abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:00:26 #141
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138513118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen ;(
Geef Rutten gewoon een kans.
pi_138513168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Geef Rutten gewoon een kans.
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Of zie jij Feyenoord onder zijn bezielende leiding kampioen worden? :P
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:42:44 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138514731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Het wordt volgend jaar sowieso een lastig jaar. Onze sterkhouders zullen gaan vertrekken. Ik ben benieuwd wat van Geel mag investeren.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:48:53 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138515012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138515358
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138515454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
Dat sowieso, Vitesse zal wel wegvallen uit de top, het hangt uiteraard af hoeveel spelers er weggaan.
pi_138515586
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Drie man hebben het er niet uit weten te krijgen. Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst. Niet de minsten. Uiteindelijk moeten de spelers het toch echt zelf doen.
pi_138515675
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Als het waar is... :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138515746
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138515773
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
pi_138515804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje.
Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II. :')

Gun Dordt wel een promotie-stunt.
pi_138515825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
Is sowieso niet best bezig laatste weken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138515842
Topper tegen Willem II uiteraard.
pi_138515979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
Nou ja, ik vind het vrij opmerkelijk dat hij dus indirect zegt dat de verkenners die hij heeft aangesteld heeft, eigenlijk slecht werk hebben afgeleverd. Dat vind ik erg zielig. Sowieso opmerkelijk dat zowel Van Merwijk als Gudde niet hebben gereageerd op de uitkomsten.

Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
pi_138516004
quote:
Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in. Trouwens ging die bal er via de verdediger in, die had die bal moeten hebben..
pi_138516083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in.
Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
pi_138516148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.
Mooie Courtoisredding net.
pi_138516190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
Die was wel heerlijk ja :o
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:17:28 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516195
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')