quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]heej er zit helemaal geen ketting op joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, heb je ook een garmin bestand van die route? Dan kan ik eens wat prutsen om het stuk Dokkum er af te snijden.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat:
De Fok! Elfstedentocht
Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?)
Route:
http://www.routeyou.com/nl-nl/product/file/379760.nl
(exclusief Dokkum, route zal +-150km zijn)
Data:
Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen.
Deelnemers (onder voorbehoud)
Vrieskist
Sharpdressedman
Freezer
Tunafish
ManageTheAnger
Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)
Suggesties, klachten, opmerkingen, toevoegingen en/of vragen zijn welkom.
De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden.
Hu die dopjes hoeven er toch helemaal niet af? Zit gewoon een ontluchtingspijpje aan?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef vannelle het volgende:
Ik wilde mijn motor aan de acculader zetten dus de vliering op, lader pakken, vliering weer af, naar benedenlopen want bovenwoning, omlopen naar de schuur, zadel er af, lader aangesloten op het daarvoor bestemde draadje, lampje op lader ging aan......MOOI!!
Dan is het nu een kwestie van tijd.
Fout! Want ik heb geen gelaccu maar nog een gewone ouderwetse waarbij je de dopjes er tijdens het laden af moet halen.
Maar dan moet de zijkap er af en uiteraard had ik geen gereedschap bij me.
Ja fuck it, heb nu geen zin meer.
Bovendien, bedenk ik me net, heeft de motor pas geleden op z'n kant gelegen, ik kan ook beter eerst ff het vloeistofniveau van de accu checken.
/lief dagboek
Trap die oude accu eruit en doe er een gelaccu in, zo veel meer gemak.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef vannelle het volgende:
Ik wilde mijn motor aan de acculader zetten dus de vliering op, lader pakken, vliering weer af, naar benedenlopen want bovenwoning, omlopen naar de schuur, zadel er af, lader aangesloten op het daarvoor bestemde draadje, lampje op lader ging aan......MOOI!!
Dan is het nu een kwestie van tijd.
Fout! Want ik heb geen gelaccu maar nog een gewone ouderwetse waarbij je de dopjes er tijdens het laden af moet halen.
Maar dan moet de zijkap er af en uiteraard had ik geen gereedschap bij me.
Ja fuck it, heb nu geen zin meer.
Bovendien, bedenk ik me net, heeft de motor pas geleden op z'n kant gelegen, ik kan ook beter eerst ff het vloeistofniveau van de accu checken.
/lief dagboek
Goed punt!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu die dopjes hoeven er toch helemaal niet af? Zit gewoon een ontluchtingspijpje aan?
[ afbeelding ]
Hier dat rode dingetje
Nah, niet zo lang ie nog goed is.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Trap die oude accu eruit en doe er een gelaccu in, zo veel meer gemak.
Dat varieert nogal.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen.
Alvast bedankt!
Bedankt. Er zijn bronnen die zeggen dat je meestal tussen 15 en 20 lessen zit, maar bij veel rijscholen in de buurt zit je als je een pakket zou pakken minimaal op 30 lessen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat varieert nogal.
Hangt er van af hoeveel lessen je nodig hebt en hoe vaak je (eventueel en niet te hopen) zakt voor je examen.
Neem eens een intakeles, wellicht kan de instructeur dan een inschatting maken.
iig een betere inschatting dan wij vanaf hier kunnen maken.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik had even een vraag. Ik ben momenteel bezig met het bij elkaar sparen van mijn motorrijbewijs en ik zou graag even willen weten ik ongeveer nodig zou moeten hebben om mijn motorrijbewijs te halen.
Alvast bedankt!
Nope. Ik wordt dit jaar 18 en als alles op school gewoon goed gaat betalen mijn ouders mijn autorijles, waar ik na de zomervakantie pas mee ga beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef vannelle het volgende:
By the way, heb je je autorijbewijs?
Scheelt weer in gevoel voor gas/koppeling en het aanleren van verkeersinzicht.
Is een 16 lessenpakket+AVB+AVD voor ¤900 een goeie prijs denk je?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef Tunafish het volgende:
Dat komt omdat ze die lessen gebruiken voor zowel AVB als AVD. De meeste mensen waar ik mee heb gereden of gesproken hadden zo'n 15 lessen (als in, 15 x 45 minuten) nodig voor AVB en nog eens datzelfde voor AVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |