BlackLining | maandag 31 maart 2014 @ 22:50 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 22 september 2013 - Motorrijders newbierit! - Kampeerrit! In de planning: - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda CB1300 '05 / Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660X '07 - (mstx) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen • Inside the mind of a motorbike thief Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers • Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen • Motosp.gr - Evenzo surplus online shop Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez • Cycle-Ergo (Ergonomie) Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 01-04-2014 10:17:43 ] | |
weerstandje | maandag 31 maart 2014 @ 22:51 |
Jouw uitlaat lijkt precies op onze wcborstelhouder ![]() | |
Nero22 | maandag 31 maart 2014 @ 22:51 |
Hahaha ![]() ![]() | |
Geerd | maandag 31 maart 2014 @ 22:56 |
Ik heb mijn band niet eens lek gereden dat is ook raar. Ik heb meer lek dan opgereden, komt nog wel denk ik straks na Zwitserland bijna bij Frankfurt goh wat slingert tie toch achter. | |
BlackLining | maandag 31 maart 2014 @ 22:56 |
![]() Resonantie ![]() ![]() Ook de reden waarom je stuurgewichten gebruikt trouwens. Daarmee pas je de eigenfrequentie van het stuur aan, zodat die ligt in een gebied waar de trillingen van het motorblok niet (of nauwelijks) in de buurt komen. Dan trilt je stuurt dus niet mee. | |
Geerd | maandag 31 maart 2014 @ 23:00 |
Net met schuurmachines, knijp der maar eens in ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 31 maart 2014 @ 23:39 |
Mooi ![]() ![]() | |
Tunafish | dinsdag 1 april 2014 @ 00:24 |
Mag de mijne ook nog meedoen? ![]() ![]() ![]() Inmiddels met een mooie groene veeg aan de rechterkant en een stuk nagellak op de tank ![]() 600 euro ![]() | |
Pinkdwarf | dinsdag 1 april 2014 @ 00:25 |
Wil je hem toevallig verkopen? Haha ![]() | |
Tunafish | dinsdag 1 april 2014 @ 09:47 |
Nog niet. Ligt eraan hoeveel werk de garage er komende maand allemaal aan wil doen ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 1 april 2014 @ 10:27 |
Moet nog een goedkope garage zoeken | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 10:27 |
Ik sta in de OP. | |
rulerofdeath | dinsdag 1 april 2014 @ 10:34 |
bij elke nieuwe OP krijg je een quote alert? | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 10:35 |
Nee gelukkig niet, maar ik kijk normaal nooit in de OP dus ik was gewoon verbaasd. | |
stoeltafel | dinsdag 1 april 2014 @ 10:39 |
Mag ik ook in de OP? | |
Nero22 | dinsdag 1 april 2014 @ 10:41 |
| |
Erasmo | dinsdag 1 april 2014 @ 10:42 |
Want de op is zo lekker actueel nu ![]() | |
stoeltafel | dinsdag 1 april 2014 @ 10:42 |
Hehehe, hij is fijn ![]() ![]() Suzuki GSX-R 600, uit 2006 | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 10:46 |
Heb ik die foto nu 4x voorbij zien komen in de afgelopen topic? | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 10:51 |
Totdat dit soort bekeuringen op de mat vallen: ![]() ![]() | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 10:51 |
Oh dat lijstje sta ik niet eens in, ik koop toch elke 3 maanden een nieuwe motor dus dat is niet bij te houden voor SD en Anne ![]() | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 10:52 |
Ouch ![]() | |
stoeltafel | dinsdag 1 april 2014 @ 10:55 |
Auw ![]() Nee je hebt hem 4 keer opgezocht omdat je hem zo mooi vind ![]() O nee flauw, laatste keer. | |
Vrieskist | dinsdag 1 april 2014 @ 10:57 |
Ach ja, hij is blijkbaar blij met z'n fiets ![]() Vorige maand ook redelijk CJIB gesponsord, stomme flitspalen op van die 100km/h ringwegen, krijg je van die 4km te hard boetes. | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 10:59 |
Dat snap ik ![]() Maar als nou verschillende foto's waren ![]() Ik zou ook dat ding vaak op de foto zetten hoor, maar dan ook beetje actie shots ![]() | |
stoeltafel | dinsdag 1 april 2014 @ 11:08 |
Eens, binnenkort een sportcam kopen. Zag laatst een mooie op ebay voor 100 dollar, dat is het proberen waard. | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 11:08 |
Ja, en die 4km te hard boetes zijn ook prijzig geworden ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 1 april 2014 @ 11:17 |
Ja klopt, al snel zo'n ¤10 per km ![]() | |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 11:20 |
Dat ligt niet zo zeer aan de Vmax, maar aan de compleet uit de klauwen gelopen boetebedragen die geen fluit meer met veiligheid te maken hebben ![]() Ik had er vorige week ook weer een. 48 euro voor 7 te hard op zondagavond in een of andere godvergeten polder ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 11:21 |
Ik snap die administratieve kosten nooit. Alles is tegenwoordig geautomatiseerd, de enige die nog fysieke handelingen uitvoert is diegene die de boete ontvangt. En die kan dat toch ook niet weer in rekening brengen? | |
Tunafish | dinsdag 1 april 2014 @ 11:22 |
Gewoon een noemertje om wat extra te vangen. Heb ze ooit eens horen claimen dat ze het gebruiken voor systeemonderhoud ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 11:39 |
Per heden van mij ![]() | |
Erasmo | dinsdag 1 april 2014 @ 11:45 |
Was destijds ingevoerd om budget vrij te maken om de gratis schoolboeken te bekostigen. | |
Geerd | dinsdag 1 april 2014 @ 11:51 |
Oef 266 dat is toch 5 weken boodschappen inclusief bier ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 11:53 |
Al wat vanaf gevallen? | |
Erasmo | dinsdag 1 april 2014 @ 11:57 |
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen. | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 12:02 |
Echt waar ![]() | |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 12:04 |
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind. Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren ![]() | |
Geerd | dinsdag 1 april 2014 @ 12:25 |
Dit idd, dan gaan de nek haren een klein beetje overeind van die uitspraken. Gaat nergens over tegenwoordig. | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 12:27 |
Geld, ja. Geflitst op de terugweg ![]() Eens. Ik word altijd gepakt op een weg waar geen hond rijdt. Vandaag dus ook weer, met dat nieuwe ding. | |
JAY-T | dinsdag 1 april 2014 @ 12:29 |
Laatst ook nog een gekregen. Kwam uit m'n werk (was al donker buiten), reed over een 50-weg tussen een woonwijk en een industrieterrein, echt een stukje niemandsland dus.. 6km/h te hard, 96 euro ![]() ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 1 april 2014 @ 12:42 |
De 3 en 4% marge is voor de onnauwkeurigheid in de meetapparatuur en de afwijking gedurende de ijking. Het is dus geen cadeau wat je krijgt van de overheid. De marge is puur om zekerheid te geven dat de persoon die de bekeuring krijgt ook echt boven Vmax heeft gereden. Je kunt dus gerust een bekeuring krijgen als je in werkelijkheid 2km/h te hard rijdt. ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 1 april 2014 @ 12:42 |
Ja, dus nu hou ik lekker het verkeer op, door op de middelste baan te rijden met 100 op de teller ![]() | |
Geerd | dinsdag 1 april 2014 @ 12:42 |
http://www.dumpert.nl/med(...)nhalen_verboden.html Oef | |
mennes2000 | dinsdag 1 april 2014 @ 14:14 |
Op verzoek van Erasmo in dit topic ook maar even hier melden.Ik lees al ruim een half jaar mee met de motorclub-topics en heb sinds twee maanden mijn A-rijbewijs. Sinds een maand heb ik een motor. Ik rij op een Yamaha FZ6-n uit 2005. Inmiddels ongeveer 1200 km ermee gereden. Heerlijk! | |
Erasmo | dinsdag 1 april 2014 @ 14:17 |
Voor degene die nog een ritje zoeken vandaag ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 14:24 |
Die mensen die dan gaan inhalen met Vmax + 1 ![]()
| |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 14:28 |
heb er 40+ ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 1 april 2014 @ 14:59 |
Ja, dat is inderdaad irritant. Ik doe het dan ook alleen op de driebaanswegen, dan is er nog ruimte om in te halen. Daarnaast heb ik geen zin om 90 per uur tussen de vrachtwagens te zitten, dus dan maar 102km/h op de middelste baan. Sowieso zijn die banen er om op te rijden en je mag nou eenmaal maar max 100 km/h ![]() | |
Sjoerd102 | dinsdag 1 april 2014 @ 15:03 |
[politiemodus] De topcriminaliteit is weer een zware slag toegebracht [/politiemodus] Zeker als je dan onderstaande leest op transport-online
| |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 15:26 |
Ik kan me absoluut niet drukmaken om de Vmax. Weet hem vaak niet eens. Die paar boetes die dat per jaar kost heb ik er nog wel voor over om gewoon zo hard te rijden als ik zelf wil. Veel relaxter dan krampachtig 100 rijden. | |
Isdatzo | dinsdag 1 april 2014 @ 15:26 |
Hoi. Ik ben Isdatzo. Ik rijd motor en ik moet me hier komen melden van Anne. | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 15:29 |
Van de drie boetes die ik heb gekregen met de Alp waren er 2 voor een paar km te hard, op verlaten snelwegen op zondagochtend ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 15:41 |
IP de gsr had ik binnen een week een boete voor 12 te hard in een 60 zone. Op de xt nog geen 1 ![]() | |
mjan | dinsdag 1 april 2014 @ 15:47 |
Frustraties hier te over qua boetes en onzinnige Vmax: een combinatie van een verlaten 5baans snelweg, Vmax van 100 en trajectcontrole kan niemand leuk vinden. | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 15:48 |
Brave jongen. Nu nog even je monsters (je hebt er toch meer?) posten en je filmpjes, want dan kunnen we daar even kritiek op uiten ![]() ![]() Geen foto's van je valpartijen, maar we hebben wel een telling waar je jezelf misschien even op los kunt laten. Volgens mij scoor je ook aardig hoog, toch? Of was dat alleen op de fiets zonder motor?
| |
Isdatzo | dinsdag 1 april 2014 @ 15:54 |
De monsters: Op het circuit op een '07 R6: ![]() Of een GSX-R 1000 K4 (die nu in onderdelen bij m'n ouders in de weg ligt): ![]() In de modder een diversion ![]() ![]() En voor de fun een '13 690 SMC-R: ![]() '92 SZR660 in de sloot, '03 R6 van 't talud af, '07 R1 tegen een lantaarnpaal, '07 daytona 675 de oprit af. 2 TL, 1x ziekenhuis, 1x ambulance gebeld, heel veel jankende omstanders. | |
Isdatzo | dinsdag 1 april 2014 @ 15:56 |
Wat beeldmateriaal van afgelopen weekend als bonus: | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 15:57 |
Welkom ![]() | |
mstx | dinsdag 1 april 2014 @ 15:59 |
![]() ![]() ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 16:00 |
Brag & boost? | |
Isdatzo | dinsdag 1 april 2014 @ 16:01 |
Nee dat zijn falers die alleen maar hard rechtdoor kunnen.. liefst binnen de bebouwde kom in grote groepen. | |
Vrieskist | dinsdag 1 april 2014 @ 16:02 |
Naja, ik rijd elke dag op een stuk met 100% flitsgarantie, dan ga je na een paar boetes in een week vanzelf krampachtig 100 rijden en anders werk je de hele dag voor niks ![]() | |
mstx | dinsdag 1 april 2014 @ 16:03 |
Je ziet toch duidelijk dat hij van WheelieTime is ![]() ![]() | |
mennes2000 | dinsdag 1 april 2014 @ 16:05 |
En fok!-er met z'n smiley ![]() | |
Sjoerd102 | dinsdag 1 april 2014 @ 16:19 |
Ik heb 1x een parkeerbon gehad met de motor. ![]() | |
Maegrim | dinsdag 1 april 2014 @ 16:35 |
De EU is weer bezig met nieuwe regels voor motorrijders ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 16:36 |
Volgend jaar een derde remlicht ![]() | |
Tunafish | dinsdag 1 april 2014 @ 16:45 |
Wat ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 1 april 2014 @ 16:45 |
Of een tweede helm! | |
#ANONIEM | dinsdag 1 april 2014 @ 16:45 |
Leuke 1 aprilgrap, dat wel. | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 17:39 |
beter dan zeggen dat je een echte motor hebt gekocht ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 17:42 |
Je vond 'm wel leuk he ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 17:48 |
Een GS was wat geloofwaardiger, dan ga je er nog op vooruit. Maar een Honda inruilen tegen een Yamaha... ![]() oh wacht...ik wou een TDM900 ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 17:51 |
Een oude Alp erbij om op te knappen en aan te sleutelen zou ik dan wel weer erg tof vinden. Zo'n witte. 500 Euro Challenge, alles ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 17:52 |
Over een 2tal jaar komt mijn Alp vrij ![]() ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 17:54 |
Houden natuurlijk ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 18:06 |
Dan ga ik er wel een project van maken. Dikke noppen, verhoogd spatbord, in het kontje zagen, matte kleur spuiten en alle overbodige meuk eraf halen. ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 18:08 |
Gewoon doen. Nieuw leven aan een ouwe machine ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 18:09 |
Gelijk effe de lagerschalen aanpakken. Vandaag ook weer.. zodra de naald van de temp het midden raakt begint het blok te piepen. Ik verdenk de lagerschalen wel want het geluid komt onderin het blok vandaan | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 18:31 |
| |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 18:38 |
Da's de mijne. | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 18:40 |
Nee hoor, het carter raakt de grond niet ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 18:49 |
Zoiets idd. ![]() | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 18:50 |
![]() | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 19:26 |
Dus eigenlijk wil je dan een dominator met een v-twin? | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 19:40 |
Kort gezegd, ja. Maarja, de basis staat er al. Nu nog enkel modden. En als 2e motor dus een naked, maar wel +1000cc, of een TL1000. Dat mag wel na 11 jaar 50pk vind ik. ![]() en ja, zo hard mag je toch niet, maar wel leuk [ Bericht 10% gewijzigd door Gummiebeer op 01-04-2014 19:47:32 ] | |
DarkNoize | dinsdag 1 april 2014 @ 19:47 |
Hai, Al even hier niet meer gereageerd maar ik heb dus een paar weken geleden mijn Z1000 om een paal gevouwen en nu ligt de tank alleraardigst in de kreukels. Heeft iemand ervaring met het laten uitdeuken van een tank, en dan niet een klein deukje ![]() Kan dit bij een autoschadehersteller of moet ik naar een specialist of gaat het uberhaupt niet als de deuk te ernstig is en moet er gewoon een nieuwe tank op wat duizenden euro's gaat kosten ![]() Verder is er nog wat meer kleinere schade en moet er een kapje gespoten worden maar dat laat ik dan ook meteen doen. Alvast bedankt. | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 19:48 |
nou gummie je kan nog een z1000 kopen... wel een opknapper ![]() | |
ManageTheAnger | dinsdag 1 april 2014 @ 19:49 |
![]() | |
DarkNoize | dinsdag 1 april 2014 @ 19:50 |
Neu, ben wel van plan om 'm te houden, maar ben bang dat die tank niet meer te herstellen is. Hopelijk is er hier iemand die kan zeggen dat ongeacht de schade ze dit altijd wel weer recht kunnen trekken, desnoods met plamuur, als het resultaat maar weer eruit ziet als nieuw. | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 19:51 |
Z1000 klinkt leuk, maar geen opknapper ![]() Na mijn huidige fiets wil ik wel iets meer dan een opknapper want daar blijf je mee bezig. De Alp is nog steeds niet wat het zou moeten zijn qua conditie ondanks dat ik er al die tijd ermee heb gered. ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 19:52 |
Pica's zeggen meer dan (Z)1000 woorden. ![]() | |
ManageTheAnger | dinsdag 1 april 2014 @ 19:53 |
Hangt ook van je budget af natuurlijk, maar de Z'jes zijn wel erg leuke motoren. Anders zo'n Suzuki GSR 750? | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 19:56 |
![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 20:01 |
Zelf er niks aan over gehouden? | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:03 |
Budget is tegen die tijd geen probleem. ![]() ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 20:06 |
compensatiefiets dus? ![]() | |
Dekatria | dinsdag 1 april 2014 @ 20:07 |
![]() Dikke 6 cilinder jongeuh ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:09 |
Eigenlijk wel ![]() Ik wil gewoon eens ervaren hoe dat is om zo'n pk monster tussen de benen te hebben. Een aantal jaar terug had ik nog vooroordelen tegen gastjes op een literfiets, het bekende doodjagen opmerkingen, maar nu weet ik van mezelf dat het puur aan jouw rechterhand ligt. ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:10 |
Meh.. eigenlijk heb ik al gereden op een +literfiets. De Goldwing 1600 van m'n ouwe.. ![]() ![]() ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 20:10 |
maar die GSR die ik neergepoot had heeft meer PK dan de XJR 1300... alleen legt die XJR 22Nm meer op het asfalt | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:11 |
And torque is master! ![]() | |
ManageTheAnger | dinsdag 1 april 2014 @ 20:15 |
Gewoon balls-out met een Hayabusa gaan. | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:18 |
Dat laat ik aan stinkie over ![]() Lekker in de 2e versnelling een FOK!rit maken. | |
Maegrim | dinsdag 1 april 2014 @ 20:23 |
ik ken nog wel iemand met een 1000+cc opknapper ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:24 |
SD ![]() effe een SDeetje maken ![]() | |
DarkNoize | dinsdag 1 april 2014 @ 20:43 |
Is nu bijna 3,5 week geleden maar heb nog wel een klein beetje last van mijn schouder. Spiertje verrekt denk ik, want ben er met een best mooie koprol vanaf gekomen en verder niks aan over gehouden. Pak en helm zijn ook nog in volle glorie zonder enig krasje gelukkig. | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 20:48 |
b-king... dikke naked met het blok van een busa | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:52 |
Das ook wel een heftige fiets idd ![]() | |
Vinniiee | dinsdag 1 april 2014 @ 20:54 |
Staat nog een mooie op MF, met supercharger. | |
KneusTeun | dinsdag 1 april 2014 @ 20:55 |
http://www.speurders.nl/o(...)0018158.html?sr_ab=0 Of gewoon lekker chill ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:55 |
Die 300pk-ish monster? Wat een bruut ding maar mij iets te gortig ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 1 april 2014 @ 20:56 |
Later als ik de 50 ben gepasseerd, dan kan het weer rustig an ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 20:56 |
en ook met een dikke turbo jonguh! Suzuki B-King Turbo 299km/h: | |
Vinniiee | dinsdag 1 april 2014 @ 20:56 |
Tof ding ![]() Mag alleen wel een demper op ![]() Haha, ja dat ding ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 21:00 |
Bij hyperpro werkendam stond een bmw hp4 die ze aan het prepareren waren voor Man tt. 225pk op het achterwiel ![]() | |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 21:07 |
Zelf doen ![]() ![]() Als je een beetje handig bent kun je zo honderden euro's besparen. Had je nou zelf ook al wat geregeld voor je vering? | |
White__Tiger | dinsdag 1 april 2014 @ 21:18 |
Dat soort mensen gaat vaak alleen met het openbaar vervoer of zijn een groot gevaar op de weg. Verschrikkelijk die discussies, gewoon meteen afkappen met zulke mensen ![]() | |
stinkie | dinsdag 1 april 2014 @ 21:22 |
you don't have the guts ![]() kanshebber als opvolger idd. Hoewel ik de Busa voorlopig nog niet zat ben | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 21:23 |
Speaking off which; ik ben blijkbaar met de CB in Nijmegen langs zo'n hoerending gereden met +26km; 266¤. Slaat echt helemaal nergens meer op idd. ![]() In .de had dat 4 tientjes gekost ofzo. | |
Anne | dinsdag 1 april 2014 @ 21:25 |
In .de had je daar 100 gemogen ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 21:26 |
Ook dat idd.. is een weg waar je qua indeling eigenlijk 70 of zelfs 80 zou moeten mogen- en kunnen rijden. | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 21:29 |
nieuwe cockpit ligt al in de schuur, stuur zit er al op, en alle andere zooi is denk ik volgende week wel binnen. Heb trouwens een complete set spuitdelen op de kop getikt met inruil van al mijn plastic; hij wordt nu profi gespoten mat zwart, inclusief originele stickers en matte blanke lak ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 21:34 |
nice. Ben je zelf alweer helemaal de sheriff? | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 21:40 |
Nope, nog steeds pijnstillers, en mijn schouder is nog steeds kut op bepaalde momenten. Tevens heb ik sinds een weekje of 2 een dikke vette bult vocht aan de zijkant van mijn knie, knie heb ik verder niet overdreven veel last van, maar tis niet goed. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik dmv de pijnstillers gewoon aan het werk ben, en dat is fysiek redelijk stevig belastend. Ben al een paar dagen aan het proberen om het op één setje smarties per dag te doen, maar zeker als ik moet overwerken red ik dat eigenlijk nét niet.. ![]() | |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 21:52 |
Nog steeds joh? Mijn schouder is ook nog niet helemaal 100% maar op wat pijnscheuten na bij een verkeerde beweging gelukkig niet echt last meer van dus ook van de pillen af. Heeft wel ruim anderhalve maand geduurd ook. Word je niet vrolijk van. Blijft de CB nou toch als je hem gefixt hebt? En red je het om hem de 19e te komen showen? ![]() Ik neem aan dat je inmiddels ook een andere koplamp gefixt hebt? Ik heb de elektronica van de Bandit grotendeels verhuist naar onder de tank, dus de CB lamp past nu vrij aardig. Hoef hem iig niet meer kwijt, want hij staat wel erg vet ![]() | |
Nero22 | dinsdag 1 april 2014 @ 21:53 |
SD is verplicht achter mij te blijven rijden. ![]() | |
BlackLining | dinsdag 1 april 2014 @ 21:54 |
Dat wordt dus zo'n zelfde tafereel als stinkie die de hele Fok rit niet in de derde versnelling komt ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 22:24 |
Misschien mag hij wel blijven, ik ben er nog niet helemaal uit. Mijn schouder was al redelijk fucked up, stiekem al heel wat jaartjes, dus die heeft een beste opdonder gehad. Toen ik hem de eerste keer verneuqte heb ik er bijna een jaar last van gehad, ik hoop nu dat het wat minder lang gaat duren, maar een Aygo geeft blijkbaar wat minder mee als ik dacht ![]() Ik heb alles qua onderdelen geregeld, ik moet alleen effe wachten met de spuitset tot de belasting mijn centjes heeft teruggestort, dus de 19e gaat hem niet worden, ook niet qua tijd, want ik werk me de pestpokke momenteel; afgelopen 3 weken al 2 dagen weekend gehad, en er gaan geruchten op het werk dat ze dit weekend beide dagen willen werken. Nou heb ik wel de keuze om nee te zeggen natuurlijk, maar ik kan die centen wel goed gebruiken, lijkt me duidelijk, en weekenden betalen best lekker ![]() Volgende week is de laatste week van de stop, en daarna is het even onzeker wat er qua werk gaat gebeuren. Kan daarna zomaar weer ineens thuis zitten, dan kan ik mooi aan de knutsel, maar dan moet er wel doekoe op de bank staan. | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 22:25 |
Ik denk eerder achter Anne ![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 22:26 |
post even gemist. Vrijdag krijgt de 10 hyperpro voor. Achter laat ik nog eben standaard | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 22:45 |
Het is zo goed als officieel, deze haal ik vrijdag op.![]() | |
Salatrel | dinsdag 1 april 2014 @ 22:50 |
een mf sticker is niet nodig | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 22:52 |
Idd, dat viel me ook meteen op. | |
picodealion | dinsdag 1 april 2014 @ 22:52 |
Maar moet je zien hoe mooi dat allemaal glimt voor een fiets van 30 jaar oud ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 1 april 2014 @ 23:05 |
Naais ![]() | |
ManageTheAnger | dinsdag 1 april 2014 @ 23:37 |
Never said I did. | |
Maegrim | woensdag 2 april 2014 @ 00:18 |
Mooi man, ben benieuwd. Zou leuk zijn als ie daarna niet verkocht wordt ![]() | |
DarkNoize | woensdag 2 april 2014 @ 00:23 |
En daar gaat het mis. Dit ik ga ik nooit zelf kunnen maken, ik begin er niet eens aan ![]() | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 00:38 |
Doet eens een plaatje van dat deukje dan ![]() | |
Anne | woensdag 2 april 2014 @ 07:48 |
Niet mee eens! | |
Scheringa | woensdag 2 april 2014 @ 10:08 |
Wat doen jullie trouwens aan onderhoud aan de ketting van je motorfiets? Alleen invetten per x km of ook cleanen? En wat voor vet (en evt cleaner) raden jullie mij aan? Ik heb bij de aanschaf van mijn motor een spuitbus kettingvet gekregen van Valvoline, deze: ![]() | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 10:18 |
Gebeurt dit nou vaak? Zijn dit nou bepaalde wegen of bepaalde flitsauto's? Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn. In het centrum sowieso nooit te hard rijden. Donderdag en vrijdag weer kleine stukje rijden. Moet nog een beetje het gevoel krijgen om iets sneller weg te rijden maar komt vast wel. Pas 200km motor ervaring ![]() | |
mstx | woensdag 2 april 2014 @ 10:18 |
Alleen olie (osco) | |
picodealion | woensdag 2 april 2014 @ 10:26 |
Als je langs het Prins gebouw rijdt, even zwaaien naar mijn kawa ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | woensdag 2 april 2014 @ 10:37 |
Inderdaad ![]() Bij Hoenderloo het bos in. Echt prachtige omgeving daar ![]() | |
mstx | woensdag 2 april 2014 @ 10:40 |
En onderweg even een ijsje eten. | |
Wijnand_Bierenstein | woensdag 2 april 2014 @ 10:40 |
Thermoskan koffie onder de snelbinders ![]() | |
A4papier | woensdag 2 april 2014 @ 10:42 |
![]() binnenkort beginnen met mijn A2 rijbewijs. ondertussen al druk aan het kijken naar een geschikte allroad. jullie nog tips? | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 10:45 |
Gister nog 130 gedaan op 80 weg. https://www.google.nl/map(...)ata=!4m3!4m2!1m0!1m0 Heerlijke weg om goed door te rijden! | |
Erasmo | woensdag 2 april 2014 @ 10:52 |
TA ![]() | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 10:55 |
Dit moet je ook eens rijden, https://www.google.nl/map(...)ata=!4m3!4m2!1m0!1m0 Hele mooie weg door de hei en vervolgens rijdt je door richting Nunspeet, Elsspeet, Vierhouten, enz | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 10:57 |
Beetje recht Edit: deze is ook mooi! https://www.google.nl/map(...)ata=!4m3!4m2!1m0!1m0 | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 11:06 |
Eens, kan je dus wel lekker hard en wel handig voor mij in het begin. | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 11:06 |
Suzuki GSX-R Of KTM Duke 390? | |
mstx | woensdag 2 april 2014 @ 11:08 |
Dat zijn wel mooie allroads ja | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 11:12 |
Dominator? BMW f650? Alpje ook? | |
A4papier | woensdag 2 april 2014 @ 11:15 |
F650 of pegaso heb ik al wel naar gekeken ja. lijken mij leuke fietsen. TA is 37kw, net 2kw te veel. ![]() zou natuurlijk met uitdraai kunnen verzekeren en hopen op lieve agenten ![]() | |
A4papier | woensdag 2 april 2014 @ 11:16 |
Duke wordt wel mijn les fiets. maar vind allroad toch echt mooier ![]() | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 11:19 |
Ja? Kicke! Welke Duke? Eerste wordt lastig maar de Duke zou wel kunnen. Zie KTM genoeg filmpjes posten waarin ze offroad rijden. | |
Tunafish | woensdag 2 april 2014 @ 11:20 |
Echt, 130? Ik vertrouw het daar voor geen meter met al die stukken asfalt die ze op het wegdek hebben geplakt bij wijze van reparatie. 100 doe ik nog wel, daarboven kijk ik wel uit. | |
A4papier | woensdag 2 april 2014 @ 11:23 |
de 390. ![]() | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 11:33 |
Wow! Hele vette rijschool heb je dan, dat maakt het lessen heel leuk. | |
1517 | woensdag 2 april 2014 @ 11:45 |
Waar is dat!? Ga ik even langs voor een proefles | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 11:53 |
Haha ja inderdaad ![]() ![]() | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 11:55 |
Heb er de 160 aangetikt na mijn eerste praktijk, mocht even de agressie eruit gooien ![]() Heb er nog nooit een flitser gezien | |
Tunafish | woensdag 2 april 2014 @ 12:09 |
Flitsen doen ze niet nee ![]() | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 12:13 |
Nou dan ![]() Als ze achter je rijden houden ze je toch niet bij ![]() | |
Geerd | woensdag 2 april 2014 @ 12:14 |
Dominator daar heb ik nog op gelest ![]() ![]() | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 12:14 |
Best wel leuke fiets volgens mij, dan wel de 650 halen. Maar schijnbaar onverwoestbaar. | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 12:21 |
Zo maar eens kijken of het me lukt zelf mijn zadel opnieuw te bekleden ![]() | |
Tunafish | woensdag 2 april 2014 @ 12:39 |
Ja, maar ik ga niet met 130 door die bochten daar ![]() | |
KneusTeun | woensdag 2 april 2014 @ 12:48 |
JUIST! die lange bocht is geweldig! | |
RichardHammond | woensdag 2 april 2014 @ 13:08 |
Kom op man, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over. Doe dat gewoon op het circuit en breng niet onnodig anderen in gevaar met dit stompzinnige gedrag. Jammer dat de politie niet op basis van dit soort beelden rijbewijzen invordert. | |
Tunafish | woensdag 2 april 2014 @ 13:14 |
Ik wacht mijn nieuwe band wel even af en dan ga ik hem eens proberen, kijken hoe ver ik kom ![]() | |
BRooster | woensdag 2 april 2014 @ 13:19 |
Gezien zijn crash-historie zou je denken dat hij het wat rustiger aan doet, blijkt iig niet uit de beelden inderdaad. | |
stoeltafel | woensdag 2 april 2014 @ 13:46 |
Rijden kan die wel als ik kijk hoe makkelijk de Wheelies gaan. Niet bang [ Bericht 21% gewijzigd door stoeltafel op 02-04-2014 13:54:14 ] | |
Geerd | woensdag 2 april 2014 @ 14:11 |
Dan moet je nog niet te ver weg rijden, anders kun je nog aardig aan het dwalen komen zo te zien. En zo een grote actieradius heb je niet op een crosser ![]() | |
Den_Haag | woensdag 2 april 2014 @ 14:28 |
Allemaal tegelijk een lesje daar nemen ![]() | |
ManageTheAnger | woensdag 2 april 2014 @ 15:36 |
"Hoi! Wij zijn de Fok!kers, en komen voor een gezamenlijke proefrit ![]() Met de regionale omroep erbij als nieuwsbulletin voor de avond. | |
Salatrel | woensdag 2 april 2014 @ 15:59 |
xt660 is precies 35kw ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 17:54 |
Ah! De bekende weg ![]() Deze week 3x genomen, die weg dan, tijdens de spits. Dan wordt het een sport om een gaatje te vinden om in te halen ![]() Vanmiddag nog een engelsman te kakken gezet in z'n Bentley, kerel dacht echt dat hij sneller was dan een Alp met optrekken. ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Gummiebeer op 02-04-2014 17:59:23 ] | |
Erasmo | woensdag 2 april 2014 @ 17:59 |
Morgen nieuwe klompen halen, kijken of ze ook klompsloffen hebben die om mijn motorlaarzen passen ![]() | |
mstx | woensdag 2 april 2014 @ 18:26 |
Ligt eraan tot welke snelheid ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 18:32 |
Was in Oldenzaal city (place to be ![]() ![]() | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 18:54 |
Wat, dat viel toch best mee? Zal maar geen filmpjes van een paar jaar geleden uploaden dan ![]() Alleen dat stukje met smalle weggetjes en veel fietsers was misschien wat lomp maar daar reed ik niet voorop dus kon ik moeilijk het tempo aangeven ![]() En ja, nog 3 weken en dan mag ik weer los op Spa ![]() Daarom had ik juist die KTM gehaald.. en dat pakt goed uit want ik heb 'm nu ongeveer een jaar en ik heb er maar één "momentje" mee gehad. Op supersports elke week wel eigenlijk. [ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-04-2014 20:10:52 ] | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 18:56 |
Transalp ![]() | |
Drinky | woensdag 2 april 2014 @ 20:10 |
minder huilen man, dit ritje reden we niet eens zo hard door. | |
stinkie | woensdag 2 april 2014 @ 20:21 |
Zeg kunnen jullie GYM hommo's in jullie eigen topic blijven? Ik hou de werelden graag gescheiden | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 20:25 |
Na de beelden gezien te hebben valt het ook wel allemaal mee wat mij betreft. Er zitten wat momenten tussen dat het wel iets aso gaat en dan moet je dan effe zien door de bril van een koekblikker. Die denken dan dat alle motorrijders aso's zijn, en met alle respect, daar kan ik ze dan geen ongelijk in geven. Je moet effe in het achterhoofd houden dat met deze filmpjes en actie's wel weer het vooroordeel om de hoek komt kijken. Ik zeg ook niet dat ik heel netjes rij. Soms zijn er momenten dat ik naderhand denk van, dat had wel iets anders gekunt. Al is het maar om de imago van motorrijders wat op te krikken want alles wordt vrij snel over 1 kam geschoren. Maar als dit alles jou niks aantrekt en als een malle overal langsheen doordendert dan kan je beter naar een club als B&B heengaan, of als een echte baas op MF posten, of wachten op een Darwin award | |
Salatrel | woensdag 2 april 2014 @ 20:31 |
ik rij dan juist extra rustig op en ga bij het eerstvolgende stoplicht voor hem staan ![]() | |
Drinky | woensdag 2 april 2014 @ 20:31 |
De automobilisten die wel opletten vinden het altijd mooi als je erlangs gaat, en degene die een negatief beeld hebben en gaan kloten ga je op het achterwiel voorbij om even te laten schrikken, dat negatieve beeld staat er toch wel. Het is niet zo dat we overal lak aan hebben, we letten best goed op. | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 20:32 |
Maar hij ging revven in z'n Bentley..wat moet ik dan? ![]() | |
Salatrel | woensdag 2 april 2014 @ 20:33 |
meerevven en dan zie vorige post. | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 20:36 |
Ik snap het wel. Krijg ook vaak een duimpje als ik erlangs klapper, vaker nog een gebaartje dat ik erlangs mag. Dan laat ik m'n twin ook effe klappen met open pijp en dat vinden ze geweldig. Maar het gros is er toch niet zo van gedient. En laten we eerlijk wezen, motorrijders staan niet hoog op de lijst van toffe peren in het verkeer, dus waarom het er nog extra dik erbij opgooien? Over het opletten zwijg ik maar. Verwijs nog recent naar B&B... | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 20:39 |
Toch wou ik Bentley rijdert eruit trekken met mijn olieboot, ze verwachten het domweg niet van zo'n grafhok op 2 wielen! ![]() | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 20:40 |
Wat anderen van mij denken boeit me niet bijzonder veel.. als 't een beetje kan dan ga ik erlangs. Liefst op 1 wiel ![]() Als 't niet gaat dan wacht ik even.. en als 't echt gigantisch lang duurt dan dwing ik een gaatje af ![]() Dat zijn over 't algemeen ook gewoon bosmongolen die niet kunnen rijden. Ja, heel hard rechtdoor. Liefst met een zo groot mogelijke groep. | |
Anne | woensdag 2 april 2014 @ 21:09 |
Zeg je nu indirect dat ze hier niet welkom zijn ![]() | |
Salatrel | woensdag 2 april 2014 @ 21:34 |
minder minder minder? ![]() | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 21:39 |
Zo nou het zadel is bekleed. Ik dacht dat doen we even, maar da's dus toch wel ff een vak apart zeg ![]() Uren aan dat leer staan trekken, zit er nu redelijk strak op ware het niet dat ik iets te grondig ben geweest met het verlagen van het zadel waardoor er nu bobbels zichtbaar zijn in het leer die komen omdat het schuim eronder niet vlak genoeg is. Moet nog maar even kijken of ik dat nog een keer opnieuw en dan goed ga doen, maar ik heb er de blaren van op mijn handen staan.. | |
Dekatria | woensdag 2 april 2014 @ 21:40 |
Dat is bij klusjes die je nooit gedaan hebt altijd een voorbode van uren ploeterwerk ![]() | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 21:45 |
Is ook zo maar ik probeer graag alles zelf. Uitbesteden kan altijd nog als het niet lukt. Nu heb ik nog genoeg skai leer over om het nog een keer te doen, en ik weet wat ik nu verneukt heb. Dus ik zou het nog een keer kunnen proberen en dan wel een strak resultaat krijgen. Denk ik. En dan is het toch leuk om te kunnen zeggen dat je je eigen zadel bekleed heb, net zoals ik zelf de rest van die motor hersteld heb..
| |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 21:50 |
Willen jullie meer of minder gas? | |
stinkie | woensdag 2 april 2014 @ 22:01 |
ik roep al jaren dat die newbies hier niet welkom zijn, hopelijk dringt het nu door. Eens kijken of we dat deurbeleid weer kunnen hanteren voordat alles en iedereen hier weer komt langszwaaien ( ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 22:13 |
Nee, dat zeg ik niet. Ik hoop wel dat ze bij een eventuele FOK!rit normaal rijden. ![]() | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 22:20 |
Oeh, lastig. | |
ManageTheAnger | woensdag 2 april 2014 @ 22:28 |
Wat: De Fok! Elfstedentocht Waar: Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?) Route: http://www.routeyou.com/nl-nl/product/file/379760.nl (exclusief Dokkum, route zal +-150km zijn) Data: Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen. Deelnemers (onder voorbehoud) Vrieskist Sharpdressedman Freezer Tunafish ManageTheAnger Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!) Suggesties, klachten, opmerkingen, toevoegingen en/of vragen zijn welkom. De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden. | |
stinkie | woensdag 2 april 2014 @ 22:31 |
ze moeten het heel gek maken willen ze de wilde zwijnen rit evenaren ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | woensdag 2 april 2014 @ 22:38 |
Je kunt idd moeilijk bewijzen welke motor het is en wie er rijdt | |
Drinky | woensdag 2 april 2014 @ 22:38 |
mwah maak je daar maar niet druk om, die bejaardentempo ritten zijn niet aan ons besteed. | |
Gummiebeer | woensdag 2 april 2014 @ 22:55 |
Sorry, het brik gaat maar 170 wind mee. | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 23:09 |
Morgenmiddag weer ff vegen? | |
Drinky | woensdag 2 april 2014 @ 23:10 |
Het huis ja ![]() | |
Isdatzo | woensdag 2 april 2014 @ 23:10 |
Ja, dat ook ![]() | |
klawie | woensdag 2 april 2014 @ 23:19 |
Je tank lijkt ook niet helemaal strak of hoort die zo? | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 23:20 |
Spuitbusje was leeg ![]() ![]() Ik had hem helemaal strak, maar zaten nog wat krasjes in door te lomp schuren. Dus weer fijn opschuren, spuitplamuur, weer primen en weer overspuiten. Maar dat was dus nét teveel voor één busje Motip.. | |
klawie | woensdag 2 april 2014 @ 23:32 |
Haha geloof het best Het kutte is ook dat de druk in zo'n busje niet overal gelijk is daar moet je ook opletten | |
BlackLining | woensdag 2 april 2014 @ 23:47 |
Valt alles mee hoor, spuiten met zo'n busje. Kwestie van heel veel geduld hebben. Aan die achterkuip kun jij niet zien dat ie met een busje is gedaan in plaats van met een spuitpistool. Die drukvallen zijn ook niet zo'n ramp, zit het even ergens wat dikker. Maakt in principe weinig uit zolang je in de basis dunne lagen spuit. Dekt het dan dekt het en zie je dat niet meer. Je moet alleen de verleiding weerstaan om de rest van het oppervlak dan meteen even dekkend te krijgen. | |
DarkNoize | donderdag 3 april 2014 @ 00:02 |
Heb een paar onduidelijke foto's op m'n telefoon, ellende om die hier te posten. Ben vanmiddag langs 4 schadeboeren gereden, 3 daarvan zeiden dat het niet te maken valt/veelte duur zou worden om het enigszins netjes te krijgen. Dus die raden een gebruikte tank aan en die eventueel overspuiten in de juiste kleur. Alleen jammer dat ik nérgens zo'n tank krijg gevonden. Die andere keek er even vlug naar en zei: '450 euro issie gemaakt'. Op dit moment twijfel ik dus sterk aan die uitspraak, want wil wel een tank die eruit ziet als nieuw dan. | |
Maegrim | donderdag 3 april 2014 @ 00:20 |
heej er zit helemaal geen ketting op joh!! | |
Vrieskist | donderdag 3 april 2014 @ 08:32 |
Goed idee, heb je ook een garmin bestand van die route? Dan kan ik eens wat prutsen om het stuk Dokkum er af te snijden. | |
Erasmo | donderdag 3 april 2014 @ 10:37 |
Honda ![]() ![]() | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 15:11 |
![]() | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 15:33 |
Ik wilde mijn motor aan de acculader zetten dus de vliering op, lader pakken, vliering weer af, naar benedenlopen want bovenwoning, omlopen naar de schuur, zadel er af, lader aangesloten op het daarvoor bestemde draadje, lampje op lader ging aan......MOOI!! Dan is het nu een kwestie van tijd. ![]() Fout! Want ik heb geen gelaccu maar nog een gewone ouderwetse waarbij je de dopjes er tijdens het laden af moet halen. Maar dan moet de zijkap er af en uiteraard had ik geen gereedschap bij me. Ja fuck it, heb nu geen zin meer. Bovendien, bedenk ik me net, heeft de motor pas geleden op z'n kant gelegen, ik kan ook beter eerst ff het vloeistofniveau van de accu checken. /lief dagboek | |
Geerd | donderdag 3 april 2014 @ 15:43 |
Hu die dopjes hoeven er toch helemaal niet af? Zit gewoon een ontluchtingspijpje aan? ![]() Hier dat rode dingetje | |
Erasmo | donderdag 3 april 2014 @ 15:45 |
Trap die oude accu eruit en doe er een gelaccu in, zo veel meer gemak. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 15:52 |
Goed punt! Maar dan wil ik dat slangetje wel eerst ff checken, en het niveau van de vloeistof nadat de motor dekking had gezocht in de prikkelbosjes ![]() Nah, niet zo lang ie nog goed is. Normaal heb je er weinig tot geen omkijken naar maar nu heeft ie gewoon lang stil gestaan. | |
KapiteinKoala | donderdag 3 april 2014 @ 16:02 |
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten hoeveel lessen ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen. Alvast bedankt! [ Bericht 3% gewijzigd door KapiteinKoala op 03-04-2014 16:30:01 ] | |
JAY-T | donderdag 3 april 2014 @ 16:05 |
Is natuurlijk compleet afhankelijk van hoeveel lessen je nodig hebt.. 1000-1200 euro zit je vrij gemiddeld denk ik. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 16:05 |
Dat varieert nogal. Hangt er van af hoeveel lessen je nodig hebt en hoe vaak je (eventueel en niet te hopen) zakt voor je examen. Neem eens een intakeles, wellicht kan de instructeur dan een inschatting maken. iig een betere inschatting dan wij vanaf hier kunnen maken. | |
KapiteinKoala | donderdag 3 april 2014 @ 16:08 |
Bedankt. Er zijn bronnen die zeggen dat je meestal tussen 15 en 20 lessen zit, maar bij veel rijscholen in de buurt zit je als je een pakket zou pakken minimaal op 30 lessen. | |
JAY-T | donderdag 3 april 2014 @ 16:10 |
Daarom ook geen pakket nemen maar losse lessen.. Een goede rijschool laat je op examen gaan wanneer ze vinden dat je er klaar voor bent. | |
Tunafish | donderdag 3 april 2014 @ 16:11 |
Dat komt omdat ze die lessen gebruiken voor zowel AVB als AVD. De meeste mensen waar ik mee heb gereden of gesproken hadden zo'n 15 lessen (als in, 15 x 45 minuten) nodig voor AVB en nog eens datzelfde voor AVD. | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 16:14 |
nou vliegveld weg is er nu een dood gereden! was 10 min voordat ik daar langs zou gaan ![]() | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 16:14 |
By the way, heb je je autorijbewijs? Scheelt weer in gevoel voor gas/koppeling en het aanleren van verkeersinzicht. ![]() | |
Erasmo | donderdag 3 april 2014 @ 16:15 |
Twee keer de helft. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 16:19 |
Hi ha ho. | |
KapiteinKoala | donderdag 3 april 2014 @ 16:26 |
Nope. Ik wordt dit jaar 18 en als alles op school gewoon goed gaat betalen mijn ouders mijn autorijles, waar ik na de zomervakantie pas mee ga beginnen. | |
KapiteinKoala | donderdag 3 april 2014 @ 16:28 |
Is een 16 lessenpakket+AVB+AVD voor ¤900 een goeie prijs denk je? | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 16:29 |
Persoonlijk zou ik eerst auto en dan motor doen. (zo is het ook gegaan) 12 AVB en 12 AVD + theorie + examens ¤1450 hier. | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 16:33 |
ik heb alleen motor en heb iets minder dan 1000 gekost | |
KapiteinKoala | donderdag 3 april 2014 @ 16:33 |
Ik heb ook nog het probleem dat volgend jaar mijn examenjaar is, met de enige echt rustige periode het eerste halfjaar. | |
Erasmo | donderdag 3 april 2014 @ 16:37 |
PTA / Motorrijles #67 - Met aankomend geslaagden! | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 16:44 |
ohja met herexamen van 200+ euro extra was dat trouwens nog onder 1000 gelukt. | |
Tunafish | donderdag 3 april 2014 @ 16:44 |
En daarom rij ik daar geen 130 ![]() Och, kan slechter lijkt me. Ik had zelf een of andere aanbieding dat je 20 lessen plus AVB/D examen had voor 700, maar uiteindelijk mocht ik vier keer examen doen waardoor ik toch niks aan dat pakket had ![]() Overigens zou ik als ik jou was motor nog even laten wachten en eerst je auto halen. Je mag toch alleen maar op zo'n brommertje rijden, ga gewoon lekker verkeerservaring opdoen in de relatieve veiligheid van een koekblik en kom over twee jaar weer terug om in ieder geval op een 250cc te mogen. | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 16:47 |
http://112twente.nl/19828/ Denk dat dat alpje de auto omgebeukt heeft ![]() | |
Tunafish | donderdag 3 april 2014 @ 16:49 |
http://112twente.nl/19826(...)ldstraat-deurningen/ En daarna is doorgegaan voor de bonus en die blauwe nog even heeft omgekegeld? ![]() | |
JaFFe | donderdag 3 april 2014 @ 17:03 |
Ik las net dat hij moest uitwijken voor een fietser die overstak en daarbij gevallen en aangereden is. | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 17:05 |
ja is momenteel het verhaal, hoop dat duidelijk wordt hoe precies, wan is geen fijne weg om over te moeten steken. | |
Gummiebeer | donderdag 3 april 2014 @ 17:09 |
Is dat niet het stuk bij dat restaurantje? Sowieso altijd uitkijken daar, gisteren ging het daar ook bijna mis 2 auto's voor mij. Moest iemand opeens afslaan en dus vol op de remmen, de achterligger kon het nog net redden want zat te pielen met zijn telefoon ![]() | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 17:13 |
is bij dat zandpad, waar we wel eens insloegen. | |
Gummiebeer | donderdag 3 april 2014 @ 17:17 |
Ah okee, stukkie verder dus. Zal straks dan wel op tv oost komen lijkt mij | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 17:22 |
![]() Ik heb net ook een bestand gemaakt, als je die wil hebben moet je het maar even dm sturen ofzo. 207km vind ik nog aardig wat namelijk. (ex heenrijden) | |
mstx | donderdag 3 april 2014 @ 17:46 |
Net 2 bumperklevers achter me. ![]() Op de snelweg kwam er gewoon een choppert in m'n achterwiel zitten. ![]() Even verderop op de provinciale weg kwam er een volvo 1 meter achter me rijden. Die heb ik er ook maar snel langs gelaten door naar een vluchthaven uit te wijken. Daarna bleef hij nog een kwartier achter m'n voorligger plakken (ook nadat diegene 2x wat ruitensproeiervloeistof naar achter had gespoten). Bij het eerstvolgende stoplicht kwam ik naast hem te staan, ik bleef dus bij hem naar binnen staren maar hij durfde niet terug te kijken. ![]() ![]() | |
picodealion | donderdag 3 april 2014 @ 18:16 |
Even kiek'n of ik bij familie in Groningen kan crashen, dan wil ik denk ik wel mee. | |
Daantke | donderdag 3 april 2014 @ 18:32 |
Als je geen ervaring hebt én geen autorijbewijs, zou ik toch wel op (veel) meer dan 1000 rekenen. Ik zat zelf zonder ervaring op tien uur AVB en (mét rijbewijs B) op 6 uur AVD. En een proefles vooraf. Grove inschatting: reken op 10-15 uur AVB en 20-25 uur AVD. | |
picodealion | donderdag 3 april 2014 @ 18:52 |
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Ik was met 8 AVB klaar, maar dat heb ik weer gecompenseerd met rxtra AVD lessen. Flink wat tijd en geld ingestoken. | |
KneusTeun | donderdag 3 april 2014 @ 19:37 |
gewoon goede rijschool kiezen en stiekem ff wat dingen oefenen. | |
Nero22 | donderdag 3 april 2014 @ 19:52 |
Bij mij op de rijschool had iemand zonder enige rij-ervaring zich bijna te pletter gereden op een bus. Was de instructeur op zijn zachtst gezegd niet blij mee. ![]() Ik had zelf trouwens 14+14 lessen en ben in 1x geslaagd (ik heb al rijbewijs B). Was ¤1400 geloof ik. | |
Gummiebeer | donderdag 3 april 2014 @ 20:17 |
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=186680&cat=1 | |
pindaplukker | donderdag 3 april 2014 @ 20:28 |
Je kan met een hele warme lepel dat schuim in model krijgen ![]() | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 20:57 |
Hoe schuin ga je, als je voeten over het asfalt schrapen? | |
Drinky | donderdag 3 april 2014 @ 20:59 |
met een slechte techniek door de bochten, waarschijnlijk niet erg schuin. | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 21:01 |
Hoe dan? Het is mij 2x gebeurt op een rotonde (niet bewust), en ik had het idee dat als het niet mijn voet was geweest (maat 45/46) dan had het wel het stepje geweest... Voor mijn gevoel was het best spectaculair | |
Drinky | donderdag 3 april 2014 @ 21:02 |
lol wat? Zonder ervaring zou het met 15 lessen in totaal wel te doen moeten zijn. | |
Drinky | donderdag 3 april 2014 @ 21:04 |
je zit niet met je tenen op het stepje, maar waarschijnlijk midden van je voet of je hak. Als je met je tenen op je stepjes staat ga je met de meeste motoren al behoorlijk schuin voor je ze aan de grond rijdt. | |
Nero22 | donderdag 3 april 2014 @ 21:22 |
Lol, ik ging met mijn lessen ook wel eens met mijn tenen over het asfalt. Meteen een stuk leer en rubber van mijn schoenen af geschraapt. ![]() | |
BlackLining | donderdag 3 april 2014 @ 21:32 |
Zo'n probleem als hoe Drinky het laat voorkomen is het echt niet hoor. Liever je tenen dan het stepje. En zo ver ben je afhankelijk van het type motor al vrij snel zolang je niet als een bejaarde rijdt. Beetje sportieve laarzen hebben ook niet voor niks toesliders. | |
picodealion | donderdag 3 april 2014 @ 21:44 |
Net bijna van m'n sokken gereden door een auto die vanuit het niets de weg op draaide vanaf zijn parkeerplek. Zit nog even na te trillen ![]() | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 22:09 |
Net even de bandit gemeten... 75cm stuur (links naar rechts zonder de krommingen meegenomen) De verkoper zei dat hij misschien wel verlaagt was (dmv andere veer) en ik was er nog niet aan toegekomen. Zojuist even de hoogte gemeten van bovenkant zadel (in het midden/laagste punt) tot aan de grond. Ook 74/75cm. De officiële zadelhoogte is volgens motorfreaks 770 mm / 790 mm Ik kan er dus vanuit gaan dat hij inderdaad verlaagt is? Schijnt dat de vorige eigenaresse niet zo groot was ![]() Ben er hier ook achter dat de meeste mensen je gewoon écht niet zien. Heb in deze twee weken motorrijden al meer close encounters gehad dan in twee weken autorijden. | |
Scheringa | donderdag 3 april 2014 @ 22:15 |
Stepje over de grond kan prima hoor, had ik een aantal keren tijdens mijn rijlessen met de snelle slalom. Gebeurd dan helemaal niks. | |
Salatrel | donderdag 3 april 2014 @ 22:16 |
Het is mij met de xt nog niet gelukt ![]() | |
Salatrel | donderdag 3 april 2014 @ 22:19 |
Ik geef de schuld aan de 26cm grondspeling | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 22:33 |
Wat gebruiken jullie om de ketting te smeren? Bij de action "Kroon Handy Oil" gehaald maar twijfel of ik dat wel moet gebruiken ![]() | |
Nero22 | donderdag 3 april 2014 @ 22:42 |
Castrol | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 22:42 |
Gewoon met een spuitbusje kettingvet. Moet niet te dun zijn iig want dat slinger je er tijdens het rijden zo uit. | |
BlackLining | donderdag 3 april 2014 @ 22:43 |
I know. Mijn steppies klappen zelfs weg naar achter als het moet. Maar ik zit liever met mijn toeslider op het asfalt dan met het steppie. Meer feedback | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 22:50 |
merk? | |
Salatrel | donderdag 3 april 2014 @ 22:56 |
S100 ![]() | |
BlackLining | donderdag 3 april 2014 @ 23:04 |
Ik heb Castrol kettingspray. Bevalt prima. Al gaat er deze zomer wel een automatisch smeersysteem komen. Word een beetje simpel van dat sprayen. Zeker nu ik straks geen middenbok meer heb. | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 23:05 |
Ik krijg hem maar niet op de middenbok... paar keer geprobeerd nu tot een hernia aan toe.. no luck | |
BlackLining | donderdag 3 april 2014 @ 23:07 |
Kan bij een verlaagde motor knap lastig zijn ja.. Ik heb een beetje het tegenovergestelde met mijn verhoogde Bandit ![]() ![]() | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 23:16 |
ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken? Die verkoper deed het gewoon 1 2 3 hop en klaar daar stond hij op de middenbok. Wat een afgang voor mij haha | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 23:18 |
Ongetwijfeld. ![]() Maar heb geen idee, gewoon van de Lidl of Aldi geloof ik. | |
Vrieskist | donderdag 3 april 2014 @ 23:19 |
Kwestie van goed trappen en niet de motor proberen te tillen ![]() Heb nog een scottoiler liggen die ik niet goed werkend kreeg, misschien kan jij het werkend krijgen of fixen. Ga waarschijnlijk zelf nog eens een OSCO zoeken. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 23:20 |
Plankje er onder? Wees niet bang om om te lazeren bij het opbokken, ga echt met je volle gewicht op de bok staan ( eerst controleren of beide kanten de grond raken ) en geef een ruk aan je stuur. Je valt minder snel om dan je denkt! | |
mjan | donderdag 3 april 2014 @ 23:24 |
Kom op joh, maak je even kwaad en hij staat erop. Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 23:25 |
Gniffel.....gewicht is in deze belangrijker dan kracht...gniffel..... | |
mjan | donderdag 3 april 2014 @ 23:29 |
Haha ![]() Nouja, 63 kilo moet MTA toch ook wel wegen denk ik ![]() | |
BlackLining | donderdag 3 april 2014 @ 23:33 |
Bok eronderuit.. Ik bewaar hem wel en heb hem er binnen de minuut onder hangen als het een keer moet, maar onderweg heb ik er zo toch niks aan als ik geen plank meeneem. En als ik een automagisch smeersysteem fix hoef ik hem daarvoor niet meer op te bokken. Dan zou het alleen voor onderhoud zijn, dus dan schroef ik hem er dan wel ff onder met het plankje erbij. Sowieso is ie een stuk mooier zonder dat ding eronder ![]() Vooral goeie techniek. Volle gewicht op de bok, maar minstens zo belangrijk is de achterkant omhoog tillen, en het stuur niet naar boven maar naar achteren trekken. En toch gaat het op een verlaagde motor, als ie dat idd is, toch echt een stuk zwaarder. Lager zwaartepunt wat over een hogere stand heen moet.. Interesting. Welke oiler heb je? V of E system? En wat zou dat moeten kosten? | |
picodealion | donderdag 3 april 2014 @ 23:33 |
Het duurde hier ook even voor ik doorhad hoe je 'm er nou handig opkrijgt. | |
Sounddragon | donderdag 3 april 2014 @ 23:35 |
![]() | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 23:41 |
Nee echt niet, afgetankt 250 kilo | |
Vrieskist | donderdag 3 april 2014 @ 23:42 |
Het is een V systeem, dus via 't vacuum. Wat mij betreft te koop voor een pannenkoek/lunch tijdens de volgende rit ![]() ![]() | |
Vrieskist | donderdag 3 april 2014 @ 23:44 |
Lol ![]() Alternatief kan ook nog zijn om Leeuwarden nog van de route te snijden. Dus vanaf Franeker weer naar Sneek of misschien zelfs al vanaf Bolsward. Wat ik me herinner van de officiële tocht is het stuk bovenin Friesland nogal saai ![]() Zuid-west Friesland is nog wel mooi, bos, water etc. | |
mjan | donderdag 3 april 2014 @ 23:46 |
Dan denk ik dat hij inderdaad verlaagd is. Rijschool motor lukte wel gewoon? Mijn oude banditje weegt volgens mij echt niet veel lichter. | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 23:46 |
Bij mijn GSX-F heb ik zelfs nooit een middenbok gehad, ook niet vaak gemist eerlijk gezegd en ik ben het met je eens dat het een stuk mooier staat! ![]() Niks toe te voegen, je hebt gelijk. ![]() Geintje hoor. ![]() De truc is ook inderdaad om het met overtuiging te doen, niet bang zijn om om te donderen. Ik wiebel altijd mijn motor even heen en weer als ik 1 voet op de bok heb en de bok de grond raakt, als dat stabiel is dan gaat het zoals BL zegt: Volle gewicht op de bok ( 1 voetje op de bok, andere van de vloer), achterkant iets tillen en het stuur naar achteren trekken. Geen idee hoe het aangeleerd wordt maar voor mij werkt dat prima! ![]() | |
ManageTheAnger | donderdag 3 april 2014 @ 23:47 |
Mis ik iets? Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag! | |
Tunafish | donderdag 3 april 2014 @ 23:47 |
Nou en. XJ900 van mijn vader is met alle koffers en volgetankt ook een dikke 280kg, die kreeg ik ook op de bok. Hij zelf ook trouwens ![]() | |
vannelle | donderdag 3 april 2014 @ 23:47 |
Mijne ook ongeveer. Lijkt me trouwens wel leuk, een opbokmeeting. Is iedereen er? Mooi, iedereen nu opbokken! ![]() |