Wie heeft hem nou weer uitgenodigd? Als men denkt dat hij hier nog populair is dan is men wel erg naief.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:02 schreef Luni het volgende:
Dagobert Dirk komt!!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)openen-fanshop.dhtml
Lees eens verder dan de titelquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie heeft hem nou weer uitgenodigd? Als men denkt dat hij hier nog populair is dan is men wel erg naief.
Als hij maar niet meteen even een nieuw contract tekent hier.
Over de fanshop gesproken; ik wacht met smart op de eerste afbeeldingen van onze nieuwe Adidas-tenues.
Misschien het artikel lezen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie heeft hem nou weer uitgenodigd? Als men denkt dat hij hier nog populair is dan is men wel erg naief.
Als hij maar niet meteen even een nieuw contract tekent hier.
Over de fanshop gesproken; ik wacht met smart op de eerste afbeeldingen van onze nieuwe Adidas-tenues.
quote:Oud-Feyenoorder Dirk Kuyt opent maandag 7 april in de Zwart Janstraat in Rotterdam de winkel Fenerium, de officiële fanshop van de Turkse voetbalclub Fenerbahçe.
'De tickets zijn bevestigd, er kan niets meer misgaan', zegt eigenaresse Senem Arslan. Ze is trots dat de in Rotterdam nog steeds zeer populaire Fenerbahçe-speler aanwezig zal zijn. 'Er zullen veel mensen op afkomen, want Dirk heeft volop Turkse én Nederlandse fans.'
De opening is om 19.00 uur. Daarna zal Kuyt handtekeningen uitdelen in de winkel.
WTF, een Fenerbahce fanshop in Rotterdam.quote:
Alleen toen waren we vol in de race voor de eerste plaats, niet de tweede plaats. Daar zouden we uiteindelijk op eindigen, mede door de blunder van Guidetti inderdaad. Toen stonden we al op een achterstand op Ajax die we moesten zien weg te werken om eerste te worden, terwijl we nu op een voorsprong beginnen (wat betreft de strijd om de tweede plaats).quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Grifte het volgende:
Ben ik de enige die een herhaling van het scenario van twee jaar terug ziet aankomen?
Toen was het RKC-thuis, vol in strijd voor de tweede plaats. Guidetti pakt een domme tweede gele kaart, rood, wedstrijd eindigt gelijk door het fenomale spel van Gill Swerts. Week later PSV-uit, Guidetti geschorst.
Nu komt Pellè terug, staat ondanks zijn eerdere schorsingen op scherp bij een volgende gele kaart. De tegenstander volgende week: PSV-uit...
Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen toen waren we vol in de race voor de eerste plaats, niet de tweede plaats. Daar zouden we uiteindelijk op eindigen, mede door de blunder van Guidetti inderdaad. Toen stonden we al op een achterstand die we moesten zien weg te werken, terwijl we nu op een voorsprong beginnen (wat betreft de strijd om de tweede plaats).
Dus ik zie die gelijkenissen niet verder.
Wel verbaasde mij de statistieken van RKC in uitwedstrijden tegen topploegen. Iemand postte dat laatst hier in dit topic. Ze schijnen nog geen uitwedstrijd verloren te hebben tegen Ajax, PSV, Twente en Vitesse dit seizoen.
Je gaat er zomaar vanuit dat Pelle zondag weer speelt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Grifte het volgende:
Ben ik de enige die een herhaling van het scenario van twee jaar terug ziet aankomen?
Toen was het RKC-thuis, vol in strijd voor de tweede plaats. Guidetti pakt een domme tweede gele kaart, rood, wedstrijd eindigt gelijk door het fenomale spel van Gill Swerts. Week later PSV-uit, Guidetti geschorst.
Nu komt Pellè terug, staat ondanks zijn eerdere schorsingen op scherp bij een volgende gele kaart. De tegenstander volgende week: PSV-uit...
Heeft Koeman al gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er zomaar vanuit dat Pelle zondag weer speelt?
Vind het wel relaxt die marge van 4 punten op PSV, als er iets is waar ze bij PSV niet mee om kunnen gaan dit seizoen is het wel druk dus laat maar komen.
Zij MOETEN die wedstrijd winnen waardoor we heerlijk op de counter kunnen loeren, met Pelle er bij...... komt helemaal goed
Nee, het wordt een makkelijke 3-0. Niks geen Koedetti scenario.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Grifte het volgende:
Nee, RKC zal vast wel weer scoren uit één van de lullige kansjes die ze krijgen. Met Mulder in het doel houdt je vrijwel nooit de 0. Volgens mij 6 keer gelukt dit seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, het wordt een makkelijke 3-0. Niks geen Koedetti scenario.
In ieder geval al 3x in de laatste 4 pottenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, RKC zal vast wel weer scoren uit één van de lullige kansjes die ze krijgen. Met Mulder in het doel houdt je vrijwel nooit de 0. Volgens mij 6 keer gelukt dit seizoen ofzo?
Ja, heb ze waren niet over Mitchel te Vrede.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er zomaar vanuit dat Pelle zondag weer speelt?
Het is een vervelende rotploeg, altijd al geweest ook. Hopelijk degraderen ze.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Uit valt het wel mee met RKC tegen de topploegen. Wel van Ajax en FCT punten afgesnoept:
FC Twente - RKC 0-0
PSV - RKC 2-1
Ajax - RKC 0-0
Vitesse - RKC 3-1
Thuis tegen de topploegen doen ze het beter.
Ligt eraan wat met name PSV en Fc Twente doen in hun lastige uitwedstrijden zaterdag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een vervelende rotploeg, altijd al geweest ook. Hopelijk degraderen ze.
Het kan weleens moeilijk worden zondag, maar er is dit seizoen geen peil op te trekken. Evengoed wordt het een ruime overwinning. De kans dat doelsalsdo doorslaggevend gaat zijn wie tweede wordt is heel reeël, dus daar hopen we maar op.
Kijk eens +/- 10 reacties boven je.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een vervelende rotploeg, altijd al geweest ook. Hopelijk degraderen ze.
Het kan weleens moeilijk worden zondag, maar er is dit seizoen geen peil op te trekken. Evengoed wordt het een ruime overwinning. De kans dat doelsalsdo doorslaggevend gaat zijn wie tweede wordt is heel reeël, dus daar hopen we maar op.
p.s. voor de liefhebbers:
Kuyt komt naar Rotterdam voor openen fanshop
Er zijn allerlei scenario's mogelijk, tuurlijk. Maar eentje daarvan is een gelijke stand na 34 wedstrijden, en die kans is gewoon heel reëel en niet moeilijk te verzinnen. Dat betekent dus: beslist geen gas terugnemen als je met 2-0 voorstaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat met name PSV en Fc Twente doen in hun lastige uitwedstrijden zaterdag.
Sc Heerenveen - PSV en NAC Breda - Fc Twente.
Best kans dat als die wedstrijden in een gelijkspel eindigen (lijkt me een reeël risico, vooral bij Heerenveen - PSV) dat we op 6 punten voorsprong komen als we zelf winnen van RKC. Dan verwacht ik niet dat het nog op doelsaldo gaat aankomen.
Ah, Dagobert Dirk was al aangekondigd.quote:
Mwa, alleen Twente kan nog voorbij op doelsaldo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn allerlei scenario's mogelijk, tuurlijk. Maar eentje daarvan is een gelijke stand na 34 wedstrijden, en die kans is gewoon heel reëel en niet moeilijk te verzinnen. Dat betekent dus: beslist geen gas terugnemen als je met 2-0 voorstaat.
Ik vind het niet zo'n heel waarschijnijk scenario eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn allerlei scenario's mogelijk, tuurlijk. Maar eentje daarvan is een gelijke stand na 34 wedstrijden, en die kans is gewoon heel reëel en niet moeilijk te verzinnen. Dat betekent dus: beslist geen gas terugnemen als je met 2-0 voorstaat.
ik zie feyenoord nog wel twee keer gelijkspelen (in de uitwedstrijden) dus dan kan twente nog boven je eindigen, en vitesse gelijk...quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n heel waarschijnijk scenario eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |