Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Cersei leuk. Maar allesbehalve sympathiek en lief
deze man weetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Vaak maakt dat het juist (heel) goed/interessant idd, realistisch ook wel, maar in sommige gevallen vind ik het persoonlijk toch minder leuk. Alles kan ook TE grijs worden namelijk vind ik, zo grijs dat ik eigenlijk met niemand meer écht meeleef.. Hangt van het personage af en wat mij juist aanspreekt (aansprak) in dat personage of ik een bepaalde ontwikkeling kan waarderen of niet...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist wel leuk dat de meeste personages niet zo vreselijk eenzijdig zijn. Ze zijn niet per definitie goed of slecht. En ze blijven zich ook ontwikkelen, je ontdekt waar hun karakter vandaan komt (in het geval van de volwassenen) of je ziet ze hun karakter ontwikkelen.
Zo vond ik bij de scene met Arya dat er heel duidelijk, heel goed in beeld werd gebracht dat ze over een bepaalde lijn ging.
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
Oberyn kan mogelijk ook in dat rijtje gaan aansluiten, trouwens?
Met zijn introductie was in ieder geval niks misquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Oberyn Martell mijn favo character kan gaan worden
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Verreweg de meest interessante familie om te volgen, ja.
Maar op het sympathie-bord scoren ze als geheel niet zo heel hoog,.
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welquote:Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Re het volgende:
de tragiek van Jaime om alles op alles te zetten om terug bij Cercei te komen en dan zo worden afgewezen, dat gaat nog gevolgen hebben denk ik zo
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond Tyrion altijd al het meest sympathieke karakter in heel GoT en Jaime gaat inmiddels ook aardig die kant op. Beide Lannisters.
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
Oberyn kan mogelijk ook in dat rijtje gaan aansluiten, trouwens?
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval eerder bromance noemen
In het eerste boek zegt Tyrion nadrukkelijk:quote:Op woensdag 9 april 2014 12:34 schreef Khaleesi het volgende:
Stel nou eens dat er binnen de Lannisters ook ineens magische krachten (vgl. warg Bran) blijken te zitten. Hoe vaag zou dat zijn!![]()
Tywin met magische skills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen magische kracht van een Lannister maar moest hier aan denken. Wat zou dat vet zijn.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 14:40:37 ]
Slepen we the Knight of Flowers er ff bij en Whore Boy en we hebben een party at Kings Landing y'all!!!quote:
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik snap wel wat ie bedoelt, er is een bepaalde chemie. Of dat nou sympathie is of lust, da week'nie! Ik bedoel, Jamie heeft wel meer rare crushes
Denk 't ook, maar ik vind het een leuke klik in ieder geval. The odd couple.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het sympathie is, en wederzijds respect door wat ze samen hebben meegemaakt. Meer niet.
Oberyn heeft potentie, ook met zijn Targaryan roots of iig verbondenheid daarmee en het hebben van Myrclla maar of dat laatste invloed heeeft weet ik niet. Hij zal geen aspiraties hebben om op de iron troon te gaan zitten oid maar de hand en the king bloed aan hn handen hebben tegen zijn familie... Dat hij in Kings Landing is lijkt me erg explosiefquote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaime is tof, ik mag die arrogante kop van hem welEn Oberyn Martell is badass, de grote wildcard in Kings Landing op dit moment. House Martell en House Arryn zijn de enige die zich nog niet in dit conflict hebben gemengd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |