Heb je die aanbieding van 7,75 per maand genomen van HBO?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Vlindur het volgende:
Jon snow is gewoon Jon snow. Geen Jan Sneeuw
Maar wij hebben dus HBO
Ik blijf er bij dat ze dat hebben gedaan omdat het een kinderfilm is en omdat Dumbledore te moeilijk is voor de kinderenquote:
Wij betalen niksquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding van 7,75 per maand genomen van HBO?
quote:'Game of Thrones' Renewed for Fifth and Sixth Seasons by HBO
http://tvbythenumbers.zap(...)asons-by-hbo/252379/
Lucky bastard, niet dat mij die 4 euro per maand aan nieuwsgroepen iets uitmaaktquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij betalen niks![]()
Mijn man werkt bij Tweak (Cambrium, Google maar) en we hebben lekker alles voor niets![]()
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.quote:
Ik ben strontverwend qua tv en downloaden en zutquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lucky bastard, niet dat mij die 4 euro per maand aan nieuwsgroepen iets uitmaakt
Wat krijg je gratis dan aan internet snelheidquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben strontverwend qua tv en downloaden en zut
Ik woon in Drachten. Niks geen snelheid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat krijg je gratis dan aan internet snelheid?
Excuses Mike. Ik wilde net vragen of Drachten boven The Wall ligt, maar dat zullen we wel nooit weten.quote:
HOI HOI HOIquote:
Dit de de GoT SC hoorquote:
Vorig seizoen kwamen er af en toe wel wat Nederlandse namen voorbij, heb even een site gezocht: http://www.thegameofthrones.nl/vertaling.phpquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensGeen spijt van gehad.
Noem eens wat vernederlandste namen dan
Gebeurt vaker bij vrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
Carice moest van de regisseur haar nederlandse accent behouden, zodat ze exotischer klinkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
niet van dat steenkolen Engels als Carice in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |