abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138505467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
mwa 2 thuiswedstrijden tegen mindere teams, ik ga uit van 6 punten hoor.
pi_138505531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138505641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:39:28 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138505650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_138505905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.

Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.

Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138506213
Nieuwe SCC bekend:
Feyenoord twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 14:25:50 FOTO: Het ontwerp van de seizoenkaart 2014-2015 is bekend. Legioen-leden brachten hun stem uit op deze kaart: http://t.co/c31o70mKMa reageer retweet
Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138506252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:
Nieuwe SCC bekend:
https://twitter.com/Feyenoord/status/452059468491005952/photo/1

In zo'n tweet ding plakken lukt niet :')

Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
Zag 'm op Facebook inderdaad. Afbeelding van het Feyenoordlogo op 'n Feyenoordshirt.

vrijdag 4 april 2014 @ 15:00:49 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138506268
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138506359
quote:
Feyenoord is hard op weg naar de felbegeerde tweede plaats van de eredivisie. Afgelopen woensdag wonnen de Rotterdammers bij Heracles Almelo (1-2) en sloeg de stadionclub een gaatje met de concurrenten. Toch speelde Feyenoord allesbehalve sterk in Overijssel, ook flankaanvaller Jean-Paul Boëtius niet. 'Ik zat niet lekker in de wedstrijd.'

De tiener werd al na een klein uur spelen naar de kant gehaald door trainer Ronald Koeman. Niet vanwege vermoeidheidsklachten, waar Boëtius eerder in de week wel over klaagde. 'Ik heb uitleg gekregen over mijn wissel. Het had niets met vermoeidheid te maken, al voelde ik me niet honderd procent,' aldus de aanvaller, die vanaf de bank zag hoe Feyenoord de 1-2 voorsprong over de streep trok.

Ook Boëtius beseft dat Feyenoord de tweede plaats eigenlijk niet meer uit handen mag geven in het restant van de competitie. 'We staan vier punten los van de nummer drie, hebben alles in eigen hand. Dat is prettig. We moeten zelf punten blijven pakken en de manier waarop maakt nu niet uit.'

Enkele weken geleden zag de situatie van Feyenoord er nog een stuk minder rooskleurig uit. Na het gelijke spel bij FC Twente (2-2) en de nederlaag tegen Ajax (1-2) dreigde het elftal van Koeman zelfs even buiten de topvijf te eindigen. De vertrekkende trainer van de Rotterdammers liet woensdag na het duel met Heracles Almelo al weten dat er in die fase gesprekken zijn gevoerd om het seizoen niet als een nachtkaars uit te laten gaan. 'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort. Iedereen doet er weer een schepje bovenop,' vervolgt Boëtius.

'Op dit moment pakt alles goed uit. Daarvoor was Koemans aanpak ook goed, maar wij moeten het binnen de lijnen laten zien. Als dat niet lukt wordt er naar de trainer gekeken, maar het heeft niet altijd met de trainer te maken.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138506400
quote:
'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort.
Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
pi_138506483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:12:51 #112
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138506573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
pi_138506643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
Alle drie die ploegen hebben goede kans dit weekend te verliezen.
Als Feyenoord dan wint, hoeft het alleen nog maar tegen Cambuur te winnen en mag het de uitwedstrijden verliezen. De kansen zijn wat mij betreft dus best groot.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:17:58 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138506711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
pi_138506739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
Eens.
pi_138506956
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
dit :)
pi_138507157
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Vitesse verliest van die joden, dus die halen je niet meer in denk ik.
pi_138507846
Tijd voor echt belangrijke zaken:

quote:
Supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk bezoeken, kunnen in en rond De Kuip op de foto met een promotieteam voor de nieuwe Feyenoord App. Deze foto’s zijn nog dezelfde middag terug te vinden via de Feyenoord App en op de officiële Facebook-pagina van Feyenoord.

pi_138507871
En de nieuwe kaart is bekend:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:00:53 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138507898
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Bah. Ik had liever #1 of #3.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138507923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Prima.
pi_138507948
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bah. Ik had liever #1 of #3.
Ik ook ja.
pi_138507956
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

:9~
pi_138508114
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveer :P Zou diegene heel dankbaar zijn :+
pi_138508180
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')