Iets over celdeling in Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Permban weer? Wat haalt die gozert iedere keer toch uit?
Waarom?quote:
Waar heb je gezeten dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb hem geen gekke dingen zien doen.
Schaken eruit is ook wel meer dan terecht.quote:
Mwa, geen banwaardige gekke dingenquote:
Ziyech halen als hij het niet erg vindt om aan de buitenkant te spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Schaken eruit is ook wel meer dan terecht.
Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.
Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
Ziyech wordt wel lastig als je deze zomer er weinig uithaalt. Maar ik denk dat een vervanger voor Schaken meer prioriteit heeft dan Ziyech.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.
Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
Ik zie in Manu geen basisspeler eerlijk gezegd. Maar af en toe een keertje als we Europees spelen om Boëtius rust te geven en als invaller zal hij wel bruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
En dan nog een nieuwe spits zoeken en eventuele opvangers voor bijvoorbeeld een Clasie, BMI enzovoorts.
eén vraagje: kunnen Manu en Boetius allebei in het systeem spelen?
Dan zou je Manu terughalen op de plek van Schaken en Boetius kan dan op zijn plek blijven.
Geweldige aanwinst?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Veel potentie die gozer.
Rekik zojuist geel gepakt dus die is geschorst tegen ons.
Wie bedoel je nu, Hupperts?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.
Ziyech en Hupperts zou ik toch beiden graag bij Feyenoord zien hoor. In Ziyech zie ik nog meer talent dan Hupperts eerlijk gezegd.quote:
Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef Muto het volgende:
Ik vind die De Roon wel een baas. Ook nog 'eigen' opleiding.
Vijf of zes jaar in de jeugd bij ons. Daarna naar Sparta.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?
Ik bedoel dan ook Ziyechquote:
Ik las ook niet echt goed neequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook Ziyech
Hupperts vraag ik me ook af. Beter dan Schaken in deze vorm is ie wel, maar brengt hij genoeg op het niveau Feyenoord...
Als je dan morgen gewoon doet wat je moet doen en Vitesse verliest ook nog, dan sta je 7 punten los. Hoef je bij wijze van spreken alleen nog maar van cambuur te winnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zou toch godverdomme mooi zijn als PSV en Twente gewoon verliezen...
Die kan er sowieso helemaal niks van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rekik mist PSV - Feyenoord door een schorsing.
Ja, ik schrok er ook best van. Winnen in eindhoven en Alkmaar, ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
Ik vrees wel voor Twente. Die hebben echt een makkelijk schema.
Onbegrijpelijk ook waar en hoe hij die kaart haalde op scherp staande.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rekik mist PSV - Feyenoord door een schorsing.
Het zou toch wel erg fijn zijn als we al voor AZ-uit zeker zijn van plek 2.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
Twee keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer verlies is waarschijnlijk ook niet genoeg. Twee keer winnen en twee keer gelijk gaat dan op doelsaldo. Drie keer winnen is voorronde.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |