maar die GSR die ik neergepoot had heeft meer PK dan de XJR 1300... alleen legt die XJR 22Nm meer op het asfaltquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik wil gewoon eens ervaren hoe dat is om zo'n pk monster tussen de benen te hebben. Een aantal jaar terug had ik nog vooroordelen tegen gastjes op een literfiets, het bekende doodjagen opmerkingen, maar nu weet ik van mezelf dat het puur aan jouw rechterhand ligt.
And torque is master!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar die GSR die ik neergepoot had heeft meer PK dan de XJR 1300... alleen legt die XJR 22Nm meer op het asfalt
Gewoon balls-out met een Hayabusa gaan.quote:
Dat laat ik aan stinkie overquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon balls-out met een Hayabusa gaan.
SDquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef Maegrim het volgende:
ik ken nog wel iemand met een 1000+cc opknapper
Is nu bijna 3,5 week geleden maar heb nog wel een klein beetje last van mijn schouder. Spiertje verrekt denk ik, want ben er met een best mooie koprol vanaf gekomen en verder niks aan over gehouden. Pak en helm zijn ook nog in volle glorie zonder enig krasje gelukkig.quote:
b-king... dikke naked met het blok van een busaquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat laat ik aan stinkie over
Lekker in de 2e versnelling een FOK!rit maken.
Das ook wel een heftige fiets iddquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
b-king... dikke naked met het blok van een busa
Staat nog een mooie op MF, met supercharger.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Die 300pk-ish monster? Wat een bruut ding maar mij iets te gortigquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat nog een mooie op MF, met supercharger.
Later als ik de 50 ben gepasseerd, dan kan het weer rustig anquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)0018158.html?sr_ab=0
Of gewoon lekker chill
Tof dingquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)0018158.html?sr_ab=0
Of gewoon lekker chill
Haha, ja dat dingquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die 300pk-ish monster? Wat een bruut ding maar mij iets te gortig
Zelf doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Neu, ben wel van plan om 'm te houden, maar ben bang dat die tank niet meer te herstellen is.
Hopelijk is er hier iemand die kan zeggen dat ongeacht de schade ze dit altijd wel weer recht kunnen trekken, desnoods met plamuur, als het resultaat maar weer eruit ziet als nieuw.
Had je nou zelf ook al wat geregeld voor je vering?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Salatrel het volgende:
Bij hyperpro werkendam stond een bmw hp4 die ze aan het prepareren waren voor Man tt. 225pk op het achterwiel
Dat soort mensen gaat vaak alleen met het openbaar vervoer of zijn een groot gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.
Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren
you don't have the gutsquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon balls-out met een Hayabusa gaan.
kanshebber als opvolger idd. Hoewel ik de Busa voorlopig nog niet zat benquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Speaking off which; ik ben blijkbaar met de CB in Nijmegen langs zo'n hoerending gereden met +26km; 266¤. Slaat echt helemaal nergens meer op idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.
Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren
Ook dat idd.. is een weg waar je qua indeling eigenlijk 70 of zelfs 80 zou moeten mogen- en kunnen rijden.quote:
nieuwe cockpit ligt al in de schuur, stuur zit er al op, en alle andere zooi is denk ik volgende week wel binnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef Maegrim het volgende:
ik ken nog wel iemand met een 1000+cc opknapper
nice. Ben je zelf alweer helemaal de sheriff?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nieuwe cockpit ligt al in de schuur, stuur zit er al op, en alle andere zooi is denk ik volgende week wel binnen.
Heb trouwens een complete set spuitdelen op de kop getikt met inruil van al mijn plastic; hij wordt nu profi gespoten mat zwart, inclusief originele stickers en matte blanke lak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |