Waar zegt hij dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Zegt die toch ook nergens? Hij zegt alleen dat Van Merwijk zich onsterfelijk belachelijk maakt en daar kan niemand het mee oneens zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Nergens letterlijk nee.quote:
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.
Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.
Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.
Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.
Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.
Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).
Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
En dat stoort mij heel erg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
quote:Technisch directeur Martin van Geel focust zich de komende weken op het binden van enkele talentvolle jeugdspelers van Varkenoord. Dat bevestigt het directielid zelf in de nieuwe uitgave van supportersmagazine Hand in Hand.
'We gaan de komende weken een aantal jongens uit de jeugd een contract aanbieden', begint de td. 'Dat zijn onder anderen Stef Gronsveld, Bart Nieuwkoop, Calvin Verdonk, Gustavo Hamer en Jari Schuurman. Binnenkort gaan we met hen afspreken en kijken of we hen langer aan Feyenoord kunnen binden.'
Van Geel weet verder te melden dat Rick Karsdorp, Rodny Lopes Cabral en Wessel Dammers de kans krijgen om zich in de voorbereiding te bewijzen onder de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Zij sluiten aan per 25 juni', zegt hij daarover.
Wie betaalt, bepaalt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
Aldus ADquote:Ronald Koeman heeft rigoureus de bezem door zijn winnende elftal gehaald voor de thuiswedstrijd morgen tegen laagvlieger RKC Waalwijk. De 51-jarige coach, die vandaag in Rotterdam een besloten training afwerkte, wijzigt zijn ploeg op maar liefst vier posities ten opzichte van het basiselftal dat woensdag in Almelo nog van Heracles won.
Bruno Martins Indi, Ruben Schaken, Tonny Vilhena en Mitchell Te Vrede zijn morgen in de Kuip hun basisplaats kwijt. De forse ingreep is opvallend omdat Koeman eerder in de week nog repte van 'never change a winning team'. Feyenoord won vier keer op rij in de competitie.
Voor de fitte international Martins Indi komt Miquel Nelom in de basiself. Door die verrassende ingreep verhuist Terence Kongolo weer naar het centrum van het elftal. Joris Mathijsen is nog niet hersteld van zijn kuitblessure.
Rechterspits Ruben Schaken wordt morgen vervangen door Wesley Verhoek, die dit seizoen zelden in actie kwam. Spits Mitchell Te Vrede verliest zijn plek, zoals verwacht, aan Graziano Pellè en Tonny Vilhena moet Ruud Vormer voorrang verlenen. Vilhena maakte woensdag in Almelo nog het winnende doelpunt.
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè, Boëtius.
Oké danquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Aldus AD
Vilhena was eindelijk weer lekker bezig
Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oké dan
Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Schaken eruit is ook logisch, ben benieuwd hoe Verhoek het gaat doen!
Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.
Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn.
Dat is waar!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
BMI heeft knieklachten, Koeman wil niets forceren voor PSV-uit. Verwacht zelf dat Schaken gewoon speelt en dat Verhoek op de plaats van Boetius speelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oké dan
Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Schaken eruit is ook logisch, ben benieuwd hoe Verhoek het gaat doen!
Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.
Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
Met name Van Merwijk inderdaad. Ze moeten wel open-minded die plannen bekijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.
De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
Nu is het voornamelijk sparen omdat ze op scherp staan en volgende week een zwaardere wedstrijd wordt verwacht dan morgen. Dan maakt het niet uit in welke competitie je speelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |