Prima.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
En de nieuwe kaart is bekend:
[ afbeelding ]
Ik ook ja.quote:
Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..quote:
Ik zal er 1 extra kopen, kan de 2e van links naast me komen zittenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichtenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef mega-worstje het volgende:
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveerZou diegene heel dankbaar zijn
Haha, is dat wel een objectief overzicht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.
Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.
Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.
Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn.
Dankuuuquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
Ten tijden van HNS waren ze pro-RDK, omdat ze het plan HNS vonden stinken. Zijn ook anti-VW,vanwege de vreemde connecties die ze hebben. Maar denk dat alles wat je online gaat vinden subjectief gaat zijn. Op dit soort zaken moet je gewoon zelf kritisch zijn, zelf de stukken lezen en nooit vertrouwen wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, is dat wel een objectief overzicht?
Gezien het feit hoe diep LN in RDK zit, of in ieder geval sympathiseert.
Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.quote:
Winst op RKC, PSV en ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.
Dus vertel, wat verwacht je ervan?
Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Winst op RKC, PSV en ...
Gelijkspel tegen AZ
Tegen wie moeten we nog meer?
Die moeten we ook kunnen pakken thuis. Ja, ik denk dat PSV eenvoudiger te kloppen is dan AZ. Maar misschien voorspel ik wel anders. Gewoon alles op winst zettenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen?
Psv heeft inderdaad gewonnen maar was dat niet met een winnend doelpunt in de laatste minuut waar rkc ook veel kansen had op de winnende?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:
FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1
Thuis tegen de topploegen doen ze het beter.
Geef Rutten gewoon een kans.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.quote:
Het wordt volgend jaar sowieso een lastig jaar. Onze sterkhouders zullen gaan vertrekken. Ik ben benieuwd wat van Geel mag investeren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.
Of zie jij Feyenoord onder zijn bezielende leiding kampioen worden?
Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.
Of zie jij Feyenoord onder zijn bezielende leiding kampioen worden?
Dat sowieso, Vitesse zal wel wegvallen uit de top, het hangt uiteraard af hoeveel spelers er weggaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.
Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.
Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.
Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.
Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
Drie man hebben het er niet uit weten te krijgen. Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst. Niet de minsten. Uiteindelijk moeten de spelers het toch echt zelf doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Als het waar is...twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
Als het waar is...twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |