SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Het netnummer 054 hoort bij de stad/gemeente: Ninove
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef roos85 het volgende:
TT![]()
Moeten Tim en Lorena niet op grijs in het cast overzicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:19 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.Lorena Golddigger binnenkort terug ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Was haar al weer vergeten. Vind het wel fijn dat ze weg is,quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Quarant het volgende:
[..]
Lorena Golddigger binnenkort terug ja...
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
Mee eens. Ze past ook totaal niet bij Vincent ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
Ik erger me echt he-le-maal kapot aan die milou, dat hoofd, die stem....
Of als Sjoerd als een of andere brulaap staat te blérenquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand in die kroeg reageert ook als iemand de keel van een ander dichtknijpt,.
Ik vind hem goed!quote:
Het werd ons helaas niet gegund.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Waarom kneep Sjoerd Lucas nou niet uit de serie.
Ik had die single wel ergens liggen ja, ook de cd met meerdere liedjes, maar of Iris daarop staat, weet ik niet. Vond 't zelf iig een heel saai lied.quote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef crazydiamond het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Of beter gezegd het B-kantje? Ben wel benieuwd welk muziekstuk dat is...
[ afbeelding ]
Iris staat volgens mij alleen op de single.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had die single wel ergens liggen ja, ook de cd met meerdere liedjes, maar of Iris daarop staat, weet ik niet. Vond 't zelf iig een heel saai lied.
Nou.. 't is een poosje terug toen ik 't voor laatst luisterde. 't Was volgens mij niet gezongen, nee.quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef crazydiamond het volgende:
[..]
Iris staat volgens mij alleen op de single.
Is het niet een van de instrumentale muziekjes uit seizoen 1?
Verdomdquote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef crazydiamond het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Of beter gezegd het B-kantje? Ben wel benieuwd welk muziekstuk dat is...
[ afbeelding ]
Tim zat in Malaysia Airlines MH370. Vooralsnog is er geen enkel spoor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:29 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand ff voor me spoileren wanneer en hoe Tim weer terugkomt?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tim zat in Malaysia Airlines MH370. Vooralsnog is er geen enkel spoor.
Ze zal wel bezwangerd worden via haar wallen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:14 schreef daisy2007 het volgende:
Vincent gaat weer voor Nina werken. Daar word nog wat!!
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ze zal wel bezwangerd worden via haar wallen.
Ik dacht heel even dat het gebeurd zou zijn; zowel Vincent als Mikoe bedankten vriendelijk voor haar adviesquote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
MaximeWanneer gaat ze nou eens eindelijk op d'r bek?!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Sjors "ALS DAT WAAR IS HE! ALS DAT WAAR IS! ... dan kun je dat nooit meer goedmaken"
!!!
Ik vind het wel goed geacteerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Sjors "ALS DAT WAAR IS HE! ALS DAT WAAR IS! ... dan kun je dat nooit meer goedmaken"
!!!
Sloeg alleen nergens op, ik dacht nou ben benieuwd wat ze dan gaat doen als het waar isquote:
Neuh, maar als je in die staat bent is de kans groot dat je dingen zegt die nergens op slaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Sloeg alleen nergens op, ik dacht nou ben benieuwd wat ze dan gaat doen als het waar is, "dan kun je het nooit meer goedmaken"
Anti-climax.
Nee, verschrikkelijk vond ik het. Te overdreven.quote:
Nee hij zei Bing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk vond ik het. Te overdreven.
Maare....zei Lukas nu toch tegen Aysen dat "hij het eerder wilde vertellen maar dat het niet mocht van Menno"?
Menno moest toch buitenspel blijven? Die zou zogezegd van niets weten!
Eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Donnis het volgende:
Wanneer wordt die tiefus tim eindelijk eens gevonden, ben deze verhaallijn ZO zat.
3 maanden nadat we hem voor het laatst gezien hebben in gtstquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Donnis het volgende:
Wanneer wordt die tiefus tim eindelijk eens gevonden, ben deze verhaallijn ZO zat.
Dan zie je ook genoeg denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik kijk de hedendaagse afleveringen eigenlijk nooit meer, ik weet wel wat er gaande is enzo maar ik kijk eigenlijk alleen nog maar de shorties.
Misschien een gek iets hè, maar wat als Bowien gewoon haar poot van het gas had gehouden vanaf dat moment? Was de wagen dan niet vanzelf wat langzamer gaan rijden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef GTSTFreak het volgende:
Frey ik heb een verzoekje voor je, kun je die muziek uploaden tijdens dat autoongelukje van Bowien en Dian, ik bedoel dit muziekje:
Naja, alternatief... Het is gewoon de "joh, doe 's effe lekker gek"-foto die alleen gemaakt wordt/werd voor de castquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan duikt ineens een alternatieve derde castfoto van seizoen 6 op.
[ afbeelding ]
Hehe, ook Babette's Flickr gezien dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naja, alternatief... Het is gewoon de "joh, doe 's effe lekker gek"-foto die alleen gemaakt wordt/werd voor de cast
Overigens kende ik 'm al, maar dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intussen alweer ruim een jaar geleden gok ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, ook Babette's Flickr gezien dus
Nah, ik denk het echt niet. Als dat zo was geweest zal er vast wel materiaal van te zien zijn op het internet, of zou Endemol die wel gebruiken op de GTST-site.quote:Dit soort dingen doet me dan wel weer afvragen of er niet gewoon een shoot in seizoen 5 was. :/
Inderdaad! Daar dacht ik dus ook al aan, maar ik lach me echt slap omdat geschreeuw van Dian: LINKS LINKS LINKSSSSSS, RECHTSSS RECHTS NAAR RECHTSSSSSquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Misschien een gek iets hè, maar wat als Bowien gewoon haar poot van het gas had gehouden vanaf dat moment? Was de wagen dan niet vanzelf wat langzamer gaan rijden?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef degroen1985 het volgende:
DonderdagVermoeiend Aysen hoord zelf vast te zitten maar wel irritant blijven doen naar je collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ja die vat ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 9 april 2014 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran... wel Rik uitkotsen omdat hij Mike vermoord heeft maar wel voor Bing liegen over een andere moord.
Wat gaaf! Die wat voorafging miste ik ook wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
VerdomdIk gok dat dat het sombere muziekstuk uit het eerste seizoen is?
Ik hád deze single ooit bijna gehad, ware het niet dat de postbode toen heeft lopen kloten en mijn post achterhield en wegtiefde.
Ja hij moest stoppen van Janine. Zoals altijd...quote:Op woensdag 9 april 2014 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nu lucas en bing gepakt zijn, is ludo z'n rol dan ook alweer over?Hij is nauwelijks in actie gekomen nog.
Ja maar ze hebben maar 2 rechercheurs in Meerdijk hequote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
En Aysen kan Nuran verhoren? Dat is geen belangenverstelling? Menno moet van de zaak vanwege zijn huwelijk met Lucas, maar dit..
Oja!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben maar 2 rechercheurs in Meerdijk he
Ja, maar echt mooi is het nietquote:
Haha, viel mij ook opquote:
Kun je nagaan dat Tim waarschijnlijk écht dood was geweest als Lucas en Bing hem niet hadden aangevaren. Dan had hij gewoon zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een dom gelul he. Als ik snachts wil varen met mijn bootje en een of andere imbeciel besluit net op dat moment zelfmoord te plegen dan is het toch mooi zijn eigen schuld.
Zei ik thuis ook al: wat doet zo'n idioot dan 's nachts ook in het water?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een dom gelul he. Als ik snachts wil varen met mijn bootje en een of andere imbeciel besluit net op dat moment zelfmoord te plegen dan is het toch mooi zijn eigen schuld.
Niet geciteerd maar wel in de lijn van: wil jij je verklaring intrekken?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zei Bing nou op 't einde tegen Nuran? Ik hoorde het net niet.
Ja hé hallo, dan noem je ook wel de 2 meest aantrekkelijke dames die GTST ooit heeft gehad, da's natuurlijk geen vergelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
En die Milou.![]()
Koossie Sybrandi en Wil de Smet waren nog aantrekkelijker.
Nee ik ook niet, ik wachtte eigenlijk op iemand die daar om een hoekje stond te kijkenquote:
Het is Mikoe ....quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
En die Milou.![]()
Koossie Sybrandi en Wil de Smet waren nog aantrekkelijker.
Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt net alsof Nuran ineens een stuk magerder is in d'r gezicht.
Ach ook zij is ooit jong geweest moet je maar denken (de actrice dus):quote:
Een heer met stijl
Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was nog niks vergeleken met Wies Veldman
ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?
Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angiequote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was nog niks vergeleken met Wies Veldman
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomen
De real actrice (Arianne Fennema) is in het echt volgens mij net zo irritant, ze is trouwens ook spuuglelijk, vooral die neusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenAl was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenAl was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Wiesquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angie
In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.
[Edit]
[ afbeelding ]
Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wies
Angela/Angie daarentegen kan ik wel hebben. Vond het toch een mooi, complex personage wat vooral in seizoen 5 een geweldige verhaallijn hadEn daarnaast is Loulou Rhemrev ook een goed actrice
Misschien niet, maar het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat Koningsberger daarop uitgekozen isquote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste
quote:en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.
[Edit]Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST
![]()
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.
Oh ja, haar eindscènequote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.
Nee ik ook niet, maar dat is dan ook weer heel wat anders.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uitIk zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST
Klopt klopt, ik had die twist met Frits trouwens ook niet verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, haar eindscène
Sowieso was die verhaallijn geweldig, ook omdat ze na zo'n lange tijd weer terugkeerde. En de twist dat Frits er zich ook mee bemoeide was natuurlijk ook geniaalIk heb me met die verhaallijn geen seconde verveeld
Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoordquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.
Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen.![]()
Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak.
Ach ja smaken verschillen. Mooier dan Wies kan ik me nog wel enigszins voorstellen ja, want die was gewoon best lang.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoord![]()
Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.
Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen.
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werdquote:Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak.
Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster was
[..]
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd
Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen.
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Tadaa, Angie/Angela, ik upload nu die van Wies:
Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraakt![]()
Oh, wat was dat een geweldige eindscènequote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Tadaa, Angie/Angela, ik upload nu die van Wies:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.![]()
Uhu, trouwens Simon was niet dood hé, als ze tot seizoen 8 was gebleven had ze nog kunnen mee krijgen dat Simon eigenlijk nog leefde.
Hierna begonnen Helens verhaallijnen helaas saaier te worden mijns inziens.
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd
Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.
Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouwquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.
Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zegquote:Hierna begonnen Helens verhaallijnen helaas saaier te worden mijns inziens.
Trouwens als ik eerlijk ben vond ik bepaalde scenes met Marlous Fluitsma veel beter dan die met Bruni bijvoorbeeld, zoals de scene met David Harkema wanneer Helen wil rennen maar David haar bij de deur gaat wurgen, Bruni had volgens mij dat nooit zo goed gespeeld als Marlousquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouw
[..]
Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zeg
Eigenlijk had Helen na de verhaallijn met Angie gewoon de serie moeten verlaten. Misschien nog de afwikkeling met Peter, maar daarna was de koek echt op.
Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.
Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallen
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoor
Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.
Hmm nu je het zo stelt heb je eigenlijk wel gelijk, oh god ja die rolstoel met Suzanne sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoen![]()
Ontvoering van Sanneke, de racisten van Xanadu, de Celu-affaire, Instituut Karma, de eerste moordpoging van Martine op Helen, Jef die belazerd werd door Frits en Martine... Op Suzanne Huilebalk in d'r rolstoel na vond ik het echt superieur
Ik kijk de huidige serie niet eens meer, het is toch continue hetzelfde gemuts. Leg de afgelopen 5 seizoenen maar eens naast elkaar en de overeenkomsten qua verhaallijnen en het verloop daarvan zijn niet meer op twee handen te tellenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.
Sylvia was gewoon geweldig, Barbara is echt 1 stuk flut, ik vond Barbara nooit een leuk personage en dat zal ik ook nooit vinden, wat betreft de rest vind ik dat je idd gelijk hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.
Stan was gewoon een leuke spil in de vriendengroep, die nooit echt irritant werd, vanuit de acteur snap ik het wel, hij is opgestapt voor het personage verpest kon worden, wat eind seizoen 6 bijna ging gebeuren. Sylvia, tja velen mochten haar niet, maar ik vond haar minder doordraven dan Karin en stukken minder irritant-dominant dan Barbara in d'r late jaren. Ook was de chemie tussen Kim, Jef en haar gewoon goed vond ik. Helen was ook zo een hoofdrolspeler van het eerste uur, al vond ik dus gedurende Martine het sterkst.
De grootste kentering vind ik nog wel Daniël, die held van het eerste uur die een opgejaagd mannetje wordt en die naar wederom mijn inzichten -hoewel die bij tijd en wijlen normaler werd- nooit meer helemaal zijn oude glorie herwon.
Ik kijk alleen nog maar de shorties en die zijn al om te jankenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kijk de huidige serie niet eens meer, het is toch continue hetzelfde gemuts. Leg de afgelopen 5 seizoenen maar eens naast elkaar en de overeenkomsten qua verhaallijnen en het verloop daarvan zijn niet meer op twee handen te tellen
Zo die is snel geblokkeerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef GTSTFreak het volgende:
En hier is Wies Veldman, bereid je voor: IK HOU VAN JEEEEEEEEEEE:
Tja, ik vond Bruni over het algemeen beter passen in de rol. Op mij kwam Marlous Fluitsma nogal kil en afstandelijk over, ik had bij haar niet het gevoel dat het de lieve lerares was die voor iedereen klaar stond; Bruni vond ik daar juist stukken sterker in. Neemt niet weg dat Marlous in sommige scènes inderdaad ook erg sterk was, zoals de scène waarin Peter haar (in opdracht van Simon) schoffeert na haar operatie, om haar vechtlust terug te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Trouwens als ik eerlijk ben vond ik bepaalde scenes met Marlous Fluitsma veel beter dan die met Bruni bijvoorbeeld, zoals de scene met David Harkema wanneer Helen wil rennen maar David haar bij de deur gaat wurgen, Bruni had volgens mij dat nooit zo goed gespeeld als Marlous
Ik vond Bruni in seizoen 7 namelijk in bepaalde opzichten echt heel slecht, vooral toen die langdradige verhaallijn met Alice die nergens op sloeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vond Bruni over het algemeen beter passen in de rol. Op mij kwam Marlous Fluitsma nogal kil en afstandelijk over, ik had bij haar niet het gevoel dat het de lieve lerares was die voor iedereen klaar stond; Bruni vond ik daar juist stukken sterker in. Neemt niet weg dat Marlous in sommige scènes inderdaad ook erg sterk was, zoals de scène waarin Peter haar (in opdracht van Simon) schoffeert na haar operatie, om haar vechtlust terug te krijgen
Ik vond dit als kind ook, nu denk ik er anders over. Ik vind Marlous Fluitsma nu hooguit iets minder amikaal, maar wel echter en oprechter spelen. Met Bruni werd Helen stukken bemoeizuchtiger op het irritante af gewoon. Ook vond ik d'r erg gemaakt. Ik begon Martine soms gewoon bijna te begrijpen. Ook kwam Bruni om mij een stuk onredelijker over, onterecht boos worden en daar dan niet meer op terugkomen. Marlous leek iets rechtvaardiger daarin.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vond Bruni over het algemeen beter passen in de rol. Op mij kwam Marlous Fluitsma nogal kil en afstandelijk over, ik had bij haar niet het gevoel dat het de lieve lerares was die voor iedereen klaar stond; Bruni vond ik daar juist stukken sterker in. Neemt niet weg dat Marlous in sommige scènes inderdaad ook erg sterk was, zoals de scène waarin Peter haar (in opdracht van Simon) schoffeert na haar operatie, om haar vechtlust terug te krijgen
Stan was een geweldig personage, hoewel hij door de seizoenen heen zijn glans wel enigszins verloor. Gelukkig werd dat opgevuld met heerlijke en grappige opmerkingen en scènes, vooral in seizoen 6. Maar zijn exit kwam geen moment te vroeg, alhoewel ik hem eigenlijk iets langer had gehouden tot het afscheid van Arnie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.
Stan was gewoon een leuke spil in de vriendengroep, die nooit echt irritant werd, vanuit de acteur snap ik het wel, hij is opgestapt voor het personage verpest kon worden, wat eind seizoen 6 bijna ging gebeuren. Sylvia, tja velen mochten haar niet, maar ik vond haar minder doordraven dan Karin en stukken minder irritant-dominant dan Barbara in d'r late jaren. Ook was de chemie tussen Kim, Jef en haar gewoon goed vond ik. Helen was ook zo een hoofdrolspeler van het eerste uur, al vond ik dus gedurende Martine het sterkst.
De grootste kentering vind ik nog wel Daniël, die held van het eerste uur die een opgejaagd mannetje wordt en die naar wederom mijn inzichten -hoewel die bij tijd en wijlen normaler werd- nooit meer helemaal zijn oude glorie herwon.
Daniel was in seizoen 7 en 8 gewoon niet een goed personage, alles wat we van hem hebben gezien in seizoen 1 tot 5 heeft gewoon zijn glans idd verloren.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stan was een geweldig personage, hoewel hij door de seizoenen heen zijn glans wel enigszins verloor. Gelukkig werd dat opgevuld met heerlijke en grappige opmerkingen en scènes, vooral in seizoen 6. Maar zijn exit kwam geen moment te vroeg, alhoewel ik hem eigenlijk iets langer had gehouden tot het afscheid van Arnie.
Over Sylvia ken je mijn bezwaren, dus dat ga ik maar niet nog eens opsommenHelen was inderdaad in haar jaren met Martine (t/m exit Angie) het sterkst, daarna vlakte haar personage op alle fronten nogal uit en werd het een saaie en inspiratieloze herhalingsoefening. Hetzelfde verhaal voor Daniël; het leek alsof Proper en co op een bepaald moment nog maar één verhaallijn voor Daniël wisten te verzinnen. Jammer, want het was in zijn beginjaren een steengoed personage
Maar dat komt vooral door die belachelijke verhaallijn zelfquote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik vond Bruni in seizoen 7 namelijk in bepaalde opzichten echt heel slecht, vooral toen die langdradige verhaallijn met Alice die nergens op sloeg.
Ik zit eens na te denken hé, hoe zou het er eigenlijk uit komen te zien als ze plotseling nu zou verschijnen in de serie, iedereen die oud is en dan opeens tante Helen in de serie hahahaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral door die belachelijke verhaallijn zelfDaarnaast wist Bruni toen ook al dat haar exit eraan zat te komen, dus dat ze haar tijd maar gewoon uit denk ik
Bedoel je het acteerwerk van Bruni? Tja, zij had de jaren daarvoor voornamelijk toneel gedaan, waar je wel iets groter en overdrevener moet spelen. Ik vond het juist wel passen bij soap, dat iets vetter aanzetten van emoties etc. Maar dat is mijn visie erop natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dit als kind ook, nu denk ik er anders over. Ik vind Marlous Fluitsma nu hooguit iets minder amikaal, maar wel echter en oprechter spelen. Met Bruni werd Helen stukken bemoeizuchtiger op het irritante af gewoon. Ook vond ik d'r erg gemaakt. Ik begon Martine soms gewoon bijna te begrijpen. Ook kwam Bruni om mij een stuk onredelijker over, onterecht boos worden en daar dan niet meer op terugkomen. Marlous leek iets rechtvaardiger daarin.
Bruni was in haar beginjaren wel echt heel sterk, daarna werd het gewoon wat minder vind ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je het acteerwerk van Bruni? Tja, zij had de jaren daarvoor voornamelijk toneel gedaan, waar je wel iets groter en overdrevener moet spelen. Ik vond het juist wel passen bij soap, dat iets vetter aanzetten van emoties etc. Maar dat is mijn visie erop natuurlijk
Zowel Daniël en Jef waren in de eerste 3 jaren personages die een stuk 'ronder' en waar je meerdere kanten mee op kon. In seizoen 4-6 zaten ze veel strakker in een stramien.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
Hetzelfde verhaal voor Daniël; het leek alsof Proper en co op een bepaald moment nog maar één verhaallijn voor Daniël wisten te verzinnen. Jammer, want het was in zijn beginjaren een steengoed personage
Voor een eenmalige, speciale gelegenheid als een reunie-aflevering voor het 25 jarig bestaan zie ik haar graag nog eens terug, maar daar moet het bij blijven. Ze heeft eigenlijk niets meer te zoeken in de serie en Laura heeft de taak als bemoeizuchtige "moeder" van de serie van Helen overgenomen. Voor eenmalig zeg ik dus ja, maar voor een langere comeback zeg ik nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik zit eens na te denken hé, hoe zou het er eigenlijk uit komen te zien als ze plotseling nu zou verschijnen in de serie, iedereen die oud is en dan opeens tante Helen in de serie hahaha
En in seizoen 9 was hij gewoon op vond ik. Hij was er nog wel, maar hij was er alleen als supporting character.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:46 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Daniel was in seizoen 7 en 8 gewoon niet een goed personage, alles wat we van hem hebben gezien in seizoen 1 tot 5 heeft gewoon zijn glans idd verloren.
Ik ken Bruni Heinke van ervoor, maar ik denk dat Marlous Fluitsma niet voor haar onderdoet wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je het acteerwerk van Bruni? Tja, zij had de jaren daarvoor voornamelijk toneel gedaan, waar je wel iets groter en overdrevener moet spelen. Ik vond het juist wel passen bij soap, dat iets vetter aanzetten van emoties etc. Maar dat is mijn visie erop natuurlijk
Inderdaad, Laura als de Helen en Jef als de Mijnheer Harmsen van nu. Terwijl ik ze op hun best vond als mid-veertigers in de kracht van hun leven.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor een eenmalige, speciale gelegenheid als een reunie-aflevering voor het 25 jarig bestaan zie ik haar graag nog eens terug, maar daar moet het bij blijven. Ze heeft eigenlijk niets meer te zoeken in de serie en Laura heeft de taak als bemoeizuchtige "moeder" van de serie van Helen overgenomen. Voor eenmalig zeg ik dus ja, maar voor een langere comeback zeg ik nee.
Volkomen mee eensquote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zowel Daniël en Jef waren in de eerste 3 jaren personages die een stuk 'ronder' en waar je meerdere kanten mee op kon. In seizoen 4-6 zaten ze veel strakker in een stramien.
Zo kwam Jefs werk eerst nauwelijks in beeld, waardoor je hem buitenhuis altijd ruigere en wat meer avontuurlijke dingen zag doen (joggen, squashen, borrelen, een dartwedstrijd jureren, op survivaltocht gaan, zeilen op de Hummelveldse Plassen). Na seizoen 4, was hij behalve thuisscenes bijna alleen achter het bureau van AA&F te vinden.
Ook Daniël maakte een crisis door in het eerste seizoen die hem hele andere dingen liet doen, in het opvangcentrum was het geen moment saai. Na de oprichting van AA&F (na zijn avontuur in de put), was zijn leven ook een stuk stabieler. Maar nogmaals dit was voor mij wel eens rustig en prettig kijken t/m seizoen 6.
Tja, ik blijf erbij dat er eind '96/begin '97 een kleine creatieve impasse was bij Doctor Proctor: ze hadden toen vrij snel achter elkaar ONM en Goudkust erbij gekregen om te schrijven en iedere soap moest natuurlijk zijn eigen stijl krijgen om het niet teveel op elkaar te laten lijken. En als je er dan ook nog een gevalletje bij krijgt dat vaste gezichten GTST willen/moeten verlaten, dan gaat het misschien wat mis. Het lijkt er voor mijn gevoel in ieder geval op dat ze even door de bomen het bos niet meer zagen.quote:Erna leek het alleen echter dat ze dat lichtelijk wilden doorbreken (Jef verliest zijn vrouw, raakt verslaafd, Daniël wordt van moord beschuldigd, wordt opgejaagd, wilt zelfmoord plegen, enz). Het gevolg was een soort eentonigheid in Jefs geval en tot totaal verval in Daniëls geval.
In wat grotesker acteren bedoel je? Dat weet ik niet, maar ik vond Marlous in haar GTST-periode vaak niet geheel overtuigen. Het bleef wat vlak bij de emoties, terwijl Bruni dat zo heerlijk kon neerzetten. Als Helen #2 verbijsterd was zag je dat ook, bij Helen #1 was dat toch wat minder voor mijn gevoelquote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken Bruni Heinke van ervoor, maar ik denk dat Marlous Fluitsma niet voor haar onderdoet wat dat betreft.
Maak ik daaruit op dat je seizoen 8 wel gekeken hebt en goed vindt?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volkomen mee eens
[..]
Tja, ik blijf erbij dat er eind '96/begin '97 een kleine creatieve impasse was bij Doctor Proctor: ze hadden toen vrij snel achter elkaar ONM en Goudkust erbij gekregen om te schrijven en iedere soap moest natuurlijk zijn eigen stijl krijgen om het niet teveel op elkaar te laten lijken. En als je er dan ook nog een gevalletje bij krijgt dat vaste gezichten GTST willen/moeten verlaten, dan gaat het misschien wat mis. Het lijkt er voor mijn gevoel in ieder geval op dat ze even door de bomen het bos niet meer zagen.
Gelukkig was die impasse van korte duur en wisten ze alle drie de soaps hun "eigen" gezicht en kenmerken te geven het seizoen daarna
Hoe zou je de huidige Ludo typeren?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Laura als de Helen en Jef als de Mijnheer Harmsen van nu. Terwijl ik ze op hun best vond als mid-veertigers in de kracht van hun leven.
Ik vond bij Helen#2 die verbazing en verbijstering altijd zo nep, evenals wanneer ze verdrietig moest kijken. Bij Helen#1 leek het voor mij gewoon echt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In wat grotesker acteren bedoel je? Dat weet ik niet, maar ik vond Marlous in haar GTST-periode vaak niet geheel overtuigen. Het bleef wat vlak bij de emoties, terwijl Bruni dat zo heerlijk kon neerzetten. Als Helen #2 verbijsterd was zag je dat ook, bij Helen #1 was dat toch wat minder voor mijn gevoel
Ik hoorde dat ie onlangs weer wat meer op vroeger leek, maar over het algemeen: na de wraak op Morris ongeveer als een soort Lex Zandstra van toen. Wel dominant, maar alleen bezig met familie gedoe.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe zou je de huidige Ludo typeren?
Sommige verhaallijnen/scènes via YTquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maak ik daaruit op dat je seizoen 8 wel gekeken hebt en goed vindt?
Ik wil seizoen 13 en 14 misschien wel gaan kijken, mede doordat ik die seizoenen destijds ook "live" heb gezien. Destijds vond ik dat hele spannende seizoenen, ik weet niet of dat nu dan nog zo zal zijn maar ik ben er wel enigszins benieuwd naarquote:Ik wil zelf seizoen 12 (en 13) wel weer gaan kijken, dit was echt het seizoen van Ludo Sanders op zijn top. Met Maximiliaan, Marcus, Sophia en alles eromheen. Ook de familie Alberts raken niet veel verder in verval en Barbara is iets minder irritant. (Het lijkt net of d'r irritant-zijn erger werd met de komst van Lieke van Lexmond)
Haha, originele typeringquote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie onlangs weer wat meer op vroeger leek, maar over het algemeen: na de wraak op Morris ongeveer als een soort Lex Zandstra van toen. Wel dominant, maar alleen bezig met familie gedoe.
In seizoen 14 staat de jongerengroep me zo tegen, de Lieke-Charlie, Milan, Morris#2, Tracey. Voor de rest heel veel Fischer gezeik, Robert die Charlie zou hebben aangereden en daarom als kots behandeld wordt. Ludo die voortdurend in het nauw zit en helaas uit zijn ivoren toren moet komen. En nog wel het meest jammere: Stefano die vanaf dan de broer van Ludo isquote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sommige verhaallijnen/scènes via YTDaaruit kan ik wel concluderen dat de serie gewoon weer stabieler was dan het was in seizoen 7. Maar datzelfde gold ook voor Goudkust; daarvan was seizoen 2 (wat tegelijk liep met GTST s7) behoorlijk onstabiel en langdradig, terwijl seizoen 3 vervolgens stukken lekkerder en prettiger was om naar te kijken
Voor ONM kan ik dat nog niet zeggen, ik zit nu midden in seizoen 4 (met Casper van Bohemen als Rutger Helligers). Maar ik gok dat het daar wel hetzelfde zal zijn
[..]
Ik wil seizoen 13 en 14 misschien wel gaan kijken, mede doordat ik die seizoenen destijds ook "live" heb gezien. Destijds vond ik dat hele spannende seizoenen, ik weet niet of dat nu dan nog zo zal zijn maar ik ben er wel enigszins benieuwd naar
Was dat met Stefano als broer van Ludo niet in seizoen 15 of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 14 staat de jongerengroep me zo tegen, de Lieke-Charlie, Milan, Morris#2, Tracey. Voor de rest heel veel Fischer gezeik, Robert die Charlie zou hebben aangereden en daarom als kots behandeld wordt. Ludo die voortdurend in het nauw zit en helaas uit zijn ivoren toren moet komen. En nog wel het meest jammere: Stefano die vanaf dan de broer van Ludo is
Na seizoen 15 is het echt ellende: Arnie is zogenaamd verwisseld, A&A stopt voorgoed, Stefano gaat eruit. Er komt een teleurstellende comeback van Frits en Linda. Nee ik stop bij 9, begin weer bij 12 en eindig bij 13.
Nope, seizoen 14. Na de komst van Nick ontdekten ze dat, en in de kerstaflevering van seizoen 14 zaten ze in dat moeras in Maleisië.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
Was dat met Stefano als broer van Ludo niet in seizoen 15 of vergis ik me nu?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
Neemt niet weg dat Marlous in sommige scènes inderdaad ook erg sterk was, zoals de scène waarin Peter haar (in opdracht van Simon) schoffeert na haar operatie, om haar vechtlust terug te krijgen
Zeg datquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo die is snel geblokkeerd.
Ik vond Jef in seizoen 9 en seizoen 10 totaal geen sterk personage hebben, ik heb 1 keer maar emotie gezien en dat was toen met het vertrek van Kim.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zowel Daniël en Jef waren in de eerste 3 jaren personages die een stuk 'ronder' en waar je meerdere kanten mee op kon. In seizoen 4-6 zaten ze veel strakker in een stramien.
Zo kwam Jefs werk eerst nauwelijks in beeld, waardoor je hem buitenhuis altijd ruigere en wat meer avontuurlijke dingen zag doen (joggen, squashen, borrelen, een dartwedstrijd jureren, op survivaltocht gaan, zeilen op de Hummelveldse Plassen). Na seizoen 4, was hij behalve thuisscenes bijna alleen achter het bureau van AA&F te vinden.
Ook Daniël maakte een crisis door in het eerste seizoen die hem hele andere dingen liet doen, in het opvangcentrum was het geen moment saai. Na de oprichting van AA&F (na zijn avontuur in de put), was zijn leven ook een stuk stabieler. Maar nogmaals dit was voor mij wel eens rustig en prettig kijken t/m seizoen 6.
Erna leek het alleen echter dat ze dat lichtelijk wilden doorbreken (Jef verliest zijn vrouw, raakt verslaafd, Daniël wordt van moord beschuldigd, wordt opgejaagd, wilt zelfmoord plegen, enz). Het gevolg was een soort eentonigheid in Jefs geval en tot totaal verval in Daniëls geval.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef Woelli het volgende:
Ik deed voor de grap die gtst quiz app.
Kwam er naar voren dat Barbara ooit (voordat ze er in kwam) een abortus heeft gedaan, omdat David dit graag wou.
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dit ooit ter sprake is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zie het wel gebeuren dat Rikki verliefd op hem wordt en hem wilt verleiden...maar denk niet dat Anton er dit keer iets mee doet. Hoewel hij dan van Sjoerd en Bianca vast de schuld krijgt en beschuldigd wordt.quote:
Die wordt verliefd op Rikki.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou er gebeuren als de Bouwhuizen een hond nemen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]Ik was allang vergeten waarom Barbara graag een kindje wou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En David heeft toen daarna alsnog een kindje gekregen met die vriendin? Of is dat verder nooit meer genoemd.
Net als Jef en Victoria Koblenko de snoeper.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat Rikki verliefd op hem wordt en hem wilt verleiden...maar denk niet dat Anton er dit keer iets mee doet. Hoewel hij dan van Sjoerd en Bianca vast de schuld krijgt en beschuldigd wordt.
Bah nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Is er al iets bekend over de release van seizoen 22 op dvd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat hoorde Noud nou?Ja dat dacht ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef Murmeli het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Hahahahaha dat dacht mijn vriend ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:26 schreef kissaa het volgende:
Ik dacht even dat Menno Lucas neer zou steken met dat broodmes...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:11 schreef DjinN het volgende:
Wat me eerder verbaast is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:11 schreef DjinN het volgende:
Wat me eerder verbaast is datHij verdient inmiddels zelf ook wel een goede beuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik vind Menno helemaal niet te grofquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:12 schreef Sk00p het volgende:
Wow die Menno toch..
Lucas is inderdaad vervelend, maar Menno is weer te grof.
Wel een goede scene dat wel
Had die dat maar gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:26 schreef kissaa het volgende:
Ik dacht even dat Menno Lucas neer zou steken met dat broodmes...
Ik ook, er gebeurde tenminste eens wat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:46 schreef GTSTFreak het volgende:
Als ik eerlijk ben, vond ik op zich de aflevering van gisteren best wel goed hoor, ik heb hem ook helemaal gekeken ipv alleen de shortie of het eerste deel en dan gelijk wegzappen
Een normaal mens gaat gewoon niet trouwen met iemand die het iq heeft van een goudvis met hersenletselquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Menno helemaal niet te grof(even afgezien van wat hij gisteravond allemaal zei toen Noud beneden zat want ik weet natuurlijk niet wat hij toen zei/riep/deed
).
Constant wordt hij door Lucas in allemaal shit meegetrokken en zijn baan heeft nu al een miljoen keer op 't spel gestaan: door Lucas. En nu al helemaal. Verder doet Lucas elke keer totaal het tegenovergestelde van wat 'ie moet doen. Ik snap best dat je dan even eindelijk wil zeggen, wat je wil zeggen. Dat je dan staat te schreeuwen en zegt dat Lucas dom is ofzo, whatever. Hij is/doet ook dom. En hij heeft er ook mede voor gezorgd dat Menno z'n baan kwijt is. Het was dan wel Menno die besloot te liegen over die handschoen, maarja. Dat had überhaupt niet gehoeven als Lucas niet als een debiel een boot ging stelen.
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:28 schreef loezzzje het volgende:
Realistisch gezien gaat Menno natuurlijk veel te ver. Ik had hem bij die eerste klap al de deur gewezen. Maarja dit is GTST, realiteit is ver te zoeken
Ohja daar zeg ik ook niks van. Ik bekijk vanuit mijn eigen perspectief, ik zou het nooit zo ver laten komen. Maar Lucas is daar ook gewoon wel het type voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.
Vaak durven ze niet weg, omdat ze dan denken nog meer tikken te krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.
Oh, ik bedoelde ook niet dat Menno Lucas gewoon moet kunnen slaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:28 schreef loezzzje het volgende:
Realistisch gezien gaat Menno natuurlijk veel te ver. Ik had hem bij die eerste klap al de deur gewezen. Maarja dit is GTST, realiteit is ver te zoekenEn Lucas is zo dom om alles maar te pikken. Je wordt 6x een debiel genoemd en nog achter hem aan willen gaan
Maxime is echt heel vervelend. Ik wou dat er eens schot in die verhaallijn kwam, duurt me allemaal veel te lang.
Ik snap ook zeker dat hij uit zijn plaat ging, alles stapelt dan op en op een gegeven moment ontplof je dan een keer. Maar zoals je al zegt, netjes is andersquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook niet dat Menno Lucas gewoon moet kunnen slaan. Doelde meer op het feit dat 'ie verbaal even uit zijn plaat ging. Iets wat ik compleet kan begrijpen en vond het eerlijk gezegd ook niet veel te ver gaan, gezien de consequenties voor Menno. Als je nou elke dag voor debiel wordt uitgescholden, ok. Maar hier vond ik het wel logisch (ja, netjes is anders maargoed) en het lijkt me niet dat je daar direct een trauma van oploopt. Van slaan natuurlijk wel en dat zou ik nooit goedkeuren.
Anton is de charmante (ex-) schoonvader tegenover Rikki. Hij vrolijkt haar op etc.quote:Op zondag 13 april 2014 11:16 schreef Devil010 het volgende:
Wat is er met Rikkie en Anton, heb iets gemist geloof ik
Whutquote:Op zondag 13 april 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is geil op hem en Anton blijft een vrouwengek. Linda en Robert wisten ze ook niet smerig in beeld te brengen kijken of ze dat nu ook lukt.
Ja maar op de een of andere manier leek bij het Linda en Robert nog niet zo gek.quote:Op zondag 13 april 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is geil op hem en Anton blijft een vrouwengek. Linda en Robert wisten ze ook niet smerig in beeld te brengen kijken of ze dat nu ook lukt.
En gelijk had ie (behalve dat klappen dan). Die Lucas is gewoon een klojo die het niet uitmaakt wat ie doet, als ie er maar ongestraft vanaf komt of zich er beter van voelt. Dat is anderen meesleurt in zijn shit interesseert hem kennelijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die menno tegen Lucas was wel baas gister.
26 mei pasquote:Op maandag 14 april 2014 11:02 schreef hplaserjet het volgende:
Willeke van Ammelrooy maakt binnenkort haar intrede als Paula Muller, adoptiemoeder van Vincent. Ha, kan niet wachten om die kop van Maxime te zien bij de komst van Paula
Pff.... Er komt geen einde aanquote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
26 mei pas![]()
Dus die verhaallijn duurt nog wel even
Met dat mes in zijn handenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoe menno tekeer gaat tegen lucas, briljant!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat huiselijk geweld wel leuk ter afwisseling in gtst. Kan een interessante verhaallijn worden. Met de nadruk op kan
Hmm goed punt. Maar misschien dat wanneer hij om niks klappen begint te krijgen van menno je wel wat medelijden met hem krijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Ehm en dit is pas de tweede dagquote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Eerst vond ik Lorena wel leuk maar sinds ze terug is is ze gewoon irritant
Nee, Lukas stikte bijna in een snoepje en Menno deed de Heimlich iets te krachtig, vandaar de gekneusde ribben.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
Moeten we nu medelijden hebben met Lucas? Dat zal nooit gebeuren... Wat heeft Menno eigenlijk gedaan? Hem geslagen?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, Lukas stikte bijna in een snoepje en Menno deed de Heimlich iets te krachtig, vandaar de gekneusde ribben.
Hij was ook nog over het lampsnoer gestruikeld en tegen de kast gevallen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was best een serieuze vraag eigenlijk, omdat ik maar af en toe inhaak. Maar hij heeft hem dus echt geslagen? Want zo'n grote blauwe plek of wat het dan ook was bij Lucas op zijn beuk krijg je volgens mij nog niet van een beuk(je).
Er is geen bewuste scène van opgenomen. Noud hoorde gestommel na een ruzie. Daarna liep Menno de deur uit en had Lukas gekneusde ribben.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was best een serieuze vraag eigenlijk, omdat ik maar af en toe inhaak. Maar hij heeft hem dus echt geslagen? Want zo'n grote blauwe plek of wat het dan ook was bij Lucas op zijn beuk krijg je volgens mij nog niet van een beuk(je).
Nou, in dat geval moet Menno wel héél boos zijn geweest. Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen bewuste scène van opgenomen. Noud hoorde gestommel na een ruzie. Daarna liep Menno de deur uit en had Lukas gekneusde ribben.
Dus wellicht een stomp ja.
Nou ja, ik noem ze gekneusd maar dat weten we helemaal niet. Dus ik ben te voorbarig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, in dat geval moet Menno wel héél boos zijn geweest. Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.Maar goed, ik kan me best voorstellen dat je Lucas in elkaar wil slaan. Ik zou die neiging al hebben als ik hem alleen al zie.
Ik heb ze wel eens gekneusd door het vele hoestenquote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.![]()
Dat kan, als je extreem veel en zwaar hoest. Maar toch niet van een beuk? Of nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel heel hard slaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gekneusd door het vele hoesten
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat kan, als je extreem veel en zwaar hoest. Maar toch niet van een beuk? Of nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel heel hard slaan.
Oh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.
Zie bijv. ook http://mens-en-gezondheid(...)ibben-herkennen.html
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.
Zie bijv. ook http://mens-en-gezondheid(...)ibben-herkennen.html
Precies.quote:Op maandag 14 april 2014 23:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd.Nou, Lucas moet maar niet zo huilen. Het zal allemaal wel heel erg zijn, maar naar mijns inziens verdient hij het eigenlijk wel (ook al is geweld natuurlijk nóóit de oplossing, bla bla bla).
Dat mogen ze van mij best zo lang mogelijk uitmelkenquote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar misschien dat wanneer hij om niks klappen begint te krijgen van menno je wel wat medelijden met hem krijgt.
Lekker profiteren van het luxe huis ..... en nu weer jankend terug naar pappie ....quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Frey het volgende:
Nina die al die tijd lekker bij Lorena bleef wonen en nu Lorena terug is, wil ze ineens vertrekken?
Ben nog steeds benieuwd of hij inderdaad een gewelddadig verleden heeft ....quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:56 schreef daisy2007 het volgende:
Menno is wel erg agressief zeg. Poeh.
En waar gaat Bing verblijven?
Nina word vast ook wel weer zacht nu dat ze weet dat het beter is
om de ruzie met Lorena bij te leggen.
Dat ie er überhaupt mee getrouwd is.quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef DjinN het volgende:
Menno houdt het nog lang vol.
Elk weldenkend mens had Lucas vroeg of laat flinke klappen gegeven.
Irritant figuur
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Frey het volgende:
Nina die al die tijd lekker bij Lorena bleef wonen en nu Lorena terug is, wil ze ineens vertrekken?
ja iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd of hij inderdaad een gewelddadig verleden heeft ....
iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo laat Nina niet terugkomen toch zo van je bent volwassen zoek maar een eigen huis.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:43 schreef degroen1985 het volgende:
RikkiDenk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop het. Ik heb echt geen zin om alweer ruzie te zien bij de fam Bouwhuis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef djakkaa3033 het volgende:
Dat Slaan gaat gewoon door mijn vader heb mijn zusje mishandeld vroeger en mijn moeder en mij psygisch.. en heel soms besefte hij wat ie had gedaan en was hij net zoals menno maar daarna gaat het weer fout ..
Het is een soort cirkel omdat hij ook anders ken zijn geef ze hem voordeel van de twijfel maar eigenlijk gelijk mee kappen bij de eerste klap !!
Sure, maar niet de moeder van je kleinzoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?
Als het Nina met Jef was het minder erg geweest. Hoe vaak hebben we dit jaar niet ruzie gezien tussen anton Bianca en sjoerd. ik heb daar geen zin in misschien jij wel. Als Tim terug komt wordt hij ook weer boos op anton omdat zijn ex is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?
Nina met Jef.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Als het Nina met Jef was het minder erg geweest. Hoe vaak hebben we dit jaar niet ruzie gezien tussen anton Bianca en sjoerd. ik heb daar geen zin in misschien jij wel. Als Tim terug komt wordt hij ook weer boos op anton omdat zijn ex is.
Moet zo ongeveer 4 jaar geweest zijn ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef LetsGame het volgende:
De reden waarom Linda en Robert minder erg was, was denk ik omdat Linda vele jaren ouder was dan Rikki nu is.
Jouw vader heeft jou psychisch geslagen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef djakkaa3033 het volgende:
Dat Slaan gaat gewoon door mijn vader heb mijn zusje mishandeld vroeger en mijn moeder en mij psygisch.. en heel soms besefte hij wat ie had gedaan en was hij net zoals menno maar daarna gaat het weer fout ..
Het is een soort cirkel omdat hij ook anders ken zijn geef ze hem voordeel van de twijfel maar eigenlijk gelijk mee kappen bij de eerste klap !!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef degroen1985 het volgende:
SjoerdDaar gaat hij dan heen voor spek en bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij als die lijn afgelopen is, wat is die Sjoerd een ADHD irritant ventje en zijn papagaai kan alleen maar jaknikken en wiet wiet roepen.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Ik voorzie een "into the wild"-scenarioquote:Op woensdag 16 april 2014 15:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Daar gaat hij dan heen voor spek en bonen
Ben blij als die lijn afgelopen is, wat is die Sjoerd een ADHD irritant ventje en zijn papagaai kan alleen maar jaknikken en wiet wiet roepen.
Denk eerder dat ze een bevroren Lieke tegenkomen in Expeditie Poolcirkelquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik voorzie een "into the wild"-scenario
Oh, ik had er eigenlijk nog nooit wat over gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)son-hooi-uit-de-kast
Na alle geruchten en speculaties is het hoge woord er dan eindelijk uit: Everon Jackson Hooi is homo. De GTST-acteur komt morgen officieel uit de kast in het blad l'Homo.
Ik wist wel dat er speculaties waren, maar ik dacht eigenlijk dat het niet waar wasquote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik had er eigenlijk nog nooit wat over gehoord.
Laatst die uitzending met "van der Vorst ziet sterren". Daar wilde hij er NIKS over kwijt ....quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik had er eigenlijk nog nooit wat over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |