abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:40:21 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138413724
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nice. Ben je zelf alweer helemaal de sheriff?
Nope, nog steeds pijnstillers, en mijn schouder is nog steeds kut op bepaalde momenten. Tevens heb ik sinds een weekje of 2 een dikke vette bult vocht aan de zijkant van mijn knie, knie heb ik verder niet overdreven veel last van, maar tis niet goed. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik dmv de pijnstillers gewoon aan het werk ben, en dat is fysiek redelijk stevig belastend. Ben al een paar dagen aan het proberen om het op één setje smarties per dag te doen, maar zeker als ik moet overwerken red ik dat eigenlijk nét niet.. ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138414371
Nog steeds joh? Mijn schouder is ook nog niet helemaal 100% maar op wat pijnscheuten na bij een verkeerde beweging gelukkig niet echt last meer van dus ook van de pillen af. Heeft wel ruim anderhalve maand geduurd ook. Word je niet vrolijk van.

Blijft de CB nou toch als je hem gefixt hebt? En red je het om hem de 19e te komen showen? :9

Ik neem aan dat je inmiddels ook een andere koplamp gefixt hebt? Ik heb de elektronica van de Bandit grotendeels verhuist naar onder de tank, dus de CB lamp past nu vrij aardig. Hoef hem iig niet meer kwijt, want hij staat wel erg vet 8-)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138414416
SD is verplicht achter mij te blijven rijden. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138414451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
Dat wordt dus zo'n zelfde tafereel als stinkie die de hele Fok rit niet in de derde versnelling komt _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:24:42 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138416245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds joh? Mijn schouder is ook nog niet helemaal 100% maar op wat pijnscheuten na bij een verkeerde beweging gelukkig niet echt last meer van dus ook van de pillen af. Heeft wel ruim anderhalve maand geduurd ook. Word je niet vrolijk van.

Blijft de CB nou toch als je hem gefixt hebt? En red je het om hem de 19e te komen showen? :9

Ik neem aan dat je inmiddels ook een andere koplamp gefixt hebt? Ik heb de elektronica van de Bandit grotendeels verhuist naar onder de tank, dus de CB lamp past nu vrij aardig. Hoef hem iig niet meer kwijt, want hij staat wel erg vet 8-)
Misschien mag hij wel blijven, ik ben er nog niet helemaal uit.

Mijn schouder was al redelijk fucked up, stiekem al heel wat jaartjes, dus die heeft een beste opdonder gehad. Toen ik hem de eerste keer verneuqte heb ik er bijna een jaar last van gehad, ik hoop nu dat het wat minder lang gaat duren, maar een Aygo geeft blijkbaar wat minder mee als ik dacht :')

Ik heb alles qua onderdelen geregeld, ik moet alleen effe wachten met de spuitset tot de belasting mijn centjes heeft teruggestort, dus de 19e gaat hem niet worden, ook niet qua tijd, want ik werk me de pestpokke momenteel; afgelopen 3 weken al 2 dagen weekend gehad, en er gaan geruchten op het werk dat ze dit weekend beide dagen willen werken. Nou heb ik wel de keuze om nee te zeggen natuurlijk, maar ik kan die centen wel goed gebruiken, lijkt me duidelijk, en weekenden betalen best lekker :X

Volgende week is de laatste week van de stop, en daarna is het even onzeker wat er qua werk gaat gebeuren. Kan daarna zomaar weer ineens thuis zitten, dan kan ik mooi aan de knutsel, maar dan moet er wel doekoe op de bank staan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:25:45 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138416302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
Ik denk eerder achter Anne :%
pi_138416363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelf doen :Y Valt alles mee. Ik heb de deuk op mijn tank ook zelf weg kunnen krijgen. Mensen die niet weten waar hij gezeten heeft, krijgen hem met geen mogelijkheid aangewezen _O_ Zo ver mogelijk uitdeuken met een flinke metalen staaf en een hamer, oppervlak flink opruwen, plamuren, schuren, spuitplamuur, primer en lakken.

Als je een beetje handig bent kun je zo honderden euro's besparen.

[..]

Had je nou zelf ook al wat geregeld voor je vering?
post even gemist. Vrijdag krijgt de 10 hyperpro voor. Achter laat ik nog eben standaard
pi_138417433
Het is zo goed als officieel, deze haal ik vrijdag op.

pi_138417718
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef picodealion het volgende:

[ afbeelding ]
een mf sticker is niet nodig
pi_138417792
Idd, dat viel me ook meteen op.
pi_138417820
Maar moet je zien hoe mooi dat allemaal glimt voor een fiets van 30 jaar oud O+.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:05:06 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138418642
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef picodealion het volgende:

[ afbeelding ]
Naais 14.gif
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:37:16 #138
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138420681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

you don't have the guts ;)

[..]

Never said I did.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138422519
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nieuwe cockpit ligt al in de schuur, stuur zit er al op, en alle andere zooi is denk ik volgende week wel binnen.

Heb trouwens een complete set spuitdelen op de kop getikt met inruil van al mijn plastic; hij wordt nu profi gespoten mat zwart, inclusief originele stickers en matte blanke lak 8-)
Mooi man, ben benieuwd. Zou leuk zijn als ie daarna niet verkocht wordt :+
pi_138422697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelf doen :Y Valt alles mee. Ik heb de deuk op mijn tank ook zelf weg kunnen krijgen. Mensen die niet weten waar hij gezeten heeft, krijgen hem met geen mogelijkheid aangewezen _O_ Zo ver mogelijk uitdeuken met een flinke metalen staaf en een hamer, oppervlak flink opruwen, plamuren, schuren, spuitplamuur, primer en lakken.

Als je een beetje handig bent kun je zo honderden euro's besparen.

En daar gaat het mis. Dit ik ga ik nooit zelf kunnen maken, ik begin er niet eens aan :D
pi_138423093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:23 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

En daar gaat het mis. Dit ik ga ik nooit zelf kunnen maken, ik begin er niet eens aan :D
Doet eens een plaatje van dat deukje dan :Y
pi_138425499
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Mooi man, ben benieuwd. Zou leuk zijn als ie daarna niet verkocht wordt :+
Niet mee eens!
pi_138427417
Wat doen jullie trouwens aan onderhoud aan de ketting van je motorfiets?
Alleen invetten per x km of ook cleanen?

En wat voor vet (en evt cleaner) raden jullie mij aan?

Ik heb bij de aanschaf van mijn motor een spuitbus kettingvet gekregen van Valvoline, deze:
pi_138427631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.

Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren _O_
Gebeurt dit nou vaak? Zijn dit nou bepaalde wegen of bepaalde flitsauto's? Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn. In het centrum sowieso nooit te hard rijden. Donderdag en vrijdag weer kleine stukje rijden. Moet nog een beetje het gevoel krijgen om iets sneller weg te rijden maar komt vast wel. Pas 200km motor ervaring :)
  woensdag 2 april 2014 @ 10:18:28 #145
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138427640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:08 schreef Scheringa het volgende:
Wat doen jullie trouwens aan onderhoud aan de ketting van je motorfiets?
Alleen invetten per x km of ook cleanen?
Alleen olie (osco)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138427813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:18 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Gebeurt dit nou vaak? Zijn dit nou bepaalde wegen of bepaalde flitsauto's? Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn. In het centrum sowieso nooit te hard rijden. Donderdag en vrijdag weer kleine stukje rijden. Moet nog een beetje het gevoel krijgen om iets sneller weg te rijden maar komt vast wel. Pas 200km motor ervaring :)
Als je langs het Prins gebouw rijdt, even zwaaien naar mijn kawa :P.
pi_138428087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn.
Inderdaad ^O^

Bij Hoenderloo het bos in. Echt prachtige omgeving daar :)
  woensdag 2 april 2014 @ 10:40:00 #148
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138428165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Inderdaad ^O^

Bij Hoenderloo het bos in. Echt prachtige omgeving daar :)
En onderweg even een ijsje eten.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138428189
quote:
6s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:40 schreef mstx het volgende:

[..]

En onderweg even een ijsje eten.
Thermoskan koffie onder de snelbinders :Y
  woensdag 2 april 2014 @ 10:42:31 #150
425338 A4papier
Allergisch voor inkt
pi_138428230
:W

binnenkort beginnen met mijn A2 rijbewijs. ondertussen al druk aan het kijken naar een geschikte allroad. jullie nog tips?
210 bij 297 mm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')