Nonchalant oogt vilhena soms wel ja als je hem terug ziet lopen idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat het bij Vilhena echt aan mentaliteit schort. Hoe vaak hij wel niet z'n man laat lopen en er maar wat achteraan sjokt. Hij oogt vaak zo nonchalant. Als is dat wellicht ook gewoon zijn houding.
Maar je bedoelt dat Clasie ook niet echt grote stappen heeft gezet dit seizoen? Ik vind het bij hem moeilijk in te schatten. Wisselvallig is hij sowieso. De ene week speelt hij grandioos en de andere week is er veel aan te merken op z'n handelingssnelheid en wordt hij overlopen. Z'n steekpassjes zijn wel prima overigens. Heeft ook al veel assists op zijn naam staan.
Maar de grootste stappen worden momenteel gezet door spelers als Boetius, Kongolo, en Van Beek inderdaad.
Speelde vorig jaar iig al basis tegen Heracles (vorig seizoen in de uitwedstrijd dus), dus hij pakte toen al af en toe een wedstrijd mee. Daarbij stond het verdedigend nou ook weer niet zo slecht dat Kongolo er in moest komen, maar hij doet het nu prima jaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Nonchalant oogt vilhena soms wel ja als je hem terug ziet lopen idd.
De laatste weken komt Clasie langzaam weer in zijn vorm. Het ligt er ook aan hoe Feyenoord speelt als de ruimte's te groot worden hebben we probleem dan kan Clasie het niet belopen meer. Houd je de ruimtes klein dan komt Clasie veel beter tot zijn recht.
En wat betreft Kongolo onbegrijpelijk dat hij niet eerder speelde echt een hele goeie verdediger voor de toekomst blijft rustig doet geen domme dingen.
Dorpsstraat 818quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat gekanker op teletekst de hele dag aan moeten horen
Zo nam ik mijn neefje van 4 mee tegen NAC thuis toen Leonardo daar nog speelde, heel de tijd lette ik netje op mijn woorden, tot ik ineens uit mijn slof en begon te kankeren op Leonardo, die woorden heeft mijn neefje toen ook onthouden hahaha.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd!
quote:De verkenners beslisten onlangs dat BAM én Red de Kuip de enige partijen zijn die nog meedingen voor het project van een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Reden voor architect Erick van Egeraat om een brief te schrijven aan de gemeente en Feyenoord met het vriendelijke verzoek om zijn plan alsnog te laten doorstromen naar de volgende ronde. De trojka geeft Van Egeraat geen nieuwe kans.
'Hij wilde een verdieping van het veld, en dat levert problemen op met de zichtlijnen', beargumenteert Wim van Sluis van de trojka de beslissing. 'Dat is dus jammer. We gaan geen geld steken in plannen die niet optimaal zijn', legt hij in het Rotterdams Dagblad uit.
De impressies over een complete metamorfose van de omgeving met winkelcentrum, woontorens en een evenementenhal waren prachtig, zegt woordvoerder Van Sluis. 'Dat is de discussie ook niet. Maar we zijn aangesteld om huisvesting voor Feyenoord te onderzoeken. Aan die opdracht voldoen we.'
De oud-wethouder wuift de kritiek weg over een onduidelijke procedure. 'We hebben gezegd dat alle inspanningen voor eigen risico zijn, en op eigen kosten paatsvinden. Ook Van Egeraat was hiervan op de hoogte en heeft zich eraan geconformeert.'
quote:In het nieuwe magazine van de Feyenoord Supportersvereniging, "Hand in Hand", ondermeer een interview met middenvelder Jordy Clasie, die in het magazine zegt: 'Ik moet mezelf nog flink verbeteren.' Feyenoord is nog altijd in de race voor de tweede plaats en Europees voetbal. Clasie heeft het wereldkampioenschap in Brazilië als mogelijk extraatje in het verschiet. Voldoende om over te praten dus.
Het seizoen zit er bijna voor je op en we kunnen vaststellen opnieuw geen kampioenschap, teleurstellend?
"Ik heb dubbele gevoelens over dit seizoen. Aan de ene kant klopt het dat we de titel weer niet hebben gewonnen, dus in die zin is het teleurstellend. Aan de andere kant doen we nog steeds mee om de tweede plaats. Ajax maakt nu eenmaal de minste fouten. Wedstrijden die wij op een lullige manier weggaven, wisten zij wel te winnen. En dan kom je een heel eind om kampioen van Nederland te worden. De tweede plaats geeft recht op de voorronde Champions Leaque. Als we die halen, hebben we toch een heel aardig seizoen gehad.'
Ben je tevreden over je eigen spel dit seizoen?
"Soms ging het heel aardig en soms niet, het is me wel duidelijk geworden dat ik mezelf op een paar punten nog flink moet verbeteren. Aan mijn fysieke kracht bijvoorbeeld, daaraan werk ik heel gericht. Ook in de passing kan ik nog een stuk constanter worden. Dat zijn dingen waar ik het met trainer Ronald Koeman over heb. Vind het jammer dat hij vertrekt. Hij is de man die mij drie jaar geleden de kans heeft gegeven. Ik heb flinke stappen gemaakt onder Koeman, ben zelfs international geworden. Dat vergeet je niet zomaar als voetballer. Ik hoop echt dat Koeman hierna goed terecht komt."
Je maakt een goed kans om mee te gaan naar het WK?
"Het zou het een droom zijn die uitkomt als ik mee mag naar het WK. Maar ik ben er op dit moment nog niet mee bezig en dat meen ik echt. Ik heb met Feyenoord nog een paar belangrijke potjes te gaan, waarin we ons naar de voorronde Champions Leaque moeten spelen. Als het seizoen voorbij is, ga ik aan Oranje denken.
Het WK is een uitgelezen mogelijkheid een internationale transfer te verdienen?
"Ik heb tot 2016 bijgetekend en heb het geweldig naar mijn zin bij Feyenoord. Heb het gevoel dat ik hier nog een betere speler kan worden. Het klopt dat er destijds belangstelling voor mij is er geweest. Maar ik wilde gewoon dolgraag bij deze club blijven. Ik speel al dertien jaar voor Feyenoord en De Kuip ben ik als mijn tweede huis gaan beschouwen."
Lees het gehele interview met Clasie in Hand in Hand nummer 8 van dit seizoen.
Leek me wel een aardig spelertje.quote:Rick Dekker vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Feyenoord. De middenvelder en aanvoerder van de A1 krijgt definitief geen profcontract. Dekker speelde dit seizoen in de oefenwedstrijden tegen RKC Waalwijk, Jong FC Groningen, Excelsior en FC Basel.
Nusukan Surakarta speelt volgend jaar voor (SC) Feyenoord C1. Indonesisch talent was eerder al op proef.
quote:Met vier overwinningen op rij zet Feyenoord grote stappen in de strijd om de tweede plaats van de eredivisie die recht geeft op het spelen van voorronde Champions League. Die serie kan niet los gezien worden van het goede spel van Stefan de Vrij die zich hervonden heeft. 'Dit voelt ook als mijn beste periode van het seizoen', meent hij zelf in het Algemeen Dagblad.
De centrale verdediger kon dit seizoen op veel kritiek rekenen. Dat kostte hem onder andere zijn plek in Oranje. 'Die kritiek was nieuw, zeker de hoeveelheid. Maar ik heb het idee dat mijn prestaties dit seizoen een stijgende lijn vertonen. Ik begon slecht, maar heb mij hersteld. Zeker na de winterstop speel ik constant.'
Het kampioenschap is vergeven en dus gaat Feyenoord vol voor plek twee. 'We moeten gewoon de tweede plek veiligstellen. Al zal die niet meer zo uitgelaten worden gevierd als twee seizoenen geleden. We waren daarvoor als tiende geëindigd en niemand verwachtte iets van ons. Nu was er een bepaald verwachtingspatroon.'
Over zijn toekomst is De Vrij, die tot medio 2015 in De Kuip vastligt, kort. 'Er zijn geen gesprekken, eerst maken wij het seizoen af. Die tweede plek pakken, dan kijken we verder. Klinkt simpel, maar zo staat 't ervoor.'
quote:Politie rukt uit na alarm over emotionele Feyenoordfan
De politie is woensdagavond in Spijkenisse uitgerukt voor een emotionele Feyenoordfan. Buren alarmeerden de politie vanwege het hevige geschreeuw dat uit zijn woning kwam.
Agenten die poolshoogte namen, troffen een man aan die voor de tv erg luidruchtig meeleefde met de wedstrijd van de Rotterdammers bij Heracles. De wedstrijd werd gewonnen door Feyenoord met 2-1.
quote:Feyenoord speelt op dertien april een belangrijke uitwedstrijd in strijd om de tweede plaats tegen PSV in Eindhoven. Voor deze wedstrijd zijn er in totaal 1200 kaarten beschikbaar. Morgen gaan de laatste 580 kaarten in de verkoop voor Silvercardhouders.
present en winnaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:57 schreef Bombvis het volgende:
Hoeveel FOK!ers waren hierbij eigenlijk aanwezig? Of gaan die alleen voor het zomertoernooi?
Speelde hij juist niet wel aardig in die oefenpotjes? Nja...quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Speelde hij juist niet wel aardig in die oefenpotjes? Nja...
Wat een wedstrijd was dat! Inter dacht het wel even met een B-team te kunnen doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Grifte het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2001-02/winnen-in-san-siro/
Kippenvel. Hans van Vliet
Een eigen doelpunt van Cordobaaaaaaaa..... maar die telt ooook!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Grifte het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2001-02/winnen-in-san-siro/
Kippenvel. Hans van Vliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |