In principe lijkt het me niet onmogelijk, het is alleen dat Bran zo ver van de rest vd wereld afgezonderd is dat ie niet snel in een confrontatie met draken of Lannisters zal verkeren.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kan een imbeciel en een direwolf, waar hij bijna een bovennatuurlijke band mee heeft, wargen. Mij oogt het wel vergezocht dat hij een van de meest magische wezens in die wereld zou kunnen wargen, laat staan een normaal mens. (Sorry Hodor)
Kunt niet voorzichtig genoeg zijn met spoiler tags, maar leek op Kings landing. Zal wel meereen zijn dan, merciquote:Op woensdag 9 april 2014 12:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is niet Kings Landing, is Meereen.
En is niet echt een spoiler denk ik.
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weetquote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Forbry het volgende:
Dat hele verwende lijkt er bij Sansa wel vanaf nu en hoewel ik Arya als "killing machine" op zich wel leuk vind, lijkt ze er nu echt plézier in te hebben/krijgen i.p.v. dat het haar alléén om wraak gaat...
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan? wraak is zoet, je weet
wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het maakt haar in wezen gewoon sadistisch.
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een starkquote:Geef mij maar types als Robb, Ned, etc. en daar lijkt ze op deze manier totaal niet meer op
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan?
[..]
wat dat betreft lijkt ze idd niet op een stark
Wie ontkent dat dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
Want je vader onthoofd zien worden, je vrienden vermoordt zien worden en meemaken hoe je hele familie wordt vermoord heeft natuurlijk geen enkel effect op de psyche van een jonge tiener...?
Dat kanquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
Niemand, maar ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk.
Ik vind haar karakter eigenlijk alleen maar interessanter worden op deze manier.
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef Forbry het volgende:
IK vind Arya op deze manier in ieder geval een stuk minder leuk
Nou ja, ik vond Sansa voorheen juist niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij Aryaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is ook minder "leuk", maar voor leuk moet je bij sansa zijn en niet bij arya, arya heeft zich ontwikkeld van tomboy tot bad ass mofo
It's a start. It's a start! Baby steps for baby Stark!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Een wolf die is opgegroeid naast je zijde en een man met het IQ van een eekhoorn is wel wat anders dan een draak.
Leuk, leuk, wat is leuk...... Ik vind Arya nog wel leuk, en haar wraak-quest begrijpelijk en spannend om te volgen. Ik zat met een smile toen ze op d'r my little schimmel aan kwam rijden op t eind.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
Ik zie Sansa geen badass wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Je kunt niet (meer) echt van 'leuk' spreken bij AryaZe was natuurlijk altijd al wel een tomboy, maar de omschakeling van tomboy naar badass maakt haar zeker wel interessant.
Ben ook ontzettend benieuwd hoe Sansa zich verder ontwikkelt. Ik ben vooralsnog geen fan van haar, maar hoop dat ze ook een soortgelijke transformatie ondergaat.
MORE WINE!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Forbry het volgende:
Minder leuk is -op zich- ook iets heel anders dan minder interessant natuurlijk, maar sóms vallen die twee voor mij wel een beetje samen en dat lijkt nu dus ook het geval, want Arya's "momentje" deed mij gewoon maar weinig... kan er ook niks aan doen![]()
Er zijn overigens meer dan genoeg karakters in GoT, die ik niet leuk als in "sympathiek" of "lief" vind, maar wel leuk op een andere manier.
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
deze man weetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Vaak maakt dat het juist (heel) goed/interessant idd, realistisch ook wel, maar in sommige gevallen vind ik het persoonlijk toch minder leuk. Alles kan ook TE grijs worden namelijk vind ik, zo grijs dat ik eigenlijk met niemand meer écht meeleef.. Hangt van het personage af en wat mij juist aanspreekt (aansprak) in dat personage of ik een bepaalde ontwikkeling kan waarderen of niet...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.
Zo vond ik bij de scene met Arya dat er heel duidelijk, heel goed in beeld werd gebracht dat ze over een bepaalde lijn ging.
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
Oberyn kan mogelijk ook in dat rijtje gaan aansluiten, trouwens?
Met zijn introductie was in ieder geval niks misquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan worden
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.
Maar op het sympathie-bord scoren ze als geheel niet zo heel hoog,.
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welquote:Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Re het volgende:
de tragiek van Jaime om alles op alles te zetten om terug bij Cercei te komen en dan zo worden afgewezen, dat gaat nog gevolgen hebben denk ik zo
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
In het eerste boek zegt Tyrion nadrukkelijk:quote:Op woensdag 9 april 2014 12:34 schreef Khaleesi het volgende:
Stel nou eens dat er binnen de Lannisters ook ineens magische krachten (vgl. warg Bran) blijken te zitten. Hoe vaag zou dat zijn!![]()
Tywin met magische skills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen magische kracht van een Lannister maar moest hier aan denken. Wat zou dat vet zijn.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 14:40:37 ]
Slepen we the Knight of Flowers er ff bij en Whore Boy en we hebben een party at Kings Landing y'all!!!quote:
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik snap wel wat ie bedoelt, er is een bepaalde chemie. Of dat nou sympathie is of lust, da week'nie! Ik bedoel, Jamie heeft wel meer rare crushes
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosiefquote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welEn Oberyn Martell is badass, de grote wildcard in Kings Landing op dit moment. House Martell en House Arryn zijn de enige die zich nog niet in dit conflict hebben gemengd.
Oh, zeker erg leuke wisselwerking tussen die twee hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurtenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
Ik wilde roepen "Het is je zusssss!!!" maar daar neemt ie t niet zo nauw mee. Hihi. Nauw. Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurten
Met the Red Viper als bijnaam weet je in ieder geval al dat hij niet naar Kings Landing is gekomen om konijntjes te kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosief
De Myrcella-link ben ik ff kwijt. Dat is de dochter van Cersei die weggescheept is toch? Maar is die dan richting de Martells verscheept?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosief
Nee en alsof dat een belemmering is als je zus zo lekker is als Cersei.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde roepen "Het is je zusssss!!!" maar daar neemt ie t niet zo nauw mee. Hihi. Nauw. Sorry.
Cersei wil niet meer door Jaime "volgeyoghurt"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof je Brienne gaat aanstampen als je Cersei kan volyoghurten
Yup, die zit in huize Sunspear.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Myrcella-link ben ik ff kwijt. Dat is de dochter van Cersei die weggescheept is toch? Maar is die dan richting de Martells verscheept?
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zeker erg leuke wisselwerking tussen die twee hoor
Eens, eens & eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Cersei wil niet meer door Jaime "volgeyoghurt"worden....
dat was om er achter te komen wie informatie lekte naar Cersei, Tyrion gaf 3 verhalen aan drie verschillende mensen en de maester speelde huis Dorne door aan Cerseiquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.
Dit is van toepassing op werkelijk ALLES wat Tyrion zegt en doetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik dan ff niet onthouden. Bewust? Ook behoorlijk dom dan, om je dochter weg te sturen naar een huis wat wrok koestert. Ik weet dat zij dat niet zelf gedaan heeft, maar dan nog. Wie was t? Tyrion toch? Om haar veilig te stellen? (Of Cersei te pesten?)
Ja dat weet ik nog wel, die test. Maar om haar dan ook daadwerkelijk naar Dorne te sturen is wellicht niet zo handig. Tenzij bewust om Cersei een hak te zetten inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat was om er achter te komen wie informatie lekte naar Cersei, Tyrion gaf 3 verhalen aan drie verschillende mensen en de maester speelde huis Dorne door aan Cersei
Is Jamie Dornish?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een obstakel, maar dan nog steekt Jaime hem denk ik nog liever in een geit.
Niet alleen dat. Hij hoopte ook dat het vertrouwen dat hij Martell gaf door Myrcella in hun zorg te geven zou zorgen dat ze zich aan zouden sluiten bij hen. Well that did not work out as it should have.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel, die test. Maar om haar dan ook daadwerkelijk naar Dorne te sturen is wellicht niet zo handig. Tenzij bewust om Cersei een hak te zetten inderdaad.
Lekker naiefquote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Hij hoopte ook dat het vertrouwen dat hij Martell gaf door Myrcella in hun zorg te geven zou zorgen dat ze zich aan zouden sluiten bij hen. Well that did not work out as it should have.
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.quote:
Ik had het misschien iets anders moeten verwoordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie Sansa geen badass wordenIk hoop juist dat het haar eens meezit, ipv constant in angst te leven dat Joffrey los gaat op haar.
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.
Dorne was altijd al vrij belangrijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgen![]()
Ze waren waarschijnlijk pas later verzonnen
Ze lijken me verre van neutraal hoor.
Neutraal genoeg om niet vauit het zuiden een invasie tegen Kings Landing te beginnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook alleen maar omdat ze nu pas screentime krijgen![]()
Ze waren waarschijnlijk pas later verzonnen
Ze lijken me verre van neutraal hoor.
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebbenquote:
Ik vond hem vrij voorbarig en arrogant... typisch Jofffrey dusquote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebben
Daarom juistquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij voorbarig en arrogant... typisch Jofffrey dus
een beeld van geoffrey in je tuin, altijd leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die vond ik wel zo briljant dat ik hem zelf wil hebben
De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Ik vind Jack Gleeson wel één van de beste acteurs in de serie
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.
quote:
Met relatief weinig screentime in een show met bizar veel karakters spelen, en er dan voor zorgen dat jouw karakter één van de meest gehate van de laatste tijd is. Chapeauquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nogquote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Waar binnenkort de sing-a-long van wordt uitgebracht?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?
Kaart komt redelijk goed overeen met het boek. Alleen een paar kleine plaatsjes missen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Je was gek.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Daar was ik al bang voorquote:
Die whore precurer bij mij!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
Tywin is niet lief nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:26 schreef The_Groove het volgende:
Kan niet wachten tot de volgende aflevering. Zo'n voorgevoel dat het internet weer ontploft volgende week!
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.
[..]
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.
Robb was het tactische genie die geen enkele veldslag verloor en Tywin het strategische genie die geen enkele oorlog verloor.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tywin is niet lief nee.
Maar wel een tactical genius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |