Ben nog steeds benieuwd of hij inderdaad een gewelddadig verleden heeft ....quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:56 schreef daisy2007 het volgende:
Menno is wel erg agressief zeg. Poeh.
En waar gaat Bing verblijven?
Nina word vast ook wel weer zacht nu dat ze weet dat het beter is
om de ruzie met Lorena bij te leggen.
Dat ie er überhaupt mee getrouwd is.quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef DjinN het volgende:
Menno houdt het nog lang vol.
Elk weldenkend mens had Lucas vroeg of laat flinke klappen gegeven.
Irritant figuur
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Frey het volgende:
Nina die al die tijd lekker bij Lorena bleef wonen en nu Lorena terug is, wil ze ineens vertrekken?
ja iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd of hij inderdaad een gewelddadig verleden heeft ....
iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo laat Nina niet terugkomen toch zo van je bent volwassen zoek maar een eigen huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:43 schreef degroen1985 het volgende:
RikkiDenk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop het. Ik heb echt geen zin om alweer ruzie te zien bij de fam Bouwhuis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook hij heeft grenzen...toch?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef djakkaa3033 het volgende:
Dat Slaan gaat gewoon door mijn vader heb mijn zusje mishandeld vroeger en mijn moeder en mij psygisch.. en heel soms besefte hij wat ie had gedaan en was hij net zoals menno maar daarna gaat het weer fout ..
Het is een soort cirkel omdat hij ook anders ken zijn geef ze hem voordeel van de twijfel maar eigenlijk gelijk mee kappen bij de eerste klap !!
Sure, maar niet de moeder van je kleinzoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?
Als het Nina met Jef was het minder erg geweest. Hoe vaak hebben we dit jaar niet ruzie gezien tussen anton Bianca en sjoerd. ik heb daar geen zin in misschien jij wel. Als Tim terug komt wordt hij ook weer boos op anton omdat zijn ex is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch juist lekker voor een man op zijn leeftijd?
Nina met Jef.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Als het Nina met Jef was het minder erg geweest. Hoe vaak hebben we dit jaar niet ruzie gezien tussen anton Bianca en sjoerd. ik heb daar geen zin in misschien jij wel. Als Tim terug komt wordt hij ook weer boos op anton omdat zijn ex is.
Moet zo ongeveer 4 jaar geweest zijn ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef LetsGame het volgende:
De reden waarom Linda en Robert minder erg was, was denk ik omdat Linda vele jaren ouder was dan Rikki nu is.
Jouw vader heeft jou psychisch geslagen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef djakkaa3033 het volgende:
Dat Slaan gaat gewoon door mijn vader heb mijn zusje mishandeld vroeger en mijn moeder en mij psygisch.. en heel soms besefte hij wat ie had gedaan en was hij net zoals menno maar daarna gaat het weer fout ..
Het is een soort cirkel omdat hij ook anders ken zijn geef ze hem voordeel van de twijfel maar eigenlijk gelijk mee kappen bij de eerste klap !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef degroen1985 het volgende:
SjoerdDaar gaat hij dan heen voor spek en bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij als die lijn afgelopen is, wat is die Sjoerd een ADHD irritant ventje en zijn papagaai kan alleen maar jaknikken en wiet wiet roepen.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Ik voorzie een "into the wild"-scenarioquote:Op woensdag 16 april 2014 15:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Daar gaat hij dan heen voor spek en bonen
Ben blij als die lijn afgelopen is, wat is die Sjoerd een ADHD irritant ventje en zijn papagaai kan alleen maar jaknikken en wiet wiet roepen.
Denk eerder dat ze een bevroren Lieke tegenkomen in Expeditie Poolcirkelquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik voorzie een "into the wild"-scenario
Oh, ik had er eigenlijk nog nooit wat over gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)son-hooi-uit-de-kast
Na alle geruchten en speculaties is het hoge woord er dan eindelijk uit: Everon Jackson Hooi is homo. De GTST-acteur komt morgen officieel uit de kast in het blad l'Homo.
Ik wist wel dat er speculaties waren, maar ik dacht eigenlijk dat het niet waar wasquote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik had er eigenlijk nog nooit wat over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |