staat er denk ik ook niet bij...
Pinkje = Littlefinger?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Chewbacca.
Geen gok, ook aan gestoord.
Al komt "Pinkje" ook wel heel ver, hoor.
V.
Heeft toch niks met GoT te maken???quote:Op woensdag 9 april 2014 10:10 schreef Shotty het volgende:
[..]
Chewbacca in de nederlandse vertaling ;-)
Als je gewoon even terugleest werd die claim ook niet gemaaktquote:Op woensdag 9 april 2014 10:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heeft toch niks met GoT te maken???
Ik krijg bij Bronn en Jaime een GTA gevoelquote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef Pagan het volgende:
GoT karakters in een jaren 80 outfit. In de link staan er nog veel meer.
[ afbeelding ]
http://www.froot.nl/postt(...)en-80-en-90-uitzien/
Bronn: GTA idd, Jaime (volgens mij heb ik heel vaak Jamie geschrevenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg bij Bronn en Jaime een GTA gevoel
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef eQuaL het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Plaatje zuigt trouwens in kwaliteit. Zijn de originelen niet meer beschikbaar?
Tenminste iemand die reageert. Anyhoo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tenminste iemand die reageert. Anyhoo:Is niet Kings Landing, is Meereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is niet echt een spoiler denk ik."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Hij kan ook personen wargen (hij is de enige die dat kan blijkbaar) dus hij kan ook Tywin en/of Joffrey wargen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Ladylicious het volgende:
Kan Bran straks trouwens niet die draken gewoon wargen als ze in de buurt komen?
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tenminste iemand die reageert. Anyhoo:Ik kijk die previews nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
Goede vraag!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Ladylicious het volgende:
Kan Bran straks trouwens niet die draken gewoon wargen als ze in de buurt komen?
Ohjahquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij kan ook personen wargen (hij is de enige die dat kan blijkbaar) dus hij kan ook Tywin en/of Joffrey wargen.Eerst nog veel oefenen denk ik.
bran kan mensen wargen, dus een draak wargen is helemaal niet zo ver gezochtquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Ladylicious het volgende:
Haha wat erg dit!quote:
*spuugt drinken uit*quote:
Dit wsquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij kan ook personen wargen (hij is de enige die dat kan blijkbaar) dus hij kan ook Tywin en/of Joffrey wargen.Eerst nog veel oefenen denk ik.
Ik weet niet waarom, maar dit zie ik niet zo snel gebeuren.....quote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
bran kan mensen wargen, dus een draak wargen is helemaal niet zo ver gezocht
Hij kan een imbeciel en een direwolf, waar hij bijna een bovennatuurlijke band mee heeft, wargen. Mij oogt het wel vergezocht dat hij een van de meest magische wezens in die wereld zou kunnen wargen, laat staan een normaal mens. (Sorry Hodorquote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
bran kan mensen wargen, dus een draak wargen is helemaal niet zo ver gezocht
Dat gevoel heb ik dus ook. Een wolf die is opgegroeid naast je zijde en een man met het IQ van een eekhoorn is wel wat anders dan een draak.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kan een imbeciel en een direwolf, waar hij bijna een bovennatuurlijke band mee heeft, wargen. Mij oogt het wel vergezocht dat hij een van de meest magische wezens in die wereld zou kunnen wargen, laat staan een normaal mens. (Sorry Hodor)
In principe lijkt het me niet onmogelijk, het is alleen dat Bran zo ver van de rest vd wereld afgezonderd is dat ie niet snel in een confrontatie met draken of Lannisters zal verkeren.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kan een imbeciel en een direwolf, waar hij bijna een bovennatuurlijke band mee heeft, wargen. Mij oogt het wel vergezocht dat hij een van de meest magische wezens in die wereld zou kunnen wargen, laat staan een normaal mens. (Sorry Hodor)
Kunt niet voorzichtig genoeg zijn met spoiler tags, maar leek op Kings landing. Zal wel meereen zijn dan, merciquote:Op woensdag 9 april 2014 12:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is niet Kings Landing, is Meereen.
En is niet echt een spoiler denk ik.
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weetquote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Forbry het volgende:
Dat hele verwende lijkt er bij Sansa wel vanaf nu en hoewel ik Arya als "killing machine" op zich wel leuk vind, lijkt ze er nu echt plézier in te hebben/krijgen i.p.v. dat het haar alléén om wraak gaat...
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weet
wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een starkquote:Geef mij maar types als Robb, Ned, etc. en daar lijkt ze op deze manier totaal niet meer op
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan?
[..]
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een stark
Wie ontkent dat dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
Want je vader onthoofd zien worden, je vrienden vermoordt zien worden en meemaken hoe je hele familie wordt vermoord heeft natuurlijk geen enkel effect op de psyche van een jonge tiener...?
Dat kanquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
Niemand, maar ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk.
Ik vind haar karakter eigenlijk alleen maar interessanter worden op deze manier.
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef Forbry het volgende:
IK vind Arya op deze manier in ieder geval een stuk minder leuk
Nou ja, ik vond Sansa voorheen juist niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij Aryaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
It's a start. It's a start! Baby steps for baby Stark!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Een wolf die is opgegroeid naast je zijde en een man met het IQ van een eekhoorn is wel wat anders dan een draak.
Leuk, leuk, wat is leuk...... Ik vind Arya nog wel leuk, en haar wraak-quest begrijpelijk en spannend om te volgen. Ik zat met een smile toen ze op d'r my little schimmel aan kwam rijden op t eind.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
Ik zie Sansa geen badass wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
MORE WINE!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Minder leuk is -op zich- ook iets heel anders dan minder interessant natuurlijk, maar sóms vallen die twee voor mij wel een beetje samen en dat lijkt nu dus ook het geval, want Arya's "momentje" deed mij gewoon maar weinig... kan er ook niks aan doen![]()
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
deze man weetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Vaak maakt dat het juist (heel) goed/interessant idd, realistisch ook wel, maar in sommige gevallen vind ik het persoonlijk toch minder leuk. Alles kan ook TE grijs worden namelijk vind ik, zo grijs dat ik eigenlijk met niemand meer écht meeleef.. Hangt van het personage af en wat mij juist aanspreekt (aansprak) in dat personage of ik een bepaalde ontwikkeling kan waarderen of niet...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.
Zo vond ik bij de scene met Arya dat er heel duidelijk, heel goed in beeld werd gebracht dat ze over een bepaalde lijn ging.
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
Oberyn kan mogelijk ook in dat rijtje gaan aansluiten, trouwens?
Met zijn introductie was in ieder geval niks misquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan worden
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.
Maar op het sympathie-bord scoren ze als geheel niet zo heel hoog,.
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welquote:Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Re het volgende:
de tragiek van Jaime om alles op alles te zetten om terug bij Cercei te komen en dan zo worden afgewezen, dat gaat nog gevolgen hebben denk ik zo
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
In het eerste boek zegt Tyrion nadrukkelijk:quote:Op woensdag 9 april 2014 12:34 schreef Khaleesi het volgende:
Stel nou eens dat er binnen de Lannisters ook ineens magische krachten (vgl. warg Bran) blijken te zitten. Hoe vaag zou dat zijn!![]()
Tywin met magische skills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen magische kracht van een Lannister maar moest hier aan denken. Wat zou dat vet zijn.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 14:40:37 ]
Slepen we the Knight of Flowers er ff bij en Whore Boy en we hebben een party at Kings Landing y'all!!!quote:
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik snap wel wat ie bedoelt, er is een bepaalde chemie. Of dat nou sympathie is of lust, da week'nie! Ik bedoel, Jamie heeft wel meer rare crushes
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosiefquote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welEn Oberyn Martell is badass, de grote wildcard in Kings Landing op dit moment. House Martell en House Arryn zijn de enige die zich nog niet in dit conflict hebben gemengd.
Oh, zeker erg leuke wisselwerking tussen die twee hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurtenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
Ik wilde roepen "Het is je zusssss!!!" maar daar neemt ie t niet zo nauw mee. Hihi. Nauw. Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurten
Met the Red Viper als bijnaam weet je in ieder geval al dat hij niet naar Kings Landing is gekomen om konijntjes te kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosief
De Myrcella-link ben ik ff kwijt. Dat is de dochter van Cersei die weggescheept is toch? Maar is die dan richting de Martells verscheept?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosief
Nee en alsof dat een belemmering is als je zus zo lekker is als Cersei.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde roepen "Het is je zusssss!!!" maar daar neemt ie t niet zo nauw mee. Hihi. Nauw. Sorry.
Cersei wil niet meer door Jaime "volgeyoghurt"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurten
Yup, die zit in huize Sunspear.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Myrcella-link ben ik ff kwijt. Dat is de dochter van Cersei die weggescheept is toch? Maar is die dan richting de Martells verscheept?
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zeker erg leuke wisselwerking tussen die twee hoor
Eens, eens & eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Cersei wil niet meer door Jaime "volgeyoghurt"worden....
dat was om er achter te komen wie informatie lekte naar Cersei, Tyrion gaf 3 verhalen aan drie verschillende mensen en de maester speelde huis Dorne door aan Cerseiquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.
Dit is van toepassing op werkelijk ALLES wat Tyrion zegt en doetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)
Ja dat weet ik nog wel, die test. Maar om haar dan ook daadwerkelijk naar Dorne te sturen is wellicht niet zo handig. Tenzij bewust om Cersei een hak te zetten inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat was om er achter te komen wie informatie lekte naar Cersei, Tyrion gaf 3 verhalen aan drie verschillende mensen en de maester speelde huis Dorne door aan Cersei
Is Jamie Dornish?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.
Niet alleen dat. Hij hoopte ook dat het vertrouwen dat hij Martell gaf door Myrcella in hun zorg te geven zou zorgen dat ze zich aan zouden sluiten bij hen. Well that did not work out as it should have.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel, die test. Maar om haar dan ook daadwerkelijk naar Dorne te sturen is wellicht niet zo handig. Tenzij bewust om Cersei een hak te zetten inderdaad.
Lekker naiefquote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Hij hoopte ook dat het vertrouwen dat hij Martell gaf door Myrcella in hun zorg te geven zou zorgen dat ze zich aan zouden sluiten bij hen. Well that did not work out as it should have.
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.quote:
Ik had het misschien iets anders moeten verwoordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie Sansa geen badass wordenIk hoop juist dat het haar eens meezit, ipv constant in angst te leven dat Joffrey los gaat op haar.
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.
Dorne was altijd al vrij belangrijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgen![]()
Ze waren waarschijnlijk pas later verzonnen
Ze lijken me verre van neutraal hoor.
Neutraal genoeg om niet vauit het zuiden een invasie tegen Kings Landing te beginnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgen![]()
Ze waren waarschijnlijk pas later verzonnen
Ze lijken me verre van neutraal hoor.
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebbenquote:
Ik vond hem vrij voorbarig en arrogant... typisch Jofffrey dusquote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebben
Daarom juistquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij voorbarig en arrogant... typisch Jofffrey dus
een beeld van geoffrey in je tuin, altijd leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebben
De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Ik vind Jack Gleeson wel één van de beste acteurs in de serie
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.
quote:
Met relatief weinig screentime in een show met bizar veel karakters spelen, en er dan voor zorgen dat jouw karakter één van de meest gehate van de laatste tijd is. Chapeauquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nogquote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Waar binnenkort de sing-a-long van wordt uitgebracht?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?
Kaart komt redelijk goed overeen met het boek. Alleen een paar kleine plaatsjes missen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Je was gek.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Daar was ik al bang voorquote:
Die whore precurer bij mij!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
Tywin is niet lief nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:26 schreef The_Groove het volgende:
Kan niet wachten tot de volgende aflevering. Zo'n voorgevoel dat het internet weer ontploft volgende week!
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.
[..]
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.
Robb was het tactische genie die geen enkele veldslag verloor en Tywin het strategische genie die geen enkele oorlog verloor.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tywin is niet lief nee.
Maar wel een tactical genius.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik bedoelde, waar is
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
In het eerste boek zegt Tyrion nadrukkelijk:omdat aegon dat ook deed waarschijnlijk, maar das niet aannemelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen magische kracht van een Lannister maar moest hier aan denken. Wat zou dat vet zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
de doodstraf en alles...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Skillstorm het volgende:
Was maar een kleine opmerking hoor.Geen dikke spoiler.
Dhaario is zeker geen woestijnrat.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
Michiel ziet er een beetje te clean en te bleek uit voor een woestijnrat.
Het viel mij trouwens op dat Cersei een zonnebankje gehad had!
En daar komt nog bij dat de grootte van een gebied helemaal niks zegt. Het gebied bestaat voor een groot deel uit woestijn. De Tyrells en Lannisters zijn veel rijker en beschikken over veel meer troepen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.
[ afbeelding ]
Dat "previously on Game of Thrones" stukje maakte het wel heel duidelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:20 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik de enige geweest die totaal niet snapte wat er zo speciaal aan dat zwaard was?
(totdat ik nu dus zo'n filmpje zag waar ze het uitleggen)
Nog een keer gekeken. Muah op zich wel maar die link legde ik gewoon niet meteen.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat "previously on Game of Thrones" stukje maakte het wel heel duidelijk.
Omdat power is power en omdat he who controls the city watch controls the capital.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:43 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over het eerste seizoen.
Als Eddard Stark een brief toont van Robert Baratheon, waarin staat dat hij de ''protector of the realm'' is totdat Joffrey volwassen is, waarom wordt daar niets mee gedaan?
De oproep van Eddard om Cersei en haar kinderen in hechtenis (custody) te nemen wordt genegeerd, maar naar die kleuter luisteren ze wel en vallen Eddard aan, hoe kan dat?
En dat is Littlefinger, als Master of Coin en degene die de city watch betaalt. Tenzij ik het me verkeerd herinner (in het boek is het in ieder geval wel zo), is Littlefinger degene die door Ned gevraagd wordt om de city watch te regelen voor zijn openbare confrontatie met Cersei. Littlefinger doet dat, maar zorgt er ook voor dat Ned niet degene is die door hen gesteund wordt.quote:Op donderdag 10 april 2014 06:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat power is power en omdat he who controls the city watch controls the capital.
Nee, ik vind Joffrey echt verschrikkelijk. Iemand kan ook té erg zijn. Zitten er twee in GoT wmb: Joffrey en die afgrijselijke Ramsay Snow.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die personages vind ik juist leuk. Omdat je ze echt kan hatenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ik vind Joffrey echt verschrikkelijk. Iemand kan ook té erg zijn. Zitten er twee in GoT wmb: Joffrey en die afgrijselijke Ramsay Snow.
Ik vind de ontwikkeling van Arya gewoon wél badass, want begrijpelijk.
V.
Ik vind het al een vervelend rotjoch om te zien, dus ik weet niet hoeveel acteertalent daar voor nodig is?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:30 schreef Ferdii het volgende:
Goede acteur idd, als iedereen je so haat doe je toch iets goed
Toch denk ik dat er veel credits naar de acteur zelf gaan: de manier hoe hij iets zegt, kijkt, zelfvoldaan lacht.. daar is echt wel talent voor nodig. Ik ken geen enkel ander karakter die bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. In welke serie dan ook. Alhoewel, Skyler White kwam ook aardig in de buurt, maar dat is ook gewoon een bazenactrice.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het al een vervelend rotjoch om te zien, dus ik weet niet hoeveel acteertalent daar voor nodig is?
Yep, vind ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat hij een irritante kutkop heeft, maar ik vind dat dat los staat van zijn acteerprestaties.
Die acteur van Joffrey doet het gewoon erg goed, want die is in het echt een compleet sympathiek joch. Die ander ken ik verder niet, maar ga er vanuit dat die ook gewoon goed acteert. Trek de karakters gewoon echt niet, zoveel narigheid als daaruit komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het al een vervelend rotjoch om te zien, dus ik weet niet hoeveel acteertalent daar voor nodig is?
Ik heb een interview met hem gezien en leek me idd wel een sympathieke gozer hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 09:21 schreef Verbal het volgende:
Die acteur van Joffrey doet het gewoon erg goed, want die is in het echt een compleet sympathiek joch. Die ander ken ik verder niet, maar ga er vanuit dat die ook gewoon goed acteert. Trek de karakters gewoon echt niet, zoveel narigheid als daaruit komt.
V.
Skyler White, immer terechte klachtquote:Op donderdag 10 april 2014 08:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er veel credits naar de acteur zelf gaan: de manier hoe hij iets zegt, kijkt, zelfvoldaan lacht.. daar is echt wel talent voor nodig. Ik ken geen enkel ander karakter die bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. In welke serie dan ook. Alhoewel, Skyler White kwam ook aardig in de buurt, maar dat is ook gewoon een bazenactrice.
Je hebt wel gelijk dat hij een irritante kutkop heeft, maar ik vind dat dat los staat van zijn acteerprestaties.
Er zijn nog genoeg sociopatische bastards die gespeeld moeten worden..!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef Re het volgende:
Daar zal hij de rest van zijn carrière wel last van houden deze type-cast
Ik had dat interview gezien, echt verschrikkelijk slecht. Een interview met een bekende acteur over celebrity cultuur en de enige vragen die de interviewer stelt gaan over game of thronesquote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft volgensmij niet veel ambitie om een acteercarriere achterna te gaan.
Helemaal geluisterd en vond het erg boeiendquote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Mani89 het volgende:
De Q&A zat niet bij dit youtubefilmpje, maar als die interviewer vervolgens alleen in GoT geinteresseerd was dan vind ik het wel heel slecht jaquote:Op donderdag 10 april 2014 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik had dat interview gezien, echt verschrikkelijk slecht. Een interview met een bekende acteur over celebrity cultuur en de enige vragen die de interviewer stelt gaan over game of thrones
Die Jack Gleeson is echt geen domme jongen. Maar de Q&A was schandalig slecht, echt jammer. Temeer daar je weet dat hij echt wat te zeggen heeftquote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Q&A zat niet bij dit youtubefilmpje, maar als die interviewer vervolgens alleen in GoT geinteresseerd was dan vind ik het wel heel slecht ja
Geen tijd om deze te kijken (op het werk), maar hij heeft al gezegd dat hij stopt na GoT om zich op werk voor een goed doel te storten, meen ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zet je achter elke post een V. ?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen tijd om deze te kijken (op het werk), maar hij heeft al gezegd dat hij stopt na GoT om zich op werk voor een goed doel te storten, meen ik.
V.
Gaat automatischquote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom zet je achter elke post een V. ?
Daar is juist je signature toch voor
Alsnog, waarom zou je het willen.quote:
Verbal niet kennen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok, ik zie het nu eigenlijk voor het eerst geloof ik, en zit er ook al sinds 2007 geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbal niet kennen.![]()
Ik denk niet dat hij ermee gaat stoppen als het iets is wat hij sinds '99 doet.
Idd! Je oorspronkelijke account SSB ken ik ook nog wel. Wist niet eens dat je weer terug wasquote:Op donderdag 10 april 2014 11:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok, ik zie het nu eigenlijk voor het eerst geloof ik, en zit er ook al sinds 2007 geloof ik
Ik denk het ook niet. Zeker niet als "stoppen" betekent dat ik na plaatsing elke post moet editten om het V.'tje weg te halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk niet dat hij ermee gaat stoppen als het iets is wat hij sinds '99 doet.
Ik heb de boeken nog niet gelezen. Volgens mij is de beleving dan leuker.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok, ik zie het nu eigenlijk voor het eerst geloof ik, en zit er ook al sinds 2007 geloof ik
Hmm het is wel leuk om de voorspellingen en suggesties te lezen van mensen hier die de boeken niet gelezen hebben
Ik vind de vergelijking altijd leukquote:Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de boeken nog niet gelezen. Volgens mij is de beleving dan leuker.Anders valt het al snel tegen omdat 'film' bijna nooit opkan tegen het boek.
Is gewoon een beetje interessant doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm het is wel leuk om de voorspellingen en suggesties te lezen van mensen hier die de boeken niet gelezen hebben
De intriges en onderlinge relaties gaan wel een beetje verloren in de serie soms. Maar dat kan ook niet anders als je ziet hoe complex de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking altijd leukEn Game of Thrones kan zeker opboksen tegen de boeken, door toegevoegde scenes die bijvoorbeeld Tywin wat meer karakter geven.
Vooralsnog wordt er niks aan gedaan om het tegen te houden, dus we kunnen gewoon doorgaanquote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
NWS / Nederland moet downloadverbod invoeren
Hmm. En hoe moeten we nu aan onze serie komen?
Elke maandag op HBO.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
Zo'n puberaal V for Vendetta masker op doen en gewoon alsnog downloadenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
Is al ingegaan zelfs:quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
Gewoon streamen dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is al ingegaan zelfs:
http://www.volkskrant.nl/(...)k-Europees-Hof.dhtml
V.
Streamen...ik weet niet. Ik download mijn serie's en anime toch liever op HD dan een stream van 480p ofzoquote:
Zou ik best voor GoT over hebben, maar kan niet zonder kabelabonnement ernaast...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Komende 4 maanden voor maar 7,50 per maand.
Streamen is downloaden.quote:
Ja, lijkt mij ideaal, maar van wat ik er van begrepen heb zijn ze dat bij HBO (voorlopig) echt niet van plan helaas...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef JackHerrer het volgende:
Eigenlijk zouden ze HBO-Go los beschikbaar moeten maken (voor een bedrag vergelijkbaar met netflix), dus niet zoals je het nu moet doen via ziggo en upc etc.
RIPquote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Stelletje mieten! Gewoon door blijven downloaden tot de dood erop volgt.
quote:Downloaders lopen niet het risico op vervolging: het gaat volgens het kabinet niet om een strafrechtelijk maar een civielrechtelijk verbod. Dat betekent dat particuliere organisaties als Stichting Brein downloaders kunnen aanpakken. Stichting Brein stelt in een schriftelijke reactie dat het zijn pijlen, ondanks het downloadverbod, op 'illegale handelaren' blijft richten; dat beleid blijft volgens de organisatie onveranderd.
Oftewel: het is niet de regering die je pakt, maar bedrijven die je boetes van 500.000 euro laten betalen. Amerikaanse praktijken dus. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-blijft-staan.dhtmlquote:
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oftewel: het is niet de regering die je pakt, maar bedrijven die je boetes van 500.000 euro laten betalen. Amerikaanse praktijken dus. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-blijft-staan.dhtml
Mooi dat ze dat zeggen, maar ik vertrouw die lui eigenlijk voor geen meterquote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.
Niks aan het handje dus. Gewoon doorlopen.
Ik denk eerder dat ze ook op de Duitse manier gaan werken, incassobureaus een aanmaning laten sturen en dan betalen of anders een rechtszaak.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.
Niks aan het handje dus. Gewoon doorlopen.
Tijd om mijn VPN in te gaan zetten, blijkbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 15:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ook op de Duitse manier gaan werken, incassobureaus een aanmaning laten sturen en dan betalen of anders een rechtszaak.
Wat vind je van de nieuwe Daario Naharis dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen, kan deze discussie niet in het downloadverbod topic? Dit is namelijk nóg minder interessant dan de foute discussie over het accent van Carice.
Gebruikers zullen er sowieso geen last van hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
Maar goed, er zijn meer series in de wereld dan GoT.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:06 schreef HiZ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat er geen goed excuus is voor het downloaden van GoT. Ik heb gewoon een HBO abonnement genomen op het moment dat dat mogelijk werd. Gewoon omdat mijn excuus voor downloaden ('ik kan het niet legaal kopen') niet meer opging.
NONSENS!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar goed, er zijn meer series in de wereld dan GoT.
Er zijn meer zenders dan HBO die series uitbrengen hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:06 schreef HiZ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat er geen goed excuus is voor het downloaden van GoT. Ik heb gewoon een HBO abonnement genomen op het moment dat dat mogelijk werd. Gewoon omdat mijn excuus voor downloaden ('ik kan het niet legaal kopen') niet meer opging.
Misschien kunnen we die inruilen voor die van Michiel?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen, kan deze discussie niet in het downloadverbod topic? Dit is namelijk nóg minder interessant dan de foute discussie over het accent van Carice.
Ik ga toch niet betalen als ik het sneller gratis kan krijgen. Ben verdomme een Nederlander..quote:Op donderdag 10 april 2014 16:06 schreef HiZ het volgende:
HBO is niet mogelijk zonder kabelabonnement. Dus ook al doe je met dat laatste niks, dan moet je toch die kosten betalen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:06 schreef HiZ het volgende:
Dit dus en nogmaals, is ook niet mogelijk zonder kabelabonnement!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn meer zenders dan HBO die series uitbrengen hoor.
Heel heel veel meer. En die niet in NL op dvd uitkomen, of op tv.
Of pas een jaar later en dergelijke.
HBO Abonnement lost 10% van je serie problemen op.
En sowieso, ik koop GOT alsnog op DVD, dus de inkomsten hebben ze wel van me.
Maar kijken wil ik t meteen, en in NL betekent dat dus downloaden.
Hij is nog maar, wat zou het zijn, 5 minuten in beeld geweest, dus erg veel valt er eigenlijk nog niet over te zeggen, maar mijn eerste indruk is minder positief dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Daario Naharis dan?
Dat sowieso dusquote:Op donderdag 10 april 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Als er iets verandert, dan goddomme na aflevering 10 ja
Die vorige vond ik dan ook echt niet kan, ik kan me niet voorstellen hoe ik daar een kindje mee had kunnen maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij is nog maar, wat zou het zijn, 5 minuten in beeld geweest, dus erg veel valt er eigenlijk nog niet over te zeggen, maar mijn eerste indruk is minder positief dan ik had verwacht.
Het Engels van Michiel lijkt uitstekend en ik vind hem op zich knapper dan de vorige (en hij moest een knappe vent voorstellen, toch?) maar ik vind hem wel veel fletser qua uiterlijk, hij lijkt minder charismatisch te zijn en hij lijkt ook minder chemie met Daenerys te hebben...
Maar goed, dit op basis van slechts ongeveer 5 minuten dus...
Nog even en ik ga je BaasBanaal noemen ipv BaasBanaanquote:Op donderdag 10 april 2014 17:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die vorige vond ik dan ook echt niet kan, ik kan me niet voorstellen hoe ik daar een kindje mee had kunnen maken.
Dat kan ik je niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nog even en ik ga je BaasBanaal noemen ipv BaasBanaan
Nog bijna de volle 9 maanden te gaan, maar zorg dat je er dan wel klaar voor bent hèquote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet kwalijk nemen.
Toen ik de foto's zag dacht ik "Tof, dat komt beter overeen met zijn rol".quote:Op donderdag 10 april 2014 17:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nog bijna de volle 9 maanden te gaan, maar zorg dat je er dan wel klaar voor bent hè![]()
Maar even los van baby's maken, wat vind jij van de nieuwe Daario?
Hier eigenlijk zo'n beetje hetzelfde dusquote:Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Toen ik de foto's zag dacht ik "Tof, dat komt beter overeen met zijn rol".
Toen ik de eerste scenes zag dacht ik "Eh.. ik moet het nog even aanzien denk ik".
Inderdaad, ik mis de chemie. Het is nu nog echt "Kijk ik ben mooi en ik probeer je te hosselen, gewoon omdat ik mijn pielemuis in je wil steken." De seksuele spanning hoort er vanaf te druipen, Tyrion en Sansa hebben bijna nog meer seksuele spanning.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Toen ik de foto's zag dacht ik "Tof, dat komt beter overeen met zijn rol".
Toen ik de eerste scenes zag dacht ik "Eh.. ik moet het nog even aanzien denk ik".
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:29 schreef Erasmo het volgende:
Westeros fried chicken, it's worth killing for!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |