Hu die dopjes hoeven er toch helemaal niet af? Zit gewoon een ontluchtingspijpje aan?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef vannelle het volgende:
Ik wilde mijn motor aan de acculader zetten dus de vliering op, lader pakken, vliering weer af, naar benedenlopen want bovenwoning, omlopen naar de schuur, zadel er af, lader aangesloten op het daarvoor bestemde draadje, lampje op lader ging aan......MOOI!!
Dan is het nu een kwestie van tijd.
Fout! Want ik heb geen gelaccu maar nog een gewone ouderwetse waarbij je de dopjes er tijdens het laden af moet halen.
Maar dan moet de zijkap er af en uiteraard had ik geen gereedschap bij me.
Ja fuck it, heb nu geen zin meer.
Bovendien, bedenk ik me net, heeft de motor pas geleden op z'n kant gelegen, ik kan ook beter eerst ff het vloeistofniveau van de accu checken.
/lief dagboek
Trap die oude accu eruit en doe er een gelaccu in, zo veel meer gemak.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef vannelle het volgende:
Ik wilde mijn motor aan de acculader zetten dus de vliering op, lader pakken, vliering weer af, naar benedenlopen want bovenwoning, omlopen naar de schuur, zadel er af, lader aangesloten op het daarvoor bestemde draadje, lampje op lader ging aan......MOOI!!
Dan is het nu een kwestie van tijd.
Fout! Want ik heb geen gelaccu maar nog een gewone ouderwetse waarbij je de dopjes er tijdens het laden af moet halen.
Maar dan moet de zijkap er af en uiteraard had ik geen gereedschap bij me.
Ja fuck it, heb nu geen zin meer.
Bovendien, bedenk ik me net, heeft de motor pas geleden op z'n kant gelegen, ik kan ook beter eerst ff het vloeistofniveau van de accu checken.
/lief dagboek
Goed punt!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu die dopjes hoeven er toch helemaal niet af? Zit gewoon een ontluchtingspijpje aan?
[ afbeelding ]
Hier dat rode dingetje
Nah, niet zo lang ie nog goed is.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Trap die oude accu eruit en doe er een gelaccu in, zo veel meer gemak.
Dat varieert nogal.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen.
Alvast bedankt!
Bedankt. Er zijn bronnen die zeggen dat je meestal tussen 15 en 20 lessen zit, maar bij veel rijscholen in de buurt zit je als je een pakket zou pakken minimaal op 30 lessen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat varieert nogal.
Hangt er van af hoeveel lessen je nodig hebt en hoe vaak je (eventueel en niet te hopen) zakt voor je examen.
Neem eens een intakeles, wellicht kan de instructeur dan een inschatting maken.
iig een betere inschatting dan wij vanaf hier kunnen maken.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen.
Alvast bedankt!
Nope. Ik wordt dit jaar 18 en als alles op school gewoon goed gaat betalen mijn ouders mijn autorijles, waar ik na de zomervakantie pas mee ga beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef vannelle het volgende:
By the way, heb je je autorijbewijs?
Scheelt weer in gevoel voor gas/koppeling en het aanleren van verkeersinzicht.
Is een 16 lessenpakket+AVB+AVD voor ¤900 een goeie prijs denk je?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef Tunafish het volgende:
Dat komt omdat ze die lessen gebruiken voor zowel AVB als AVD. De meeste mensen waar ik mee heb gereden of gesproken hadden zo'n 15 lessen (als in, 15 x 45 minuten) nodig voor AVB en nog eens datzelfde voor AVD.
Persoonlijk zou ik eerst auto en dan motor doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:26 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Nope. Ik wordt dit jaar 18 en als alles op school gewoon goed gaat betalen mijn ouders mijn autorijles, waar ik na de zomervakantie pas mee ga beginnen.
12 AVB en 12 AVD + theorie + examens ¤1450 hier.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Is een 16 lessenpakket+AVB+AVD voor ¤900 een goeie prijs denk je?
Ik heb ook nog het probleem dat volgend jaar mijn examenjaar is, met de enige echt rustige periode het eerste halfjaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Persoonlijk zou ik eerst auto en dan motor doen.
(zo is het ook gegaan)
PTA / Motorrijles #67 - Met aankomend geslaagden!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
En daarom rij ik daar geen 130quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
nou vliegveld weg is er nu een dood gereden! was 10 min voordat ik daar langs zou gaanff schrikken. Weer auto die niet kijkt schijnbaar
Och, kan slechter lijkt me. Ik had zelf een of andere aanbieding dat je 20 lessen plus AVB/D examen had voor 700, maar uiteindelijk mocht ik vier keer examen doen waardoor ik toch niks aan dat pakket hadquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
ja is momenteel het verhaal, hoop dat duidelijk wordt hoe precies, wan is geen fijne weg om over te moeten steken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef JaFFe het volgende:
Ik las net dat hij moest uitwijken voor een fietser die overstak en daarbij gevallen en aangereden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |