abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138535225
Mossou :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:19:23 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138535282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Waar zegt hij dat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138535357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
Zegt die toch ook nergens? Hij zegt alleen dat Van Merwijk zich onsterfelijk belachelijk maakt en daar kan niemand het mee oneens zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138535465
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Nergens letterlijk nee.
Maar dat hij dat verzwijgt zegt genoeg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138535525
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138535599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een matig stukkie van Mossou.

Natuurlijk snijdt hij terecht aan dat er belachelijk slecht is gecommuniceerd. Dat moge duidelijk zijn, daar blinkt men bij Feyenoord niet in uit.

Ook zouden ze daaruit hun conclusies moeten trekken wat mij betreft.

Maar er is volgens mij altijd gezegd dat renovatie minder exploitabel en minder voordelig zou uitpakken voor Feyenoord, en volgens mij is dat ook zo.

Ook is er natuurlijk geschermd met een bepaalde technische levensduur van De Kuip, het bekende onderzoek dat door velen in twijfel wordt getrokken geloof ik. Maar het enige dat daarin stond - zover ik weet - is dat De Kuip weliswaar langer dan 50 jaar mee zou kunnen gaan, maar dat na 50 jaar de kosten voor het onderhoud en renovatie dusdanig hoog zouden worden dat dat niet zou opwegen tegen de baten.

Ergens is het dan ook wel veelzeggend dat beide renovatievarianten die nu zijn overgebleven uitgaan van een periode van..... precies, 50 jaar. Terwijl nieuwbouw een verwachtte levensduur heeft van 75 jaar (natuurlijk is dat ook nog maar afwachten in de praktijk).

Verder weten we nu nog vrij weinig over de overgebleven varianten. Geen businesscase, niks.
Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
pi_138535670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, dat vind ik ook jammer. Maar ook van de varianten die het niet zijn geworden, weten we nog niks. Is zonde, want zo kunnen wij nooit bepalen wat het beste zal zijn voor Feyenoord, in plaats van dat er voor ons gekozen wordt.
En dat stoort mij heel erg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:39:28 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138535676
Dat stuk van Mossou heeft toch totaal geen betrekking op de inhoudelijke verschillen tussen de verschillende plannen. Het gaat om de stuitende arrogante waarmee getracht werd HNS er wel even doorheen te drukken, en nu andere alternatieven plots ook realistisch blijken te zijn ze wijselijk hun mond houden en op hun plek blijven zitten.
2000 light years from home
pi_138536628
quote:
Technisch directeur Martin van Geel focust zich de komende weken op het binden van enkele talentvolle jeugdspelers van Varkenoord. Dat bevestigt het directielid zelf in de nieuwe uitgave van supportersmagazine Hand in Hand.

'We gaan de komende weken een aantal jongens uit de jeugd een contract aanbieden', begint de td. 'Dat zijn onder anderen Stef Gronsveld, Bart Nieuwkoop, Calvin Verdonk, Gustavo Hamer en Jari Schuurman. Binnenkort gaan we met hen afspreken en kijken of we hen langer aan Feyenoord kunnen binden.'

Van Geel weet verder te melden dat Rick Karsdorp, Rodny Lopes Cabral en Wessel Dammers de kans krijgen om zich in de voorbereiding te bewijzen onder de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Zij sluiten aan per 25 juni', zegt hij daarover.
pi_138538411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wie betaalt, bepaalt.
pi_138538874
quote:
Ronald Koeman heeft rigoureus de bezem door zijn winnende elftal gehaald voor de thuiswedstrijd morgen tegen laagvlieger RKC Waalwijk. De 51-jarige coach, die vandaag in Rotterdam een besloten training afwerkte, wijzigt zijn ploeg op maar liefst vier posities ten opzichte van het basiselftal dat woensdag in Almelo nog van Heracles won.

Bruno Martins Indi, Ruben Schaken, Tonny Vilhena en Mitchell Te Vrede zijn morgen in de Kuip hun basisplaats kwijt. De forse ingreep is opvallend omdat Koeman eerder in de week nog repte van 'never change a winning team'. Feyenoord won vier keer op rij in de competitie.

Voor de fitte international Martins Indi komt Miquel Nelom in de basiself. Door die verrassende ingreep verhuist Terence Kongolo weer naar het centrum van het elftal. Joris Mathijsen is nog niet hersteld van zijn kuitblessure.

Rechterspits Ruben Schaken wordt morgen vervangen door Wesley Verhoek, die dit seizoen zelden in actie kwam. Spits Mitchell Te Vrede verliest zijn plek, zoals verwacht, aan Graziano Pellè en Tonny Vilhena moet Ruud Vormer voorrang verlenen. Vilhena maakte woensdag in Almelo nog het winnende doelpunt.

Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè, Boëtius.
Aldus AD

Vilhena was eindelijk weer lekker bezig :X
pi_138538926
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
pi_138538939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Aldus AD

Oké dan :o
Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Schaken eruit is ook logisch, ben benieuwd hoe Verhoek het gaat doen!
pi_138538963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer erin vind ik geen gekke keuze, omdat je natuurlijk veel dode spelmomenten verwacht.
Aan de andere kant, Vilhena was aardig goed bezig inderdaad, de laatste tijd. BMI eruit vind ik wel opmerkelijk. Te Vrede is logisch.
Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138538976
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Zie net pas in FC Rijnmond wat die Van Merwijk geroepen heeft. Onmogelijk dat die man nog blijft. Verwacht ook dat hij er wel uitgebonjourd wordt wanneer er een plan gekozen is. Wanneer de grote jongens van BAM of de bedrijven achter RdK aan tafel komen wordt Van Merwijk gewoon vriendelijk verzocht op te tyften.

Zelfde geldt voor Gudde. We hebben mensen nodig die voor 200% achter het gekozen plan staan, welke dat ook moge zijn. Het is toch niet voor te stellen dat die twee straks gewoon blijven zitten? Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn. :')
Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
pi_138538987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Nelom vermoedelijk erin omdat hij aanvallend wel redelijk is. BMI had natuurlijk nog een tikje gehad van de week. Wellicht nemen ze minder risico daarmee.
Dat is waar!
pi_138538988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

BMI heeft knieklachten, Koeman wil niets forceren voor PSV-uit. Verwacht zelf dat Schaken gewoon speelt en dat Verhoek op de plaats van Boetius speelt.

Verder neem ik dit niet al te serieus allemaal, aangezien het AD de verwachte opstelling met enige regelmaat gewoon fout hebben.
pi_138539015
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138539018
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. We hebben mensen nodig die vol voor het beste plan gaan. Als die hier niet bij zit, dan moeten ze hun hakken in het zand zetten.

Ik zeg trouwens niet dat het beste plan hier niet bij zit hoor, maar ik ben wel argwanend: er is nog niks openbaar en exploitatieplannen en financiering zijn nog nauwelijks bekeken.
Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
pi_138539042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
En Vilhena speelt niet vanwege het op scherp staan. Immers en Clasie staan dat namelijk ook. Koeman zal daar ook wel rekening meehouden.
Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
pi_138539057
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik blijf geen fan van dat 'sparen'. Al helemaal niet wanneer je in de totaal idiote Eredivisie speelt.
Ik ook niet.
pi_138539074
Verhoek :D :').
pi_138539099
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik bedoel hetzelfde als jij zegt. Maar er moet koste wat het kost voorkomen worden dat vooringenomen figuren als Gudde en Van Merwijk er bij betrokken blijven. Binnen de club zullen er ongetwijfeld nog meer zijn die in het zelfde schuitje als die twee zitten.

De verkenners hebben daar ongetwijfeld wel veel van gezien, en die vertrouw ik wel eigenlijk. Ze komen in ieder geval constant goed voor de dag.
Met name Van Merwijk inderdaad. Ze moeten wel open-minded die plannen bekijken.
Maar ze moeten natuurlijk wel kritisch blijven. Zeker omdat wij daar geen kans voor krijgen, doordat de plannen geheim zijn.
pi_138539381
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nu is het voornamelijk sparen omdat ze op scherp staan en volgende week een zwaardere wedstrijd wordt verwacht dan morgen. Dan maakt het niet uit in welke competitie je speelt.

Had alleen verwacht dat Clasie rust zou krijgen, omdat hij woensdag ook weer een op zijn schouder viel.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:48:10 #225
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138539417
Verhoek en Nelom. Dat wordt weer een ouderwets middagje kankeren op de tribune.
pi_138539442
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Grifte het volgende:
Nelom v Castelen :9~
pi_138539463
quote:
Alsof dat normaal/anders niet zo is.
Ik bedoel: Schaken :')
pi_138539464
quote:
Ik begin steeds blijer te worden dat ik niet ga morgen :')
pi_138539469
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nelom v Castelen :9~
:{
pi_138539477
Straks helpt Castelen Ajax aan het kampioenschap.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:52:25 #231
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138539512
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Alsof dat normaal/anders niet zo is.
Ik bedoel: Schaken :')
Nee klopt, Verhoek kan het moeilijk slechter doen dan Schaken, al probeerde hij dat woensdag wel aardig met zijn wanstaltige voorzetten.

Hopen dat deze wissels niet verkeerd uitpakken, dat RKC is wel een kloteploegje om tegen te spelen.
pi_138539722
Die voorzet van verhoekkoek toen hij alle tijd en ruimte had en hem ergens 2e paal 3 hoog gaf :')
pi_138539907
Waarom geen Vilhena? Die stond de afgelopen wedstrijden juist lekker te shinen.
pi_138540258
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks helpt Castelen Ajax aan het kampioenschap.
Of niet.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:35:25 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138542108
Die vent loopt een partij te jinxen bij Feyenoord tv.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138542524
Beetje laat, maar seizoenskaartje is weer verlengd :7
Volgend jaar alweer mijn 14e seizoen.
pi_138543513
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vent loopt een partij te jinxen bij Feyenoord tv.
Was het voor de rest een leuk interview met HMF?

[ Bericht 0% gewijzigd door Muto op 05-04-2014 18:29:52 ]
pi_138543602
quote:
Tonny Vilhena is de laatste weken één van de sterkhouders van Feyenoord. De jonge middenvelder wist twee wedstrijden achter elkaar te scoren en lijkt met zijn ploeg op weg naar de voorronde van de Champions League. Vilhena zit na een mindere eerste seizoenshelft weer lekker in zijn vel.

De middenvelder laat met zijn treffers tegen Go Ahead Eagles en Heracles Almelo uit de dip te zijn. "Ik was lang op zoek naar doelpunten, maar het lukte steeds net niet." Hoe het komt dat zijn schoten nu wel doeltreffend zijn vindt Vilhena moeilijk te zeggen. "Het ligt in ieder geval niet aan de gewijzigde speelstijl van de laatste weken. Wel ben ik koelbloediger geworden voor het doel, iets waar ik ook op heb getraind."

Nummer tien
De 19-jarige speler wil in de toekomst graag nog op de 'nummer tien' positie spelen. "Daar kom ik meer tot mijn recht. Ik heb een goed inzicht, ben fysiek sterk en kan doelpunten maken. Ik heb het daar weleens over gehad met Koeman, maar hij zei terecht dat Lex Immers het gewoon goed doet op die positie."

Talent
Vilhena werd deze week door de gerenommeerde Italiaanse sportkrant La Gazetta dello Sport op een lijst van zestig grootste voetbaltalenten gezet. De Feyenoorder vindt zichzelf terug op plaats 39. "Dat is een mooie waardering", aldus Vilhena kort. Niemand in de top 20 van die lijst speelde al zoveel wedstrijden als de Rotterdammer. "Ik was er al vroeg bij, wat het alleen maar makkelijker maakt. Toch verwachten mensen nu meer van mij, maar ik ben pas 19 jaar. Als jonge jongen maak je fouten."

Vader
Vilhena praat met zijn vader veel over voetbal. "Hij houdt me met beide benen op de grond. Hij is kritisch, maar ik kan het hebben van hem. Bovendien vind ik dat hij verstand heeft van voetbal. Uiteraard vindt hij me een goede speler, maar zeker niet de beste. Dat is pas als je bij Barcelona of Real Madrid speelt."

Toekomst
In de nabije toekomst hoopt Vilhena stiekem mee te mogen naar het WK in Brazilië, ook al is hij al een tijdje uit beeld bij bondscoach Louis van Gaal. "Maar ik moet het eerst nog even laten zien bij Feyenoord. Helaas worden we geen kampioen, terwijl het er best in had gezeten. Toch stemt een tweede plaats mij ook tevreden."
pi_138543610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Was het voor de rest een leuk interview met HMF?
Is HMF geïnterviewd?
pi_138543629
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is HMF geïnterviewd?
Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer mee.

Heeft hij trouwens een ban? Al een tijdje niet meer gezien hier.
pi_138543679
quote:
Het kan zijn dat ik vroeger de wedstrijden in de Kuip op een andere manier beleefde, zeker in de jaren (vanaf 1975) dat ik als kind naar de Kuip ging. En toch heb ik sterk de indruk dat de sfeer in ons stadion - veel geprezen en gehyped - de afgelopen jaren toch behoorlijk is teruggelopen. Voor mijn gevoel kwam er in die jaren, waarin de Kuip lang niet altijd vol was (!), veel meer geluid uit de duizend kelen!

Ondanks de vele pogingen van diverse supportersgroepen blijft het vaak toch opvallend stil in hét voetbalstadion van Nederland. Afgelopen zondag tegen Go Ahead Eagles waren alle ingrediënten aanwezig om er een mooie, sfeervolle wedstrijd van te maken. Een vol uitvak, prachtig weer, een goed spelend Feyenoord en vijf doelpunten. Toch bleef het lang erg stil in de Kuip.

Pas na de 3-0 ontwaakten er wat mensen die zich spontaan afvroegen of de mensen in een nabijgelegen vak toevallig (ook) uit Rotterdam kwamen. Deze vroegen zichzelf op hun beurt dan weer af of ze dat niet konden horen. Na deze doldwaze vijf minuten werd het weer stil. De wave kwam nog even voorbij (30x), waarbij wij ons op het vak verwonderd afvroegen af wij nu ook al eigenaar waren geworden van een heuse capo (man met witte jas op vakkie Y). Dit bleek achteraf gelukkig te gaan om de begeleider van de Sophia kinderen, die deze mooie/onvergetelijke dag nog iets mooier wilde maken voor deze kinderen. Gevalletje iets te snel geoordeeld dus. Achteraf alsnog respect voor deze man.

Lexie werd Oranje in geschreeuwd, er werd nog even gesprongen op ‘wie niet springt die is een jood’ en klaar was het weer. Overigens, ik kan er nog iets van begrijpen wanneer we tegen hunnie spelen, maar dat zingen en springen op dit deuntje tegen een willekeurige middenmoter snijdt wat mij betreft weinig hout. Geldt trouwens ook voor dat ‘Lexie gaat op Jodenjacht’.

Tussendoor werden wij vanuit het uitvak toegezongen met ‘ajax-publiek’ en ‘het legioen is met pensioen.’ Wij vonden het allemaal prima, maar vooral dat ‘ajax-publiek’ ging bij mij door merg en been. Veel dieper kan je niet gekwetst worden. In het ‘legioen is met pensioen gedeelte’ zit helaas wel een kern van waarheid. Waar Feyenoord al jaren als eens slapende reus wordt gezien lijkt dat inmiddels ook over te slaan op het legioen.

Juist wat ons Feyenoord zo uniek maakt, de combinatie van de Kuip en het fanatieke legioen die als geen ander in staat is die Kuip te laten ontploffen, dat mag nooit verloren gaan. Die Kuip in volledige extase heb ik dit jaar helaas maar één keer mogen meemaken, thuis tegen Kuban. Toen stond de Kuip echt in vuur en vlam: zoals het hoort en dat ook al ruim vóór de wedstrijd !

Ook zo’n punt, voorheen liep de Kuip zeker voor topwedstrijden al uren voor het begin van de wedstrijd vol en ontstond er met name op de Noordzijde al een lekkere sfeer die naarmate de wedstrijd dichterbij kwam uitgroeide tot een kolkende Kuip. Wanneer nu de tegenstander het veld opkomt voor de warming-up zitten er 15.000 met elkaar te keuvelen, weinig vijandigs aan. De rest van onze supporters komt om vijf voor half drie van Varkenoord, DHZ of een andere kroeg strompelend binnen. Even kijken of er nog gevoetbald wordt. Hier en daar wordt de wedstrijd dan ook weleens cynisch bestempeld als een hinderlijke onderbreking van een heerlijke PMDS.

Het absolute dieptepunt was toch wel de wedstrijd tegen onze gesnavelde vrienden. De wedstrijd van het jaar, altijd, op vele vlakken. Een wedstrijd waar wij toch minimaal moeten zorgen voor 2x45 minuten gekkenhuis, niets van dat alles. Met name de 2e helft speelde zich af in een doodstille Kuip, te gek voor woorden. Tuurlijk, onze spelers hebben ook geen enkele poging gedaan om de sfeer te laten ontploffen. Om onbegrijpelijke redenen hadden ze juist deze wedstrijd uitgekozen om er als schoothondjes bij te lopen. Maar toch, zo’n gelaten sfeer…

Wij, Feyenoorders, hebben in de jaren die achter ons liggen een mooie reputatie opgebouwd als de mooiste, trouwste, luidruchtigste, fanatiekste supporters van het land. Daar mogen we best trots op zijn. Het zou treurig zijn als we die reputatie ook nog zouden verliezen.

Sfeer is inderdaad wat minder de laatste tijd :{
Komt ook mede door dagjes mensen heb ik het idee. Afgelopen zondag riep degene achter me al vóór de aftrap dat ik moest gaan zitten ;( :')
pi_138543742
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer mee.

Geen idee, zijn afwezigheid viel mij inderdaad ook al op.
pi_138543760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Aldus AD

Geen ruben
3 punten zijn binnen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:36:08 #244
268260 Dr.Mikey
pi_138543827
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, maar die jinxte vroeger best vaak. Laatste tijd valt het weer m
PERMBAN alweer.
R.I.P DTS.
pi_138543862
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

PERMBAN alweer.
Permban weer? Wat haalt die gozert iedere keer toch uit? :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:38:01 #246
268260 Dr.Mikey
pi_138543887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Permban weer? Wat haalt die gozert iedere keer toch uit? :D
Iets over celdeling in Amsterdam.
R.I.P DTS.
pi_138543893
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

PERMBAN alweer.
Waarom? :o
Ik heb hem geen gekke dingen zien doen.
pi_138543900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom? :o
Ik heb hem geen gekke dingen zien doen.
Waar heb je gezeten dan? :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:38:46 #249
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138543908
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geen ruben
3 punten zijn binnen.
Schaken eruit is ook wel meer dan terecht.

Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.

Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
pi_138543914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:

[..]

Waar heb je gezeten dan? :D
Mwa, geen banwaardige gekke dingen ;)
pi_138543916
HMF kan alleen maar met ons communiceren via het uitslagbord.
pi_138543931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Wat denken jullie trouwens, moeten wij die Hupperts halen? Het is altijd maar weer afwachten met dat soort aankopen. Maar als Roda degradeert zal er wel een leegloop komen dus kan je eventueel toeslaan.

Ik zou eigenlijk alles op alles zetten om Ziyech te halen. Zou een geweldige aanwinst zijn en je blijft de joden ofzo ermee voor.
Ziyech halen als hij het niet erg vindt om aan de buitenkant te spelen.
Hupperts is wel een gok die je kunt wagen denk ik, indien voor weinig.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:40:34 #253
268260 Dr.Mikey
pi_138543962
Als die Hupperts transfervrij is kan je het altijd proberen.
R.I.P DTS.
pi_138543970
quote:

[..]

Ziyech wordt wel lastig als je deze zomer er weinig uithaalt. Maar ik denk dat een vervanger voor Schaken meer prioriteit heeft dan Ziyech.
pi_138544032
En dan nog een nieuwe spits zoeken en eventuele opvangers voor bijvoorbeeld een Clasie, BMI enzovoorts.
eén vraagje: kunnen Manu en Boetius allebei in het systeem spelen?
Dan zou je Manu terughalen op de plek van Schaken en Boetius kan dan op zijn plek blijven.
pi_138544121
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
En dan nog een nieuwe spits zoeken en eventuele opvangers voor bijvoorbeeld een Clasie, BMI enzovoorts.
eén vraagje: kunnen Manu en Boetius allebei in het systeem spelen?
Dan zou je Manu terughalen op de plek van Schaken en Boetius kan dan op zijn plek blijven.
Ik zie in Manu geen basisspeler eerlijk gezegd. Maar af en toe een keertje als we Europees spelen om Boëtius rust te geven en als invaller zal hij wel bruikbaar zijn.
pi_138544269
quote:

[..]

Geweldige aanwinst? :')

Christus.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:01:15 #258
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_138544584
Rekik mist PSV - Feyenoord door een schorsing.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:02:09 #259
Koekoek andere Atleti
pi_138544621
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Christus.
Veel potentie die gozer.

Rekik zojuist geel gepakt dus die is geschorst tegen ons.
pi_138544765
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Veel potentie die gozer.

Rekik zojuist geel gepakt dus die is geschorst tegen ons.
Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.
pi_138544870
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Uh, nou nee. Matig lopertje zonder actie.
Wie bedoel je nu, Hupperts?
pi_138545011
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Christus.
Ziyech en Hupperts zou ik toch beiden graag bij Feyenoord zien hoor. In Ziyech zie ik nog meer talent dan Hupperts eerlijk gezegd.

Maar Hupperts stond al in de belangstelling van Ajax dacht ik dus die zal wel niet naar ons komen.
pi_138545050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wie bedoel je nu, Hupperts?
Yes.
pi_138545240
Ik vind die De Roon wel een baas. Ook nog 'eigen' opleiding.
pi_138545397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef Muto het volgende:
Ik vind die De Roon wel een baas. Ook nog 'eigen' opleiding.
Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?
pi_138545481
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik ook wel ja. Maar is van Sparta toch?
Vijf of zes jaar in de jeugd bij ons. Daarna naar Sparta.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:32:41 #267
Koekoek andere Atleti
pi_138545792
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Yes.
Ik bedoel dan ook Ziyech :D

Hupperts vraag ik me ook af. Beter dan Schaken in deze vorm is ie wel, maar brengt hij genoeg op het niveau Feyenoord...
pi_138546368
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook Ziyech :D

Hupperts vraag ik me ook af. Beter dan Schaken in deze vorm is ie wel, maar brengt hij genoeg op het niveau Feyenoord...
Ik las ook niet echt goed nee :') :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:59:45 #269
Koekoek andere Atleti
pi_138547037
Zou toch godverdomme mooi zijn als PSV en Twente gewoon verliezen...

_O_
pi_138548158
De Par _O_
pi_138548273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zou toch godverdomme mooi zijn als PSV en Twente gewoon verliezen...

_O_
Als je dan morgen gewoon doet wat je moet doen en Vitesse verliest ook nog, dan sta je 7 punten los. Hoef je bij wijze van spreken alleen nog maar van cambuur te winnen.

maar Twente heeft net een doelpunt gemaakt :(
Feyenoord Rotterdam
pi_138548357
Ik vrees wel voor Twente. Die hebben echt een makkelijk schema.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:29:14 #273
268260 Dr.Mikey
pi_138548437
Van Psv zijn we af.
R.I.P DTS.
pi_138548442
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die kan er sowieso helemaal niks van.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_138548450
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
Ik vrees wel voor Twente. Die hebben echt een makkelijk schema.
Ja, ik schrok er ook best van. Winnen in eindhoven en Alkmaar, ik betwijfel het. :{
pi_138548486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Onbegrijpelijk ook waar en hoe hij die kaart haalde op scherp staande.
pi_138548524
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
pi_138548573
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Maar we staan 4 punten voor en ik verwacht niet dat we zowel in Eindhoven én Alkmaar ten ondergaan.
Het zou toch wel erg fijn zijn als we al voor AZ-uit zeker zijn van plek 2.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:34:09 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138548711
Morgen met het liefst een ruime voorsprong winnen zodat ons doelsaldo beter blijft dan die van Twente.
2000 light years from home
pi_138548725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
Twee keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer verlies is waarschijnlijk ook niet genoeg. Twee keer winnen en twee keer gelijk gaat dan op doelsaldo. Drie keer winnen is voorronde.
pi_138548787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Twee keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer verlies is waarschijnlijk ook niet genoeg. Twee keer winnen en twee keer gelijk gaat dan op doelsaldo. Drie keer winnen is voorronde.
Pfoe, wat een gereken allemaal zeg.
Twente gaat ook wel een keertje gelijkspelen hoor.NEC uit, degradatie. Je weet het nooit.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:36:02 #282
268260 Dr.Mikey
pi_138548794
Speelt Nac nog ergens voor?
R.I.P DTS.
pi_138549012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt Nac nog ergens voor?
8 punten achter play-off plek, 4 voor op degradatieplek. Nee, niet echt dus
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:45:36 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549258
Ik heb meer vertrouwen in PSV-uit dan in AZ-uit. Maar eerst morgen maar eens winnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_138549462
Nou, dat was PSV :w
NAC prikt er ook nog wel eentje in, kan niet meer misgaan dit.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:51:46 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente is veeeel beter.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:52:00 #287
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138549530
Dat bedoel ik: 0-2.
pi_138549542
quote:
:(
Feyenoord Rotterdam
pi_138549567
Sorry :@ :')
pi_138549573
quote:
Jinxer..
pi_138549618
Ach, alles in eigen hand ditdat
pi_138549636
quote:
:')
pi_138549666
3 uit 4 winnen en je bent er. Niet onmogelijk iig.
Al is dit wel een heel raar seizoen.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:56:38 #294
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138549717
Pizzagoatse :')
pi_138549718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Na Feyenoord-Ajax had ik getekend voor een 4e plek om eerlijk te zijn.
pi_138549754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Pizzagoatse :')
Ja wat
pi_138549792
http://www.bol.com/nl/p/f(...)it/9200000026409876/

Mooi! Die gaan we even kopen dus.
Feyenoord Rotterdam
pi_138549830
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:

Nice _O_

Nog niet gezien :@
pi_138549865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Eerst maar morgen, kijken we dan wel verder.
pi_138550650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:

Zeker. Ideaal als je mensen niet mee wilt nemen naar De Kuip maar ze toch een idee wilt geven wat dat nou is dat Feyenoordgevoel
pi_138550662
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')