Ik denk vooral de hele tijd "I hate you, JR Ewing"quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geeft haar volgens mij juist wel die bitchy/chagrijnige look, die past bij haar karakter
Keira Knightley heeft dat ook zo sterkquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me trouwens weer ernstig aan de Sue-Ellen-platbek-onderbeet van Cersei... alles wat ze zegt doet ze met zo'n naar voren geschoven klemkaak
V.
Gelukkig zelf té weinig van Dallas gezien om die associatie te hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk vooral de hele tijd "I hate you, JR Ewing"
V.
Asha is boeknaamquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef RenRen- het volgende:
Asha Greyjoy staat trouwens als Yara in de OP
Ik ben vast de grootste spuitelf ever, magoe.
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daarioquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef RenRen- het volgende:
Asha Greyjoy staat trouwens als Yara in de OP
Ik ben vast de grootste spuitelf ever, magoe.
Hee wat toevallug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daario
Ja waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Joh, echt?! Het is me nooit opgevallen dat ze anders heet in de serie!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gelukkig zelf té weinig van Dallas gezien om die associatie te hebben
Ha, ha... ik zag het net ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb trouwens mijn beste paint skills ingezet om Daario in de OP aan te passen, graag gedaan.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... ik zag het net ja.
Sorry, maar vind het erg lelijk
Nee joh dit is veel mooier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Was gewoon een nieuw plaatje gebruiken niet nog minder werk ook?
NEE, ik vind hem geniaaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zit door jouw post naar die lijst te kijken, maar misschien dat iemand iets mooiers kan doen met Daario
Ik denk omdat Asha Greyjoy en Osha de Wildling te verwarrend zouden worden...quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja waarom weet ik ook niet![]()
Net zoals ze een ander personage voor Robb's vrouw hebben bedacht, ook dubieus..
GoT kijkers hebben toch niet het niveau van een doperwtje?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NEE, ik vind hem geniaaal
[..]
Ik denk omdat Asha Greyjoy en Osha de Wildling te verwarrend zouden worden...
Hij is prachtig.quote:
Maar hij verliet mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar in dat fragment wel écht een bitch. Kan ook geen enkel excuus bedenken voor hoe ze nu tegen Jamie doet, het slaat gewoon echt he-le-maal nergens op vind ik.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me trouwens weer ernstig aan de Sue-Ellen-platbek-onderbeet van Cersei... alles wat ze zegt doet ze met zo'n naar voren geschoven klemkaak
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |