SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Het netnummer 054 hoort bij de stad/gemeente: Ninove
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef roos85 het volgende:
TT![]()
Moeten Tim en Lorena niet op grijs in het cast overzicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:19 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.Lorena Golddigger binnenkort terug ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Was haar al weer vergeten. Vind het wel fijn dat ze weg is,quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Quarant het volgende:
[..]
Lorena Golddigger binnenkort terug ja...
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
Mee eens. Ze past ook totaal niet bij Vincent ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
Ik erger me echt he-le-maal kapot aan die milou, dat hoofd, die stem....
Of als Sjoerd als een of andere brulaap staat te blérenquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand in die kroeg reageert ook als iemand de keel van een ander dichtknijpt,.
Ik vind hem goed!quote:
Het werd ons helaas niet gegund.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Waarom kneep Sjoerd Lucas nou niet uit de serie.
Ik had die single wel ergens liggen ja, ook de cd met meerdere liedjes, maar of Iris daarop staat, weet ik niet. Vond 't zelf iig een heel saai lied.quote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef crazydiamond het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Of beter gezegd het B-kantje? Ben wel benieuwd welk muziekstuk dat is...
[ afbeelding ]
Iris staat volgens mij alleen op de single.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had die single wel ergens liggen ja, ook de cd met meerdere liedjes, maar of Iris daarop staat, weet ik niet. Vond 't zelf iig een heel saai lied.
Nou.. 't is een poosje terug toen ik 't voor laatst luisterde. 't Was volgens mij niet gezongen, nee.quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef crazydiamond het volgende:
[..]
Iris staat volgens mij alleen op de single.
Is het niet een van de instrumentale muziekjes uit seizoen 1?
Verdomdquote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef crazydiamond het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Of beter gezegd het B-kantje? Ben wel benieuwd welk muziekstuk dat is...
[ afbeelding ]
Tim zat in Malaysia Airlines MH370. Vooralsnog is er geen enkel spoor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:29 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand ff voor me spoileren wanneer en hoe Tim weer terugkomt?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tim zat in Malaysia Airlines MH370. Vooralsnog is er geen enkel spoor.
Ze zal wel bezwangerd worden via haar wallen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:14 schreef daisy2007 het volgende:
Vincent gaat weer voor Nina werken. Daar word nog wat!!
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ze zal wel bezwangerd worden via haar wallen.
Ik dacht heel even dat het gebeurd zou zijn; zowel Vincent als Mikoe bedankten vriendelijk voor haar adviesquote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
MaximeWanneer gaat ze nou eens eindelijk op d'r bek?!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Sjors "ALS DAT WAAR IS HE! ALS DAT WAAR IS! ... dan kun je dat nooit meer goedmaken"
!!!
Ik vind het wel goed geacteerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Sjors "ALS DAT WAAR IS HE! ALS DAT WAAR IS! ... dan kun je dat nooit meer goedmaken"
!!!
Sloeg alleen nergens op, ik dacht nou ben benieuwd wat ze dan gaat doen als het waar isquote:
Neuh, maar als je in die staat bent is de kans groot dat je dingen zegt die nergens op slaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Sloeg alleen nergens op, ik dacht nou ben benieuwd wat ze dan gaat doen als het waar is, "dan kun je het nooit meer goedmaken"
Anti-climax.
Nee, verschrikkelijk vond ik het. Te overdreven.quote:
Nee hij zei Bing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk vond ik het. Te overdreven.
Maare....zei Lukas nu toch tegen Aysen dat "hij het eerder wilde vertellen maar dat het niet mocht van Menno"?
Menno moest toch buitenspel blijven? Die zou zogezegd van niets weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |