Is ook zo maar ik probeer graag alles zelf. Uitbesteden kan altijd nog als het niet lukt. Nu heb ik nog genoeg skai leer over om het nog een keer te doen, en ik weet wat ik nu verneukt heb. Dus ik zou het nog een keer kunnen proberen en dan wel een strak resultaat krijgen. Denk ik. En dan is het toch leuk om te kunnen zeggen dat je je eigen zadel bekleed heb, net zoals ik zelf de rest van die motor hersteld heb..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is bij klusjes die je nooit gedaan hebt altijd een voorbode van uren ploeterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
ik roep al jaren dat die newbies hier niet welkom zijn, hopelijk dringt het nu door.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ze hier niet welkom zijn.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ze hier niet welkom zijn.
Wat:quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik hoop wel dat ze bij een eventuele FOK!rit normaal rijden.
ze moeten het heel gek maken willen ze de wilde zwijnen rit evenarenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Je kunt idd moeilijk bewijzen welke motor het is en wie er rijdtquote:Op woensdag 2 april 2014 13:08 schreef RichardHammond het volgende:
Jammer dat de politie niet op basis van dit soort beelden rijbewijzen invordert.
mwah maak je daar maar niet druk om, die bejaardentempo ritten zijn niet aan ons besteed.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Morgenmiddag weer ff vegen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
mwah maak je daar maar niet druk om, die bejaardentempo ritten zijn niet aan ons besteed.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook zo maar ik probeer graag alles zelf. Uitbesteden kan altijd nog als het niet lukt. Nu heb ik nog genoeg skai leer over om het nog een keer te doen, en ik weet wat ik nu verneukt heb. Dus ik zou het nog een keer kunnen proberen en dan wel een strak resultaat krijgen. Denk ik. En dan is het toch leuk om te kunnen zeggen dat je je eigen zadel bekleed heb, net zoals ik zelf de rest van die motor hersteld heb..Je tank lijkt ook niet helemaal strak of hoort die zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuitbusje was leegquote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Je tank lijkt ook niet helemaal strak of hoort die zo?
Haha geloof het bestquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Spuitbusje was leegIs gewoon nog niet helemaal dekkend. Komt nog goed
Ik had hem helemaal strak, maar zaten nog wat krasjes in door te lomp schuren. Dus weer fijn opschuren, spuitplamuur, weer primen en weer overspuiten. Maar dat was dus nét teveel voor één busje Motip..
Valt alles mee hoor, spuiten met zo'n busje. Kwestie van heel veel geduld hebben. Aan die achterkuip kun jij niet zien dat ie met een busje is gedaan in plaats van met een spuitpistool.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Haha geloof het best
Het kutte is ook dat de druk in zo'n busje niet overal gelijk is daar moet je ook opletten
Heb een paar onduidelijke foto's op m'n telefoon, ellende om die hier te posten.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doet eens een plaatje van dat deukje dan
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]heej er zit helemaal geen ketting op joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, heb je ook een garmin bestand van die route? Dan kan ik eens wat prutsen om het stuk Dokkum er af te snijden.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat:
De Fok! Elfstedentocht
Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?)
Route:
http://www.routeyou.com/nl-nl/product/file/379760.nl
(exclusief Dokkum, route zal +-150km zijn)
Data:
Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen.
Deelnemers (onder voorbehoud)
Vrieskist
Sharpdressedman
Freezer
Tunafish
ManageTheAnger
Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)
Suggesties, klachten, opmerkingen, toevoegingen en/of vragen zijn welkom.
De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |