quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Nero22 het volgende:
En dan nog een "sport"Jouw uitlaat lijkt precies op onze wcborstelhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Hahahaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Jouw uitlaat lijkt precies op onze wcborstelhouder
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Jouw uitlaat lijkt precies op onze wcborstelhouder
[ afbeelding ]
Resonantiequote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
minder heftig omdat ze elkaar bij hoge toeren uitschakelen toch? neem aan dat die cilinder van jou wel vaker heen en weer klapt op 170 dan bij 30. Als we ervan uitgaat dat je geen 9k bij 30 maakt :p
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Hier fotootje van een voor jou betaalbare Bandit. Hebben we ook allemaal onze fiets weer laten zien voor vanavond
[ afbeelding ]
Wil je hem toevallig verkopen? Hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:24 schreef Tunafish het volgende:
Mag de mijne ook nog meedoen?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Inmiddels met een mooie groene veeg aan de rechterkant en een stuk nagellak op de tankOp de foto lijkt 'ie nog best aardig, maar er zitten daar al de nodige gebruikssporen van mijn voorgangers op.
600 euro![]()
bij elke nieuwe OP krijg je een quote alert?quote:
Nee gelukkig niet, maar ik kijk normaal nooit in de OP dus ik was gewoon verbaasd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij elke nieuwe OP krijg je een quote alert?
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Oh dat lijstje sta ik niet eens in, ik koop toch elke 3 maanden een nieuwe motor dus dat is niet bij te houden voor SD en Annequote:
Ouchquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Totdat dit soort bekeuringen op de mat vallen:
[ afbeelding ].
Auwquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Totdat dit soort bekeuringen op de mat vallen:
[ afbeelding ].
Nee je hebt hem 4 keer opgezocht omdat je hem zo mooi vindquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
Heb ik die foto nu 4x voorbij zien komen in de afgelopen topic?
Ach ja, hij is blijkbaar blij met z'n fietsquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
Heb ik die foto nu 4x voorbij zien komen in de afgelopen topic?
Vorige maand ook redelijk CJIB gesponsord, stomme flitspalen op van die 100km/h ringwegen, krijg je van die 4km te hard boetes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Totdat dit soort bekeuringen op de mat vallen:
[ afbeelding ].
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach ja, hij is blijkbaar blij met z'n fiets
Eens, binnenkort een sportcam kopen. Zag laatst een mooie op ebay voor 100 dollar, dat is het proberen waard.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar als nou verschillende foto's warennu steeds exact dezelfde.
Ik zou ook dat ding vaak op de foto zetten hoor, maar dan ook beetje actie shots
Ja, en die 4km te hard boetes zijn ook prijzig gewordenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach ja, hij is blijkbaar blij met z'n fiets
[..]
Vorige maand ook redelijk CJIB gesponsord, stomme flitspalen op van die 100km/h ringwegen, krijg je van die 4km te hard boetes.
Ja klopt, al snel zo'n ¤10 per kmquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, en die 4km te hard boetes zijn ook prijzig geworden!
Dat ligt niet zo zeer aan de Vmax, maar aan de compleet uit de klauwen gelopen boetebedragen die geen fluit meer met veiligheid te maken hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Totdat dit soort bekeuringen op de mat vallen:
[ afbeelding ].
Was destijds ingevoerd om budget vrij te maken om de gratis schoolboeken te bekostigen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef Tunafish het volgende:
Gewoon een noemertje om wat extra te vangen. Heb ze ooit eens horen claimen dat ze het gebruiken voor systeemonderhoud
Al wat vanaf gevallen?quote:
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach ja, hij is blijkbaar blij met z'n fiets
[..]
Vorige maand ook redelijk CJIB gesponsord, stomme flitspalen op van die 100km/h ringwegen, krijg je van die 4km te hard boetes.
Echt waarquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen.
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen.
Dit idd, dan gaan de nek haren een klein beetje overeind van die uitspraken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.
Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren
Geld, ja. Geflitst op de terugwegquote:
Eens. Ik word altijd gepakt op een weg waar geen hond rijdt. Vandaag dus ook weer, met dat nieuwe ding.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
Ook weer zo'n dooddoener altijd. Van die mensen (in het algemeen hoor) die meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes in dit land, en daar heb je aan te houden! Ze kunnen de verkeersboetes niet hoog genoeg maken!". Ik kan daar slecht tegen, het is meer dat de boetebedragen compleet buiten proportie zijn. En denk maar niet dat ik ooit expres te hard langs een flitspaal rijd omdat ik dat nou zo leuk vind.
Laatste boete met de motor is wel een jaar geleden trouwens. Altijd met de auto, en dat terwijl ik in de auto altijd als een braaf burgerlulletje rijd en op de motor structureel te hard. Flitsen van voren
De 3 en 4% marge is voor de onnauwkeurigheid in de meetapparatuur en de afwijking gedurende de ijking. Het is dus geen cadeau wat je krijgt van de overheid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen.
Ja, dus nu hou ik lekker het verkeer op, door op de middelste baan te rijden met 100 op de tellerquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rekening houdende met 3% marge en een tellerafwijking, rij je dan 110 km/h op de teller. Lullig maar toch aan jezelf te danken, helemaal bij vast opgestelde flitspalen.
Ik lees al ruim een half jaar mee met de motorclub-topics en heb sinds twee maanden mijn A-rijbewijs. Sinds een maand heb ik een motor. Ik rij op een Yamaha FZ6-n uit 2005. Inmiddels ongeveer 1200 km ermee gereden. Heerlijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
PTA / Motorclub topic #1154: Met een vangnet. Melden aub
Die mensen die dan gaan inhalen met Vmax + 1quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, dus nu hou ik lekker het verkeer op, door op de middelste baan te rijden met 100 op de teller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb er 40+quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef Erasmo het volgende:
Voor degene die nog een ritje zoeken vandaag
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die mensen die dan gaan inhalen met Vmax + 1wat is dát irritant zeg. Als je geen 120 (of 110, desnoods) wilt rijden, ga dan niet in de linkerstrook. Te vaak zie je weer iemand die met z'n politiek correcte getuf een hele file achter zich aan heeft rijden.
Ja, dat is inderdaad irritant. Ik doe het dan ook alleen op de driebaanswegen, dan is er nog ruimte om in te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast heb ik geen zin om 90 per uur tussen de vrachtwagens te zitten, dus dan maar 102km/h op de middelste baan. Sowieso zijn die banen er om op te rijden en je mag nou eenmaal maar max 100 km/h
There's a frood who really knows where his towel is.
[politiemodus] De topcriminaliteit is weer een zware slag toegebracht [/politiemodus]quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef JAY-T het volgende:
Laatst ook nog een gekregen. Kwam uit m'n werk (was al donker buiten), reed over een 50-weg tussen een woonwijk en een industrieterrein, echt een stukje niemandsland dus.. 6km/h te hard, 96 euroAls ze die camera op een weg ín die woonwijk hadden gezet, dan had ik de gavaarzetting nog enigszins kunnen begrijpen, maar dit ging echt nergens over
quote:Vier complete vrachtwagenladingen verduisterd door Nederlands transportbedrijf - UPDATE
VENLO - [update di 08:45 uur] "Maar liefst vier complete vrachtwagenladingen zijn spoorloos verdwenen. De ladingen zijn vorige week donderdag en vrijdag opgehaald in België en vervolgens niet afgeleverd op de afleveradressen. De vrachten werden uitgevoerd door Viking Internationaal Koel- en Vriestransport uit Papendrecht", meldt de heer G. Wigmans, directeur van Innova Trans uit Venlo maandag aan Transport Online.
Van Innova Trans zijn twee complete ladingen houtpakketten voor de industriële houtverwerking spoorloos verdwenen. Van een Belgische collega-vervoerder zijn eveneens twee ladingen verdwenen, een lading bier en een lading roestvrij staal.
Betrouwbaar
Viking Internationaal Koel- en Vriestransport had zelf contact gezocht met Innova Trans met de vraag of zij nog retourvrachten in België hadden. Zij wilden deze graag doen voor het transportbedrijf. Daarop heeft de heer Wigmans de Kamer van Koophandelgegevens van Viking gecheckt. Daar leek zo op het eerste gezicht niets mis mee. "Ik heb alles gecontroleerd en een uitdraai gemaakt van de Kamer van Koophandelgegevens. Als dat klopt ga ik er vanuit dat het een betrouwbare vervoerder is."
De redactie van Transport Online heeft daarnaast gekeken of het bedrijf een NIWO vergunning heeft. Ook dit is het geval.
"Donderdag 27 maart hebben wij een lading in het Belgische Vielsalm laten ophalen door de firma Viking Internationaal Koel- en Vries Transport uit Papendracht. Deze moest hemelsbreed 200 kilometer verderop in Antwerpen worden gelost. Daar is de vracht echter nooit aangekomen. Vrijdag 28 maart is eveneens een lading in Vielsalm opgehaald en deze moest in het Belgische Lint afgeleverd worden. Ook deze vracht is niet op de bestemming aangekomen", vervolgt Wigman.
Niet bereikbaar
"Ik heb daarop het bedrijf gebeld maar krijg een voicemail die ik niet kan inspreken. Ook de verhuurder van het bedrijfspand heb ik gebeld. Deze vertelde mij dat het bedrijf met de Noorderzon vertrokken is en enkel een dikke stapel post heeft achtergelaten."
Wigmans heeft maandagmiddag geprobeerd om aangifte te doen bij de politie in Venlo. Hij was echter onaangenaam verrast toen bleek dat hij hiervoor een afspraak diende te maken. "Na veel gekibbel heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen om vanavond aangifte te kunnen doen van diefstal en oplichting. Dit heeft toch de hoogste prioriteit? Er zijn twee complete ladingen van ons verdwenen!", zegt de gedupeerde ondernemer uit Venlo.
De Belgische collega-transporteur heeft inmiddels wel aangifte kunnen doen bij de Belgische politie. Tijdens de aangifte werd duidelijk dat mogelijk veel meer ondernemers de dupe zijn geworden.
Valse kentekens
De vrachtwagens die donderdag en vrijdag de ladingen opgehaald hebben en, tot nu toe niet op de afleveradressen afgeleverd hebben, worden uiteraard door Wigmans gezocht. De kentekens van de vrachtwagens waarmee de lading opgehaald is zijn BS-ZD-46 en BS-ZV-96, echter van het eerste kenteken is al vast komen te staan dat het gestolen is. Het eerste kenteken behoort namelijk toe aan een vrachtwagen van MDI Logistics uit Nieuwleusen. Vermoedelijk hebben de daders met valse kentekenplaten gereden.
Ook de redactie van Transport Online heeft maandagmiddag geprobeerd om contact te leggen met Viking Internationaal Koel- en Vriestransport echter eveneens zonder succes. Ook de redactie kreeg een voicemail te horen en daarna wordt de verbinding verbroken.
Heeft u de trekkers met bovenstaande kentekens zien rijden of ergens zien staan? Of bent u zelf eveneens gedupeerd door Viking Internationaal Koel- en Vriestransport uit Papendrecht? Neemt u dan alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met de redactie op e-mail: redactie@transport-online.nl of telefonisch tijdens kantooruren op 0511 420425.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |