Al zijn die er wel, is het op zich een beetje raar om twee groepen met de grootste verschillen samen te voegen. Dan ben ik toch bang dat we verder weinig verschillende Wildlings gaan zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden er geen groepen wildlings als kannibalistisch neergezet. Ik denk dat dit eerder een hyperbool is, ook om Tormunds uitspraak "I hate Thenns" bij te staan.
Net even aan mijn Engelse vriend (die zéér netjes Engels spreekt) wat dialogen van Carice laten horen en gevraagd wat hij er nou van vond. Hij zei dat ze wel duidelijk een accent had met een Europese tongval, maar dat het zeker niet storend was en het zelfs east-anglican Engels kon zijn (geen idee wat dat is hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zou het niet expres aangemeten zijn? Ik heb geen idee hoe het Engels van Carice normaliter is, maar ik twijfel er niet over dat het accent van Melissandre expres aangemeten is, aangezien er in de boeken duidelijk is dat ze met een accent praat.
Zelfs met al mijn boekenkennis (quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Al zijn die er wel, is het op zich een beetje raar om twee groepen met de grootste verschillen samen te voegen. Dan ben ik toch bang dat we verder weinig verschillende Wildlings gaan zien.
Het is denk ik wel goed om niet meer dan een paar verschillende groepen wildlings te hebben, anders wordt het nog lastiger te overzien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Al zijn die er wel, is het op zich een beetje raar om twee groepen met de grootste verschillen samen te voegen. Dan ben ik toch bang dat we verder weinig verschillende Wildlings gaan zien.
Als er nog meer namen en groepen bij gaan komen, dan moet ik voortaan echt elke aflevering met een "cheat sheet" op mijn schoot gaan kijken om op te zoeken wie wie ook alweer is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef Nic1 het volgende:
Het is denk ik wel goed om niet meer dan een paar verschillende groepen wildlings te hebben, anders wordt het nog lastiger te overzien.
Rooie wie of wattum?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wie is die rooie nou?! Heb al op imdb gekeken, maar kan haar niet vinden
Hoi Cersie, wil je met me trouwen?quote:
Even langs de piratenbaai, kun je ze downloaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand een linkje waar ik de nieuwe eps kan zien?
http://quick-tv.net/watch-game-of-thrones-online-streaming-free/quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand een linkje waar ik de nieuwe eps kan zien?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://quick-tv.net/watch-game-of-thrones-online-streaming-free/
Ik kijk ze hier.
Maar jij geeft de mooistequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maandag rond 13.00 stonden er al een stuk of wat linkjes met de nieuwe ep.
Die scene met Oberyn en z'n chick in dat hoerenhuis, ze kiezen het tweede meisje om wat lol mee te hebben. Die bedoel ikquote:
In Rome was ze ook al zo'n sletquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vrouw van Luther doet het ook met iedereen zeg
Het gaat haar wel iets te makkelijk af jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop trouwens dat dit seizoen Dany echt een zware tegenslag krijgt, want ik begin het wel zat te worden als weer alles meezit.
Daarbij blijft ze natuurlijk leuk
Beetje laat, ik wil kijken als ik wakker wordquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maandag rond 13.00 stonden er al een stuk of wat linkjes met de nieuwe ep.
Is de moeite en het geld waard.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil eigenlijk wel de boekenbundel kopen op Bol.com voor 30 euro.twijfel wel.
En dan gaat ze ook nog eens altijd dood.quote:
En ze is Brits. Ik zie een rol voor haar in de nieuwe James Bond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook nog eens altijd dood.
Die ga ik voor in de vakantie kopen, ga ik de boeken voor de tweede keer lezen omdat best veel weer is weggezakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Zeker doen. Kwaliteit is wel wat minder. Het zijn niet echt boeken om mooi te bewaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Mooie boeken zijn boeken met gebruikerssporen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeker doen. Kwaliteit is wel wat minder. Het zijn niet echt boeken om mooi te bewaren.
Duidelijk wel ja, scherp gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Lag het trouwens aan mij, of was die manwhore die Oberyn erbij wou hebben dezelfde die Loras gehosseld heeft?
[ afbeelding ]
die heeft de vacante positie van Ros ingenomen geloof ikquote:
Ik heb pas gekeken toen ik er tijd voor had, misschien staan er 's ochtends ook al linkjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje laat, ik wil kijken als ik wakker word
De eerste torrents stonden al een kwartier na afloop online.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb pas gekeken toen ik er tijd voor had, misschien staan er 's ochtends ook al linkjesEven in de gaten houden..
Doen, krijg je geen spijt vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan niet downloaden, ik ben een leekquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De eerste torrents stonden al een kwartier na afloop online.
Misschien is XBMC een optie voor je dan, super gemakkelijk. Is gewoon een programmatje wat je op je computer kunt zetten dat dan de downloads voor jou zoekt. Dus je typt dan alleen in het zoekvak 'Game of Thrones' en programma zoekt automatisch de downloads en dan kun je ze gelijk kijken, want het wordt gedownload terwijl je aan het kijken bent, alles in HD ook. Computer kun je bijvoorbeeld ook op je tv aansluiten, om dan op je tv te kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet downloaden, ik ben een leek![]()
Dit voldoet meer als goed voor mij
Zo'n streamsite voldoet welquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Misschien is XBMC een optie voor je dan, super gemakkelijk. Is gewoon een programmatje wat je op je computer kunt zetten dat dan de downloads voor jou zoekt. Dus je typt dan alleen in het zoekvak 'Game of Thrones' en programma zoekt automatisch de downloads en dan kun je ze gelijk kijken, want het wordt gedownload terwijl je aan het kijken bent, alles in HD ook. Computer kun je bijvoorbeeld ook op je tv aansluiten, om dan op je tv te kijken.
gewoon via Utorrent+Piratebay easy peasyquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet zo easy voor het zwakke geslacht yo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon via Utorrent+Piratebay easy peasy
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kunnen we geen apart topic over Carice in GoT aanmaken?
Dit. Als ze iemand hadden gewild die geweldig en prachtig engels sprak hadden ze wel iemand anders genomen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Feminismequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet zo easy voor het zwakke geslacht yo.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Volgens mij waren we al een tijdje ermee gestopt voordat jullie er weer over begonnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ga trainen, benieuwd hoeveel nieuwe topics er geopend worden over Carice.
Het gaat er niet om wat "zij" willen, het gaat erom wat wij willen in dit topicquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit. Als ze iemand hadden gewild die geweldig en prachtig engels sprak hadden ze wel iemand anders genomen.
Mijn oprechte excuses, hopelijk haakt niemand op mij in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef eQuaL het volgende:
Game of Thrones trapt af met kijkcijferrecord in VS
[..]
[..]
Volgens mij waren we al een tijdje ermee gestopt voordat jullie er weer over begonnen.
Gewoon over mij praten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:12 schreef planethugo het volgende:
[..]en voor al dat andere gebazel wat helemaal nergens over gaat. Kijk je een paar uur niet, zijn er weer 4 pagina's vol gekalkt met helemaal niks
`quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, hopelijk haakt niemand op mij in.
Ben benieuwd of die vent met dat wisselende gezicht nog weer terugkomt dit seizoen..
Of nieuwsgroep abo met www.nzbserver.comquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon via Utorrent+Piratebay easy peasy
Heeft ze prednison lopen kanen of zoquote:
1080p FTWquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef Evertjan het volgende:
vorig seizoen keek ik GoT ook nog van af mijn PC maar nu ik een nieuwe tv heb kan ik de download gelijk bekijken op mijn 42 inch tv dat kijkt toch wat makkelijker.
Graaaaaaagaaaaaaaapquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je mag hem morgen hier nog wel een keer kijken hoor. Dan heb je hem Nederlands ondertitelt ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je mag hem morgen hier nog wel een keer kijken hoor. Dan heb je hem Nederlands ondertitelt ook
ik heb special gewacht tot dat er een torrent beschikbaar was MET nl subs,quote:
Ik vind het veel van de goede oneliners en zo verneukenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb special gewacht tot dat er een torrent beschikbaar was MET nl subs,
kan het toch wel volgen als het er niet bij zit, maar als ik kan kiezen dan toch MET nl subs
Dit ja, heb ik ook met boeken. Namen vertalen etc..quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het veel van de goede oneliners en zo verneuken![]()
Veel dingen laten zich niet goed vertalen naar NL.
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit ja, heb ik ook met boeken. Namen vertalen etc..
Albus Perkamentusquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensGeen spijt van gehad.
Noem eens wat vernederlandste namen dan
Ik doelde op de boekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Vlindur het volgende:
Jon snow is gewoon Jon snow. Geen Jan Sneeuw
Maar wij hebben dus HBO
Ik dacht dat je het over de GoT boeken hadquote:
Heb je die aanbieding van 7,75 per maand genomen van HBO?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Vlindur het volgende:
Jon snow is gewoon Jon snow. Geen Jan Sneeuw
Maar wij hebben dus HBO
Ik blijf er bij dat ze dat hebben gedaan omdat het een kinderfilm is en omdat Dumbledore te moeilijk is voor de kinderenquote:
Wij betalen niksquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding van 7,75 per maand genomen van HBO?
quote:'Game of Thrones' Renewed for Fifth and Sixth Seasons by HBO
http://tvbythenumbers.zap(...)asons-by-hbo/252379/
Lucky bastard, niet dat mij die 4 euro per maand aan nieuwsgroepen iets uitmaaktquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij betalen niks![]()
Mijn man werkt bij Tweak (Cambrium, Google maar) en we hebben lekker alles voor niets![]()
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.quote:
Ik ben strontverwend qua tv en downloaden en zutquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lucky bastard, niet dat mij die 4 euro per maand aan nieuwsgroepen iets uitmaakt
Wat krijg je gratis dan aan internet snelheidquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben strontverwend qua tv en downloaden en zut
Ik woon in Drachten. Niks geen snelheid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat krijg je gratis dan aan internet snelheid?
Excuses Mike. Ik wilde net vragen of Drachten boven The Wall ligt, maar dat zullen we wel nooit weten.quote:
HOI HOI HOIquote:
Dit de de GoT SC hoorquote:
Vorig seizoen kwamen er af en toe wel wat Nederlandse namen voorbij, heb even een site gezocht: http://www.thegameofthrones.nl/vertaling.phpquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze gelijk maar in het engels gaan lezen, ook voor het eerst trouwensGeen spijt van gehad.
Noem eens wat vernederlandste namen dan
Gebeurt vaker bij vrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
Carice moest van de regisseur haar nederlandse accent behouden, zodat ze exotischer klinkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
niet van dat steenkolen Engels als Carice in ieder geval.
Het loopt ook niet helemaal lekker zo. Het enige wat er is gebeurd is dat Myrcella af is gescheept, er is verder helemaal niks gebeurd in King's Landing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |