abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 18:38:08 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138478018

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138478081
Kampioenschap in zicht was een betere TT
pi_138478172
De Vitesse TT klopt niet. :)
pi_138478195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse? Oh die club waar iedereen over een paar jaartjes al niet eens meer van kan herinneren dat het uberhaubt ooit bestaan heeft.
pi_138478218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
pi_138478230
New Chelsea bedoel ik
pi_138478454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

quote:
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
pi_138478527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

[..]

De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
Laat een man dromen potdomme
pi_138478579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:57 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Laat een man dromen potdomme
Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478765
Ik droom iets realistischer. Wij winnen en Twente/psv verliezen. Dan kan je psv en AZ dus verliezen en alsnog 2e worden _O_
pi_138478771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
en toch heb ik hoop en laat die klap dan maar hard aankomen dan droom ik toch wel weer van een cl finale of trouwens europa cup 2 is ook prima :D
pi_138478796
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
pi_138478834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
pi_138478900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
Mijn voorspelling over ene G. Fernández kwam helaas ook uit tijdens Zwolle-uit ;(
pi_138478991
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Hehe :D
Feyenoord Rotterdam
pi_138479010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Haha :D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138479270
quote:
_O-
pi_138479449
quote:
_O- _O-

Moet zeggen dat ik en m'n pa ook zo zijn. Onze buurman was zo iemand die niks volgde en dan om 19:00 Studio Sport keek. Alleen vanwege ons geschreeuw wist hij de uitslag van Feyenoord altijd al _O- en omdat hij ook Feyenoorder is vond hij dat niet leuk. Nu heeft ie FoxSports genomen :D

Heeft ie trouwens nog geluk gehad dat dat alleen bij uitwedstrijden was, want thuis zitten we uiteraard in De Kuip :7
  donderdag 3 april 2014 @ 19:22:43 #20
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138479514
quote:
Hehe

Moet zeggen dat ik ook wel zo schreeuw, al heb ik (blijkbaar) geen buren die dat storend genoeg vinden om een agent op te trommelen.
pi_138479584
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
pi_138479645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
Ik zit dus bij de boven buren tegenwoordig met een uitwedstrijd omdat dat ook een groot Feyenoord supporter is. Zo kan het ook, dat had ik een jaar of 2 geleden nooit zo voorgesteld. :D
pi_138479820
Hopen maar dat Vilhena voorlopig nog niet naar Spurs of zo gaat ff dipje gehad maar de laatste tijd speelt hij weer als een baas.
blablablabla
pi_138479838
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138479915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:31 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
:D

Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd! :')
pi_138480024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd! :')
_O-

Ik zat een keer achter een man die in de eerste helft de scheids uitschold voor nazi, en in de tweede helft voor jodenvriend. |:( |:(

Bij de wedstrijd tegen Kuban Krasnodar heb ik ook verschrikkelijk asociaal zitten schelden en schreeuwen in de Kuip, ik was voor het eerst in mijn eentje gegaan en besloot dat het ook maar de laatste keer was. :X
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138480061
quote:

[..]

Dat heb ik dus als ik in de kuip zit ook zo nu en dan eens. Ik zit dan in het vrij gemengde vak E waar soms ook wat kinderen zitten maar ook een wijf een paar plaatsen achter ons die zo nu en dan he-le-maal doordraait. Wat daar allemaal uitkomt is echt niet normaal meer en dan kijken die kinderen om? WTF?
pi_138480204
quote:

[..]

Ik zat een keer in de Kuip naast een dikke vent die iedere tien seconden wel een keer 'kanker' riep. :')

Zal HMF wel zijn geweest.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138480275
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik zat een keer in de Kuip naast een dikke vent die iedere tien seconden wel een keer 'kanker' riep. :')

Zal HMF wel zijn geweest.

Zo zat ik een keer naast een vent die bij elk balcontact van Feyenoord 'schieten!!' riep :')
pi_138480762
Bruno Martens Indi met breaking news....

quote:
Bruno Martins Indi kon afgelopen winter een lucratief contract tekenen bij Benfica. Dat onthult de verdediger in Voetbal International. De Portugese topclub deed een bod, maar Feyenoord weigerde mee te werken.

Martins Indi legt uit dat niet alle kampen het met elkaar eens waren om te vertrekken. “Als het gaat om een transfer, heb je te maken met meerdere partijen”, legt de Oranje-international uit in het voetbalblad. “Ik kan het wel willen, maar ik sta nog onder contract bij Feyenoord, dat ook wat te zeggen heeft. Dus ben je in dat opzicht nooit helemaal de baas.”

Toch is Martins Indi niet van plan de Kuip zomaar te verlaten. “Ik vind dat ik pas moet gaan als de tijd rijp is, wanneer alles klopt. Dat was afgelopen winter niet het geval. Ik heb niks te zeggen over Benfica. Misschien wil ik wel Mister Feyenoord worden, maar is die mogelijkheid er? Wat ik probeer uit te leggen: mijn gevoel zal mij altijd vertellen welke keuze ik moet maken, als het zo ver is”, aldus ‘BMI’.

Woensdagavond viel de verdediger nog geblesseerd uit en moet hij aangeslagen het veld afgedragen worden. De blessure bleek uiteindelijk mee te vallen, zo liet de club uit Rotterdam via haar officiële kanalen weten. Martins Indi zal zondag tegen RKC ‘gewoon’ van de partij zijn, als Feyenoord de tweede plaats wil verstevigen.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:56:20 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138480917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Dat kan iedereen wel geweest zijn. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138481139
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan iedereen wel geweest zijn. :')
Dat weet ik, maar achteraf moest ik toch lachen dat zo'n man het voor elkaar krijgt om letterlijk 90 minuten lang aan één stuk door te kankeren op Feyenoord. Zo slecht was het spel niet eens.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138481175
Over gekanker en meeleven in De Kuip kan ik ook nog wel een boompje opzetten.

Ik kom in het dagelijks leven vrij netjes en bescheiden over, maar de meeste mensen in mijn omgeving weten van mijn passie voor Feyenoord al bijna m'n gehele leven.

Vandaar dus dat ik geregeld de vraag kreeg van belangstellenden of ze ook een keertje mee mochten naar De Kuip. Dat wilden ze weleens meemaken.

Vervolgens zien ze een hele andere kant van mij omdat ik niet in staat ben me in te houden tijdens zo'n wedstrijd. :')

Zo erg dat ik naast me geregeld hoorde "nou nou nou nou". :@

Sindsdien hoef ik niemand meer mee te nemen.
pi_138481271
quote:
Sprikri represent pre pre pre.
pi_138481404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik kom in het dagelijks leven vrij netjes en bescheiden over, maar de meeste mensen in mijn omgeving weten van mijn passie voor Feyenoord al bijna m'n gehele leven.

Vandaar dus dat ik geregeld de vraag kreeg van belangstellenden of ze ook een keertje mee mochten naar De Kuip. Dat wilden ze weleens meemaken.

Vervolgens zien ze een hele andere kant van mij omdat ik niet in staat ben me in te houden tijdens zo'n wedstrijd. :')

Ach ja, zondag mogen we weer kankeren op Feyenoord. :) Hopelijk is er weer zo'n lekker zonnetje als vorige week.
Feyenoord Rotterdam
pi_138482035
quote:

Dat komt mij ook wel bekend voor, maar omdat ik dat van mezelf weet neem ik sowieso niemand mee waarmee ik anders ook niet ga. Ga ik liever alleen, is beter voor m'n sociale contacten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 20:29:03 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138482155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Hopen maar dat Vilhena voorlopig nog niet naar Spurs of zo gaat ff dipje gehad maar de laatste tijd speelt hij weer als een baas.
Wát? :')
4045
onlogisch
pi_138482305
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft de afgelopen weken weer 2x gescoord. Dan is alles weer gauw vergeten.
pi_138482347
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gisteren belangrijk met zijn goal en vorige week ook gescoord. Verder beter aan de bal en minder slordig in zin passing.
blablablabla
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 20:33:47 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138482360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij heeft de afgelopen weken weer 2x gescoord. Dan is alles weer gauw vergeten.
Dat blijkt wel ja. Veruit de zwakste bij Feyenoord als je enkel kijkt naar zijn ontwikkeling. Een pijnlijke constatering is ook wanneer je puur naar de ontwikkeling van spelers kijkt Clasie toch snel op een 2e plek komt. :{
4045
onlogisch
pi_138482444
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat blijkt wel ja. Veruit de zwakste bij Feyenoord als je enkel kijkt naar zijn ontwikkeling. Een pijnlijke constatering is ook wanneer je puur naar de ontwikkeling van spelers kijkt Clasie toch snel op een 2e plek komt. :{
Hij is pas 19 he, misschien verwacht jij wel te veel dat denk ik eerder. Niet voor niets dat Spurs interesse hebben.
blablablabla
pi_138482695
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb sterk de indruk dat het bij Vilhena echt aan mentaliteit schort. Hoe vaak hij wel niet z'n man laat lopen en er maar wat achteraan sjokt. Hij oogt vaak zo nonchalant. Als is dat wellicht ook gewoon zijn houding.

Maar je bedoelt dat Clasie ook niet echt grote stappen heeft gezet dit seizoen? Ik vind het bij hem moeilijk in te schatten. Wisselvallig is hij sowieso. De ene week speelt hij grandioos en de andere week is er veel aan te merken op z'n handelingssnelheid en wordt hij overlopen. Z'n steekpassjes zijn wel prima overigens. Heeft ook al veel assists op zijn naam staan.

Maar de grootste stappen worden momenteel gezet door spelers als Boetius, Kongolo, en Van Beek inderdaad.
pi_138483072
quote:
ik was het niet :P
pi_138483450
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bruno Martens Indi met breaking news....

[..]

Dat zijn wel verstandige woorden vind ik. Kunnen die achterlijke die nu bij Twente, Zwolle, PSV, en ergens in 3e divisies in het buitenland spelen toch wel een voorbeeld aan nemen.
pi_138485586
Ik zie vilhena de afgelopen wedstrijd juist ook meer strijd leveren en iets beter voetballen, al vind ik dat hij nog beter kan. Je ziet hem nu geregeld sneller omschakelen van aanval naar verdediging wat hij vaak niet deed.
pi_138485734
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:57 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zijn wel verstandige woorden vind ik. Kunnen die achterlijke die nu bij Twente, Zwolle, PSV, en ergens in 3e divisies in het buitenland spelen toch wel een voorbeeld aan nemen.
Dat waren inderdaad vergelijkbare situaties :')
pi_138485837
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik was het niet :P
Jij schreeuwt alleen als ik je volblaf.
pi_138485920
En over schelden/schreeuwen/kankeren in de Kuip; ik ging eens uit m'n plaat dat het godverdomme weer helemaal niets was, dat ze er geen fuck van konden, etc etc. Krijg ik de opmerking dat ik m'n muil moet houden omdat 'we toch 3-0 voorstaan'. Ja pleur op, dat merken we dit seizoen wel. Nooit verzwakken!
pi_138485962
quote:

De vader van een vriend wilde ooit een keer mee naar de Kuip.. hij was er jaren niet geweest. Het was een hele rustige, christelijke man. Hij is daarna nooit meer gegaan. Geschrokken van al het gescheld.. was op vak X geloof ik.. dat was ook niet het ideale vak voor hem.
pi_138486138
quote:

Precies zo ben ik ook als ik in de kuip ben dan gaat er een soort van knop om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')