quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kunnen we geen apart topic over Carice in GoT aanmaken?
Dit. Als ze iemand hadden gewild die geweldig en prachtig engels sprak hadden ze wel iemand anders genomen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Feminismequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet zo easy voor het zwakke geslacht yo.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Volgens mij waren we al een tijdje ermee gestopt voordat jullie er weer over begonnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ga trainen, benieuwd hoeveel nieuwe topics er geopend worden over Carice.
Het gaat er niet om wat "zij" willen, het gaat erom wat wij willen in dit topicquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit. Als ze iemand hadden gewild die geweldig en prachtig engels sprak hadden ze wel iemand anders genomen.
Mijn oprechte excuses, hopelijk haakt niemand op mij in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef eQuaL het volgende:
Game of Thrones trapt af met kijkcijferrecord in VS
[..]
[..]
Volgens mij waren we al een tijdje ermee gestopt voordat jullie er weer over begonnen.
Gewoon over mij praten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:12 schreef planethugo het volgende:
[..]en voor al dat andere gebazel wat helemaal nergens over gaat. Kijk je een paar uur niet, zijn er weer 4 pagina's vol gekalkt met helemaal niks
`quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, hopelijk haakt niemand op mij in.
Ben benieuwd of die vent met dat wisselende gezicht nog weer terugkomt dit seizoen..
Of nieuwsgroep abo met www.nzbserver.comquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon via Utorrent+Piratebay easy peasy
Heeft ze prednison lopen kanen of zoquote:
1080p FTWquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef Evertjan het volgende:
vorig seizoen keek ik GoT ook nog van af mijn PC maar nu ik een nieuwe tv heb kan ik de download gelijk bekijken op mijn 42 inch tv dat kijkt toch wat makkelijker.
Graaaaaaagaaaaaaaapquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je mag hem morgen hier nog wel een keer kijken hoor. Dan heb je hem Nederlands ondertitelt ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet downloaden, ik ben een leek![]()
Dit voldoet meer als goed voor mij
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je mag hem morgen hier nog wel een keer kijken hoor. Dan heb je hem Nederlands ondertitelt ook
ik heb special gewacht tot dat er een torrent beschikbaar was MET nl subs,quote:
Ik vind het veel van de goede oneliners en zo verneukenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb special gewacht tot dat er een torrent beschikbaar was MET nl subs,
kan het toch wel volgen als het er niet bij zit, maar als ik kan kiezen dan toch MET nl subs
Dit ja, heb ik ook met boeken. Namen vertalen etc..quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het veel van de goede oneliners en zo verneuken![]()
Veel dingen laten zich niet goed vertalen naar NL.
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit ja, heb ik ook met boeken. Namen vertalen etc..
Albus Perkamentusquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensGeen spijt van gehad.
Noem eens wat vernederlandste namen dan
Ik doelde op de boekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Vlindur het volgende:
Jon snow is gewoon Jon snow. Geen Jan Sneeuw
Maar wij hebben dus HBO
Ik dacht dat je het over de GoT boeken hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |