abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138505467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
mwa 2 thuiswedstrijden tegen mindere teams, ik ga uit van 6 punten hoor.
pi_138505531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...
Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138505641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie Twente ook nog als onze grootste concurrent. Best kans dat Feyenoord inderdaad nog 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden tegen PSV en AZ.

Maar Fc Twente zie ik dan mogelijk boven ons eindigen inderdaad, maar in dat geval gewoon omdat ze meer punten hebben behaald, en niet op een beter doelsaldo.

Vitesse zie ik eerlijk gezegd niet winnen van Ajax komende zondag. Dus die kunnen in dat geval al niet meer op gelijke hoogte komen indien wij winnen van RKC, aangezien ik er ook vanuit ga dat wij thuis 'gewoon' winnen van Cambuur Leeuwarden.
gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:39:28 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138505650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138505905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Als Feyenoord 2x gelijkspeelt en Twente zijn potten wint, staan ze juist wèl gelijk in punten. En dan doet het doelsaldo er dus alles toe. Dit is dus precies zo'n reeël scenario wat ik bedoelde.
In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.

Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.

Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138506213
Nieuwe SCC bekend:
Feyenoord twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 14:25:50 FOTO: Het ontwerp van de seizoenkaart 2014-2015 is bekend. Legioen-leden brachten hun stem uit op deze kaart: http://t.co/c31o70mKMa reageer retweet
Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138506252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:
Nieuwe SCC bekend:
https://twitter.com/Feyenoord/status/452059468491005952/photo/1

In zo'n tweet ding plakken lukt niet :')

Persoonlijk was dat mijn nummer 3/4.
Zag 'm op Facebook inderdaad. Afbeelding van het Feyenoordlogo op 'n Feyenoordshirt.

vrijdag 4 april 2014 @ 15:00:49 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138506268
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138506359
quote:
Feyenoord is hard op weg naar de felbegeerde tweede plaats van de eredivisie. Afgelopen woensdag wonnen de Rotterdammers bij Heracles Almelo (1-2) en sloeg de stadionclub een gaatje met de concurrenten. Toch speelde Feyenoord allesbehalve sterk in Overijssel, ook flankaanvaller Jean-Paul Boëtius niet. 'Ik zat niet lekker in de wedstrijd.'

De tiener werd al na een klein uur spelen naar de kant gehaald door trainer Ronald Koeman. Niet vanwege vermoeidheidsklachten, waar Boëtius eerder in de week wel over klaagde. 'Ik heb uitleg gekregen over mijn wissel. Het had niets met vermoeidheid te maken, al voelde ik me niet honderd procent,' aldus de aanvaller, die vanaf de bank zag hoe Feyenoord de 1-2 voorsprong over de streep trok.

Ook Boëtius beseft dat Feyenoord de tweede plaats eigenlijk niet meer uit handen mag geven in het restant van de competitie. 'We staan vier punten los van de nummer drie, hebben alles in eigen hand. Dat is prettig. We moeten zelf punten blijven pakken en de manier waarop maakt nu niet uit.'

Enkele weken geleden zag de situatie van Feyenoord er nog een stuk minder rooskleurig uit. Na het gelijke spel bij FC Twente (2-2) en de nederlaag tegen Ajax (1-2) dreigde het elftal van Koeman zelfs even buiten de topvijf te eindigen. De vertrekkende trainer van de Rotterdammers liet woensdag na het duel met Heracles Almelo al weten dat er in die fase gesprekken zijn gevoerd om het seizoen niet als een nachtkaars uit te laten gaan. 'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort. Iedereen doet er weer een schepje bovenop,' vervolgt Boëtius.

'Op dit moment pakt alles goed uit. Daarvoor was Koemans aanpak ook goed, maar wij moeten het binnen de lijnen laten zien. Als dat niet lukt wordt er naar de trainer gekeken, maar het heeft niet altijd met de trainer te maken.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138506400
quote:
'Koeman is nu directer, als je het niet laat zien op trainingen sta je er niet in. Daarvoor was hij daar iets coulanter in. Nu moet je laten zien dat je in de selectie of basis hoort.
Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
pi_138506483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk belachelijk dat Koeman dat principe nu pas is gaan toepassen schijnbaar.
Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:12:51 #112
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138506573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, normaal gesproken moet je soms spelers wat langer vertrouwen geven. In zo'n eindfase let je daar misschien wat minder op.
Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
pi_138506643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Koeman begrijpt zelf ook wel dat het mooi op z'n CV staat als hij opnieuw tweede wordt. Toch zie ik dat nog niet erg snel gebeuren hoor, als ik het goed heb hebben jullie nog twee eenvoudige thuiswedstrijden, maar nog twee lastige uitwedstrijden tegen PSV en AZ. Ik zal niet zeggen dat ik het jullie echt gun, maar Twente, PSV en Vitesse gun ik het al helemaal niet om tweede te worden :')
Alle drie die ploegen hebben goede kans dit weekend te verliezen.
Als Feyenoord dan wint, hoeft het alleen nog maar tegen Cambuur te winnen en mag het de uitwedstrijden verliezen. De kansen zijn wat mij betreft dus best groot.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:17:58 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138506711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
pi_138506739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor JP is het denk ik beter als hij niet mee naar het WK gaat en lekker zijn rust gaat pakken deze zomer.
Eens.
pi_138506956
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
Was de mooiste, dus geen problemen mee.
dit :)
pi_138507157
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

gewoon winnen zit er niet meer in in deze fase van de competitie , maar inderdaad de thuiswedstrijden dienen gewonnen te worden..

az uit reken ik eigenlijk ook wel op een overwinning aangezien ze dan echt voor het echie spelen.. dan weet je wat je moet doen..

uitslag tegen psv is bepalend naar mijn idee..
verlies je daar , dan word je misschien zelfs wel 4e of 5e
Vitesse verliest van die joden, dus die halen je niet meer in denk ik.
pi_138507846
Tijd voor echt belangrijke zaken:

quote:
Supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk bezoeken, kunnen in en rond De Kuip op de foto met een promotieteam voor de nieuwe Feyenoord App. Deze foto’s zijn nog dezelfde middag terug te vinden via de Feyenoord App en op de officiële Facebook-pagina van Feyenoord.

pi_138507871
En de nieuwe kaart is bekend:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:00:53 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138507898
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Bah. Ik had liever #1 of #3.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138507923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Prima.
pi_138507948
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bah. Ik had liever #1 of #3.
Ik ook ja.
pi_138507956
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

:9~
pi_138508114
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveer :P Zou diegene heel dankbaar zijn :+
pi_138508180
quote:

[..]

Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138508228
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus voor de mannen die twijfelden om te gaan..
Ik zal er 1 extra kopen, kan de 2e van links naast me komen zitten ^O^
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:13:41 #127
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138508255
quote:

[..]

Het enige wat mist is een QR code op het achterwerk.
pi_138508263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef mega-worstje het volgende:
Weet iemand misschien hier of er een overzicht is van alles rondom het nieuwe stadion, dus echt vanaf 2006 al ongeveer :P Zou diegene heel dankbaar zijn :+
LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
pi_138508313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

LN heeft een overzicht vanaf maart 2008: http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/page/34. Speciaal voor jou de laatste pagina al opgezocht, dus je kan telkens doorklikken naar recentere berichten
Haha, is dat wel een objectief overzicht? :P

Gezien het feit hoe diep LN in RDK zit, of in ieder geval sympathiseert.
pi_138508362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In dat geval wel ja. Maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zei dat het best kan dat Feyenoord 2 keer gelijkspeelt in de uitwedstrijden. Maar ik verwacht eerlijk gezegd eerder een nederlaag in Eindhoven en een gelijkspel in Alkmaar. Maar wie weet spelen we gelijk in Eindhoven inderdaad.

Maar Fc Twente krijgt het nog lastig zat tegen NAC Breda, het programma daarna ken ik niet. Maar ik heb me laten vertellen dat ze een vrij eenvoudig speelschema hebben dus ik ga er van uit dat ze daarna alles winnen.

Maar goed, niet alles wat ik verwacht of voorspel komt uit. Daarvoor moet je bij Fuszy zijn. :P
:D _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_138508373
http://www.lunaticnews.nl/page/11/?s=Stadionplannen

Did the same :')

En nee, lijkt me niet geheel objectief nee, al claimen ze dat natuurlijk wel altijd :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138508417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dankuuu :D
pi_138508418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, is dat wel een objectief overzicht? :P

Gezien het feit hoe diep LN in RDK zit, of in ieder geval sympathiseert.
Ten tijden van HNS waren ze pro-RDK, omdat ze het plan HNS vonden stinken. Zijn ook anti-VW,vanwege de vreemde connecties die ze hebben. Maar denk dat alles wat je online gaat vinden subjectief gaat zijn. Op dit soort zaken moet je gewoon zelf kritisch zijn, zelf de stukken lezen en nooit vertrouwen wat er gezegd wordt
pi_138508453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:D _O-
Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.

Dus vertel, wat verwacht je ervan? :P
pi_138508543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja kan helaas niets anders stellen, na 30 weken voorspelcompetitie.

Dus vertel, wat verwacht je ervan? :P
Winst op RKC, PSV en ...
Gelijkspel tegen AZ

Tegen wie moeten we nog meer _O-?
Feyenoord Rotterdam
pi_138508557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Winst op RKC, PSV en ...
Gelijkspel tegen AZ

Tegen wie moeten we nog meer _O-?
Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen? :P
pi_138508610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Cambuur thuis. Maar gelijkspel AZ? Oh, dus ik ga op de laatste dag de koppositie van je overnemen? :P
Die moeten we ook kunnen pakken thuis. Ja, ik denk dat PSV eenvoudiger te kloppen is dan AZ. Maar misschien voorspel ik wel anders. Gewoon alles op winst zetten :D
Feyenoord Rotterdam
pi_138511995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:
FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1

Thuis tegen de topploegen doen ze het beter.
Psv heeft inderdaad gewonnen maar was dat niet met een winnend doelpunt in de laatste minuut waar rkc ook veel kansen had op de winnende?
pi_138512978
Het kan natuurlijk ook al zo zijn, dat az nergens meer om speelt omdat het niet meer uitmaakt voor hun play-off plek en dus veel krachten gaan sparen (al speelde hun b-team ook goed tegen die grieken uit). Hetzelfde geldt ook wel voor cambuur over 2 weken, zij kunnen ook al klaar zijn omdat ze de po niet meer kunnen halen.

Komt goed jongen, als we zondag winnen ben ik er van overtuigd dat we het gaan redden.
pi_138513022
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen ;(
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:00:26 #141
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138513118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Koeman heeft echt een prima prestatie geleverd helemaal als we nu weer tweede worden.
Als sliske er straks zit zullen we hem nog gaan missen ;(
Geef Rutten gewoon een kans.
pi_138513168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Geef Rutten gewoon een kans.
Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Of zie jij Feyenoord onder zijn bezielende leiding kampioen worden? :P
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:42:44 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138514731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan sowieso Koeman nooit overtreffen qua prestaties dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch.

Het wordt volgend jaar sowieso een lastig jaar. Onze sterkhouders zullen gaan vertrekken. Ik ben benieuwd wat van Geel mag investeren.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:48:53 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138515012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138515358
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
pi_138515454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ergens opgevangen dat 25% van de transferinkomsten komende zomer kunnen worden geinvesteerd door Van Geel.

Een vertrek in de defensie kunnen we prima opvangen. Een vertrek van Clasie of Vilhena ook wel verwacht ik, en bij een vertrek van Schaken en/of Verhoek zul je er ook niet minder op worden.

Alleen een vertrek van Pellè zal dus moeilijk (niet) op te vangen zijn.

Blijft uiteraard wel het punt staan dat we wederom met een smalle selectie het seizoen zullen ingaan.

Maar eindigen bij de beste 5 moet volgend seizoen ook mogelijk zijn denk ik?
Dat sowieso, Vitesse zal wel wegvallen uit de top, het hangt uiteraard af hoeveel spelers er weggaan.
pi_138515586
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat is niet uit te sluiten. Koeman heeft het goed gedaan. Maar we hebben dit seizoen veel te veel doelpunten tegen gekregen door telkens weer dezelfde fouten te maken. Dit heeft Koeman er niet uit weten te krijgen.
Drie man hebben het er niet uit weten te krijgen. Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst. Niet de minsten. Uiteindelijk moeten de spelers het toch echt zelf doen.
pi_138515675
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Als het waar is... :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138515746
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 18:05:44 V. Merwijk gisteren bij sponsorbijeenkomst Rotterdam Topsport gezegd dat plannen @BamNederland/@RedDeKuip kansloos zijn. Via @JanDirkStouten reageer retweet
Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
pi_138515773
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
pi_138515804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje.
Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II. :')

Gun Dordt wel een promotie-stunt.
pi_138515825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahn de verlosser maakt weer een foutje in de topper tegen Dordrecht.
Is sowieso niet best bezig laatste weken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138515842
Topper tegen Willem II uiteraard.
pi_138515979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten zei inderdaad in FC Rijnmond dat Van Merwijk op een bijeenkomst had gezegd dat hij het RDK plan slecht vond.

Wat mij betreft heeft Van Merwijk daar overigens gelijk in, maar dat kan hij als stadiondirecteur natuurlijk niet zeggen.

Al verwacht ik sowieso dat hij zijn conclusies gaat trekken uiteindelijk als deze hele soap ten einde komt.
Nou ja, ik vind het vrij opmerkelijk dat hij dus indirect zegt dat de verkenners die hij heeft aangesteld heeft, eigenlijk slecht werk hebben afgeleverd. Dat vind ik erg zielig. Sowieso opmerkelijk dat zowel Van Merwijk als Gudde niet hebben gereageerd op de uitkomsten.

Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
pi_138516004
quote:
Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in. Trouwens ging die bal er via de verdediger in, die had die bal moeten hebben..
pi_138516083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Mulder had niet eens naar de bal gedoken. Dus er zit vooruitgang in.
Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
pi_138516148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, het is nog waar ook. Die staat altijd aan de grond genageld op zulke momenten.

Maar goed, het aantal foutjes de laatste weken baart me wel zorgen van Hahn.
Mooie Courtoisredding net.
pi_138516190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

Zojuist overigens een meesterlijke - dudek style - redding van Warner Hahn.
Die was wel heerlijk ja :o
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:17:28 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516195
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
pi_138516361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat kansloos? Met andere woorden: met de uitkomst van het trojka gaan ze dus niks doen? Wie gaan er eigenlijk beslissen over het uiteindelijke advies van het trojka ?
Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
pi_138516416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Stichting Feyenoord beslist over het advies: stadion + de BVO + amateurclub en ik dacht dat ik bij de persco ook hoorde dat er supporters in zaten, maar dat betwijfel ik
Supportersvereniging zit erin.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:24:10 #163
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik dacht wel gehoord te hebben dat Gudde en van Merwijk zich gaan schikken in het advies van het trojka. Lijkt me ook niet heel verstandig als ze het advies compleet negeren en alsnog voor bijvoorbeeld VW gaan ..
pi_138516545
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-niet-wenselijk.html artikeltje. Wat een mongool joh, die merwijk.
pi_138516582
quote:
Tonny Vilhena is niet van plan om De Kuip op korte termijn te verlaten. De middenvelder van Feyenoord brak eind vorig jaar met zaakwaarnemer Mino Raiola, die zijn cliënt deze zomer graag had weggebracht. ‘Dat waren zijn woorden, maar hij kan niet over mij beslissen’, zegt Vilhena over zijn oude spelersagent tegenover RTV Rijnmond.

De Stellar Group heeft het 19-jarige talent nu onder contract en die pushen Vilhena niet om naar het buitenland te gaan. Dat wil de jeugdinternational ook helemaal niet. ‘In de jeugd kon ik ook al naar het buitenland. Als je als jonge jongen al droomt van De Kuip dan wil je hier gewoon nog een aantal jaar spelen.’

Vilhena kende een moeizame eerste seizoenshelft. ‘Ik zat een tijdje in een dip. Daar krijgt elke speler mee te maken. Ik ben pas 19, dus dat mag’, vindt de linkshalf die ooit als vaste aanvallende middenvelder wil spelen. Mopperen over zijn huidige plek doet hij niet. ‘Nee, het is niet frustrerend. Ik mag niet klagen: als je speelt dan doe je het al heel goed.’
pi_138516606
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-niet-wenselijk.html artikeltje. Wat een mongool joh, die merwijk.
Klinkt niet als veel goeds inderdaad.
Al zijn het misschien inderdaad geen top plannen.
In het kader van transparantie hebben ze ze ook nog niet openbaar gemaakt.
pi_138516658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Klinkt niet als veel goeds inderdaad.
Al zijn het misschien inderdaad geen top plannen.
In het kader van transparantie hebben ze ze ook nog niet openbaar gemaakt.
Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden. :)
pi_138516726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al waren het kleurplaten van kleuters, die mongool moet z'n muil houden. :)
Een waar woord.
Maar ik zou wel graag de plannen openbaar zien.
Ik wil ze zelf lezen om een oordeel te kunnen vormen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:32:27 #169
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138516770
Dat hij uberhaupt nog een mening denkt te mogen hebben. Wat een bord voor zn kop heeft die vent.
pi_138517114
Hoe zit het nou met die mega gekke sponsor dan? Al nieuws?
pi_138517587
Tegen Dordrecht nog wel.
blablablabla
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:58:27 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138518066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Ben ik ook heel benieuwd naar.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:59:24 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138518128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Duurt wel lang idd.
pi_138519942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

en, wat vind hij er slecht aan?
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:37:32 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138520098
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
Ik denk trouwens dat je RDK niet meer zo moet zien als een amateuristische organisatie/plan. Er zitten grote bedrijven achter, met veel expertise. Besix is echt niet een bedrijf die amateuristische plannen zou inzenden. Daar is zeker over nagedacht.
Tomaat heeft een ongezonde aversie tegen RDK, dus die zal er nooit wat in gaan zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_138520217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een waar woord.
Maar ik zou wel graag de plannen openbaar zien.
Ik wil ze zelf lezen om een oordeel te kunnen vormen.
zoiets heb je volgens mij al eerder aangegeven inderdaad :D
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:42:28 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138520360
Van Merwijk is overigens een zure kut.
Elite
Tegen TTIP
pi_138521297
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef Happel het volgende:
Van Merwijk is overigens een zure kut.
Goh, die blijft alleen maar met zn kop bij zn eigen plannen en kraakt de rest af als een kansloze kleuter.
pi_138521632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:34 schreef Luni het volgende:

[..]

en, wat vind hij er slecht aan?
Wat hij er slecht aan vindt? Of wat ik er slecht aan vind?

Dat wordt weer een eindeloze discussie hoor. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maar onder ander dat er naar mijn mening nog altijd geen optimale exploitatie mogelijk is in renovatie / vernieuwbouw varianten. Dat zie je ook aan de gepresenteerde 'maximale 20 miljoen groei' dat vind ik uiterst beperkt.

Daarnaast vind ik het ontwerp niet mooi, met die schil over de huidige Kuip waarbij je de oude trappen nog ziet en de oude structuur.

Maar verder is er naar mijn mening ook onvoldoende nagedacht over de vraag waar ze al die 100 businessunits gaan laten, aangezien ze die zeggen allemaal aan de Maaszijde te vestigen.

Daarnaast geloof ik niet dat het voor 206 miljoen gerealiseerd kan worden, en zit er geen parkeergarage in de plannen verwerkt (dat zijn dus nog bijkomende kosten), en is er verder nog een gemeentelijke financiële bijdrage noodzakelijk (geldt ook voor het plan van BAM).

Dat zijn mijn grootste bezwaren.
pi_138531522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ik dacht wel gehoord te hebben dat Gudde en van Merwijk zich gaan schikken in het advies van het trojka. Lijkt me ook niet heel verstandig als ze het advies compleet negeren en alsnog voor bijvoorbeeld VW gaan ..
Is vooraf dan niet bepaald dat het advies vd trojka bindend is?
Anders zie ik de bui alweer hangen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138532073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Merwijk
pi_138532081
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 03:22 schreef eight het volgende:

[..]

Ik dat dat als ze aan het advies voorbij gaan het Legioen zich ook gaat laten horen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:11:58 #183
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138532445
En daar gingen dus even 580 kaarten binnen een seconde er doorheen voor PSV-uit :')
pi_138532549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik schakelde net in ja. Staat het na 2 minuten al 1-0 voor Willem II. :')

Gun Dordt wel een promotie-stunt.
En ik gun het Willem II totaal niet, weer een combi erbij, en heksenjacht met supporters op losse kaarten.
pi_138532598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:11 schreef Grifte het volgende:
En daar gingen dus even 580 kaarten binnen een seconde er doorheen voor PSV-uit :')
*)
pi_138532856
Kan helaas niet naar Eindhoven, zit dan bij Swansea - Chelsea :P

Dan maar naar Alkmaar
pi_138533022
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 03:22 schreef eight het volgende:

[..]

Anders zie ik de bui alweer hangen ;(
Volgens mij werd op de persconferentie gezegd dat het geen bindend advies betreft. Echter verlies je wel al je geloofwaardigheid als directie, als je de mannnen eerst commitment geeft om te onderzoeken en vervolgens je eigen gang gaat.
#12 is not for sale!
pi_138533136
quote:
FC Utrecht gaat uitzoeken of een van zijn spelers kaartjes heeft geregeld voor een Feyenoord-supporter voor het familievak van de club. In dat Utrecht-vak zaten op 19 januari meerdere Feyenoord-aanhangers, waardoor er die zondag rellen uitbraken.

Feyenoord-aanhanger Johan van Z. beweerde gisteren tegenover de rechter dat hij via een speler van FC Utrecht, een kennis van hem, zes kaartjes voor FC Utrecht - Feyenoord had gekregen. 'Dat vraag ik regelmatig en hij regelt altijd net zoveel kaartjes als ik wil,' verklaarde hij na de rechtszaak tegenover het AD. Om welke speler het gaat, wil hij niet zeggen.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Feyenoorders.dhtml
pi_138533333
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Volgens mij werd op de persconferentie gezegd dat het geen bindend advies betreft. Echter verlies je wel al je geloofwaardigheid als directie, als je de mannnen eerst commitment geeft om te onderzoeken en vervolgens je eigen gang gaat.
Zeker aangezien 1 van de klachten bij HNS was dat ze alles vanuit hun ivoren toren beslisten zonder zich iets aan te trekken van anderen en zonder openheid van zaken te geven. :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:31:46 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138533387
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld dit. Vroeger ook wel eens acht kaarten via een jeugdspeler van RKC weten te regelen.

Waarom staat hij overigens voor de rechter?
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:38:03 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138533481
Van Merwijk :') dat die gast nog niet gemuilkorft is.
pi_138533487
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld dit. Vroeger ook wel eens acht kaarten via een jeugdspeler van RKC weten te regelen.

Ik denk dat hij 'ernstig' betrokken is bij dat gedoe in dat kindervak.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:41:35 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138533550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij 'ernstig' betrokken is bij dat gedoe in dat kindervak.
Zelfverdediging valt niet te bestraffen.
Elite
Tegen TTIP
pi_138533812
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zeker aangezien 1 van de klachten bij HNS was dat ze alles vanuit hun ivoren toren beslisten zonder zich iets aan te trekken van anderen en zonder openheid van zaken te geven. :')
Dat is nu weer het geval :{
pi_138533943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt weer een eindeloze discussie hoor. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maar onder ander dat er naar mijn mening nog altijd geen optimale exploitatie mogelijk is in renovatie / vernieuwbouw varianten. Dat zie je ook aan de gepresenteerde 'maximale 20 miljoen groei' dat vind ik uiterst beperkt.

Daarnaast vind ik het ontwerp niet mooi, met die schil over de huidige Kuip waarbij je de oude trappen nog ziet en de oude structuur.

Maar verder is er naar mijn mening ook onvoldoende nagedacht over de vraag waar ze al die 100 businessunits gaan laten, aangezien ze die zeggen allemaal aan de Maaszijde te vestigen.

Daarnaast geloof ik niet dat het voor 206 miljoen gerealiseerd kan worden, en zit er geen parkeergarage in de plannen verwerkt (dat zijn dus nog bijkomende kosten), en is er verder nog een gemeentelijke financiële bijdrage noodzakelijk (geldt ook voor het plan van BAM).

Dat zijn mijn grootste bezwaren.
Ik denk dat je redelijk dicht bij de waarheid zit.
Exploitatie is ook nog niet/nauwelijks besproken, terwijl dat 1 van de belangrijkste dingen is.
pi_138534128
Hugo Borst had in oktober 2012 al gelijk over Van Merwijk.

Hugo. _O_
pi_138534328
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Vorig jaar mijn kaarten voor joden-uit ook via een eerste-selectiespeler van hunnie geregeld.

Zal wel voor openlijke geweldpleging moeten voorkomen. Benieuwd of dat groepje van Utrecht die hem aanvielen ook moeten voorkomen. Die werden tijdens de wedstrijd niet meegenomen volgens mij, dus zal wel niet.
pi_138534845
quote:
Als nieuwe Kuip niet doorgaat, kunnen we de hele teringzooi opdoeken

Sorry. Het stadion is niet meer te redden. Wij begrijpen de emoties van de supporters, jazeker, maar het is niet anders. We hebben het zelfs laten onderzoeken, meneer. Door onafhankelijke onderzoekers!

Het is zoals het is: een gloednieuw stadion is de enige optie.

De Kuip kan gewoon niet meer. Renovatie is onmogelijk. Dat zeg ik met pijn in het hart, hoor. Ik ging vroeger aan de hand van mijn vader naar het stadion. Kinderkaartje voor Vak W, één gulden vijftig, vertel mij wat. De Kuip heeft het 75 jaar fantastisch gedaan. Icoon van de stad enzo. Chapeau.

Maar we moeten verder.

We moeten vóóruit.

U bent een romanticus. Dat is niet erg hoor, die moeten er ook zijn, maar op sentiment kan Feyenoord natuurlijk geen toekomst bouwen. U laat uzelf leiden door emoties. Wij niet. Wij hebben alles opgeteld en afgetrokken en er is maar één conclusie mogelijk.

Dit is het. Dit is het enige plan.

Voor Feyenoord is dit het allerbeste. Sterker nog: als Het Nieuwe Stadion niet doorgaat, dan kunnen we de hele teringzooi wel opdoeken hier. Dan is Feyenoord aan de goden overgeleverd. Dan wordt deze club een soort Heracles.

Is dat wat u wilt?

U vindt 400 miljoen euro wat veel geld voor een stadion? Dat kunt u nu wel zeggen, maar wat weet u nou van financiën? We hebben het hele financiële plaatje heel nauwkeurig uitgedokterd, met allemaal heel slimme mensen erbij. Bedrijfseconomen, raketgeleerden, de hele rataplan.

Die 165 miljoen euro bijdrage van de gemeente, dat is maar een garantstelling hè? Weet u wel wat dat is, een garantstelling? Dat is iets heel anders dan een lening, hoor. Het is een garantstelling. Geen lening. Geen subsidie. Niks.

Meneer, dit begint een beetje vervelend te worden. Ik begin zo langzamerhand een complot te vermoeden. U werkt ons tegen. U speelt in op de onderbuik van de schreeuwende minderheid. Lekker makkelijk is dat.

U heeft het niet van mij hoor, maar even tussen u en mij gezegd: dat nieuwe stadion is allang beklonken. Dan weet u dat vast. Ik kan er verder niks over zeggen hoor, maar meneer Aboutaleb en de coalitie zien het helemaal zitten.

Het is kat in 't bakkie.

Maar wacht nog heel even. U luistert toch niet naar die jongens van Red de Kuip hè? Moewhaha. Dat zijn amateurs, meneer. Prutsers. Fantasten. Idioten. Die denken dat je de Kuip nog kunt verbouwen, met een derde ring en een nieuw dak erop - en dat de club daar iets wijzer van wordt.

Laat me niet lachen.

Zo dadelijk laten we een statement op de officiële website zetten door onze communicatiemanager. Dan maken we gehakt van ze. Dan zullen we alle mensen nog eens fijntjes uitleggen dat iedereen die denkt dat De Kuip nog te renoveren is, een enorme plaat voor zijn kop heeft.

Ieder weldenkend mens zal begrijpen dat wij gelijk hebben. Dat wij uiteindelijk de professionals zijn - en jullie allemaal de sentimentalisten.

Wat wij doen als het straks allemaal tóch anders loopt? Dat vind ik een rare, suggestieve vraag. Er is maar één optie, dat begrijpt u zelf zo onderhand ook wel.

Maar mocht iedereen straks totaal krankjorum zijn geworden. Mocht het straks tóch nog mis lopen omdat de onderbuik het wint van de ratio, en dat er opeens allemaal nieuwe plannen worden gemaakt, waaruit blijkt dat de Kuip tóch gerenoveerd kan worden, voor ongeveer de helft van het geld.

Stel dat hè?

Dan stappen wij als directeuren van de Feyenoord-familie gewoon 'over onze schaduw heen', meneer. Dan blijven wij gewoon zitten waar we zitten.

Want wij zijn overlevers.
Mossou ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:07:08 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138535042
Goed stuk.
2000 light years from home
pi_138535182
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mossou ^O^
Prima stuk, maar hij moet niet doen alsof het nu allemaal zoveel beter gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')