De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Ik vind Jack Gleeson wel één van de beste acteurs in de serie
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, in ieder geval is Sunspear neutraal gebleven in het hele conflict. Aangezien hun land het grootste is van heel Westeros zou hun inmenging nogal doorslaggevend kunnen zijn.
quote:
Met relatief weinig screentime in een show met bizar veel karakters spelen, en er dan voor zorgen dat jouw karakter één van de meest gehate van de laatste tijd is. Chapeauquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De hele rol doet mij altijd denken aan Draco Malfoy, daar had ik vroeger als kind een hekel aan. Dan speel je je rol goed.
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nogquote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De Lannisters zijn gewoon een hardstikke toffe familie, ik snap dan ook niet dat er nog mensen achter dat rare drakenkind aanlopen.
Waar binnenkort de sing-a-long van wordt uitgebracht?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die spinoff over Dany die door Disney wordt gemaakt?
Kaart komt redelijk goed overeen met het boek. Alleen een paar kleine plaatsjes missen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Je was gek.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat raar, de kaart die ik zag had een (iets) andere verdeling. The North was wel groter, maar bestond meer uit wat lossere huizen, Winterfell was niet absoluut heerser, zoals Highgarden en Casterly Rock. Of ik was gek, dat kan ook nog
Daar was ik al bang voorquote:
Die whore precurer bij mij!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oberyn mag bij mij altijd ff "aansluiten"*wink wink nudge nudge poke poke*
Tywin is niet lief nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelfs Joffrey is in deze zin eigenlijk leuk.
Ik vind Cersei ook wel leuk als in interessant, maar mijn nummer één qua niet-lieve karakters is Tywin denk ik, die vind ik echt heel erg tof.
Oberyn kan mogelijk ook in dat rijtje gaan aansluiten, trouwens?
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:26 schreef The_Groove het volgende:
Kan niet wachten tot de volgende aflevering. Zo'n voorgevoel dat het internet weer ontploft volgende week!
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef Forbry het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen (niet-boeklezers) die denken dat Jaime-Brienne nog een romance gaat worden?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het internet volgende week erger ontploft dan deze week.
[..]
Ik ben een boeklezer en ik heb dat vermoeden ook.
Robb was het tactische genie die geen enkele veldslag verloor en Tywin het strategische genie die geen enkele oorlog verloor.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tywin is niet lief nee.
Maar wel een tactical genius.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik bedoelde, waar is
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
In het eerste boek zegt Tyrion nadrukkelijk:omdat aegon dat ook deed waarschijnlijk, maar das niet aannemelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen magische kracht van een Lannister maar moest hier aan denken. Wat zou dat vet zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
de doodstraf en alles...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Skillstorm het volgende:
Was maar een kleine opmerking hoor.Geen dikke spoiler.
Dhaario is zeker geen woestijnrat.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
Michiel ziet er een beetje te clean en te bleek uit voor een woestijnrat.
Het viel mij trouwens op dat Cersei een zonnebankje gehad had!
En daar komt nog bij dat de grootte van een gebied helemaal niks zegt. Het gebied bestaat voor een groot deel uit woestijn. De Tyrells en Lannisters zijn veel rijker en beschikken over veel meer troepen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
The North maakt onderdeel uit van Westeros, en is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. The Reach (waar de Tyrells over regeren) is ook groter dan Dorne.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |