Ik snap ook zeker dat hij uit zijn plaat ging, alles stapelt dan op en op een gegeven moment ontplof je dan een keer. Maar zoals je al zegt, netjes is andersquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook niet dat Menno Lucas gewoon moet kunnen slaan. Doelde meer op het feit dat 'ie verbaal even uit zijn plaat ging. Iets wat ik compleet kan begrijpen en vond het eerlijk gezegd ook niet veel te ver gaan, gezien de consequenties voor Menno. Als je nou elke dag voor debiel wordt uitgescholden, ok. Maar hier vond ik het wel logisch (ja, netjes is anders maargoed) en het lijkt me niet dat je daar direct een trauma van oploopt. Van slaan natuurlijk wel en dat zou ik nooit goedkeuren.
Anton is de charmante (ex-) schoonvader tegenover Rikki. Hij vrolijkt haar op etc.quote:Op zondag 13 april 2014 11:16 schreef Devil010 het volgende:
Wat is er met Rikkie en Anton, heb iets gemist geloof ik
Whutquote:Op zondag 13 april 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is geil op hem en Anton blijft een vrouwengek. Linda en Robert wisten ze ook niet smerig in beeld te brengen kijken of ze dat nu ook lukt.
Ja maar op de een of andere manier leek bij het Linda en Robert nog niet zo gek.quote:Op zondag 13 april 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is geil op hem en Anton blijft een vrouwengek. Linda en Robert wisten ze ook niet smerig in beeld te brengen kijken of ze dat nu ook lukt.
En gelijk had ie (behalve dat klappen dan). Die Lucas is gewoon een klojo die het niet uitmaakt wat ie doet, als ie er maar ongestraft vanaf komt of zich er beter van voelt. Dat is anderen meesleurt in zijn shit interesseert hem kennelijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die menno tegen Lucas was wel baas gister.
26 mei pasquote:Op maandag 14 april 2014 11:02 schreef hplaserjet het volgende:
Willeke van Ammelrooy maakt binnenkort haar intrede als Paula Muller, adoptiemoeder van Vincent. Ha, kan niet wachten om die kop van Maxime te zien bij de komst van Paula
Pff.... Er komt geen einde aanquote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
26 mei pas![]()
Dus die verhaallijn duurt nog wel even
Met dat mes in zijn handenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoe menno tekeer gaat tegen lucas, briljant!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat huiselijk geweld wel leuk ter afwisseling in gtst. Kan een interessante verhaallijn worden. Met de nadruk op kan
Hmm goed punt. Maar misschien dat wanneer hij om niks klappen begint te krijgen van menno je wel wat medelijden met hem krijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Ehm en dit is pas de tweede dagquote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Eerst vond ik Lorena wel leuk maar sinds ze terug is is ze gewoon irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |