Rooie wie of wattum?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wie is die rooie nou?! Heb al op imdb gekeken, maar kan haar niet vinden
Hoi Cersie, wil je met me trouwen?quote:
Even langs de piratenbaai, kun je ze downloaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand een linkje waar ik de nieuwe eps kan zien?
http://quick-tv.net/watch-game-of-thrones-online-streaming-free/quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand een linkje waar ik de nieuwe eps kan zien?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://quick-tv.net/watch-game-of-thrones-online-streaming-free/
Ik kijk ze hier.
Maar jij geeft de mooistequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maandag rond 13.00 stonden er al een stuk of wat linkjes met de nieuwe ep.
Die scene met Oberyn en z'n chick in dat hoerenhuis, ze kiezen het tweede meisje om wat lol mee te hebben. Die bedoel ikquote:
In Rome was ze ook al zo'n sletquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vrouw van Luther doet het ook met iedereen zeg
Het gaat haar wel iets te makkelijk af jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop trouwens dat dit seizoen Dany echt een zware tegenslag krijgt, want ik begin het wel zat te worden als weer alles meezit.
Daarbij blijft ze natuurlijk leuk
Beetje laat, ik wil kijken als ik wakker wordquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maandag rond 13.00 stonden er al een stuk of wat linkjes met de nieuwe ep.
Is de moeite en het geld waard.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil eigenlijk wel de boekenbundel kopen op Bol.com voor 30 euro.twijfel wel.
En dan gaat ze ook nog eens altijd dood.quote:
En ze is Brits. Ik zie een rol voor haar in de nieuwe James Bond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook nog eens altijd dood.
Die ga ik voor in de vakantie kopen, ga ik de boeken voor de tweede keer lezen omdat best veel weer is weggezakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Zeker doen. Kwaliteit is wel wat minder. Het zijn niet echt boeken om mooi te bewaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
Mooie boeken zijn boeken met gebruikerssporen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeker doen. Kwaliteit is wel wat minder. Het zijn niet echt boeken om mooi te bewaren.
Duidelijk wel ja, scherp gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Lag het trouwens aan mij, of was die manwhore die Oberyn erbij wou hebben dezelfde die Loras gehosseld heeft?
[ afbeelding ]
die heeft de vacante positie van Ros ingenomen geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |