Nope, nog steeds pijnstillers, en mijn schouder is nog steeds kut op bepaalde momenten. Tevens heb ik sinds een weekje of 2 een dikke vette bult vocht aan de zijkant van mijn knie, knie heb ik verder niet overdreven veel last van, maar tis niet goed. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik dmv de pijnstillers gewoon aan het werk ben, en dat is fysiek redelijk stevig belastend. Ben al een paar dagen aan het proberen om het op één setje smarties per dag te doen, maar zeker als ik moet overwerken red ik dat eigenlijk nét niet..quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nice. Ben je zelf alweer helemaal de sheriff?
Dat wordt dus zo'n zelfde tafereel als stinkie die de hele Fok rit niet in de derde versnelling komtquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
SD is verplicht achter mij te blijven rijden.
Misschien mag hij wel blijven, ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds joh? Mijn schouder is ook nog niet helemaal 100% maar op wat pijnscheuten na bij een verkeerde beweging gelukkig niet echt last meer van dus ook van de pillen af. Heeft wel ruim anderhalve maand geduurd ook. Word je niet vrolijk van.
Blijft de CB nou toch als je hem gefixt hebt? En red je het om hem de 19e te komen showen?
Ik neem aan dat je inmiddels ook een andere koplamp gefixt hebt? Ik heb de elektronica van de Bandit grotendeels verhuist naar onder de tank, dus de CB lamp past nu vrij aardig. Hoef hem iig niet meer kwijt, want hij staat wel erg vet![]()
Ik denk eerder achter Annequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
SD is verplicht achter mij te blijven rijden.
post even gemist. Vrijdag krijgt de 10 hyperpro voor. Achter laat ik nog eben standaardquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zelf doenValt alles mee. Ik heb de deuk op mijn tank ook zelf weg kunnen krijgen. Mensen die niet weten waar hij gezeten heeft, krijgen hem met geen mogelijkheid aangewezen
Zo ver mogelijk uitdeuken met een flinke metalen staaf en een hamer, oppervlak flink opruwen, plamuren, schuren, spuitplamuur, primer en lakken.
Als je een beetje handig bent kun je zo honderden euro's besparen.
[..]
Had je nou zelf ook al wat geregeld voor je vering?
een mf sticker is niet nodigquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef picodealion het volgende:
Het is zo goed als officieel, deze haal ik vrijdag op.
[ afbeelding ]
Naaisquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef picodealion het volgende:
Het is zo goed als officieel, deze haal ik vrijdag op.
[ afbeelding ]
Never said I did.quote:
Mooi man, ben benieuwd. Zou leuk zijn als ie daarna niet verkocht wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nieuwe cockpit ligt al in de schuur, stuur zit er al op, en alle andere zooi is denk ik volgende week wel binnen.
Heb trouwens een complete set spuitdelen op de kop getikt met inruil van al mijn plastic; hij wordt nu profi gespoten mat zwart, inclusief originele stickers en matte blanke lak
En daar gaat het mis. Dit ik ga ik nooit zelf kunnen maken, ik begin er niet eens aanquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zelf doenValt alles mee. Ik heb de deuk op mijn tank ook zelf weg kunnen krijgen. Mensen die niet weten waar hij gezeten heeft, krijgen hem met geen mogelijkheid aangewezen
Zo ver mogelijk uitdeuken met een flinke metalen staaf en een hamer, oppervlak flink opruwen, plamuren, schuren, spuitplamuur, primer en lakken.
Als je een beetje handig bent kun je zo honderden euro's besparen.
Doet eens een plaatje van dat deukje danquote:Op woensdag 2 april 2014 00:23 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Dit ik ga ik nooit zelf kunnen maken, ik begin er niet eens aan
Niet mee eens!quote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Mooi man, ben benieuwd. Zou leuk zijn als ie daarna niet verkocht wordt
Gebeurt dit nou vaak? Zijn dit nou bepaalde wegen of bepaalde flitsauto's? Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn. In het centrum sowieso nooit te hard rijden. Donderdag en vrijdag weer kleine stukje rijden. Moet nog een beetje het gevoel krijgen om iets sneller weg te rijden maar komt vast wel. Pas 200km motor ervaringquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.
Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren
Alleen olie (osco)quote:Op woensdag 2 april 2014 10:08 schreef Scheringa het volgende:
Wat doen jullie trouwens aan onderhoud aan de ketting van je motorfiets?
Alleen invetten per x km of ook cleanen?
Als je langs het Prins gebouw rijdt, even zwaaien naar mijn kawaquote:Op woensdag 2 april 2014 10:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gebeurt dit nou vaak? Zijn dit nou bepaalde wegen of bepaalde flitsauto's? Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn. In het centrum sowieso nooit te hard rijden. Donderdag en vrijdag weer kleine stukje rijden. Moet nog een beetje het gevoel krijgen om iets sneller weg te rijden maar komt vast wel. Pas 200km motor ervaring
Inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 10:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wel heel relax. Gelukkig zijn er mooie wegen genoeg waar je lekker door kan rijden rondom Apeldoorn.
En onderweg even een ijsje eten.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inderdaad
Bij Hoenderloo het bos in. Echt prachtige omgeving daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |