abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 18:38:08 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138478018

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138478081
Kampioenschap in zicht was een betere TT
pi_138478172
De Vitesse TT klopt niet. :)
pi_138478195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse? Oh die club waar iedereen over een paar jaartjes al niet eens meer van kan herinneren dat het uberhaubt ooit bestaan heeft.
pi_138478218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
pi_138478230
New Chelsea bedoel ik
pi_138478454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

quote:
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
pi_138478527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

[..]

De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
Laat een man dromen potdomme
pi_138478579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:57 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Laat een man dromen potdomme
Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478765
Ik droom iets realistischer. Wij winnen en Twente/psv verliezen. Dan kan je psv en AZ dus verliezen en alsnog 2e worden _O_
pi_138478771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
en toch heb ik hoop en laat die klap dan maar hard aankomen dan droom ik toch wel weer van een cl finale of trouwens europa cup 2 is ook prima :D
pi_138478796
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
pi_138478834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
pi_138478900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
Mijn voorspelling over ene G. Fernández kwam helaas ook uit tijdens Zwolle-uit ;(
pi_138478991
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Hehe :D
Feyenoord Rotterdam
pi_138479010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Haha :D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138479270
quote:
_O-
pi_138479449
quote:
_O- _O-

Moet zeggen dat ik en m'n pa ook zo zijn. Onze buurman was zo iemand die niks volgde en dan om 19:00 Studio Sport keek. Alleen vanwege ons geschreeuw wist hij de uitslag van Feyenoord altijd al _O- en omdat hij ook Feyenoorder is vond hij dat niet leuk. Nu heeft ie FoxSports genomen :D

Heeft ie trouwens nog geluk gehad dat dat alleen bij uitwedstrijden was, want thuis zitten we uiteraard in De Kuip :7
  donderdag 3 april 2014 @ 19:22:43 #20
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138479514
quote:
Hehe

Moet zeggen dat ik ook wel zo schreeuw, al heb ik (blijkbaar) geen buren die dat storend genoeg vinden om een agent op te trommelen.
pi_138479584
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
pi_138479645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
Ik zit dus bij de boven buren tegenwoordig met een uitwedstrijd omdat dat ook een groot Feyenoord supporter is. Zo kan het ook, dat had ik een jaar of 2 geleden nooit zo voorgesteld. :D
pi_138479820
Hopen maar dat Vilhena voorlopig nog niet naar Spurs of zo gaat ff dipje gehad maar de laatste tijd speelt hij weer als een baas.
blablablabla
pi_138479838
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138479915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:31 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
:D

Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd! :')
pi_138480024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd! :')
_O-

Ik zat een keer achter een man die in de eerste helft de scheids uitschold voor nazi, en in de tweede helft voor jodenvriend. |:( |:(

Bij de wedstrijd tegen Kuban Krasnodar heb ik ook verschrikkelijk asociaal zitten schelden en schreeuwen in de Kuip, ik was voor het eerst in mijn eentje gegaan en besloot dat het ook maar de laatste keer was. :X
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138480061
quote:

[..]

Dat heb ik dus als ik in de kuip zit ook zo nu en dan eens. Ik zit dan in het vrij gemengde vak E waar soms ook wat kinderen zitten maar ook een wijf een paar plaatsen achter ons die zo nu en dan he-le-maal doordraait. Wat daar allemaal uitkomt is echt niet normaal meer en dan kijken die kinderen om? WTF?
pi_138480204
quote:

[..]

Ik zat een keer in de Kuip naast een dikke vent die iedere tien seconden wel een keer 'kanker' riep. :')

Zal HMF wel zijn geweest.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138480275
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik zat een keer in de Kuip naast een dikke vent die iedere tien seconden wel een keer 'kanker' riep. :')

Zal HMF wel zijn geweest.

Zo zat ik een keer naast een vent die bij elk balcontact van Feyenoord 'schieten!!' riep :')
pi_138480762
Bruno Martens Indi met breaking news....

quote:
Bruno Martins Indi kon afgelopen winter een lucratief contract tekenen bij Benfica. Dat onthult de verdediger in Voetbal International. De Portugese topclub deed een bod, maar Feyenoord weigerde mee te werken.

Martins Indi legt uit dat niet alle kampen het met elkaar eens waren om te vertrekken. “Als het gaat om een transfer, heb je te maken met meerdere partijen”, legt de Oranje-international uit in het voetbalblad. “Ik kan het wel willen, maar ik sta nog onder contract bij Feyenoord, dat ook wat te zeggen heeft. Dus ben je in dat opzicht nooit helemaal de baas.”

Toch is Martins Indi niet van plan de Kuip zomaar te verlaten. “Ik vind dat ik pas moet gaan als de tijd rijp is, wanneer alles klopt. Dat was afgelopen winter niet het geval. Ik heb niks te zeggen over Benfica. Misschien wil ik wel Mister Feyenoord worden, maar is die mogelijkheid er? Wat ik probeer uit te leggen: mijn gevoel zal mij altijd vertellen welke keuze ik moet maken, als het zo ver is”, aldus ‘BMI’.

Woensdagavond viel de verdediger nog geblesseerd uit en moet hij aangeslagen het veld afgedragen worden. De blessure bleek uiteindelijk mee te vallen, zo liet de club uit Rotterdam via haar officiële kanalen weten. Martins Indi zal zondag tegen RKC ‘gewoon’ van de partij zijn, als Feyenoord de tweede plaats wil verstevigen.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:56:20 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138480917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Dat kan iedereen wel geweest zijn. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138481139
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan iedereen wel geweest zijn. :')
Dat weet ik, maar achteraf moest ik toch lachen dat zo'n man het voor elkaar krijgt om letterlijk 90 minuten lang aan één stuk door te kankeren op Feyenoord. Zo slecht was het spel niet eens.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138481175
Over gekanker en meeleven in De Kuip kan ik ook nog wel een boompje opzetten.

Ik kom in het dagelijks leven vrij netjes en bescheiden over, maar de meeste mensen in mijn omgeving weten van mijn passie voor Feyenoord al bijna m'n gehele leven.

Vandaar dus dat ik geregeld de vraag kreeg van belangstellenden of ze ook een keertje mee mochten naar De Kuip. Dat wilden ze weleens meemaken.

Vervolgens zien ze een hele andere kant van mij omdat ik niet in staat ben me in te houden tijdens zo'n wedstrijd. :')

Zo erg dat ik naast me geregeld hoorde "nou nou nou nou". :@

Sindsdien hoef ik niemand meer mee te nemen.
pi_138481271
quote:
Sprikri represent pre pre pre.
pi_138481404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik kom in het dagelijks leven vrij netjes en bescheiden over, maar de meeste mensen in mijn omgeving weten van mijn passie voor Feyenoord al bijna m'n gehele leven.

Vandaar dus dat ik geregeld de vraag kreeg van belangstellenden of ze ook een keertje mee mochten naar De Kuip. Dat wilden ze weleens meemaken.

Vervolgens zien ze een hele andere kant van mij omdat ik niet in staat ben me in te houden tijdens zo'n wedstrijd. :')

Ach ja, zondag mogen we weer kankeren op Feyenoord. :) Hopelijk is er weer zo'n lekker zonnetje als vorige week.
Feyenoord Rotterdam
pi_138482035
quote:

Dat komt mij ook wel bekend voor, maar omdat ik dat van mezelf weet neem ik sowieso niemand mee waarmee ik anders ook niet ga. Ga ik liever alleen, is beter voor m'n sociale contacten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 20:29:03 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138482155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Hopen maar dat Vilhena voorlopig nog niet naar Spurs of zo gaat ff dipje gehad maar de laatste tijd speelt hij weer als een baas.
Wát? :')
4045
onlogisch
pi_138482305
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft de afgelopen weken weer 2x gescoord. Dan is alles weer gauw vergeten.
pi_138482347
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gisteren belangrijk met zijn goal en vorige week ook gescoord. Verder beter aan de bal en minder slordig in zin passing.
blablablabla
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 20:33:47 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138482360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij heeft de afgelopen weken weer 2x gescoord. Dan is alles weer gauw vergeten.
Dat blijkt wel ja. Veruit de zwakste bij Feyenoord als je enkel kijkt naar zijn ontwikkeling. Een pijnlijke constatering is ook wanneer je puur naar de ontwikkeling van spelers kijkt Clasie toch snel op een 2e plek komt. :{
4045
onlogisch
pi_138482444
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat blijkt wel ja. Veruit de zwakste bij Feyenoord als je enkel kijkt naar zijn ontwikkeling. Een pijnlijke constatering is ook wanneer je puur naar de ontwikkeling van spelers kijkt Clasie toch snel op een 2e plek komt. :{
Hij is pas 19 he, misschien verwacht jij wel te veel dat denk ik eerder. Niet voor niets dat Spurs interesse hebben.
blablablabla
pi_138482695
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb sterk de indruk dat het bij Vilhena echt aan mentaliteit schort. Hoe vaak hij wel niet z'n man laat lopen en er maar wat achteraan sjokt. Hij oogt vaak zo nonchalant. Als is dat wellicht ook gewoon zijn houding.

Maar je bedoelt dat Clasie ook niet echt grote stappen heeft gezet dit seizoen? Ik vind het bij hem moeilijk in te schatten. Wisselvallig is hij sowieso. De ene week speelt hij grandioos en de andere week is er veel aan te merken op z'n handelingssnelheid en wordt hij overlopen. Z'n steekpassjes zijn wel prima overigens. Heeft ook al veel assists op zijn naam staan.

Maar de grootste stappen worden momenteel gezet door spelers als Boetius, Kongolo, en Van Beek inderdaad.
pi_138483072
quote:
ik was het niet :P
pi_138483450
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bruno Martens Indi met breaking news....

[..]

Dat zijn wel verstandige woorden vind ik. Kunnen die achterlijke die nu bij Twente, Zwolle, PSV, en ergens in 3e divisies in het buitenland spelen toch wel een voorbeeld aan nemen.
pi_138485586
Ik zie vilhena de afgelopen wedstrijd juist ook meer strijd leveren en iets beter voetballen, al vind ik dat hij nog beter kan. Je ziet hem nu geregeld sneller omschakelen van aanval naar verdediging wat hij vaak niet deed.
pi_138485734
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:57 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zijn wel verstandige woorden vind ik. Kunnen die achterlijke die nu bij Twente, Zwolle, PSV, en ergens in 3e divisies in het buitenland spelen toch wel een voorbeeld aan nemen.
Dat waren inderdaad vergelijkbare situaties :')
pi_138485837
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik was het niet :P
Jij schreeuwt alleen als ik je volblaf.
pi_138485920
En over schelden/schreeuwen/kankeren in de Kuip; ik ging eens uit m'n plaat dat het godverdomme weer helemaal niets was, dat ze er geen fuck van konden, etc etc. Krijg ik de opmerking dat ik m'n muil moet houden omdat 'we toch 3-0 voorstaan'. Ja pleur op, dat merken we dit seizoen wel. Nooit verzwakken!
pi_138485962
quote:

De vader van een vriend wilde ooit een keer mee naar de Kuip.. hij was er jaren niet geweest. Het was een hele rustige, christelijke man. Hij is daarna nooit meer gegaan. Geschrokken van al het gescheld.. was op vak X geloof ik.. dat was ook niet het ideale vak voor hem.
pi_138486138
quote:

Precies zo ben ik ook als ik in de kuip ben dan gaat er een soort van knop om
pi_138486543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb sterk de indruk dat het bij Vilhena echt aan mentaliteit schort. Hoe vaak hij wel niet z'n man laat lopen en er maar wat achteraan sjokt. Hij oogt vaak zo nonchalant. Als is dat wellicht ook gewoon zijn houding.

Maar je bedoelt dat Clasie ook niet echt grote stappen heeft gezet dit seizoen? Ik vind het bij hem moeilijk in te schatten. Wisselvallig is hij sowieso. De ene week speelt hij grandioos en de andere week is er veel aan te merken op z'n handelingssnelheid en wordt hij overlopen. Z'n steekpassjes zijn wel prima overigens. Heeft ook al veel assists op zijn naam staan.

Maar de grootste stappen worden momenteel gezet door spelers als Boetius, Kongolo, en Van Beek inderdaad.
Nonchalant oogt vilhena soms wel ja als je hem terug ziet lopen idd.

De laatste weken komt Clasie langzaam weer in zijn vorm. Het ligt er ook aan hoe Feyenoord speelt als de ruimte's te groot worden hebben we probleem dan kan Clasie het niet belopen meer. Houd je de ruimtes klein dan komt Clasie veel beter tot zijn recht.

En wat betreft Kongolo onbegrijpelijk dat hij niet eerder speelde echt een hele goeie verdediger voor de toekomst blijft rustig doet geen domme dingen.
pi_138490617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef rdwilbrink het volgende:

[..]

Nonchalant oogt vilhena soms wel ja als je hem terug ziet lopen idd.

De laatste weken komt Clasie langzaam weer in zijn vorm. Het ligt er ook aan hoe Feyenoord speelt als de ruimte's te groot worden hebben we probleem dan kan Clasie het niet belopen meer. Houd je de ruimtes klein dan komt Clasie veel beter tot zijn recht.

En wat betreft Kongolo onbegrijpelijk dat hij niet eerder speelde echt een hele goeie verdediger voor de toekomst blijft rustig doet geen domme dingen.
Speelde vorig jaar iig al basis tegen Heracles (vorig seizoen in de uitwedstrijd dus), dus hij pakte toen al af en toe een wedstrijd mee. Daarbij stond het verdedigend nou ook weer niet zo slecht dat Kongolo er in moest komen, maar hij doet het nu prima ja
pi_138491020
Mijn buurman is een Ajacied ;(
pi_138491517
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
elke week groene fakkels voor zn deur?
pi_138492276
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
Dat gekanker op teletekst de hele dag aan moeten horen ;(
pi_138493001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat gekanker op teletekst de hele dag aan moeten horen ;(
Dorpsstraat 818 :P
pi_138496129
quote:

[..]

Zo nam ik mijn neefje van 4 mee tegen NAC thuis toen Leonardo daar nog speelde, heel de tijd lette ik netje op mijn woorden, tot ik ineens uit mijn slof en begon te kankeren op Leonardo, die woorden heeft mijn neefje toen ook onthouden hahaha.
pi_138496692
quote:
De verkenners beslisten onlangs dat BAM én Red de Kuip de enige partijen zijn die nog meedingen voor het project van een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Reden voor architect Erick van Egeraat om een brief te schrijven aan de gemeente en Feyenoord met het vriendelijke verzoek om zijn plan alsnog te laten doorstromen naar de volgende ronde. De trojka geeft Van Egeraat geen nieuwe kans.

'Hij wilde een verdieping van het veld, en dat levert problemen op met de zichtlijnen', beargumenteert Wim van Sluis van de trojka de beslissing. 'Dat is dus jammer. We gaan geen geld steken in plannen die niet optimaal zijn', legt hij in het Rotterdams Dagblad uit.

De impressies over een complete metamorfose van de omgeving met winkelcentrum, woontorens en een evenementenhal waren prachtig, zegt woordvoerder Van Sluis. 'Dat is de discussie ook niet. Maar we zijn aangesteld om huisvesting voor Feyenoord te onderzoeken. Aan die opdracht voldoen we.'

De oud-wethouder wuift de kritiek weg over een onduidelijke procedure. 'We hebben gezegd dat alle inspanningen voor eigen risico zijn, en op eigen kosten paatsvinden. Ook Van Egeraat was hiervan op de hoogte en heeft zich eraan geconformeert.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138496704
quote:
In het nieuwe magazine van de Feyenoord Supportersvereniging, "Hand in Hand", ondermeer een interview met middenvelder Jordy Clasie, die in het magazine zegt: 'Ik moet mezelf nog flink verbeteren.' Feyenoord is nog altijd in de race voor de tweede plaats en Europees voetbal. Clasie heeft het wereldkampioenschap in Brazilië als mogelijk extraatje in het verschiet. Voldoende om over te praten dus.

Het seizoen zit er bijna voor je op en we kunnen vaststellen opnieuw geen kampioenschap, teleurstellend?

"Ik heb dubbele gevoelens over dit seizoen. Aan de ene kant klopt het dat we de titel weer niet hebben gewonnen, dus in die zin is het teleurstellend. Aan de andere kant doen we nog steeds mee om de tweede plaats. Ajax maakt nu eenmaal de minste fouten. Wedstrijden die wij op een lullige manier weggaven, wisten zij wel te winnen. En dan kom je een heel eind om kampioen van Nederland te worden. De tweede plaats geeft recht op de voorronde Champions Leaque. Als we die halen, hebben we toch een heel aardig seizoen gehad.'

Ben je tevreden over je eigen spel dit seizoen?

"Soms ging het heel aardig en soms niet, het is me wel duidelijk geworden dat ik mezelf op een paar punten nog flink moet verbeteren. Aan mijn fysieke kracht bijvoorbeeld, daaraan werk ik heel gericht. Ook in de passing kan ik nog een stuk constanter worden. Dat zijn dingen waar ik het met trainer Ronald Koeman over heb. Vind het jammer dat hij vertrekt. Hij is de man die mij drie jaar geleden de kans heeft gegeven. Ik heb flinke stappen gemaakt onder Koeman, ben zelfs international geworden. Dat vergeet je niet zomaar als voetballer. Ik hoop echt dat Koeman hierna goed terecht komt."

Je maakt een goed kans om mee te gaan naar het WK?

"Het zou het een droom zijn die uitkomt als ik mee mag naar het WK. Maar ik ben er op dit moment nog niet mee bezig en dat meen ik echt. Ik heb met Feyenoord nog een paar belangrijke potjes te gaan, waarin we ons naar de voorronde Champions Leaque moeten spelen. Als het seizoen voorbij is, ga ik aan Oranje denken.

Het WK is een uitgelezen mogelijkheid een internationale transfer te verdienen?

"Ik heb tot 2016 bijgetekend en heb het geweldig naar mijn zin bij Feyenoord. Heb het gevoel dat ik hier nog een betere speler kan worden. Het klopt dat er destijds belangstelling voor mij is er geweest. Maar ik wilde gewoon dolgraag bij deze club blijven. Ik speel al dertien jaar voor Feyenoord en De Kuip ben ik als mijn tweede huis gaan beschouwen."

Lees het gehele interview met Clasie in Hand in Hand nummer 8 van dit seizoen.
pi_138496717
quote:
Rick Dekker vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Feyenoord. De middenvelder en aanvoerder van de A1 krijgt definitief geen profcontract. Dekker speelde dit seizoen in de oefenwedstrijden tegen RKC Waalwijk, Jong FC Groningen, Excelsior en FC Basel.

Nusukan Surakarta speelt volgend jaar voor (SC) Feyenoord C1. Indonesisch talent was eerder al op proef.
Leek me wel een aardig spelertje.
pi_138496723
quote:
Met vier overwinningen op rij zet Feyenoord grote stappen in de strijd om de tweede plaats van de eredivisie die recht geeft op het spelen van voorronde Champions League. Die serie kan niet los gezien worden van het goede spel van Stefan de Vrij die zich hervonden heeft. 'Dit voelt ook als mijn beste periode van het seizoen', meent hij zelf in het Algemeen Dagblad.

De centrale verdediger kon dit seizoen op veel kritiek rekenen. Dat kostte hem onder andere zijn plek in Oranje. 'Die kritiek was nieuw, zeker de hoeveelheid. Maar ik heb het idee dat mijn prestaties dit seizoen een stijgende lijn vertonen. Ik begon slecht, maar heb mij hersteld. Zeker na de winterstop speel ik constant.'

Het kampioenschap is vergeven en dus gaat Feyenoord vol voor plek twee. 'We moeten gewoon de tweede plek veiligstellen. Al zal die niet meer zo uitgelaten worden gevierd als twee seizoenen geleden. We waren daarvoor als tiende geëindigd en niemand verwachtte iets van ons. Nu was er een bepaald verwachtingspatroon.'

Over zijn toekomst is De Vrij, die tot medio 2015 in De Kuip vastligt, kort. 'Er zijn geen gesprekken, eerst maken wij het seizoen af. Die tweede plek pakken, dan kijken we verder. Klinkt simpel, maar zo staat 't ervoor.'
pi_138497338

Hoeveel FOK!ers waren hierbij eigenlijk aanwezig? Of gaan die alleen voor het zomertoernooi?
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:45:17 #63
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138499946
quote:
Politie rukt uit na alarm over emotionele Feyenoordfan

De politie is woensdagavond in Spijkenisse uitgerukt voor een emotionele Feyenoordfan. Buren alarmeerden de politie vanwege het hevige geschreeuw dat uit zijn woning kwam.
Agenten die poolshoogte namen, troffen een man aan die voor de tv erg luidruchtig meeleefde met de wedstrijd van de Rotterdammers bij Heracles. De wedstrijd werd gewonnen door Feyenoord met 2-1.
:')
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138501001
quote:
Feyenoord speelt op dertien april een belangrijke uitwedstrijd in strijd om de tweede plaats tegen PSV in Eindhoven. Voor deze wedstrijd zijn er in totaal 1200 kaarten beschikbaar. Morgen gaan de laatste 580 kaarten in de verkoop voor Silvercardhouders.
pi_138501036
43 euro voor PSV-uit :')

Krijg je wel een treinreis er gratis bij.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:22:25 #66
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138501158
Normaal nemen de Gold / Diamondcardhouders wel wat meer kaarten af. Maar zal alsnog wel makkelijk uitverkopen.
pi_138501194
1200 kaarten maar weer?
pi_138501205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:57 schreef Bombvis het volgende:

Hoeveel FOK!ers waren hierbij eigenlijk aanwezig? Of gaan die alleen voor het zomertoernooi?
present en winnaar :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_138501367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Leek me wel een aardig spelertje.
Speelde hij juist niet wel aardig in die oefenpotjes? Nja...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138501468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Speelde hij juist niet wel aardig in die oefenpotjes? Nja...
Ja, volgens mij wel.
pi_138501659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

present en winnaar :P
doe je de 31e ook mee?
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:43:47 #72
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138501984
quote:
Wat een wedstrijd was dat! Inter dacht het wel even met een B-team te kunnen doen :W
pi_138502398
quote:
Een eigen doelpunt van Cordobaaaaaaaa..... maar die telt ooook!

Hans van Vliet _O_

Ik mis die gozert.

Gelukkig heb ik 'm toegevoegd op Facebook zodat ik van z'n prachtige en cynische opmerkingen kan blijven genieten. :')
pi_138502522
Hans van Vliet _O_

Die supercup-wedstrijd tegen de joden was ook geniaal.
'paauwe gaat in deze sporthal de vrije trap nemen'
'dit is geen doelpunt meer, dit is een orgasme!!'

_O_
pi_138502905
quote:
Wie heeft hem nou weer uitgenodigd? Als men denkt dat hij hier nog populair is dan is men wel erg naief. :')

Als hij maar niet meteen even een nieuw contract tekent hier.

Over de fanshop gesproken; ik wacht met smart op de eerste afbeeldingen van onze nieuwe Adidas-tenues.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:15:49 #78
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138502956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wie heeft hem nou weer uitgenodigd? Als men denkt dat hij hier nog populair is dan is men wel erg naief. :')

Over de fanshop gesproken; ik wacht met smart op de eerste afbeeldingen van onze nieuwe Adidas-tenues.
Lees eens verder dan de titel
pi_138502960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien het artikel lezen...

quote:
Oud-Feyenoorder Dirk Kuyt opent maandag 7 april in de Zwart Janstraat in Rotterdam de winkel Fenerium, de officiële fanshop van de Turkse voetbalclub Fenerbahçe.
'De tickets zijn bevestigd, er kan niets meer misgaan', zegt eigenaresse Senem Arslan. Ze is trots dat de in Rotterdam nog steeds zeer populaire Fenerbahçe-speler aanwezig zal zijn. 'Er zullen veel mensen op afkomen, want Dirk heeft volop Turkse én Nederlandse fans.'

De opening is om 19.00 uur. Daarna zal Kuyt handtekeningen uitdelen in de winkel.
pi_138502982
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef portie het volgende:

[..]

Misschien het artikel lezen...

[..]

WTF, een Fenerbahce fanshop in Rotterdam. :')

Dat verwacht je niet.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:39:42 #81
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138503706
Ben ik de enige die een herhaling van het scenario van twee jaar terug ziet aankomen?

Toen was het RKC-thuis, vol in strijd voor de tweede plaats. Guidetti pakt een domme tweede gele kaart, rood, wedstrijd eindigt gelijk door het fenomale spel van Gill Swerts. Week later PSV-uit, Guidetti geschorst.

Nu komt Pellè terug, staat ondanks zijn eerdere schorsingen op scherp bij een volgende gele kaart. De tegenstander volgende week: PSV-uit...
pi_138503793
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Grifte het volgende:
Ben ik de enige die een herhaling van het scenario van twee jaar terug ziet aankomen?

Toen was het RKC-thuis, vol in strijd voor de tweede plaats. Guidetti pakt een domme tweede gele kaart, rood, wedstrijd eindigt gelijk door het fenomale spel van Gill Swerts. Week later PSV-uit, Guidetti geschorst.

Nu komt Pellè terug, staat ondanks zijn eerdere schorsingen op scherp bij een volgende gele kaart. De tegenstander volgende week: PSV-uit...
Alleen toen waren we vol in de race voor de eerste plaats, niet de tweede plaats. Daar zouden we uiteindelijk op eindigen, mede door de blunder van Guidetti inderdaad. Toen stonden we al op een achterstand op Ajax die we moesten zien weg te werken om eerste te worden, terwijl we nu op een voorsprong beginnen (wat betreft de strijd om de tweede plaats).

Dus ik zie die gelijkenissen niet verder.

Wel verbaasde mij de statistieken van RKC in uitwedstrijden tegen topploegen. Iemand postte dat laatst hier in dit topic. Ze schijnen nog geen uitwedstrijd verloren te hebben tegen Ajax, PSV, Twente en Vitesse dit seizoen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 04-04-2014 13:48:58 ]
pi_138504037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

doe je de 31e ook mee?
ben een mooi weervoetballer (vandaar de zaal :P )
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:48:45 #84
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138504041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen toen waren we vol in de race voor de eerste plaats, niet de tweede plaats. Daar zouden we uiteindelijk op eindigen, mede door de blunder van Guidetti inderdaad. Toen stonden we al op een achterstand die we moesten zien weg te werken, terwijl we nu op een voorsprong beginnen (wat betreft de strijd om de tweede plaats).

Dus ik zie die gelijkenissen niet verder.

Wel verbaasde mij de statistieken van RKC in uitwedstrijden tegen topploegen. Iemand postte dat laatst hier in dit topic. Ze schijnen nog geen uitwedstrijd verloren te hebben tegen Ajax, PSV, Twente en Vitesse dit seizoen.
Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:
FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1

Thuis tegen de topploegen doen ze het beter.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138504143
quote:

Je gaat er zomaar vanuit dat Pelle zondag weer speelt?
Vind het wel relaxt die marge van 4 punten op PSV, als er iets is waar ze bij PSV niet mee om kunnen gaan dit seizoen is het wel druk dus laat maar komen.
Zij MOETEN die wedstrijd winnen waardoor we heerlijk op de counter kunnen loeren, met Pelle er bij...... komt helemaal goed ;)
blablablabla
pi_138504170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Vind het wel relaxt die marge van 4 punten op PSV, als er iets is waar ze bij PSV niet mee om kunnen gaan dit seizoen is het wel druk dus laat maar komen.
Zij MOETEN die wedstrijd winnen waardoor we heerlijk op de counter kunnen loeren, met Pelle er bij...... komt helemaal goed ;)
Heeft Koeman al gezegd.
pi_138504191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Heeft Koeman al gezegd.
Oh my bad dan.
blablablabla
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:05:26 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_138504610
quote:

Nee, het wordt een makkelijke 3-0. Niks geen Koedetti scenario.
pi_138504657
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee, het wordt een makkelijke 3-0. Niks geen Koedetti scenario.
Nee, RKC zal vast wel weer scoren uit één van de lullige kansjes die ze krijgen. Met Mulder in het doel houdt je vrijwel nooit de 0. Volgens mij 6 keer gelukt dit seizoen ofzo?
pi_138504785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, RKC zal vast wel weer scoren uit één van de lullige kansjes die ze krijgen. Met Mulder in het doel houdt je vrijwel nooit de 0. Volgens mij 6 keer gelukt dit seizoen ofzo?
In ieder geval al 3x in de laatste 4 potten :P

Ik zou Pelle wel naar de kant halen zodra de overwinning veilig is hoor. Ik zou het echt genant vinden als hij nou na die 4 potten na 1 wedstrijd alsnog PSV moet missen

EDIT:
8x in totaal :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138504826
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, heb ze waren niet over Mitchel te Vrede.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:14:18 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138504890
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:
FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1

Het is een vervelende rotploeg, altijd al geweest ook. Hopelijk degraderen ze.
Het kan weleens moeilijk worden zondag, maar er is dit seizoen geen peil op te trekken. Evengoed wordt het een ruime overwinning. De kans dat doelsalsdo doorslaggevend gaat zijn wie tweede wordt is heel reeël, dus daar hopen we maar op.

p.s. voor de liefhebbers:

Kuyt komt naar Rotterdam voor openen fanshop
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138504994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Het kan weleens moeilijk worden zondag, maar er is dit seizoen geen peil op te trekken. Evengoed wordt het een ruime overwinning. De kans dat doelsalsdo doorslaggevend gaat zijn wie tweede wordt is heel reeël, dus daar hopen we maar op.
Ligt eraan wat met name PSV en Fc Twente doen in hun lastige uitwedstrijden zaterdag.

Sc Heerenveen - PSV en NAC Breda - Fc Twente.

Best kans dat als die wedstrijden in een gelijkspel eindigen (lijkt me een reeël risico, vooral bij Heerenveen - PSV) dat we op 6 punten voorsprong komen als we zelf winnen van RKC. Dan verwacht ik niet dat het nog op doelsaldo gaat aankomen.
pi_138505055
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Gert het volgende:

[..]

p.s. voor de liefhebbers:

Kuyt komt naar Rotterdam voor openen fanshop
Kijk eens +/- 10 reacties boven je.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:24:34 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138505210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ligt eraan wat met name PSV en Fc Twente doen in hun lastige uitwedstrijden zaterdag.

Sc Heerenveen - PSV en NAC Breda - Fc Twente.

Best kans dat als die wedstrijden in een gelijkspel eindigen (lijkt me een reeël risico, vooral bij Heerenveen - PSV) dat we op 6 punten voorsprong komen als we zelf winnen van RKC. Dan verwacht ik niet dat het nog op doelsaldo gaat aankomen.
Er zijn allerlei scenario's mogelijk, tuurlijk. Maar eentje daarvan is een gelijke stand na 34 wedstrijden, en die kans is gewoon heel reëel en niet moeilijk te verzinnen. Dat betekent dus: beslist geen gas terugnemen als je met 2-0 voorstaat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:25:47 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138505244
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kijk eens +/- 10 reacties boven je.
Ah, Dagobert Dirk was al aangekondigd. ;)
pi_138505267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zijn allerlei scenario's mogelijk, tuurlijk. Maar eentje daarvan is een gelijke stand na 34 wedstrijden, en die kans is gewoon heel reëel en niet moeilijk te verzinnen. Dat betekent dus: beslist geen gas terugnemen als je met 2-0 voorstaat.
Mwa, alleen Twente kan nog voorbij op doelsaldo.
pi_138505313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo'n heel waarschijnijk scenario eerlijk gezegd.
pi_138505437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo'n heel waarschijnijk scenario eerlijk gezegd.
ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_138505447
Het hele middenveld en mulder staan op scherp dus hoop dat zij niet tegen een kaart oplopen. Ja zelfs muldert ja.
pi_138505467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
mwa 2 thuiswedstrijden tegen mindere teams, ik ga uit van 6 punten hoor.
pi_138505531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
pi_138505641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:39:28 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138505650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
pi_138505905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.

Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.

Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn. :P
pi_138506213
Nieuwe SCC bekend:
Feyenoord twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 14:25:50 FOTO: Het ontwerp van de seizoenkaart 2014-2015 is bekend. Legioen-leden brachten hun stem uit op deze kaart: http://t.co/c31o70mKMa reageer retweet
Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
pi_138506252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:
Nieuwe SCC bekend:
https://twitter.com/Feyenoord/status/452059468491005952/photo/1

In zo'n tweet ding plakken lukt niet :')

Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
Zag 'm op Facebook inderdaad. Afbeelding van het Feyenoordlogo op 'n Feyenoordshirt.

vrijdag 4 april 2014 @ 15:00:49 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138506268
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
Elite
Tegen TTIP
pi_138506359
quote:
Feyenoord is hard op weg naar de felbegeerde tweede plaats van de eredivisie. Afgelopen woensdag wonnen de Rotterdammers bij Heracles Almelo (1-2) en sloeg de stadionclub een gaatje met de concurrenten. Toch speelde Feyenoord allesbehalve sterk in Overijssel, ook flankaanvaller Jean-Paul Boëtius niet. 'Ik zat niet lekker in de wedstrijd.'

De tiener werd al na een klein uur spelen naar de kant gehaald door trainer Ronald Koeman. Niet vanwege vermoeidheidsklachten, waar Boëtius eerder in de week wel over klaagde. 'Ik heb uitleg gekregen over mijn wissel. Het had niets met vermoeidheid te maken, al voelde ik me niet honderd procent,' aldus de aanvaller, die vanaf de bank zag hoe Feyenoord de 1-2 voorsprong over de streep trok.

Ook Boëtius beseft dat Feyenoord de tweede plaats eigenlijk niet meer uit handen mag geven in het restant van de competitie. 'We staan vier punten los van de nummer drie, hebben alles in eigen hand. Dat is prettig. We moeten zelf punten blijven pakken en de manier waarop maakt nu niet uit.'

Enkele weken geleden zag de situatie van Feyenoord er nog een stuk minder rooskleurig uit. Na het gelijke spel bij FC Twente (2-2) en de nederlaag tegen Ajax (1-2) dreigde het elftal van Koeman zelfs even buiten de topvijf te eindigen. De vertrekkende trainer van de Rotterdammers liet woensdag na het duel met Heracles Almelo al weten dat er in die fase gesprekken zijn gevoerd om het seizoen niet als een nachtkaars uit te laten gaan. 'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort. Iedereen doet er weer een schepje bovenop,' vervolgt Boëtius.

'Op dit moment pakt alles goed uit. Daarvoor was Koemans aanpak ook goed, maar wij moeten het binnen de lijnen laten zien. Als dat niet lukt wordt er naar de trainer gekeken, maar het heeft niet altijd met de trainer te maken.'
pi_138506400
quote:
'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort.
Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
pi_138506483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:12:51 #112
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138506573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
pi_138506643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
Alle drie die ploegen hebben goede kans dit weekend te verliezen.
Als Feyenoord dan wint, hoeft het alleen nog maar tegen Cambuur te winnen en mag het de uitwedstrijden verliezen. De kansen zijn wat mij betreft dus best groot.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:17:58 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138506711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
pi_138506739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
Eens.
pi_138506956
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
dit :)
pi_138507157
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Vitesse verliest van die joden, dus die halen je niet meer in denk ik.
pi_138507846
Tijd voor echt belangrijke zaken:

quote:
Supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk bezoeken, kunnen in en rond De Kuip op de foto met een promotieteam voor de nieuwe Feyenoord App. Deze foto’s zijn nog dezelfde middag terug te vinden via de Feyenoord App en op de officiële Facebook-pagina van Feyenoord.

pi_138507871
En de nieuwe kaart is bekend:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:00:53 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138507898
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Bah. Ik had liever #1 of #3.
4045
onlogisch
pi_138507923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Prima.
pi_138507948
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bah. Ik had liever #1 of #3.
Ik ook ja.
pi_138507956
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

:9~
pi_138508114
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveer :P Zou diegene heel dankbaar zijn :+
pi_138508180
quote:

[..]

Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
pi_138508228
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
Ik zal er 1 extra kopen, kan de 2e van links naast me komen zitten ^O^
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:13:41 #127
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138508255
quote:

[..]

Het enige wat mist is een QR code op het achterwerk.
pi_138508263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef mega-worstje het volgende:
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveer :P Zou diegene heel dankbaar zijn :+
LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
pi_138508313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
Haha, is dat wel een objectief overzicht? :P

Gezien het feit hoe diep LN in RDK zit, of in ieder geval sympathiseert.
pi_138508362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.

Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.

Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn. :P
:D _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_138508373
http://www.lunaticnews.nl/page/11/?s=Stadionplannen

Did the same :')

En nee, lijkt me niet geheel objectief nee, al claimen ze dat natuurlijk wel altijd :P
pi_138508417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dankuuu :D
pi_138508418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, is dat wel een objectief overzicht? :P

Gezien het feit hoe diep LN in RDK zit, of in ieder geval sympathiseert.
Ten tijden van HNS waren ze pro-RDK, omdat ze het plan HNS vonden stinken. Zijn ook anti-VW,vanwege de vreemde connecties die ze hebben. Maar denk dat alles wat je online gaat vinden subjectief gaat zijn. Op dit soort zaken moet je gewoon zelf kritisch zijn, zelf de stukken lezen en nooit vertrouwen wat er gezegd wordt
pi_138508453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:D _O-
Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.

Dus vertel, wat verwacht je ervan? :P
pi_138508543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.

Dus vertel, wat verwacht je ervan? :P
Winst op RKC, PSV en ...
Gelijkspel tegen AZ

Tegen wie moeten we nog meer _O-?
Feyenoord Rotterdam
pi_138508557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Winst op RKC, PSV en ...
Gelijkspel tegen AZ

Tegen wie moeten we nog meer _O-?
Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen? :P
pi_138508610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen? :P
Die moeten we ook kunnen pakken thuis. Ja, ik denk dat PSV eenvoudiger te kloppen is dan AZ. Maar misschien voorspel ik wel anders. Gewoon alles op winst zetten :D
Feyenoord Rotterdam
pi_138511995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1

Psv heeft inderdaad gewonnen maar was dat niet met een winnend doelpunt in de laatste minuut waar rkc ook veel kansen had op de winnende?
pi_138512978
Het kan natuurlijk ook al zo zijn, dat az nergens meer om speelt omdat het niet meer uitmaakt voor hun play-off plek en dus veel krachten gaan sparen (al speelde hun b-team ook goed tegen die grieken uit). Hetzelfde geldt ook wel voor cambuur over 2 weken, zij kunnen ook al klaar zijn omdat ze de po niet meer kunnen halen.

Komt goed jongen, als we zondag winnen ben ik er van overtuigd dat we het gaan redden.
pi_138513022
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen ;(
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:00:26 #141
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138513118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen ;(
Geef Rutten gewoon een kans.
pi_138513168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Geef Rutten gewoon een kans.
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Of zie jij Feyenoord onder zijn bezielende leiding kampioen worden? :P
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:42:44 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138514731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Het wordt volgend jaar sowieso een lastig jaar. Onze sterkhouders zullen gaan vertrekken. Ik ben benieuwd wat van Geel mag investeren.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:48:53 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138515012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138515358
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
pi_138515454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
Dat sowieso, Vitesse zal wel wegvallen uit de top, het hangt uiteraard af hoeveel spelers er weggaan.
pi_138515586
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Drie man hebben het er niet uit weten te krijgen. Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst. Niet de minsten. Uiteindelijk moeten de spelers het toch echt zelf doen.
pi_138515675
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Als het waar is... :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138515746
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
pi_138515773
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
pi_138515804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje.
Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II. :')

Gun Dordt wel een promotie-stunt.
pi_138515825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
Is sowieso niet best bezig laatste weken.
pi_138515842
Topper tegen Willem II uiteraard.
pi_138515979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
Nou ja, ik vind het vrij opmerkelijk dat hij dus indirect zegt dat de verkenners die hij heeft aangesteld heeft, eigenlijk slecht werk hebben afgeleverd. Dat vind ik erg zielig. Sowieso opmerkelijk dat zowel Van Merwijk als Gudde niet hebben gereageerd op de uitkomsten.

Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
pi_138516004
quote:
Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in. Trouwens ging die bal er via de verdediger in, die had die bal moeten hebben..
pi_138516083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in.
Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
pi_138516148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.
Mooie Courtoisredding net.
pi_138516190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
Die was wel heerlijk ja :o
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:17:28 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516195
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
pi_138516361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
pi_138516416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
Supportersvereniging zit erin.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:24:10 #163
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik dacht wel gehoord te hebben dat Gudde en van Merwijk zich gaan schikken in het advies van het trojka. Lijkt me ook niet heel verstandig als ze het advies compleet negeren en alsnog voor bijvoorbeeld VW gaan ..
pi_138516545
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-niet-wenselijk.html artikeltje. Wat een mongool joh, die merwijk.
pi_138516582
quote:
Tonny Vilhena is niet van plan om De Kuip op korte termijn te verlaten. De middenvelder van Feyenoord brak eind vorig jaar met zaakwaarnemer Mino Raiola, die zijn cliënt deze zomer graag had weggebracht. ‘Dat waren zijn woorden, maar hij kan niet over mij beslissen’, zegt Vilhena over zijn oude spelersagent tegenover RTV Rijnmond.

De Stellar Group heeft het 19-jarige talent nu onder contract en die pushen Vilhena niet om naar het buitenland te gaan. Dat wil de jeugdinternational ook helemaal niet. ‘In de jeugd kon ik ook al naar het buitenland. Als je als jonge jongen al droomt van De Kuip dan wil je hier gewoon nog een aantal jaar spelen.’

Vilhena kende een moeizame eerste seizoenshelft. ‘Ik zat een tijdje in een dip. Daar krijgt elke speler mee te maken. Ik ben pas 19, dus dat mag’, vindt de linkshalf die ooit als vaste aanvallende middenvelder wil spelen. Mopperen over zijn huidige plek doet hij niet. ‘Nee, het is niet frustrerend. Ik mag niet klagen: als je speelt dan doe je het al heel goed.’
pi_138516606
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-niet-wenselijk.html artikeltje. Wat een mongool joh, die merwijk.
Klinkt niet als veel goeds inderdaad.
Al zijn het misschien inderdaad geen top plannen.
In het kader van transparantie hebben ze ze ook nog niet openbaar gemaakt.
pi_138516658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Klinkt niet als veel goeds inderdaad.
Al zijn het misschien inderdaad geen top plannen.
In het kader van transparantie hebben ze ze ook nog niet openbaar gemaakt.
Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden. :)
pi_138516726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden. :)
Een waar woord.
Maar ik zou wel graag de plannen openbaar zien.
Ik wil ze zelf lezen om een oordeel te kunnen vormen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:32:27 #169
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516770
Dat hij uberhaupt nog een mening denkt te mogen hebben. Wat een bord voor zn kop heeft die vent.
pi_138517114
Hoe zit het nou met die mega gekke sponsor dan? Al nieuws?
pi_138517587
Tegen Dordrecht nog wel.
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:58:27 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138518066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Ben ik ook heel benieuwd naar.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:59:24 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138518128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Duurt wel lang idd.
pi_138519942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

en, wat vind hij er slecht aan?
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:37:32 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138520098
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
Tomaat heeft een ongezonde aversie tegen RDK, dus die zal er nooit wat in gaan zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_138520217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een waar woord.
Maar ik zou wel graag de plannen openbaar zien.
Ik wil ze zelf lezen om een oordeel te kunnen vormen.
zoiets heb je volgens mij al eerder aangegeven inderdaad :D
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:42:28 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138520360
Van Merwijk is overigens een zure kut.
Elite
Tegen TTIP
pi_138521297
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef Happel het volgende:
Van Merwijk is overigens een zure kut.
Goh, die blijft alleen maar met zn kop bij zn eigen plannen en kraakt de rest af als een kansloze kleuter.
pi_138521632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:34 schreef Luni het volgende:

[..]

en, wat vind hij er slecht aan?
Wat hij er slecht aan vindt? Of wat ik er slecht aan vind?

Dat wordt weer een eindeloze discussie hoor. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maar onder ander dat er naar mijn mening nog altijd geen optimale exploitatie mogelijk is in renovatie / vernieuwbouw varianten. Dat zie je ook aan de gepresenteerde 'maximale 20 miljoen groei' dat vind ik uiterst beperkt.

Daarnaast vind ik het ontwerp niet mooi, met die schil over de huidige Kuip waarbij je de oude trappen nog ziet en de oude structuur.

Maar verder is er naar mijn mening ook onvoldoende nagedacht over de vraag waar ze al die 100 businessunits gaan laten, aangezien ze die zeggen allemaal aan de Maaszijde te vestigen.

Daarnaast geloof ik niet dat het voor 206 miljoen gerealiseerd kan worden, en zit er geen parkeergarage in de plannen verwerkt (dat zijn dus nog bijkomende kosten), en is er verder nog een gemeentelijke financiële bijdrage noodzakelijk (geldt ook voor het plan van BAM).

Dat zijn mijn grootste bezwaren.
pi_138531522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ik dacht wel gehoord te hebben dat Gudde en van Merwijk zich gaan schikken in het advies van het trojka. Lijkt me ook niet heel verstandig als ze het advies compleet negeren en alsnog voor bijvoorbeeld VW gaan ..
Is vooraf dan niet bepaald dat het advies vd trojka bindend is?
Anders zie ik de bui alweer hangen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138532073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Merwijk
pi_138532081
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 03:22 schreef eight het volgende:

[..]

Ik dat dat als ze aan het advies voorbij gaan het Legioen zich ook gaat laten horen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:11:58 #183
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138532445
En daar gingen dus even 580 kaarten binnen een seconde er doorheen voor PSV-uit :')
pi_138532549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II. :')

Gun Dordt wel een promotie-stunt.
En ik gun het Willem II totaal niet, weer een combi erbij, en heksenjacht met supporters op losse kaarten.
pi_138532598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:11 schreef Grifte het volgende:
En daar gingen dus even 580 kaarten binnen een seconde er doorheen voor PSV-uit :')
*)
pi_138532856
Kan helaas niet naar Eindhoven, zit dan bij Swansea - Chelsea :P

Dan maar naar Alkmaar
pi_138533022
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 03:22 schreef eight het volgende:

[..]

Anders zie ik de bui alweer hangen ;(
Volgens mij werd op de persconferentie gezegd dat het geen bindend advies betreft. Echter verlies je wel al je geloofwaardigheid als directie, als je de mannnen eerst commitment geeft om te onderzoeken en vervolgens je eigen gang gaat.
#12 is not for sale!
pi_138533136
quote:
FC Utrecht gaat uitzoeken of een van zijn spelers kaartjes heeft geregeld voor een Feyenoord-supporter voor het familievak van de club. In dat Utrecht-vak zaten op 19 januari meerdere Feyenoord-aanhangers, waardoor er die zondag rellen uitbraken.

Feyenoord-aanhanger Johan van Z. beweerde gisteren tegenover de rechter dat hij via een speler van FC Utrecht, een kennis van hem, zes kaartjes voor FC Utrecht - Feyenoord had gekregen. 'Dat vraag ik regelmatig en hij regelt altijd net zoveel kaartjes als ik wil,' verklaarde hij na de rechtszaak tegenover het AD. Om welke speler het gaat, wil hij niet zeggen.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Feyenoorders.dhtml
pi_138533333
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Volgens mij werd op de persconferentie gezegd dat het geen bindend advies betreft. Echter verlies je wel al je geloofwaardigheid als directie, als je de mannnen eerst commitment geeft om te onderzoeken en vervolgens je eigen gang gaat.
Zeker aangezien 1 van de klachten bij HNS was dat ze alles vanuit hun ivoren toren beslisten zonder zich iets aan te trekken van anderen en zonder openheid van zaken te geven. :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:31:46 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138533387
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld dit. Vroeger ook wel eens acht kaarten via een jeugdspeler van RKC weten te regelen.

Waarom staat hij overigens voor de rechter?
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:38:03 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138533481
Van Merwijk :') dat die gast nog niet gemuilkorft is.
pi_138533487
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld dit. Vroeger ook wel eens acht kaarten via een jeugdspeler van RKC weten te regelen.

Ik denk dat hij 'ernstig' betrokken is bij dat gedoe in dat kindervak.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:41:35 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138533550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij 'ernstig' betrokken is bij dat gedoe in dat kindervak.
Zelfverdediging valt niet te bestraffen.
Elite
Tegen TTIP
pi_138533812
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zeker aangezien 1 van de klachten bij HNS was dat ze alles vanuit hun ivoren toren beslisten zonder zich iets aan te trekken van anderen en zonder openheid van zaken te geven. :')
Dat is nu weer het geval :{
pi_138533943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt weer een eindeloze discussie hoor. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maar onder ander dat er naar mijn mening nog altijd geen optimale exploitatie mogelijk is in renovatie / vernieuwbouw varianten. Dat zie je ook aan de gepresenteerde 'maximale 20 miljoen groei' dat vind ik uiterst beperkt.

Daarnaast vind ik het ontwerp niet mooi, met die schil over de huidige Kuip waarbij je de oude trappen nog ziet en de oude structuur.

Maar verder is er naar mijn mening ook onvoldoende nagedacht over de vraag waar ze al die 100 businessunits gaan laten, aangezien ze die zeggen allemaal aan de Maaszijde te vestigen.

Daarnaast geloof ik niet dat het voor 206 miljoen gerealiseerd kan worden, en zit er geen parkeergarage in de plannen verwerkt (dat zijn dus nog bijkomende kosten), en is er verder nog een gemeentelijke financiële bijdrage noodzakelijk (geldt ook voor het plan van BAM).

Dat zijn mijn grootste bezwaren.
Ik denk dat je redelijk dicht bij de waarheid zit.
Exploitatie is ook nog niet/nauwelijks besproken, terwijl dat 1 van de belangrijkste dingen is.
pi_138534128
Hugo Borst had in oktober 2012 al gelijk over Van Merwijk.

Hugo. _O_
pi_138534328
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Vorig jaar mijn kaarten voor joden-uit ook via een eerste-selectiespeler van hunnie geregeld.

Zal wel voor openlijke geweldpleging moeten voorkomen. Benieuwd of dat groepje van Utrecht die hem aanvielen ook moeten voorkomen. Die werden tijdens de wedstrijd niet meegenomen volgens mij, dus zal wel niet.
pi_138534845
quote:
Als nieuwe Kuip niet doorgaat, kunnen we de hele teringzooi opdoeken

Sorry. Het stadion is niet meer te redden. Wij begrijpen de emoties van de supporters, jazeker, maar het is niet anders. We hebben het zelfs laten onderzoeken, meneer. Door onafhankelijke onderzoekers!

Het is zoals het is: een gloednieuw stadion is de enige optie.

De Kuip kan gewoon niet meer. Renovatie is onmogelijk. Dat zeg ik met pijn in het hart, hoor. Ik ging vroeger aan de hand van mijn vader naar het stadion. Kinderkaartje voor Vak W, één gulden vijftig, vertel mij wat. De Kuip heeft het 75 jaar fantastisch gedaan. Icoon van de stad enzo. Chapeau.

Maar we moeten verder.

We moeten vóóruit.

U bent een romanticus. Dat is niet erg hoor, die moeten er ook zijn, maar op sentiment kan Feyenoord natuurlijk geen toekomst bouwen. U laat uzelf leiden door emoties. Wij niet. Wij hebben alles opgeteld en afgetrokken en er is maar één conclusie mogelijk.

Dit is het. Dit is het enige plan.

Voor Feyenoord is dit het allerbeste. Sterker nog: als Het Nieuwe Stadion niet doorgaat, dan kunnen we de hele teringzooi wel opdoeken hier. Dan is Feyenoord aan de goden overgeleverd. Dan wordt deze club een soort Heracles.

Is dat wat u wilt?

U vindt 400 miljoen euro wat veel geld voor een stadion? Dat kunt u nu wel zeggen, maar wat weet u nou van financiën? We hebben het hele financiële plaatje heel nauwkeurig uitgedokterd, met allemaal heel slimme mensen erbij. Bedrijfseconomen, raketgeleerden, de hele rataplan.

Die 165 miljoen euro bijdrage van de gemeente, dat is maar een garantstelling hè? Weet u wel wat dat is, een garantstelling? Dat is iets heel anders dan een lening, hoor. Het is een garantstelling. Geen lening. Geen subsidie. Niks.

Meneer, dit begint een beetje vervelend te worden. Ik begin zo langzamerhand een complot te vermoeden. U werkt ons tegen. U speelt in op de onderbuik van de schreeuwende minderheid. Lekker makkelijk is dat.

U heeft het niet van mij hoor, maar even tussen u en mij gezegd: dat nieuwe stadion is allang beklonken. Dan weet u dat vast. Ik kan er verder niks over zeggen hoor, maar meneer Aboutaleb en de coalitie zien het helemaal zitten.

Het is kat in 't bakkie.

Maar wacht nog heel even. U luistert toch niet naar die jongens van Red de Kuip hè? Moewhaha. Dat zijn amateurs, meneer. Prutsers. Fantasten. Idioten. Die denken dat je de Kuip nog kunt verbouwen, met een derde ring en een nieuw dak erop - en dat de club daar iets wijzer van wordt.

Laat me niet lachen.

Zo dadelijk laten we een statement op de officiële website zetten door onze communicatiemanager. Dan maken we gehakt van ze. Dan zullen we alle mensen nog eens fijntjes uitleggen dat iedereen die denkt dat De Kuip nog te renoveren is, een enorme plaat voor zijn kop heeft.

Ieder weldenkend mens zal begrijpen dat wij gelijk hebben. Dat wij uiteindelijk de professionals zijn - en jullie allemaal de sentimentalisten.

Wat wij doen als het straks allemaal tóch anders loopt? Dat vind ik een rare, suggestieve vraag. Er is maar één optie, dat begrijpt u zelf zo onderhand ook wel.

Maar mocht iedereen straks totaal krankjorum zijn geworden. Mocht het straks tóch nog mis lopen omdat de onderbuik het wint van de ratio, en dat er opeens allemaal nieuwe plannen worden gemaakt, waaruit blijkt dat de Kuip tóch gerenoveerd kan worden, voor ongeveer de helft van het geld.

Stel dat hè?

Dan stappen wij als directeuren van de Feyenoord-familie gewoon 'over onze schaduw heen', meneer. Dan blijven wij gewoon zitten waar we zitten.

Want wij zijn overlevers.
Mossou ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:07:08 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138535042
Goed stuk.
2000 light years from home
pi_138535182
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mossou ^O^
Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
pi_138535225
Mossou :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:19:23 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138535282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Elite
Tegen TTIP
pi_138535357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zegt die toch ook nergens? Hij zegt alleen dat Van Merwijk zich onsterfelijk belachelijk maakt en daar kan niemand het mee oneens zijn
pi_138535465
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Nergens letterlijk nee.
Maar dat hij dat verzwijgt zegt genoeg.
pi_138535525
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
pi_138535599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
pi_138535670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
En dat stoort mij heel erg.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:39:28 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138535676
Dat stuk van Mossou heeft toch totaal geen betrekking op de inhoudelijke verschillen tussen de verschillende plannen. Het gaat om de stuitende arrogante waarmee getracht werd HNS er wel even doorheen te drukken, en nu andere alternatieven plots ook realistisch blijken te zijn ze wijselijk hun mond houden en op hun plek blijven zitten.
pi_138536628
quote:
Technisch directeur Martin van Geel focust zich de komende weken op het binden van enkele talentvolle jeugdspelers van Varkenoord. Dat bevestigt het directielid zelf in de nieuwe uitgave van supportersmagazine Hand in Hand.

'We gaan de komende weken een aantal jongens uit de jeugd een contract aanbieden', begint de td. 'Dat zijn onder anderen Stef Gronsveld, Bart Nieuwkoop, Calvin Verdonk, Gustavo Hamer en Jari Schuurman. Binnenkort gaan we met hen afspreken en kijken of we hen langer aan Feyenoord kunnen binden.'

Van Geel weet verder te melden dat Rick Karsdorp, Rodny Lopes Cabral en Wessel Dammers de kans krijgen om zich in de voorbereiding te bewijzen onder de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Zij sluiten aan per 25 juni', zegt hij daarover.
pi_138538411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wie betaalt, bepaalt.
pi_138538874
quote:
Ronald Koeman heeft rigoureus de bezem door zijn winnende elftal gehaald voor de thuiswedstrijd morgen tegen laagvlieger RKC Waalwijk. De 51-jarige coach, die vandaag in Rotterdam een besloten training afwerkte, wijzigt zijn ploeg op maar liefst vier posities ten opzichte van het basiselftal dat woensdag in Almelo nog van Heracles won.

Bruno Martins Indi, Ruben Schaken, Tonny Vilhena en Mitchell Te Vrede zijn morgen in de Kuip hun basisplaats kwijt. De forse ingreep is opvallend omdat Koeman eerder in de week nog repte van 'never change a winning team'. Feyenoord won vier keer op rij in de competitie.

Voor de fitte international Martins Indi komt Miquel Nelom in de basiself. Door die verrassende ingreep verhuist Terence Kongolo weer naar het centrum van het elftal. Joris Mathijsen is nog niet hersteld van zijn kuitblessure.

Rechterspits Ruben Schaken wordt morgen vervangen door Wesley Verhoek, die dit seizoen zelden in actie kwam. Spits Mitchell Te Vrede verliest zijn plek, zoals verwacht, aan Graziano Pellè en Tonny Vilhena moet Ruud Vormer voorrang verlenen. Vilhena maakte woensdag in Almelo nog het winnende doelpunt.

Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè, Boëtius.
Aldus AD

Vilhena was eindelijk weer lekker bezig :X
pi_138538926
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
pi_138538939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Aldus AD

Oké dan :o
Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Schaken eruit is ook logisch, ben benieuwd hoe Verhoek het gaat doen!
pi_138538963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
pi_138538976
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
pi_138538987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
Dat is waar!
pi_138538988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

BMI heeft knieklachten, Koeman wil niets forceren voor PSV-uit. Verwacht zelf dat Schaken gewoon speelt en dat Verhoek op de plaats van Boetius speelt.

Verder neem ik dit niet al te serieus allemaal, aangezien het AD de verwachte opstelling met enige regelmaat gewoon fout hebben.
pi_138539015
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
pi_138539018
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
pi_138539042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
pi_138539057
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
Ik ook niet.
pi_138539074
Verhoek :D :').
pi_138539099
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
Met name Van Merwijk inderdaad. Ze moeten wel open-minded die plannen bekijken.
Maar ze moeten natuurlijk wel kritisch blijven. Zeker omdat wij daar geen kans voor krijgen, doordat de plannen geheim zijn.
pi_138539381
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nu is het voornamelijk sparen omdat ze op scherp staan en volgende week een zwaardere wedstrijd wordt verwacht dan morgen. Dan maakt het niet uit in welke competitie je speelt.

Had alleen verwacht dat Clasie rust zou krijgen, omdat hij woensdag ook weer een op zijn schouder viel.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:48:10 #225
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138539417
Verhoek en Nelom. Dat wordt weer een ouderwets middagje kankeren op de tribune.
pi_138539442
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Grifte het volgende:
Nelom v Castelen :9~
pi_138539463
quote:
Alsof dat normaal/anders niet zo is.
Ik bedoel: Schaken :')
pi_138539464
quote:
Ik begin steeds blijer te worden dat ik niet ga morgen :')
pi_138539469
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nelom v Castelen :9~
:{
pi_138539477
Straks helpt Castelen Ajax aan het kampioenschap.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:52:25 #231
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138539512
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Alsof dat normaal/anders niet zo is.
Ik bedoel: Schaken :')
Nee klopt, Verhoek kan het moeilijk slechter doen dan Schaken, al probeerde hij dat woensdag wel aardig met zijn wanstaltige voorzetten.

Hopen dat deze wissels niet verkeerd uitpakken, dat RKC is wel een kloteploegje om tegen te spelen.
pi_138539722
Die voorzet van verhoekkoek toen hij alle tijd en ruimte had en hem ergens 2e paal 3 hoog gaf :')
pi_138539907
Waarom geen Vilhena? Die stond de afgelopen wedstrijden juist lekker te shinen.
pi_138540258
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks helpt Castelen Ajax aan het kampioenschap.
Of niet.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:35:25 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138542108
Die vent loopt een partij te jinxen bij Feyenoord tv.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138542524
Beetje laat, maar seizoenskaartje is weer verlengd :7
Volgend jaar alweer mijn 14e seizoen.
pi_138543513
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vent loopt een partij te jinxen bij Feyenoord tv.
Was het voor de rest een leuk interview met HMF?

[ Bericht 0% gewijzigd door Muto op 05-04-2014 18:29:52 ]
pi_138543602
quote:
Tonny Vilhena is de laatste weken één van de sterkhouders van Feyenoord. De jonge middenvelder wist twee wedstrijden achter elkaar te scoren en lijkt met zijn ploeg op weg naar de voorronde van de Champions League. Vilhena zit na een mindere eerste seizoenshelft weer lekker in zijn vel.

De middenvelder laat met zijn treffers tegen Go Ahead Eagles en Heracles Almelo uit de dip te zijn. "Ik was lang op zoek naar doelpunten, maar het lukte steeds net niet." Hoe het komt dat zijn schoten nu wel doeltreffend zijn vindt Vilhena moeilijk te zeggen. "Het ligt in ieder geval niet aan de gewijzigde speelstijl van de laatste weken. Wel ben ik koelbloediger geworden voor het doel, iets waar ik ook op heb getraind."

Nummer tien
De 19-jarige speler wil in de toekomst graag nog op de 'nummer tien' positie spelen. "Daar kom ik meer tot mijn recht. Ik heb een goed inzicht, ben fysiek sterk en kan doelpunten maken. Ik heb het daar weleens over gehad met Koeman, maar hij zei terecht dat Lex Immers het gewoon goed doet op die positie."

Talent
Vilhena werd deze week door de gerenommeerde Italiaanse sportkrant La Gazetta dello Sport op een lijst van zestig grootste voetbaltalenten gezet. De Feyenoorder vindt zichzelf terug op plaats 39. "Dat is een mooie waardering", aldus Vilhena kort. Niemand in de top 20 van die lijst speelde al zoveel wedstrijden als de Rotterdammer. "Ik was er al vroeg bij, wat het alleen maar makkelijker maakt. Toch verwachten mensen nu meer van mij, maar ik ben pas 19 jaar. Als jonge jongen maak je fouten."

Vader
Vilhena praat met zijn vader veel over voetbal. "Hij houdt me met beide benen op de grond. Hij is kritisch, maar ik kan het hebben van hem. Bovendien vind ik dat hij verstand heeft van voetbal. Uiteraard vindt hij me een goede speler, maar zeker niet de beste. Dat is pas als je bij Barcelona of Real Madrid speelt."

Toekomst
In de nabije toekomst hoopt Vilhena stiekem mee te mogen naar het WK in Brazilië, ook al is hij al een tijdje uit beeld bij bondscoach Louis van Gaal. "Maar ik moet het eerst nog even laten zien bij Feyenoord. Helaas worden we geen kampioen, terwijl het er best in had gezeten. Toch stemt een tweede plaats mij ook tevreden."
pi_138543610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Was het voor de rest een leuk interview met HMF?
Is HMF geïnterviewd?
pi_138543629
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is HMF geïnterviewd?
Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer mee.

Heeft hij trouwens een ban? Al een tijdje niet meer gezien hier.
pi_138543679
quote:
Het kan zijn dat ik vroeger de wedstrijden in de Kuip op een andere manier beleefde, zeker in de jaren (vanaf 1975) dat ik als kind naar de Kuip ging. En toch heb ik sterk de indruk dat de sfeer in ons stadion - veel geprezen en gehyped - de afgelopen jaren toch behoorlijk is teruggelopen. Voor mijn gevoel kwam er in die jaren, waarin de Kuip lang niet altijd vol was (!), veel meer geluid uit de duizend kelen!

Ondanks de vele pogingen van diverse supportersgroepen blijft het vaak toch opvallend stil in hét voetbalstadion van Nederland. Afgelopen zondag tegen Go Ahead Eagles waren alle ingrediënten aanwezig om er een mooie, sfeervolle wedstrijd van te maken. Een vol uitvak, prachtig weer, een goed spelend Feyenoord en vijf doelpunten. Toch bleef het lang erg stil in de Kuip.

Pas na de 3-0 ontwaakten er wat mensen die zich spontaan afvroegen of de mensen in een nabijgelegen vak toevallig (ook) uit Rotterdam kwamen. Deze vroegen zichzelf op hun beurt dan weer af of ze dat niet konden horen. Na deze doldwaze vijf minuten werd het weer stil. De wave kwam nog even voorbij (30x), waarbij wij ons op het vak verwonderd afvroegen af wij nu ook al eigenaar waren geworden van een heuse capo (man met witte jas op vakkie Y). Dit bleek achteraf gelukkig te gaan om de begeleider van de Sophia kinderen, die deze mooie/onvergetelijke dag nog iets mooier wilde maken voor deze kinderen. Gevalletje iets te snel geoordeeld dus. Achteraf alsnog respect voor deze man.

Lexie werd Oranje in geschreeuwd, er werd nog even gesprongen op ‘wie niet springt die is een jood’ en klaar was het weer. Overigens, ik kan er nog iets van begrijpen wanneer we tegen hunnie spelen, maar dat zingen en springen op dit deuntje tegen een willekeurige middenmoter snijdt wat mij betreft weinig hout. Geldt trouwens ook voor dat ‘Lexie gaat op Jodenjacht’.

Tussendoor werden wij vanuit het uitvak toegezongen met ‘ajax-publiek’ en ‘het legioen is met pensioen.’ Wij vonden het allemaal prima, maar vooral dat ‘ajax-publiek’ ging bij mij door merg en been. Veel dieper kan je niet gekwetst worden. In het ‘legioen is met pensioen gedeelte’ zit helaas wel een kern van waarheid. Waar Feyenoord al jaren als eens slapende reus wordt gezien lijkt dat inmiddels ook over te slaan op het legioen.

Juist wat ons Feyenoord zo uniek maakt, de combinatie van de Kuip en het fanatieke legioen die als geen ander in staat is die Kuip te laten ontploffen, dat mag nooit verloren gaan. Die Kuip in volledige extase heb ik dit jaar helaas maar één keer mogen meemaken, thuis tegen Kuban. Toen stond de Kuip echt in vuur en vlam: zoals het hoort en dat ook al ruim vóór de wedstrijd !

Ook zo’n punt, voorheen liep de Kuip zeker voor topwedstrijden al uren voor het begin van de wedstrijd vol en ontstond er met name op de Noordzijde al een lekkere sfeer die naarmate de wedstrijd dichterbij kwam uitgroeide tot een kolkende Kuip. Wanneer nu de tegenstander het veld opkomt voor de warming-up zitten er 15.000 met elkaar te keuvelen, weinig vijandigs aan. De rest van onze supporters komt om vijf voor half drie van Varkenoord, DHZ of een andere kroeg strompelend binnen. Even kijken of er nog gevoetbald wordt. Hier en daar wordt de wedstrijd dan ook weleens cynisch bestempeld als een hinderlijke onderbreking van een heerlijke PMDS.

Het absolute dieptepunt was toch wel de wedstrijd tegen onze gesnavelde vrienden. De wedstrijd van het jaar, altijd, op vele vlakken. Een wedstrijd waar wij toch minimaal moeten zorgen voor 2x45 minuten gekkenhuis, niets van dat alles. Met name de 2e helft speelde zich af in een doodstille Kuip, te gek voor woorden. Tuurlijk, onze spelers hebben ook geen enkele poging gedaan om de sfeer te laten ontploffen. Om onbegrijpelijke redenen hadden ze juist deze wedstrijd uitgekozen om er als schoothondjes bij te lopen. Maar toch, zo’n gelaten sfeer…

Wij, Feyenoorders, hebben in de jaren die achter ons liggen een mooie reputatie opgebouwd als de mooiste, trouwste, luidruchtigste, fanatiekste supporters van het land. Daar mogen we best trots op zijn. Het zou treurig zijn als we die reputatie ook nog zouden verliezen.

Sfeer is inderdaad wat minder de laatste tijd :{
Komt ook mede door dagjes mensen heb ik het idee. Afgelopen zondag riep degene achter me al vóór de aftrap dat ik moest gaan zitten ;( :')
pi_138543742
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer mee.

Geen idee, zijn afwezigheid viel mij inderdaad ook al op.
pi_138543760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Aldus AD

Geen ruben
3 punten zijn binnen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:36:08 #244
268260 Dr.Mikey
pi_138543827
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer m
PERMBAN alweer.
R.I.P DTS.
pi_138543862
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

PERMBAN alweer.
Permban weer? Wat haalt die gozert iedere keer toch uit? :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:38:01 #246
268260 Dr.Mikey
pi_138543887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Permban weer? Wat haalt die gozert iedere keer toch uit? :D
Iets over celdeling in Amsterdam.
R.I.P DTS.
pi_138543893
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

PERMBAN alweer.
Waarom? :o
Ik heb hem geen gekke dingen zien doen.
pi_138543900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom? :o
Ik heb hem geen gekke dingen zien doen.
Waar heb je gezeten dan? :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:38:46 #249
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138543908
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geen ruben
3 punten zijn binnen.
Schaken eruit is ook wel meer dan terecht.

Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.

Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
pi_138543914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:

[..]

Waar heb je gezeten dan? :D
Mwa, geen banwaardige gekke dingen ;)
pi_138543916
HMF kan alleen maar met ons communiceren via het uitslagbord.
pi_138543931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.

Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
Ziyech halen als hij het niet erg vindt om aan de buitenkant te spelen.
Hupperts is wel een gok die je kunt wagen denk ik, indien voor weinig.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:40:34 #253
268260 Dr.Mikey
pi_138543962
Als die Hupperts transfervrij is kan je het altijd proberen.
R.I.P DTS.
pi_138543970
quote:

[..]

Ziyech wordt wel lastig als je deze zomer er weinig uithaalt. Maar ik denk dat een vervanger voor Schaken meer prioriteit heeft dan Ziyech.
pi_138544032
En dan nog een nieuwe spits zoeken en eventuele opvangers voor bijvoorbeeld een Clasie, BMI enzovoorts.
eén vraagje: kunnen Manu en Boetius allebei in het systeem spelen?
Dan zou je Manu terughalen op de plek van Schaken en Boetius kan dan op zijn plek blijven.
pi_138544121
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
En dan nog een nieuwe spits zoeken en eventuele opvangers voor bijvoorbeeld een Clasie, BMI enzovoorts.
eén vraagje: kunnen Manu en Boetius allebei in het systeem spelen?
Dan zou je Manu terughalen op de plek van Schaken en Boetius kan dan op zijn plek blijven.
Ik zie in Manu geen basisspeler eerlijk gezegd. Maar af en toe een keertje als we Europees spelen om Boëtius rust te geven en als invaller zal hij wel bruikbaar zijn.
pi_138544269
quote:

[..]

Geweldige aanwinst? :')

Christus.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:01:15 #258
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_138544584
Rekik mist PSV - Feyenoord door een schorsing.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:02:09 #259
Koekoek andere Atleti
pi_138544621
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Christus.
Veel potentie die gozer.

Rekik zojuist geel gepakt dus die is geschorst tegen ons.
pi_138544765
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Veel potentie die gozer.

Rekik zojuist geel gepakt dus die is geschorst tegen ons.
Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.
pi_138544870
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.
Wie bedoel je nu, Hupperts?
pi_138545011
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Christus.
Ziyech en Hupperts zou ik toch beiden graag bij Feyenoord zien hoor. In Ziyech zie ik nog meer talent dan Hupperts eerlijk gezegd.

Maar Hupperts stond al in de belangstelling van Ajax dacht ik dus die zal wel niet naar ons komen.
pi_138545050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wie bedoel je nu, Hupperts?
Yes.
pi_138545240
Ik vind die De Roon wel een baas. Ook nog 'eigen' opleiding.
pi_138545397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef Muto het volgende:
Ik vind die De Roon wel een baas. Ook nog 'eigen' opleiding.
Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?
pi_138545481
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?
Vijf of zes jaar in de jeugd bij ons. Daarna naar Sparta.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:32:41 #267
Koekoek andere Atleti
pi_138545792
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Yes.
Ik bedoel dan ook Ziyech :D

Hupperts vraag ik me ook af. Beter dan Schaken in deze vorm is ie wel, maar brengt hij genoeg op het niveau Feyenoord...
pi_138546368
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook Ziyech :D

Hupperts vraag ik me ook af. Beter dan Schaken in deze vorm is ie wel, maar brengt hij genoeg op het niveau Feyenoord...
Ik las ook niet echt goed nee :') :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:59:45 #269
Koekoek andere Atleti
pi_138547037
Zou toch godverdomme mooi zijn als PSV en Twente gewoon verliezen...

_O_
pi_138548158
De Par _O_
pi_138548273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zou toch godverdomme mooi zijn als PSV en Twente gewoon verliezen...

_O_
Als je dan morgen gewoon doet wat je moet doen en Vitesse verliest ook nog, dan sta je 7 punten los. Hoef je bij wijze van spreken alleen nog maar van cambuur te winnen.

maar Twente heeft net een doelpunt gemaakt :(
Feyenoord Rotterdam
pi_138548357
Ik vrees wel voor Twente. Die hebben echt een makkelijk schema.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:29:14 #273
268260 Dr.Mikey
pi_138548437
Van Psv zijn we af.
R.I.P DTS.
pi_138548442
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die kan er sowieso helemaal niks van.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_138548450
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
Ik vrees wel voor Twente. Die hebben echt een makkelijk schema.
Ja, ik schrok er ook best van. Winnen in eindhoven en Alkmaar, ik betwijfel het. :{
pi_138548486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Onbegrijpelijk ook waar en hoe hij die kaart haalde op scherp staande.
pi_138548524
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
pi_138548573
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
Het zou toch wel erg fijn zijn als we al voor AZ-uit zeker zijn van plek 2.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:34:09 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138548711
Morgen met het liefst een ruime voorsprong winnen zodat ons doelsaldo beter blijft dan die van Twente.
pi_138548725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Twee keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer verlies is waarschijnlijk ook niet genoeg. Twee keer winnen en twee keer gelijk gaat dan op doelsaldo. Drie keer winnen is voorronde.
pi_138548787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Twee keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer verlies is waarschijnlijk ook niet genoeg. Twee keer winnen en twee keer gelijk gaat dan op doelsaldo. Drie keer winnen is voorronde.
Pfoe, wat een gereken allemaal zeg.
Twente gaat ook wel een keertje gelijkspelen hoor.NEC uit, degradatie. Je weet het nooit.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:36:02 #282
268260 Dr.Mikey
pi_138548794
Speelt Nac nog ergens voor?
R.I.P DTS.
pi_138549012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt Nac nog ergens voor?
8 punten achter play-off plek, 4 voor op degradatieplek. Nee, niet echt dus
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:45:36 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549258
Ik heb meer vertrouwen in PSV-uit dan in AZ-uit. Maar eerst morgen maar eens winnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_138549462
Nou, dat was PSV :w
NAC prikt er ook nog wel eentje in, kan niet meer misgaan dit.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:51:46 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente is veeeel beter.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:52:00 #287
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549530
Dat bedoel ik: 0-2.
pi_138549542
quote:
:(
Feyenoord Rotterdam
pi_138549567
Sorry :@ :')
pi_138549573
quote:
Jinxer..
pi_138549618
Ach, alles in eigen hand ditdat
pi_138549636
quote:
:')
pi_138549666
3 uit 4 winnen en je bent er. Niet onmogelijk iig.
Al is dit wel een heel raar seizoen.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:56:38 #294
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138549717
Pizzagoatse :')
pi_138549718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Na Feyenoord-Ajax had ik getekend voor een 4e plek om eerlijk te zijn.
pi_138549754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Pizzagoatse :')
Ja wat
pi_138549792
http://www.bol.com/nl/p/f(...)it/9200000026409876/

Mooi! Die gaan we even kopen dus.
Feyenoord Rotterdam
pi_138549830
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:

Nice _O_

Nog niet gezien :@
pi_138549865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Eerst maar morgen, kijken we dan wel verder.
pi_138550650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:

Zeker. Ideaal als je mensen niet mee wilt nemen naar De Kuip maar ze toch een idee wilt geven wat dat nou is dat Feyenoordgevoel
pi_138550662
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')