Oh ja, haar eindscènequote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Daar geef ik je 100 % gelijk in! Vooral haar eindscené was echt super geweldig. Die ben ik dus nu ook aan het uploaden, en daarna ook gelijk een filmpje van Wies die aan het doordraaien is.
Nee ik ook niet, maar dat is dan ook weer heel wat anders.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
Mwah, op die foto ziet ze er wel beter uitIk zou er alsnog niet op vallen, maar het is in ieder geval minder verschrikkelijk dan ze eruit zag in GTST
Klopt klopt, ik had die twist met Frits trouwens ook niet verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, haar eindscène
Sowieso was die verhaallijn geweldig, ook omdat ze na zo'n lange tijd weer terugkeerde. En de twist dat Frits er zich ook mee bemoeide was natuurlijk ook geniaalIk heb me met die verhaallijn geen seconde verveeld
Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoordquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.
Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen.![]()
Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak.
Ach ja smaken verschillen. Mooier dan Wies kan ik me nog wel enigszins voorstellen ja, want die was gewoon best lang.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik vond haar best een mooie vrouw als ik eerlijk ben, in ieder geval beter dan Wies (En het ironische, ze waren allebei dol op Simon in de zin van compleet gestoord![]()
Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee in de serie niet nee, want dat was dus ook niet te bedoeling.
Met wat simpele spullen zou je Martine Hafkamp uit seizoen 1 ook in een vleesetend monster kunnen veranderen.
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werdquote:Met betrekking tot Angela/Angie, ik vond die verhaallijn van Helen en haar in seizoen 5 veel te lang duren. Qua uiterlijk vond ik dr een beetje een pinnige mond hebben, niet echt mijn smaak.
Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ware het niet dat Martine in seizoen 1 ook haast écht een vleesetend monster was
[..]
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd
Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Oh god die verhaallijn met Alice kwam me in seizoen 8 echt de strot uit, vooral toen met dat gedoe met meneer Harmsen.
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Tadaa, Angie/Angela, ik upload nu die van Wies:
Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan: mede door die verhaallijn in seizoen 7 ben ik daar halverwege mee gekapt en heb die box sindsdien met geen vinger meer aangeraakt![]()
Oh, wat was dat een geweldige eindscènequote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef GTSTFreak het volgende:
Tadaa, Angie/Angela, ik upload nu die van Wies:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.![]()
Uhu, trouwens Simon was niet dood hé, als ze tot seizoen 8 was gebleven had ze nog kunnen mee krijgen dat Simon eigenlijk nog leefde.
Hierna begonnen Helens verhaallijnen helaas saaier te worden mijns inziens.
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
In mijn herinnering duurde die verhaallijn niet zo heel erg lang hoor, voor mijn gevoel althans ging het niet ontzettend slepen wat ik bijvoorbeeld wel vond bij verhaallijnen in seizoen 4 of de wraak van Alice/Lisette-lijn in seizoen 7, die met de aflevering stupider werd
Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.
Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouwquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Helen kreeg me ook wat te verduren zeg: haar geliefde Koen bleek ineens een man te zijn die haar dood wilde, Simon ging dood, Martine Hafkamp was eigenlijk degene die haar echt dood wilde, Linda bleek iets met Robert te hebben gehad en erover gelogen te hebben (okee op zich niet het ergste, maar wel de reden dat ze instortte). Per slot van rekening werd ze nog aan zo een psychoot overgeleverd.
Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zegquote:Hierna begonnen Helens verhaallijnen helaas saaier te worden mijns inziens.
Trouwens als ik eerlijk ben vond ik bepaalde scenes met Marlous Fluitsma veel beter dan die met Bruni bijvoorbeeld, zoals de scene met David Harkema wanneer Helen wil rennen maar David haar bij de deur gaat wurgen, Bruni had volgens mij dat nooit zo goed gespeeld als Marlousquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt was dit echt een geweldige opbouw
[..]
Helaas wel ja, ze kreeg hierna nauwelijks iets te doen. Daarna kwam de afwikkeling van de verhaallijn met Peter en werd haar doodgewaande broer er maar bijgesleept om haar iets van een verhaallijn te geven (niettemin vond ik die nog best oké). Over haar verhaallijn in seizoen 7 ga ik niet eens beginnen, wat een bagger was dat zeg
Eigenlijk had Helen na de verhaallijn met Angie gewoon de serie moeten verlaten. Misschien nog de afwikkeling met Peter, maar daarna was de koek echt op.
Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 4 vond ik letterlijk geen verhaallijn saai, maarja daarover denken wij nu eenmaal anders. Het is voor het mij het seizoen dat er een soort evenwicht was, er leuke personages inzaten (vrij veel van het allereerste uur, maar ook veel moderns), er een goed en interessant evenwicht tussen goed en slecht was. Na seizoen 4 en Martines vertrek, werd slecht nooit zo duister meer, zelfs Ludo heeft nooit een telefoontje gepleegd waarna iemand dood werd gevonden.
Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na seizoen 4 (of eigenlijk de exit van Martine) werd de serie wel wat milder ja, maar aan de andere kant was het daardoor misschien juist wat minder OTT. Vanaf seizoen 7 werd het ook alweer een stuk minder qua spanning en wat huiselijker, wat redelijk hetzelfde gebleven is t/m seizoen 15. Daarna werd het pas écht OTT en sinds seizoen 18 is het een gootsteen-soap geworden waarbij zelfs de Engelsen nog in slaap zouden vallen
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Serieus? Nja ik ben verder gaan kijken omdat ik nog wilde weten hoe het verder ging met Daniel, Suzanne en de bomaanslag op Eveline, maar idd ik had ook de neiging om er mee te kappen hoor
Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik heb vooral echt genoten van seizoen 7 en 8, dat waren voor mij de 2 gouden seizoenen. Ik heb het meest eigenlijk niet genoten van seizoen 3, ik weet eigenlijk niet waarom.
Hmm nu je het zo stelt heb je eigenlijk wel gelijk, oh god ja die rolstoel met Suzanne sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ik vond seizoen 3 juist het beste seizoen![]()
Ontvoering van Sanneke, de racisten van Xanadu, de Celu-affaire, Instituut Karma, de eerste moordpoging van Martine op Helen, Jef die belazerd werd door Frits en Martine... Op Suzanne Huilebalk in d'r rolstoel na vond ik het echt superieur
Ik kijk de huidige serie niet eens meer, het is toch continue hetzelfde gemuts. Leg de afgelopen 5 seizoenen maar eens naast elkaar en de overeenkomsten qua verhaallijnen en het verloop daarvan zijn niet meer op twee handen te tellenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Seizoen 17 tot heden (behalve bepaalde verhaallijnen) waren echt de slechtste seizoenen tot nu toe, echt bagger en de verhaallijnen sloegen nergens op, sommige waren wel goed, maar het meeste was echt flut.
Sylvia was gewoon geweldig, Barbara is echt 1 stuk flut, ik vond Barbara nooit een leuk personage en dat zal ik ook nooit vinden, wat betreft de rest vind ik dat je idd gelijk hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 7 vond ik een moeilijk seizoen om te kijken, vanaf seizoen 3/4 was er gewoon een hele leuke cast, die halverwege seizoen 7 begon te verdwijnen. Sowieso het vertrek van Arnie die ik persoonlijk toch wel een beetje als de hoofdpersoon zag. Het leek net alsof Robert, Laura en Roos hierna ook een stuk overbodiger waren, evenals Linda.
Stan was gewoon een leuke spil in de vriendengroep, die nooit echt irritant werd, vanuit de acteur snap ik het wel, hij is opgestapt voor het personage verpest kon worden, wat eind seizoen 6 bijna ging gebeuren. Sylvia, tja velen mochten haar niet, maar ik vond haar minder doordraven dan Karin en stukken minder irritant-dominant dan Barbara in d'r late jaren. Ook was de chemie tussen Kim, Jef en haar gewoon goed vond ik. Helen was ook zo een hoofdrolspeler van het eerste uur, al vond ik dus gedurende Martine het sterkst.
De grootste kentering vind ik nog wel Daniël, die held van het eerste uur die een opgejaagd mannetje wordt en die naar wederom mijn inzichten -hoewel die bij tijd en wijlen normaler werd- nooit meer helemaal zijn oude glorie herwon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |