abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138535225
Mossou :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:19:23 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138535282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Waar zegt hij dat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138535357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Zegt die toch ook nergens? Hij zegt alleen dat Van Merwijk zich onsterfelijk belachelijk maakt en daar kan niemand het mee oneens zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138535465
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Nergens letterlijk nee.
Maar dat hij dat verzwijgt zegt genoeg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138535525
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138535599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138535670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
En dat stoort mij heel erg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:39:28 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138535676
Dat stuk van Mossou heeft toch totaal geen betrekking op de inhoudelijke verschillen tussen de verschillende plannen. Het gaat om de stuitende arrogante waarmee getracht werd HNS er wel even doorheen te drukken, en nu andere alternatieven plots ook realistisch blijken te zijn ze wijselijk hun mond houden en op hun plek blijven zitten.
2000 light years from home
pi_138536628
quote:
Technisch directeur Martin van Geel focust zich de komende weken op het binden van enkele talentvolle jeugdspelers van Varkenoord. Dat bevestigt het directielid zelf in de nieuwe uitgave van supportersmagazine Hand in Hand.

'We gaan de komende weken een aantal jongens uit de jeugd een contract aanbieden', begint de td. 'Dat zijn onder anderen Stef Gronsveld, Bart Nieuwkoop, Calvin Verdonk, Gustavo Hamer en Jari Schuurman. Binnenkort gaan we met hen afspreken en kijken of we hen langer aan Feyenoord kunnen binden.'

Van Geel weet verder te melden dat Rick Karsdorp, Rodny Lopes Cabral en Wessel Dammers de kans krijgen om zich in de voorbereiding te bewijzen onder de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Zij sluiten aan per 25 juni', zegt hij daarover.
pi_138538411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wie betaalt, bepaalt.
pi_138538874
quote:
Ronald Koeman heeft rigoureus de bezem door zijn winnende elftal gehaald voor de thuiswedstrijd morgen tegen laagvlieger RKC Waalwijk. De 51-jarige coach, die vandaag in Rotterdam een besloten training afwerkte, wijzigt zijn ploeg op maar liefst vier posities ten opzichte van het basiselftal dat woensdag in Almelo nog van Heracles won.

Bruno Martins Indi, Ruben Schaken, Tonny Vilhena en Mitchell Te Vrede zijn morgen in de Kuip hun basisplaats kwijt. De forse ingreep is opvallend omdat Koeman eerder in de week nog repte van 'never change a winning team'. Feyenoord won vier keer op rij in de competitie.

Voor de fitte international Martins Indi komt Miquel Nelom in de basiself. Door die verrassende ingreep verhuist Terence Kongolo weer naar het centrum van het elftal. Joris Mathijsen is nog niet hersteld van zijn kuitblessure.

Rechterspits Ruben Schaken wordt morgen vervangen door Wesley Verhoek, die dit seizoen zelden in actie kwam. Spits Mitchell Te Vrede verliest zijn plek, zoals verwacht, aan Graziano Pellè en Tonny Vilhena moet Ruud Vormer voorrang verlenen. Vilhena maakte woensdag in Almelo nog het winnende doelpunt.

Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè, Boëtius.
Aldus AD

Vilhena was eindelijk weer lekker bezig :X
pi_138538926
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
pi_138538939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Aldus AD

Vilhena was eindelijk weer lekker bezig :X
Oké dan :o
Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Schaken eruit is ook logisch, ben benieuwd hoe Verhoek het gaat doen!
pi_138538963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138538976
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
pi_138538987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
Dat is waar!
pi_138538988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

BMI heeft knieklachten, Koeman wil niets forceren voor PSV-uit. Verwacht zelf dat Schaken gewoon speelt en dat Verhoek op de plaats van Boetius speelt.

Verder neem ik dit niet al te serieus allemaal, aangezien het AD de verwachte opstelling met enige regelmaat gewoon fout hebben.
pi_138539015
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138539018
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
pi_138539042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
pi_138539057
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
Ik ook niet.
pi_138539074
Verhoek :D :').
pi_138539099
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
Met name Van Merwijk inderdaad. Ze moeten wel open-minded die plannen bekijken.
Maar ze moeten natuurlijk wel kritisch blijven. Zeker omdat wij daar geen kans voor krijgen, doordat de plannen geheim zijn.
pi_138539381
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nu is het voornamelijk sparen omdat ze op scherp staan en volgende week een zwaardere wedstrijd wordt verwacht dan morgen. Dan maakt het niet uit in welke competitie je speelt.

Had alleen verwacht dat Clasie rust zou krijgen, omdat hij woensdag ook weer een op zijn schouder viel.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:48:10 #225
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138539417
Verhoek en Nelom. Dat wordt weer een ouderwets middagje kankeren op de tribune.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')