Zei ik thuis ook al: wat doet zo'n idioot dan 's nachts ook in het water?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een dom gelul he. Als ik snachts wil varen met mijn bootje en een of andere imbeciel besluit net op dat moment zelfmoord te plegen dan is het toch mooi zijn eigen schuld.
Niet geciteerd maar wel in de lijn van: wil jij je verklaring intrekken?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zei Bing nou op 't einde tegen Nuran? Ik hoorde het net niet.
Ja hé hallo, dan noem je ook wel de 2 meest aantrekkelijke dames die GTST ooit heeft gehad, da's natuurlijk geen vergelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
En die Milou.![]()
Koossie Sybrandi en Wil de Smet waren nog aantrekkelijker.
Nee ik ook niet, ik wachtte eigenlijk op iemand die daar om een hoekje stond te kijkenquote:
Het is Mikoe ....quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
En die Milou.![]()
Koossie Sybrandi en Wil de Smet waren nog aantrekkelijker.
Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt net alsof Nuran ineens een stuk magerder is in d'r gezicht.
Ach ook zij is ooit jong geweest moet je maar denken (de actrice dus):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was nog niks vergeleken met Wies Veldman
ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?
Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angiequote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was nog niks vergeleken met Wies Veldman
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomen
De real actrice (Arianne Fennema) is in het echt volgens mij net zo irritant, ze is trouwens ook spuuglelijk, vooral die neusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenAl was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te makenAl was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Wiesquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angie
In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.
[Edit]
[ afbeelding ]
Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wies
Angela/Angie daarentegen kan ik wel hebben. Vond het toch een mooi, complex personage wat vooral in seizoen 5 een geweldige verhaallijn hadEn daarnaast is Loulou Rhemrev ook een goed actrice
Misschien niet, maar het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat Koningsberger daarop uitgekozen isquote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Appie ook niet moeder mooiste
quote:en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.
[Edit]Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST
![]()
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |