Gewoon met een spuitbusje kettingvet.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat gebruiken jullie om de ketting te smeren?
Bij de action "Kroon Handy Oil" gehaald maar twijfel of ik dat wel moet gebruiken
I know. Mijn steppies klappen zelfs weg naar achter als het moet.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Stepje over de grond kan prima hoor, had ik een aantal keren tijdens mijn rijlessen met de snelle slalom. Gebeurd dan helemaal niks.
merk?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon met een spuitbusje kettingvet.
Moet niet te dun zijn iig want dat slinger je er tijdens het rijden zo uit.
Ik krijg hem maar niet op de middenbok... paar keer geprobeerd nu tot een hernia aan toe.. no luckquote:Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb Castrol kettingspray. Bevalt prima. Al gaat er deze zomer wel een automatisch smeersysteem komen. Word een beetje simpel van dat sprayen. Zeker nu ik straks geen middenbok meer heb.
Kan bij een verlaagde motor knap lastig zijn ja..quote:Op donderdag 3 april 2014 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik krijg hem maar niet op de middenbok... paar keer geprobeerd nu tot een hernia aan toe.. no luck
ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan bij een verlaagde motor knap lastig zijn ja..
Ik heb een beetje het tegenovergestelde met mijn verhoogde Banditkan hem wel opbokken maar vervolgens staat ie nog steeds op zijn wielen en hangt de bok een beetje los tegen de grond
Kwestie van goed trappen en niet de motor proberen te tillenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken?
Die verkoper deed het gewoon 1 2 3 hop en klaar daar stond hij op de middenbok.
Wat een afgang voor mij haha
Heb nog een scottoiler liggen die ik niet goed werkend kreeg, misschien kan jij het werkend krijgen of fixen. Ga waarschijnlijk zelf nog eens een OSCO zoeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb Castrol kettingspray. Bevalt prima. Al gaat er deze zomer wel een automatisch smeersysteem komen. Word een beetje simpel van dat sprayen. Zeker nu ik straks geen middenbok meer heb.
Plankje er onder?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan bij een verlaagde motor knap lastig zijn ja..
Ik heb een beetje het tegenovergestelde met mijn verhoogde Banditkan hem wel opbokken maar vervolgens staat ie nog steeds op zijn wielen en hangt de bok een beetje los tegen de grond
Wees niet bang om om te lazeren bij het opbokken, ga echt met je volle gewicht op de bok staan ( eerst controleren of beide kanten de grond raken ) en geef een ruk aan je stuur.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ALS hij verlaagt is.. die vraag staat dus nog steeds uit... hoe kan ik dat verder nog checken?
Kom op joh, maak je even kwaad en hij staat erop. Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gniffel.....gewicht is in deze belangrijker dan kracht...gniffel.....quote:Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gniffel.....gewicht is in deze belangrijker dan kracht...gniffel.....
Bok eronderuit.. Ik bewaar hem wel en heb hem er binnen de minuut onder hangen als het een keer moet, maar onderweg heb ik er zo toch niks aan als ik geen plank meeneem. En als ik een automagisch smeersysteem fix hoef ik hem daarvoor niet meer op te bokken. Dan zou het alleen voor onderhoud zijn, dus dan schroef ik hem er dan wel ff onder met het plankje erbij.quote:
Vooral goeie techniek. Volle gewicht op de bok, maar minstens zo belangrijk is de achterkant omhoog tillen, en het stuur niet naar boven maar naar achteren trekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gniffel.....gewicht is in deze belangrijker dan kracht...gniffel.....
Interesting. Welke oiler heb je? V of E system? En wat zou dat moeten kosten?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kwestie van goed trappen en niet de motor proberen te tillen
Heb nog een scottoiler liggen die ik niet goed werkend kreeg, misschien kan jij het werkend krijgen of fixen. Ga waarschijnlijk zelf nog eens een OSCO zoeken.
quote:
Nee echt niet, afgetankt 250 kiloquote:Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Kom op joh, maak je even kwaad en hij staat erop. Lukt mij zelfs en ik heb echt puddingkracht.
Het is een V systeem, dus via 't vacuum. Wat mij betreft te koop voor een pannenkoek/lunch tijdens de volgende ritquote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Interesting. Welke oiler heb je? V of E system? En wat zou dat moeten kosten?
Lolquote:
Dan denk ik dat hij inderdaad verlaagd is. Rijschool motor lukte wel gewoon? Mijn oude banditje weegt volgens mij echt niet veel lichter.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee echt niet, afgetankt 250 kilo
Bij mijn GSX-F heb ik zelfs nooit een middenbok gehad, ook niet vaak gemist eerlijk gezegd en ik ben het met je eens dat het een stuk mooier staat!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bok eronderuit.. Ik bewaar hem wel en heb hem er binnen de minuut onder hangen als het een keer moet, maar onderweg heb ik er zo toch niks aan als ik geen plank meeneem. En als ik een automagisch smeersysteem fix hoef ik hem daarvoor niet meer op te bokken. Dan zou het alleen voor onderhoud zijn, dus dan schroef ik hem er dan wel ff onder met het plankje erbij.
Sowieso is ie een stuk mooier zonder dat ding eronder
Niks toe te voegen, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooral goeie techniek. Volle gewicht op de bok, maar minstens zo belangrijk is de achterkant omhoog tillen, en het stuur niet naar boven maar naar achteren trekken.
En toch gaat het op een verlaagde motor, als ie dat idd is, toch echt een stuk zwaarder. Lager zwaartepunt wat over een hogere stand heen moet..
Geintje hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Haha![]()
Nouja, 63 kilo moet MTA toch ook wel wegen denk ik
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Haha![]()
Nouja, 63 kilo moet MTA toch ook wel wegen denk ik
Mis ik iets?quote:
Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lol
Alternatief kan ook nog zijn om Leeuwarden nog van de route te snijden. Dus vanaf Franeker weer naar Sneek.
Wat ik me herinner van de officiële tocht is het stuk bovenin Friesland nogal saai
Zuid-west Friesland is nog wel mooi, bos, water etc.
Nou en. XJ900 van mijn vader is met alle koffers en volgetankt ook een dikke 280kg, die kreeg ik ook op de bok. Hij zelf ook trouwensquote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee echt niet, afgetankt 250 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |