abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2014 @ 20:33:08 #101
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_138702375
Wat zei Bing nou op 't einde tegen Nuran? Ik hoorde het net niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_138702439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een dom gelul he. Als ik snachts wil varen met mijn bootje en een of andere imbeciel besluit net op dat moment zelfmoord te plegen dan is het toch mooi zijn eigen schuld.
Zei ik thuis ook al: wat doet zo'n idioot dan 's nachts ook in het water? :P
  woensdag 9 april 2014 @ 20:39:48 #103
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_138702688
En die Milou. :')

Koossie Sybrandi en Wil de Smet waren nog aantrekkelijker.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_138702737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zei Bing nou op 't einde tegen Nuran? Ik hoorde het net niet.
Niet geciteerd maar wel in de lijn van: wil jij je verklaring intrekken?
pi_138703209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:

Ja hé hallo, dan noem je ook wel de 2 meest aantrekkelijke dames die GTST ooit heeft gehad, da's natuurlijk geen vergelijk. :P
Een heer met stijl
  Spellchecker woensdag 9 april 2014 @ 20:51:59 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_138703385
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wow Aysen, dat had ik niet voorzien.
Nee ik ook niet, ik wachtte eigenlijk op iemand die daar om een hoekje stond te kijken :D

Bij voorkeur Nuran .... :P
pi_138703409
Wil de Smet was wel heel erg. :X
  Spellchecker woensdag 9 april 2014 @ 20:52:35 #108
197773 crew  maily
pi_138703422
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Frey het volgende:

Het is Mikoe ....
pi_138703444
Aysen is ook zo dom, ZIJ heeft zich keihard opgedrongen aan Bing toen ie ziek was, loop niet te huilen.
  Spellchecker woensdag 9 april 2014 @ 20:53:55 #110
197773 crew  maily
pi_138703496
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt net alsof Nuran ineens een stuk magerder is in d'r gezicht.
Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?
pi_138703834
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ach ook zij is ooit jong geweest moet je maar denken (de actrice dus):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
Een heer met stijl
pi_138703926
vrijdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138704084
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Dat was nog niks vergeleken met Wies Veldman :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138704349
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomen ;)
Een heer met stijl
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2014 @ 21:10:27 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138704463
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:53 schreef maily het volgende:

[..]

Nou je het zegt .... en wat is dat op haar lip? Litteken? Hazelip geweest?
ik zat ook al te kijken.
misschien een koortslip
pi_138704464
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angie :')
pi_138704473
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die acteurs daar ook gewoon voor uitgezocht. Neem Erik Koningsberger als Appie. Volgens mij moest die gewoon zo irritant en etterig mogelijk overkomen ;)
Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te maken ;) Al was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant :P
pi_138704560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar dat van Appie heeft weinig met het uiterlijk te maken ;) Al was Wies natuurlijk ook echt behoorlijk irritant :P
De real actrice (Arianne Fennema) is in het echt volgens mij net zo irritant, ze is trouwens ook spuuglelijk, vooral die neus
pi_138704564
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.

[Edit]

SPOILER
Een heer met stijl
pi_138704649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Ik ben nu een filmpje aan het uploaden over Wies en ook over Angela/Angie :')
Wies :X
Angela/Angie daarentegen kan ik wel hebben. Vond het toch een mooi, complex personage wat vooral in seizoen 5 een geweldige verhaallijn had ^O^ En daarnaast is Loulou Rhemrev ook een goed actrice _O_
pi_138704674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vond Appie ook niet moeder mooiste en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.

[Edit]

[ afbeelding ]
In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.
pi_138704720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wies :X
Angela/Angie daarentegen kan ik wel hebben. Vond het toch een mooi, complex personage wat vooral in seizoen 5 een geweldige verhaallijn had ^O^ En daarnaast is Loulou Rhemrev ook een goed actrice _O_
Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.
pi_138704814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vond Appie ook niet moeder mooiste
Misschien niet, maar het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat Koningsberger daarop uitgekozen is :)

quote:
en Wies was ook niet spuuglelijk (althans vond ik dan), ik denk dat ze in het echt wat minder vak als een opgelapt lijk keek.

[Edit]

SPOILER
Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uit :D Ik zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST :P
pi_138704865
Oh ja let trouwens niet op de kwaliteit straks, heb het namelijk met Hypercam 3 gefilmd :') :')
pi_138704896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

In GTST werd echt heel vaak laten zien dat ze geen mooi uiterlijk had, vooral tijdens die scene met Simon en Janine toen ze aan het doordraaien was.
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.

Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen. :D

Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak. :P
Een heer met stijl
pi_138704910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.
Oh ja, haar eindscène _O_
Sowieso was die verhaallijn geweldig, ook omdat ze na zo'n lange tijd weer terugkeerde. En de twist dat Frits er zich ook mee bemoeide was natuurlijk ook geniaal _O_ Ik heb me met die verhaallijn geen seconde verveeld :9
pi_138704940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef PeterKelder het volgende:

Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uit :D Ik zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST :P
Nee ik ook niet, maar dat is dan ook weer heel wat anders. ;)
Een heer met stijl
pi_138704948
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh ja, haar eindscène _O_
Sowieso was die verhaallijn geweldig, ook omdat ze na zo'n lange tijd weer terugkeerde. En de twist dat Frits er zich ook mee bemoeide was natuurlijk ook geniaal _O_ Ik heb me met die verhaallijn geen seconde verveeld :9
Klopt klopt, ik had die twist met Frits trouwens ook niet verwacht.
pi_138704980
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen. :D

Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak. :P
Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoord :') :')
pi_138705074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoord :') :')
Ach ja smaken verschillen. Mooier dan Wies kan ik me nog wel enigszins voorstellen ja, want die was gewoon best lang.
Een heer met stijl
pi_138705087
Tadaa, Angie/Angela, ik upload nu die van Wies:
pi_138705145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster was :P

quote:
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd :')
pi_138705199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster was :P

[..]

In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd :')
Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen. _O-
pi_138705242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen. _O-
Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraakt :') _O-
pi_138705262
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd. :P

Hierna begonnen Helens verhaallijnen helaas saaier te worden mijns inziens.
Een heer met stijl
pi_138705297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraakt :') _O-
Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoor :')
pi_138705343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Oh, wat was dat een geweldige eindscène _O_ Heerlijk :9
Als ik dit zo zie krijg ik haast zin om seizoen 5 weer te pakken en die verhaallijn te gaan kijken :D
pi_138705361
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd. :P

Uhu, trouwens Simon was niet dood hé, als ze tot seizoen 8 was gebleven had ze nog kunnen mee krijgen dat Simon eigenlijk nog leefde.

pi_138705393
Oeps, er ging wat fout ik klikte perongeluk op Citeren denk ik :@
pi_138705470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:

In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden. ^O^
Een heer met stijl
pi_138705523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden. ^O^
Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.
pi_138705569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouw _O_

quote:
Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zeg :{

Eigenlijk had Helen na de verhaallijn met Angie gewoon de serie moeten verlaten. Misschien nog de afwikkeling met Peter, maar daarna was de koek echt op.
pi_138705646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouw _O_

[..]

Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zeg :{

Eigenlijk had Helen na de verhaallijn met Angie gewoon de serie moeten verlaten. Misschien nog de afwikkeling met Peter, maar daarna was de koek echt op.
Trouwens als ik eerlijk ben vond ik bepaalde scenes met Marlous Fluitsma veel beter dan die met Bruni bijvoorbeeld, zoals de scene met David Harkema wanneer Helen wil rennen maar David haar bij de deur gaat wurgen, Bruni had volgens mij dat nooit zo goed gespeeld als Marlous ^O^
pi_138705760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallen :')
pi_138705824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallen :')
Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.
pi_138705921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoor :')
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.

Stan was gewoon een leuke spil in de vriendengroep, die nooit echt irritant werd, vanuit de acteur snap ik het wel, hij is opgestapt voor het personage verpest kon worden, wat eind seizoen 6 bijna ging gebeuren. Sylvia, tja velen mochten haar niet, maar ik vond haar minder doordraven dan Karin en stukken minder irritant-dominant dan Barbara in d'r late jaren. Ook was de chemie tussen Kim, Jef en haar gewoon goed vond ik. Helen was ook zo een hoofdrolspeler van het eerste uur, al vond ik dus gedurende Martine het sterkst.

De grootste kentering vind ik nog wel Daniël, die held van het eerste uur die een opgejaagd mannetje wordt en die naar wederom mijn inzichten -hoewel die bij tijd en wijlen normaler werd- nooit meer helemaal zijn oude glorie herwon.
Een heer met stijl
pi_138705928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.
Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoen :D _O_ Ontvoering van Sanneke, de racisten van Xanadu, de Celu-affaire, Instituut Karma, de eerste moordpoging van Martine op Helen, Jef die belazerd werd door Frits en Martine... Op Suzanne Huilebalk in d'r rolstoel na vond ik het echt superieur ^O^
pi_138705983
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoen :D _O_ Ontvoering van Sanneke, de racisten van Xanadu, de Celu-affaire, Instituut Karma, de eerste moordpoging van Martine op Helen, Jef die belazerd werd door Frits en Martine... Op Suzanne Huilebalk in d'r rolstoel na vond ik het echt superieur ^O^
Hmm nu je het zo stelt heb je eigenlijk wel gelijk, oh god ja die rolstoel met Suzanne sloeg echt nergens op.
pi_138706019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef GTSTFreak het volgende:

[..]

Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.
Ik kijk de huidige serie niet eens meer, het is toch continue hetzelfde gemuts. Leg de afgelopen 5 seizoenen maar eens naast elkaar en de overeenkomsten qua verhaallijnen en het verloop daarvan zijn niet meer op twee handen te tellen :N
pi_138706027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.

Stan was gewoon een leuke spil in de vriendengroep, die nooit echt irritant werd, vanuit de acteur snap ik het wel, hij is opgestapt voor het personage verpest kon worden, wat eind seizoen 6 bijna ging gebeuren. Sylvia, tja velen mochten haar niet, maar ik vond haar minder doordraven dan Karin en stukken minder irritant-dominant dan Barbara in d'r late jaren. Ook was de chemie tussen Kim, Jef en haar gewoon goed vond ik. Helen was ook zo een hoofdrolspeler van het eerste uur, al vond ik dus gedurende Martine het sterkst.

De grootste kentering vind ik nog wel Daniël, die held van het eerste uur die een opgejaagd mannetje wordt en die naar wederom mijn inzichten -hoewel die bij tijd en wijlen normaler werd- nooit meer helemaal zijn oude glorie herwon.
Sylvia was gewoon geweldig, Barbara is echt 1 stuk flut, ik vond Barbara nooit een leuk personage en dat zal ik ook nooit vinden, wat betreft de rest vind ik dat je idd gelijk hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')