quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat huiselijk geweld wel leuk ter afwisseling in gtst. Kan een interessante verhaallijn worden. Met de nadruk op kan
Hmm goed punt. Maar misschien dat wanneer hij om niks klappen begint te krijgen van menno je wel wat medelijden met hem krijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huiselijk geweld in soaps is alleen interessant als degene die het slachtoffer is A. onschuldig is en B. iemand is met wie kijkers medelijden kunnen hebben. Bij Lucas is dat beide niet het geval.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Hahaha toepasselijk "GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Advil - sterker dan pijn".
Ehm en dit is pas de tweede dagquote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Eerst vond ik Lorena wel leuk maar sinds ze terug is is ze gewoon irritant
Nee, Lukas stikte bijna in een snoepje en Menno deed de Heimlich iets te krachtig, vandaar de gekneusde ribben.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
Moeten we nu medelijden hebben met Lucas? Dat zal nooit gebeuren... Wat heeft Menno eigenlijk gedaan? Hem geslagen?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, Lukas stikte bijna in een snoepje en Menno deed de Heimlich iets te krachtig, vandaar de gekneusde ribben.
Hij was ook nog over het lampsnoer gestruikeld en tegen de kast gevallen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was best een serieuze vraag eigenlijk, omdat ik maar af en toe inhaak. Maar hij heeft hem dus echt geslagen? Want zo'n grote blauwe plek of wat het dan ook was bij Lucas op zijn beuk krijg je volgens mij nog niet van een beuk(je).
Er is geen bewuste scène van opgenomen. Noud hoorde gestommel na een ruzie. Daarna liep Menno de deur uit en had Lukas gekneusde ribben.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was best een serieuze vraag eigenlijk, omdat ik maar af en toe inhaak. Maar hij heeft hem dus echt geslagen? Want zo'n grote blauwe plek of wat het dan ook was bij Lucas op zijn beuk krijg je volgens mij nog niet van een beuk(je).
Nou, in dat geval moet Menno wel héél boos zijn geweest. Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen bewuste scène van opgenomen. Noud hoorde gestommel na een ruzie. Daarna liep Menno de deur uit en had Lukas gekneusde ribben.
Dus wellicht een stomp ja.
Nou ja, ik noem ze gekneusd maar dat weten we helemaal niet. Dus ik ben te voorbarig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, in dat geval moet Menno wel héél boos zijn geweest. Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.Maar goed, ik kan me best voorstellen dat je Lucas in elkaar wil slaan. Ik zou die neiging al hebben als ik hem alleen al zie.
Ik heb ze wel eens gekneusd door het vele hoestenquote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo'n grote blauwe plek krijg je niet zo gemakkelijk en gekneusde ribben al helemaal niet.![]()
Dat kan, als je extreem veel en zwaar hoest. Maar toch niet van een beuk? Of nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel heel hard slaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gekneusd door het vele hoesten
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat kan, als je extreem veel en zwaar hoest. Maar toch niet van een beuk? Of nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel heel hard slaan.
Oh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.
Zie bijv. ook http://mens-en-gezondheid(...)ibben-herkennen.html
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jawel hoor, een gekneusde rib heb je zo opgelopen als iemand er een beuk tegenaan geeft.
Zie bijv. ook http://mens-en-gezondheid(...)ibben-herkennen.html
Precies.quote:Op maandag 14 april 2014 23:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd.Nou, Lucas moet maar niet zo huilen. Het zal allemaal wel heel erg zijn, maar naar mijns inziens verdient hij het eigenlijk wel (ook al is geweld natuurlijk nóóit de oplossing, bla bla bla).
Dat mogen ze van mij best zo lang mogelijk uitmelkenquote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar misschien dat wanneer hij om niks klappen begint te krijgen van menno je wel wat medelijden met hem krijgt.
Lekker profiteren van het luxe huis ..... en nu weer jankend terug naar pappie ....quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Frey het volgende:
Nina die al die tijd lekker bij Lorena bleef wonen en nu Lorena terug is, wil ze ineens vertrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |