Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje.
Is sowieso niet best bezig laatste weken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
Nou ja, ik vind het vrij opmerkelijk dat hij dus indirect zegt dat de verkenners die hij heeft aangesteld heeft, eigenlijk slecht werk hebben afgeleverd. Dat vind ik erg zielig. Sowieso opmerkelijk dat zowel Van Merwijk als Gudde niet hebben gereageerd op de uitkomsten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.
Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.
Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in. Trouwens ging die bal er via de verdediger in, die had die bal moeten hebben..quote:
Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in.
Mooie Courtoisredding net.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.
Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.
Die was wel heerlijk jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
Als het waar is...twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
Supportersvereniging zit erin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
Ik dacht wel gehoord te hebben dat Gudde en van Merwijk zich gaan schikken in het advies van het trojka. Lijkt me ook niet heel verstandig als ze het advies compleet negeren en alsnog voor bijvoorbeeld VW gaan ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
quote:Tonny Vilhena is niet van plan om De Kuip op korte termijn te verlaten. De middenvelder van Feyenoord brak eind vorig jaar met zaakwaarnemer Mino Raiola, die zijn cliënt deze zomer graag had weggebracht. ‘Dat waren zijn woorden, maar hij kan niet over mij beslissen’, zegt Vilhena over zijn oude spelersagent tegenover RTV Rijnmond.
De Stellar Group heeft het 19-jarige talent nu onder contract en die pushen Vilhena niet om naar het buitenland te gaan. Dat wil de jeugdinternational ook helemaal niet. ‘In de jeugd kon ik ook al naar het buitenland. Als je als jonge jongen al droomt van De Kuip dan wil je hier gewoon nog een aantal jaar spelen.’
Vilhena kende een moeizame eerste seizoenshelft. ‘Ik zat een tijdje in een dip. Daar krijgt elke speler mee te maken. Ik ben pas 19, dus dat mag’, vindt de linkshalf die ooit als vaste aanvallende middenvelder wil spelen. Mopperen over zijn huidige plek doet hij niet. ‘Nee, het is niet frustrerend. Ik mag niet klagen: als je speelt dan doe je het al heel goed.’
Klinkt niet als veel goeds inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-niet-wenselijk.html artikeltje. Wat een mongool joh, die merwijk.
Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klinkt niet als veel goeds inderdaad.
Al zijn het misschien inderdaad geen top plannen.
In het kader van transparantie hebben ze ze ook nog niet openbaar gemaakt.
Een waar woord.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden.
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het nou met die mega gekke sponsor dan? Al nieuws?
Duurt wel lang idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het nou met die mega gekke sponsor dan? Al nieuws?
en, wat vind hij er slecht aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.
Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.
Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
Tomaat heeft een ongezonde aversie tegen RDK, dus die zal er nooit wat in gaan zien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |