abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138475477
Is dat niet het stuk bij dat restaurantje? Sowieso altijd uitkijken daar, gisteren ging het daar ook bijna mis 2 auto's voor mij. Moest iemand opeens afslaan en dus vol op de remmen, de achterligger kon het nog net redden want zat te pielen met zijn telefoon :X
  donderdag 3 april 2014 @ 17:13:05 #252
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138475599
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Is dat niet het stuk bij dat restaurantje? Sowieso altijd uitkijken daar, gisteren ging het daar ook bijna mis 2 auto's voor mij. Moest iemand opeens afslaan en dus vol op de remmen, de achterligger kon het nog net redden want zat te pielen met zijn telefoon :X
is bij dat zandpad, waar we wel eens insloegen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138475760
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

is bij dat zandpad, waar we wel eens insloegen.
Ah okee, stukkie verder dus. Zal straks dan wel op tv oost komen lijkt mij
  donderdag 3 april 2014 @ 17:22:44 #254
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138475930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:32 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Goed idee, heb je ook een garmin bestand van die route? Dan kan ik eens wat prutsen om het stuk Dokkum er af te snijden.

Ik heb net ook een bestand gemaakt, als je die wil hebben moet je het maar even dm sturen ofzo.

207km vind ik nog aardig wat namelijk.
(ex heenrijden)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 3 april 2014 @ 17:46:24 #255
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138476619
Net 2 bumperklevers achter me. :r
Op de snelweg kwam er gewoon een choppert in m'n achterwiel zitten. :') Ik zat achter een rijtje auto's dus harder ging niet echt. Heb hem er maar snel langs gelaten. Was wel een stoer mannetje met omhooggeklapte Roof emmer.

Even verderop op de provinciale weg kwam er een volvo 1 meter achter me rijden. Die heb ik er ook maar snel langs gelaten door naar een vluchthaven uit te wijken. Daarna bleef hij nog een kwartier achter m'n voorligger plakken (ook nadat diegene 2x wat ruitensproeiervloeistof naar achter had gespoten). Bij het eerstvolgende stoplicht kwam ik naast hem te staan, ik bleef dus bij hem naar binnen staren maar hij durfde niet terug te kijken. :') Het is dat het wat lastig ging tijdens het wegrijden anders had hij nog een dikke vinger van me gekregen. Van dat soort aso's gaat mijn bloed koken. :r
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138477462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat:
De Fok! Elfstedentocht

Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?)

Route:
http://www.routeyou.com/nl-nl/product/file/379760.nl
(exclusief Dokkum, route zal +-150km zijn)

Data:
Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen.

Deelnemers (onder voorbehoud)

Vrieskist
Sharpdressedman
Freezer
Tunafish
ManageTheAnger

Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)

Suggesties, klachten, opmerkingen, toevoegingen en/of vragen zijn welkom.

De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden.
Even kiek'n of ik bij familie in Groningen kan crashen, dan wil ik denk ik wel mee.
pi_138477858
quote:
5s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten hoeveel lessen ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen.

Alvast bedankt!
Als je geen ervaring hebt én geen autorijbewijs, zou ik toch wel op (veel) meer dan 1000 rekenen.

Ik zat zelf zonder ervaring op tien uur AVB en (mét rijbewijs B) op 6 uur AVD. En een proefles vooraf.

Grove inschatting: reken op 10-15 uur AVB en 20-25 uur AVD.
pi_138478382
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Ik was met 8 AVB klaar, maar dat heb ik weer gecompenseerd met rxtra AVD lessen. Flink wat tijd en geld ingestoken.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:37:46 #259
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138480057
gewoon goede rijschool kiezen en stiekem ff wat dingen oefenen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138480748
Bij mij op de rijschool had iemand zonder enige rij-ervaring zich bijna te pletter gereden op een bus. Was de instructeur op zijn zachtst gezegd niet blij mee. :X Ik hoorde het gebeuren op de intercom/radio.

Ik had zelf trouwens 14+14 lessen en ben in 1x geslaagd (ik heb al rijbewijs B). Was ¤1400 geloof ik.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138481714
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ja is momenteel het verhaal, hoop dat duidelijk wordt hoe precies, wan is geen fijne weg om over te moeten steken.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=186680&cat=1
pi_138482140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is ook zo maar ik probeer graag alles zelf. Uitbesteden kan altijd nog als het niet lukt. Nu heb ik nog genoeg skai leer over om het nog een keer te doen, en ik weet wat ik nu verneukt heb. Dus ik zou het nog een keer kunnen proberen en dan wel een strak resultaat krijgen. Denk ik. En dan is het toch leuk om te kunnen zeggen dat je je eigen zadel bekleed heb, net zoals ik zelf de rest van die motor hersteld heb..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan met een hele warme lepel dat schuim in model krijgen :)
I are Baboon
  donderdag 3 april 2014 @ 20:57:12 #263
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138483434
Hoe schuin ga je, als je voeten over het asfalt schrapen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 3 april 2014 @ 20:59:57 #264
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138483575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe schuin ga je, als je voeten over het asfalt schrapen?
met een slechte techniek door de bochten, waarschijnlijk niet erg schuin.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 3 april 2014 @ 21:01:53 #265
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138483663
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef Drinky het volgende:

[..]

met een slechte techniek door de bochten, waarschijnlijk niet erg schuin.
Hoe dan?

Het is mij 2x gebeurt op een rotonde (niet bewust), en ik had het idee dat als het niet mijn voet was geweest (maat 45/46) dan had het wel het stepje geweest...

Voor mijn gevoel was het best spectaculair
YouTube
  donderdag 3 april 2014 @ 21:02:38 #266
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138483708
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Daantke het volgende:

[..]

Als je geen ervaring hebt én geen autorijbewijs, zou ik toch wel op (veel) meer dan 1000 rekenen.

Ik zat zelf zonder ervaring op tien uur AVB en (mét rijbewijs B) op 6 uur AVD. En een proefles vooraf.

Grove inschatting: reken op 10-15 uur AVB en 20-25 uur AVD.
lol wat?

Zonder ervaring zou het met 15 lessen in totaal wel te doen moeten zijn.
Drinky is een baas
  donderdag 3 april 2014 @ 21:04:44 #267
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138483838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe dan?

Het is mij 2x gebeurt op een rotonde (niet bewust), en ik had het idee dat als het niet mijn voet was geweest (maat 45/46) dan had het wel het stepje geweest...

Voor mijn gevoel was het best spectaculair
je zit niet met je tenen op het stepje, maar waarschijnlijk midden van je voet of je hak. Als je met je tenen op je stepjes staat ga je met de meeste motoren al behoorlijk schuin voor je ze aan de grond rijdt.
Drinky is een baas
pi_138484793
Lol, ik ging met mijn lessen ook wel eens met mijn tenen over het asfalt. Meteen een stuk leer en rubber van mijn schoenen af geschraapt. :') Waarschijnlijk gewoon de voeten te diep naar beneden/voren gestoken.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138485291
Zo'n probleem als hoe Drinky het laat voorkomen is het echt niet hoor. Liever je tenen dan het stepje. En zo ver ben je afhankelijk van het type motor al vrij snel zolang je niet als een bejaarde rijdt. Beetje sportieve laarzen hebben ook niet voor niks toesliders.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138485852
Net bijna van m'n sokken gereden door een auto die vanuit het niets de weg op draaide vanaf zijn parkeerplek. Zit nog even na te trillen :').
  donderdag 3 april 2014 @ 22:09:58 #271
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138487293
Net even de bandit gemeten...

75cm stuur (links naar rechts zonder de krommingen meegenomen)

De verkoper zei dat hij misschien wel verlaagt was (dmv andere veer) en ik was er nog niet aan toegekomen.
Zojuist even de hoogte gemeten van bovenkant zadel (in het midden/laagste punt) tot aan de grond.
Ook 74/75cm.

De officiële zadelhoogte is volgens motorfreaks 770 mm / 790 mm

Ik kan er dus vanuit gaan dat hij inderdaad verlaagt is?

Schijnt dat de vorige eigenaresse niet zo groot was :+

quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:44 schreef picodealion het volgende:
Net bijna van m'n sokken gereden door een auto die vanuit het niets de weg op draaide vanaf zijn parkeerplek. Zit nog even na te trillen :').
Ben er hier ook achter dat de meeste mensen je gewoon écht niet zien.
Heb in deze twee weken motorrijden al meer close encounters gehad dan in twee weken autorijden.
YouTube
pi_138487582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n probleem als hoe Drinky het laat voorkomen is het echt niet hoor. Liever je tenen dan het stepje. En zo ver ben je afhankelijk van het type motor al vrij snel zolang je niet als een bejaarde rijdt. Beetje sportieve laarzen hebben ook niet voor niks toesliders.
Stepje over de grond kan prima hoor, had ik een aantal keren tijdens mijn rijlessen met de snelle slalom. Gebeurd dan helemaal niks.
pi_138487635
Het is mij met de xt nog niet gelukt :')
pi_138487784
Ik geef de schuld aan de 26cm grondspeling
  donderdag 3 april 2014 @ 22:33:04 #275
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138488440
Wat gebruiken jullie om de ketting te smeren?
Bij de action "Kroon Handy Oil" gehaald maar twijfel of ik dat wel moet gebruiken :')
YouTube
pi_138488889
Castrol
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138488912
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat gebruiken jullie om de ketting te smeren?
Bij de action "Kroon Handy Oil" gehaald maar twijfel of ik dat wel moet gebruiken :')
Gewoon met een spuitbusje kettingvet.
Moet niet te dun zijn iig want dat slinger je er tijdens het rijden zo uit.
pi_138488951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Stepje over de grond kan prima hoor, had ik een aantal keren tijdens mijn rijlessen met de snelle slalom. Gebeurd dan helemaal niks.
I know. Mijn steppies klappen zelfs weg naar achter als het moet.

Maar ik zit liever met mijn toeslider op het asfalt dan met het steppie. Meer feedback
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 3 april 2014 @ 22:50:40 #279
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138489325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Gewoon met een spuitbusje kettingvet.
Moet niet te dun zijn iig want dat slinger je er tijdens het rijden zo uit.
merk?
YouTube
pi_138489624
S100 *O*
pi_138489997
Ik heb Castrol kettingspray. Bevalt prima. Al gaat er deze zomer wel een automatisch smeersysteem komen. Word een beetje simpel van dat sprayen. Zeker nu ik straks geen middenbok meer heb.
  donderdag 3 april 2014 @ 23:05:10 #282
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138490034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb Castrol kettingspray. Bevalt prima. Al gaat er deze zomer wel een automatisch smeersysteem komen. Word een beetje simpel van dat sprayen. Zeker nu ik straks geen middenbok meer heb.
Ik krijg hem maar niet op de middenbok... paar keer geprobeerd nu tot een hernia aan toe.. no luck
YouTube
pi_138490139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik krijg hem maar niet op de middenbok... paar keer geprobeerd nu tot een hernia aan toe.. no luck
Kan bij een verlaagde motor knap lastig zijn ja..

Ik heb een beetje het tegenovergestelde met mijn verhoogde Bandit :') kan hem wel opbokken maar vervolgens staat ie nog steeds op zijn wielen en hangt de bok een beetje los tegen de grond :')
  donderdag 3 april 2014 @ 23:16:44 #284
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138490603
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het tegenovergestelde met mijn verhoogde Bandit :') kan hem wel opbokken maar vervolgens staat ie nog steeds op zijn wielen en hangt de bok een beetje los tegen de grond :')
ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken?

Die verkoper deed het gewoon 1 2 3 hop en klaar daar stond hij op de middenbok.

Wat een afgang voor mij haha
YouTube
pi_138490670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

merk?
Ongetwijfeld. ;)

Maar heb geen idee, gewoon van de Lidl of Aldi geloof ik.
pi_138490704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken?

Kwestie van goed trappen en niet de motor proberen te tillen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Heb nog een scottoiler liggen die ik niet goed werkend kreeg, misschien kan jij het werkend krijgen of fixen. Ga waarschijnlijk zelf nog eens een OSCO zoeken.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_138490786
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Plankje er onder?

quote:

[..]

Wees niet bang om om te lazeren bij het opbokken, ga echt met je volle gewicht op de bok staan ( eerst controleren of beide kanten de grond raken ) en geef een ruk aan je stuur.
Je valt minder snel om dan je denkt!
pi_138490908
quote:

[..]

Kom op joh, maak je even kwaad en hij staat erop. Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138490979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef mjan het volgende:

[..]
Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.
Gniffel.....gewicht is in deze belangrijker dan kracht...gniffel.....
pi_138491123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Haha :D

Nouja, 63 kilo moet MTA toch ook wel wegen denk ik :P
pi_138491263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Plankje er onder?
Bok eronderuit.. Ik bewaar hem wel en heb hem er binnen de minuut onder hangen als het een keer moet, maar onderweg heb ik er zo toch niks aan als ik geen plank meeneem. En als ik een automagisch smeersysteem fix hoef ik hem daarvoor niet meer op te bokken. Dan zou het alleen voor onderhoud zijn, dus dan schroef ik hem er dan wel ff onder met het plankje erbij.

Sowieso is ie een stuk mooier zonder dat ding eronder :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vooral goeie techniek. Volle gewicht op de bok, maar minstens zo belangrijk is de achterkant omhoog tillen, en het stuur niet naar boven maar naar achteren trekken.

En toch gaat het op een verlaagde motor, als ie dat idd is, toch echt een stuk zwaarder. Lager zwaartepunt wat over een hogere stand heen moet..

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Kwestie van goed trappen en niet de motor proberen te tillen :)

Heb nog een scottoiler liggen die ik niet goed werkend kreeg, misschien kan jij het werkend krijgen of fixen. Ga waarschijnlijk zelf nog eens een OSCO zoeken.
Interesting. Welke oiler heb je? V of E system? En wat zou dat moeten kosten?
pi_138491272
Het duurde hier ook even voor ik doorhad hoe je 'm er nou handig opkrijgt.
  donderdag 3 april 2014 @ 23:35:20 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138491364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dokkum er af te snijden.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 3 april 2014 @ 23:41:48 #294
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138491603
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef mjan het volgende:

[..]

Kom op joh, maak je even kwaad en hij staat erop. Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.
Nee echt niet, afgetankt 250 kilo
YouTube
pi_138491615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Interesting. Welke oiler heb je? V of E system? En wat zou dat moeten kosten?
Het is een V systeem, dus via 't vacuum. Wat mij betreft te koop voor een pannenkoek/lunch tijdens de volgende rit ;) Weet namelijk niet zeker of het 100% in orde is of dat ik een prutser ben :')
pi_138491714
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol :)

Alternatief kan ook nog zijn om Leeuwarden nog van de route te snijden. Dus vanaf Franeker weer naar Sneek of misschien zelfs al vanaf Bolsward.
Wat ik me herinner van de officiële tocht is het stuk bovenin Friesland nogal saai :)
Zuid-west Friesland is nog wel mooi, bos, water etc.
pi_138491756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dan denk ik dat hij inderdaad verlaagd is. Rijschool motor lukte wel gewoon? Mijn oude banditje weegt volgens mij echt niet veel lichter.
pi_138491757
quote:

[..]

Bok eronderuit.. Ik bewaar hem wel en heb hem er binnen de minuut onder hangen als het een keer moet, maar onderweg heb ik er zo toch niks aan als ik geen plank meeneem. En als ik een automagisch smeersysteem fix hoef ik hem daarvoor niet meer op te bokken. Dan zou het alleen voor onderhoud zijn, dus dan schroef ik hem er dan wel ff onder met het plankje erbij.

Sowieso is ie een stuk mooier zonder dat ding eronder :Y
Bij mijn GSX-F heb ik zelfs nooit een middenbok gehad, ook niet vaak gemist eerlijk gezegd en ik ben het met je eens dat het een stuk mooier staat! :Y

quote:
[..]

Vooral goeie techniek. Volle gewicht op de bok, maar minstens zo belangrijk is de achterkant omhoog tillen, en het stuur niet naar boven maar naar achteren trekken.

En toch gaat het op een verlaagde motor, als ie dat idd is, toch echt een stuk zwaarder. Lager zwaartepunt wat over een hogere stand heen moet..
Niks toe te voegen, je hebt gelijk. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Geintje hoor. ;)
De truc is ook inderdaad om het met overtuiging te doen, niet bang zijn om om te donderen.
Ik wiebel altijd mijn motor even heen en weer als ik 1 voet op de bok heb en de bok de grond raakt, als dat stabiel is dan gaat het zoals BL zegt:
Volle gewicht op de bok ( 1 voetje op de bok, andere van de vloer), achterkant iets tillen en het stuur naar achteren trekken.
Geen idee hoe het aangeleerd wordt maar voor mij werkt dat prima! :)
  donderdag 3 april 2014 @ 23:47:05 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138491784
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef mjan het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mis ik iets?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:44 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Lol :)

Alternatief kan ook nog zijn om Leeuwarden nog van de route te snijden. Dus vanaf Franeker weer naar Sneek.
Wat ik me herinner van de officiële tocht is het stuk bovenin Friesland nogal saai :)
Zuid-west Friesland is nog wel mooi, bos, water etc.
Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag!
YouTube
pi_138491808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nou en. XJ900 van mijn vader is met alle koffers en volgetankt ook een dikke 280kg, die kreeg ik ook op de bok. Hij zelf ook trouwens :P Wat men al zegt, niet bang zijn. Vol gewicht erop zetten, achterkant een beetje optillen een slinger aan het stuur, voila.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')