Is al ingegaan zelfs:quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
NWS / Nederland moet downloadverbod invoeren
Hmm. En hoe moeten we nu aan onze serie komen?
Gewoon streamen dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is al ingegaan zelfs:
http://www.volkskrant.nl/(...)k-Europees-Hof.dhtml
V.
Streamen...ik weet niet. Ik download mijn serie's en anime toch liever op HD dan een stream van 480p ofzoquote:
Zou ik best voor GoT over hebben, maar kan niet zonder kabelabonnement ernaast...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Komende 4 maanden voor maar 7,50 per maand.
Streamen is downloaden.quote:
Ja, lijkt mij ideaal, maar van wat ik er van begrepen heb zijn ze dat bij HBO (voorlopig) echt niet van plan helaas...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef JackHerrer het volgende:
Eigenlijk zouden ze HBO-Go los beschikbaar moeten maken (voor een bedrag vergelijkbaar met netflix), dus niet zoals je het nu moet doen via ziggo en upc etc.
RIPquote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Stelletje mieten! Gewoon door blijven downloaden tot de dood erop volgt.
quote:Downloaders lopen niet het risico op vervolging: het gaat volgens het kabinet niet om een strafrechtelijk maar een civielrechtelijk verbod. Dat betekent dat particuliere organisaties als Stichting Brein downloaders kunnen aanpakken. Stichting Brein stelt in een schriftelijke reactie dat het zijn pijlen, ondanks het downloadverbod, op 'illegale handelaren' blijft richten; dat beleid blijft volgens de organisatie onveranderd.
Oftewel: het is niet de regering die je pakt, maar bedrijven die je boetes van 500.000 euro laten betalen. Amerikaanse praktijken dus. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-blijft-staan.dhtmlquote:
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oftewel: het is niet de regering die je pakt, maar bedrijven die je boetes van 500.000 euro laten betalen. Amerikaanse praktijken dus. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-blijft-staan.dhtml
Mooi dat ze dat zeggen, maar ik vertrouw die lui eigenlijk voor geen meterquote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.
Niks aan het handje dus. Gewoon doorlopen.
Ik denk eerder dat ze ook op de Duitse manier gaan werken, incassobureaus een aanmaning laten sturen en dan betalen of anders een rechtszaak.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
En Brein gaat zijn pijlen niet richten op de consument, maar op TPB, KAT, TORRENTZ, Demonoid etc.
Niks aan het handje dus. Gewoon doorlopen.
Tijd om mijn VPN in te gaan zetten, blijkbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 15:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ook op de Duitse manier gaan werken, incassobureaus een aanmaning laten sturen en dan betalen of anders een rechtszaak.
Wat vind je van de nieuwe Daario Naharis dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen, kan deze discussie niet in het downloadverbod topic? Dit is namelijk nóg minder interessant dan de foute discussie over het accent van Carice.
Gebruikers zullen er sowieso geen last van hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Kyubey het volgende:
NWS / Nederland moet downloadverbod invoeren
Hmm. En hoe moeten we nu aan onze serie komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |