In principe lijkt het me niet onmogelijk, het is alleen dat Bran zo ver van de rest vd wereld afgezonderd is dat ie niet snel in een confrontatie met draken of Lannisters zal verkeren.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kan een imbeciel en een direwolf, waar hij bijna een bovennatuurlijke band mee heeft, wargen. Mij oogt het wel vergezocht dat hij een van de meest magische wezens in die wereld zou kunnen wargen, laat staan een normaal mens. (Sorry Hodor)
Kunt niet voorzichtig genoeg zijn met spoiler tags, maar leek op Kings landing. Zal wel meereen zijn dan, merciquote:Op woensdag 9 april 2014 12:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is niet Kings Landing, is Meereen.
En is niet echt een spoiler denk ik.
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weetquote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Forbry het volgende:
Dat hele verwende lijkt er bij Sansa wel vanaf nu en hoewel ik Arya als "killing machine" op zich wel leuk vind, lijkt ze er nu echt plézier in te hebben/krijgen i.p.v. dat het haar alléén om wraak gaat...
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weet
wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een starkquote:Geef mij maar types als Robb, Ned, etc. en daar lijkt ze op deze manier totaal niet meer op
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan?
[..]
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een stark
Wie ontkent dat dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
Want je vader onthoofd zien worden, je vrienden vermoordt zien worden en meemaken hoe je hele familie wordt vermoord heeft natuurlijk geen enkel effect op de psyche van een jonge tiener...?
Dat kanquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
Niemand, maar ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk.
Ik vind haar karakter eigenlijk alleen maar interessanter worden op deze manier.
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef Forbry het volgende:
IK vind Arya op deze manier in ieder geval een stuk minder leuk
Nou ja, ik vond Sansa voorheen juist niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij Aryaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
It's a start. It's a start! Baby steps for baby Stark!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Een wolf die is opgegroeid naast je zijde en een man met het IQ van een eekhoorn is wel wat anders dan een draak.
Leuk, leuk, wat is leuk...... Ik vind Arya nog wel leuk, en haar wraak-quest begrijpelijk en spannend om te volgen. Ik zat met een smile toen ze op d'r my little schimmel aan kwam rijden op t eind.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
Ik zie Sansa geen badass wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
MORE WINE!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Minder leuk is -op zich- ook iets heel anders dan minder interessant natuurlijk, maar sóms vallen die twee voor mij wel een beetje samen en dat lijkt nu dus ook het geval, want Arya's "momentje" deed mij gewoon maar weinig... kan er ook niks aan doen![]()
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |