Was dat met Stefano als broer van Ludo niet in seizoen 15 of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 14 staat de jongerengroep me zo tegen, de Lieke-Charlie, Milan, Morris#2, Tracey. Voor de rest heel veel Fischer gezeik, Robert die Charlie zou hebben aangereden en daarom als kots behandeld wordt. Ludo die voortdurend in het nauw zit en helaas uit zijn ivoren toren moet komen. En nog wel het meest jammere: Stefano die vanaf dan de broer van Ludo is
Na seizoen 15 is het echt ellende: Arnie is zogenaamd verwisseld, A&A stopt voorgoed, Stefano gaat eruit. Er komt een teleurstellende comeback van Frits en Linda. Nee ik stop bij 9, begin weer bij 12 en eindig bij 13.
Nope, seizoen 14. Na de komst van Nick ontdekten ze dat, en in de kerstaflevering van seizoen 14 zaten ze in dat moeras in Maleisië.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
Was dat met Stefano als broer van Ludo niet in seizoen 15 of vergis ik me nu?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
Neemt niet weg dat Marlous in sommige scènes inderdaad ook erg sterk was, zoals de scène waarin Peter haar (in opdracht van Simon) schoffeert na haar operatie, om haar vechtlust terug te krijgen
Zeg datquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo die is snel geblokkeerd.
Ik vond Jef in seizoen 9 en seizoen 10 totaal geen sterk personage hebben, ik heb 1 keer maar emotie gezien en dat was toen met het vertrek van Kim.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zowel Daniël en Jef waren in de eerste 3 jaren personages die een stuk 'ronder' en waar je meerdere kanten mee op kon. In seizoen 4-6 zaten ze veel strakker in een stramien.
Zo kwam Jefs werk eerst nauwelijks in beeld, waardoor je hem buitenhuis altijd ruigere en wat meer avontuurlijke dingen zag doen (joggen, squashen, borrelen, een dartwedstrijd jureren, op survivaltocht gaan, zeilen op de Hummelveldse Plassen). Na seizoen 4, was hij behalve thuisscenes bijna alleen achter het bureau van AA&F te vinden.
Ook Daniël maakte een crisis door in het eerste seizoen die hem hele andere dingen liet doen, in het opvangcentrum was het geen moment saai. Na de oprichting van AA&F (na zijn avontuur in de put), was zijn leven ook een stuk stabieler. Maar nogmaals dit was voor mij wel eens rustig en prettig kijken t/m seizoen 6.
Erna leek het alleen echter dat ze dat lichtelijk wilden doorbreken (Jef verliest zijn vrouw, raakt verslaafd, Daniël wordt van moord beschuldigd, wordt opgejaagd, wilt zelfmoord plegen, enz). Het gevolg was een soort eentonigheid in Jefs geval en tot totaal verval in Daniëls geval.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef Woelli het volgende:
Ik deed voor de grap die gtst quiz app.
Kwam er naar voren dat Barbara ooit (voordat ze er in kwam) een abortus heeft gedaan, omdat David dit graag wou.
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dit ooit ter sprake is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zie het wel gebeuren dat Rikki verliefd op hem wordt en hem wilt verleiden...maar denk niet dat Anton er dit keer iets mee doet. Hoewel hij dan van Sjoerd en Bianca vast de schuld krijgt en beschuldigd wordt.quote:
Die wordt verliefd op Rikki.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou er gebeuren als de Bouwhuizen een hond nemen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]Ik was allang vergeten waarom Barbara graag een kindje wou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En David heeft toen daarna alsnog een kindje gekregen met die vriendin? Of is dat verder nooit meer genoemd.
Net als Jef en Victoria Koblenko de snoeper.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat Rikki verliefd op hem wordt en hem wilt verleiden...maar denk niet dat Anton er dit keer iets mee doet. Hoewel hij dan van Sjoerd en Bianca vast de schuld krijgt en beschuldigd wordt.
Bah nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Is er al iets bekend over de release van seizoen 22 op dvd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |