Eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Donnis het volgende:
Wanneer wordt die tiefus tim eindelijk eens gevonden, ben deze verhaallijn ZO zat.
3 maanden nadat we hem voor het laatst gezien hebben in gtstquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Donnis het volgende:
Wanneer wordt die tiefus tim eindelijk eens gevonden, ben deze verhaallijn ZO zat.
Dan zie je ook genoeg denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik kijk de hedendaagse afleveringen eigenlijk nooit meer, ik weet wel wat er gaande is enzo maar ik kijk eigenlijk alleen nog maar de shorties.
Misschien een gek iets hè, maar wat als Bowien gewoon haar poot van het gas had gehouden vanaf dat moment? Was de wagen dan niet vanzelf wat langzamer gaan rijden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef GTSTFreak het volgende:
Frey ik heb een verzoekje voor je, kun je die muziek uploaden tijdens dat autoongelukje van Bowien en Dian, ik bedoel dit muziekje:
Naja, alternatief... Het is gewoon de "joh, doe 's effe lekker gek"-foto die alleen gemaakt wordt/werd voor de castquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan duikt ineens een alternatieve derde castfoto van seizoen 6 op.
[ afbeelding ]
Hehe, ook Babette's Flickr gezien dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naja, alternatief... Het is gewoon de "joh, doe 's effe lekker gek"-foto die alleen gemaakt wordt/werd voor de cast
Overigens kende ik 'm al, maar dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intussen alweer ruim een jaar geleden gok ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, ook Babette's Flickr gezien dus
Nah, ik denk het echt niet. Als dat zo was geweest zal er vast wel materiaal van te zien zijn op het internet, of zou Endemol die wel gebruiken op de GTST-site.quote:Dit soort dingen doet me dan wel weer afvragen of er niet gewoon een shoot in seizoen 5 was. :/
Inderdaad! Daar dacht ik dus ook al aan, maar ik lach me echt slap omdat geschreeuw van Dian: LINKS LINKS LINKSSSSSS, RECHTSSS RECHTS NAAR RECHTSSSSSquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Misschien een gek iets hè, maar wat als Bowien gewoon haar poot van het gas had gehouden vanaf dat moment? Was de wagen dan niet vanzelf wat langzamer gaan rijden?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef degroen1985 het volgende:
DonderdagVermoeiend Aysen hoord zelf vast te zitten maar wel irritant blijven doen naar je collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ja die vat ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 9 april 2014 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran... wel Rik uitkotsen omdat hij Mike vermoord heeft maar wel voor Bing liegen over een andere moord.
Wat gaaf! Die wat voorafging miste ik ook wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
VerdomdIk gok dat dat het sombere muziekstuk uit het eerste seizoen is?
Ik hád deze single ooit bijna gehad, ware het niet dat de postbode toen heeft lopen kloten en mijn post achterhield en wegtiefde.
Ja hij moest stoppen van Janine. Zoals altijd...quote:Op woensdag 9 april 2014 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nu lucas en bing gepakt zijn, is ludo z'n rol dan ook alweer over?Hij is nauwelijks in actie gekomen nog.
Ja maar ze hebben maar 2 rechercheurs in Meerdijk hequote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
En Aysen kan Nuran verhoren? Dat is geen belangenverstelling? Menno moet van de zaak vanwege zijn huwelijk met Lucas, maar dit..
Oja!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben maar 2 rechercheurs in Meerdijk he
Ja, maar echt mooi is het nietquote:
Haha, viel mij ook opquote:
Kun je nagaan dat Tim waarschijnlijk écht dood was geweest als Lucas en Bing hem niet hadden aangevaren. Dan had hij gewoon zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een dom gelul he. Als ik snachts wil varen met mijn bootje en een of andere imbeciel besluit net op dat moment zelfmoord te plegen dan is het toch mooi zijn eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |