SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat hoorde Noud nou?Ja dat dacht ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef Murmeli het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 Makes 1 Team
Hahahahaha dat dacht mijn vriend ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:26 schreef kissaa het volgende:
Ik dacht even dat Menno Lucas neer zou steken met dat broodmes...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:11 schreef DjinN het volgende:
Wat me eerder verbaast is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:11 schreef DjinN het volgende:
Wat me eerder verbaast is datHij verdient inmiddels zelf ook wel een goede beuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik vind Menno helemaal niet te grofquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:12 schreef Sk00p het volgende:
Wow die Menno toch..
Lucas is inderdaad vervelend, maar Menno is weer te grof.
Wel een goede scene dat wel
Had die dat maar gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:26 schreef kissaa het volgende:
Ik dacht even dat Menno Lucas neer zou steken met dat broodmes...
Ik ook, er gebeurde tenminste eens wat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:46 schreef GTSTFreak het volgende:
Als ik eerlijk ben, vond ik op zich de aflevering van gisteren best wel goed hoor, ik heb hem ook helemaal gekeken ipv alleen de shortie of het eerste deel en dan gelijk wegzappen
Een normaal mens gaat gewoon niet trouwen met iemand die het iq heeft van een goudvis met hersenletselquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Menno helemaal niet te grof(even afgezien van wat hij gisteravond allemaal zei toen Noud beneden zat want ik weet natuurlijk niet wat hij toen zei/riep/deed
).
Constant wordt hij door Lucas in allemaal shit meegetrokken en zijn baan heeft nu al een miljoen keer op 't spel gestaan: door Lucas. En nu al helemaal. Verder doet Lucas elke keer totaal het tegenovergestelde van wat 'ie moet doen. Ik snap best dat je dan even eindelijk wil zeggen, wat je wil zeggen. Dat je dan staat te schreeuwen en zegt dat Lucas dom is ofzo, whatever. Hij is/doet ook dom. En hij heeft er ook mede voor gezorgd dat Menno z'n baan kwijt is. Het was dan wel Menno die besloot te liegen over die handschoen, maarja. Dat had überhaupt niet gehoeven als Lucas niet als een debiel een boot ging stelen.
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:28 schreef loezzzje het volgende:
Realistisch gezien gaat Menno natuurlijk veel te ver. Ik had hem bij die eerste klap al de deur gewezen. Maarja dit is GTST, realiteit is ver te zoeken
Ohja daar zeg ik ook niks van. Ik bekijk vanuit mijn eigen perspectief, ik zou het nooit zo ver laten komen. Maar Lucas is daar ook gewoon wel het type voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.
Vaak durven ze niet weg, omdat ze dan denken nog meer tikken te krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hele reclames zijn om huiselijk geweld te stoppen? Omdat iedereen na de eerste klap de partner de deur uit zet? Het is juist behoorlijk realistisch dat iemand bij een partner blijft die hem of haar mishandelt.
Oh, ik bedoelde ook niet dat Menno Lucas gewoon moet kunnen slaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:28 schreef loezzzje het volgende:
Realistisch gezien gaat Menno natuurlijk veel te ver. Ik had hem bij die eerste klap al de deur gewezen. Maarja dit is GTST, realiteit is ver te zoekenEn Lucas is zo dom om alles maar te pikken. Je wordt 6x een debiel genoemd en nog achter hem aan willen gaan
Maxime is echt heel vervelend. Ik wou dat er eens schot in die verhaallijn kwam, duurt me allemaal veel te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |